פורומים

iPad Pro Ipad 11 אינץ' יחס רוחב-גובה

TBoneMac

פוסטר מקורי
26 בנובמבר 2017
זֶה
  • 17 באוקטובר 2020
שלום

למה אפל הלכה עם יחס הגובה-רוחב של ה-11 אינץ' ואני מניח שגם האייפד אייר החדש? לכל האייפדים תמיד היו יחסי גובה-רוחב של 3:4 אבל ה-iPad pro 11 אינץ' הוא יחס מוזר. אני לא מתלונן אני רק רוצה לדעת אם יש סיבה ידועה או אם למישהו יש רעיונות. האם זה בגלל שאפל החליטו ללכת לגמרי עם היחס שלהם לתחושת המכשיר כשמחזיקים אותו בידיים? האם זה טוב יותר מהמקצוענים של אייפד 3:4 או מה
. למה שתפוח ישנה משהו אם זה עבד כל כך הרבה זמן?

teohyc

24 במאי 2007


  • 18 באוקטובר 2020
TBoneMac אמר: שלום

למה אפל הלכה עם יחס הגובה-רוחב של ה-11 אינץ' ואני מניח שגם האייפד אייר החדש? לכל האייפדים תמיד היו יחסי גובה-רוחב של 3:4 אבל ה-iPad pro 11 אינץ' הוא יחס מוזר. אני לא מתלונן אני רק רוצה לדעת אם יש סיבה ידועה או אם למישהו יש רעיונות. האם זה בגלל שאפל החליטו ללכת לגמרי עם היחס שלהם לתחושת המכשיר כשמחזיקים אותו בידיים? האם זה טוב יותר מהמקצוענים של אייפד 3:4 או מה
. למה שתפוח ישנה משהו אם זה עבד כל כך הרבה זמן? לחץ להרחבה...

יחס הגובה-רוחב של iPad Pro בגודל 11 אינץ' אינו שונה באופן ניכר משאר האייפדים בכל מקרה ד

עיצוב טוב

4 ביולי 2007
אטלנטה, ג'ורג'יה
  • 18 באוקטובר 2020
אם הייתי מנחש, זה שהסרת המסגרת העליונה והתחתון יצרה מסך רחב יותר. אבל האם זה באמת הבדל גדול? ו

ejin222

12 באוקטובר 2011
  • 18 באוקטובר 2020
לפחות לי, נראה שה-12.9' היה ממוקד יותר לייצור עם הפרופורציות היותר 'מרובעות' שלו בעוד שה-11' היה מכוון קצת יותר לצריכה עם הפרופורציות היותר 'מלבניות' שלו. אם הייתי משתמש ב-12.9' שלי יותר לצריכה, גם אני הייתי מעדיף את פרופורציות ה-11'. אבל הממדים של ה-12.9' בהחלט שימושיים יותר לעבודה במקום לצפות בסרטונים, ואני מקווה שאפל תשמור על הממדים האלה.
תגובות:baypharm, AutomaticApple, Tsepz ואדם אחד נוסף

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 18 באוקטובר 2020
TBoneMac אמר: שלום

למה אפל הלכה עם יחס הגובה-רוחב של ה-11 אינץ' ואני מניח שגם האייפד אייר החדש? לכל האייפדים תמיד היו יחסי גובה-רוחב של 3:4 אבל ה-iPad pro 11 אינץ' הוא יחס מוזר. אני לא מתלונן אני רק רוצה לדעת אם יש סיבה ידועה או אם למישהו יש רעיונות. האם זה בגלל שאפל החליטו ללכת לגמרי עם היחס שלהם לתחושת המכשיר כשמחזיקים אותו בידיים? האם זה טוב יותר מהמקצוענים של אייפד 3:4 או מה
. למה שתפוח ישנה משהו אם זה עבד כל כך הרבה זמן? לחץ להרחבה...
מעולם לא הצלחתי להבחין בהבדל, וכתוצאה מכך, זה לא הפריע לי.
תגובות:baypharm ו-ericwn ה

נאמן

1 באוגוסט 2010
הצפון האמיתי, חזק וחופשי
  • 18 באוקטובר 2020
יש לי 12.9 ו-11, אני מבחין בהבדל בכל פעם שאני קולט.

teohyc אמר: יחס הגובה-רוחב של iPad Pro בגודל 11 אינץ' אינו שונה באופן ניכר משאר האייפדים בכל מקרה לחץ להרחבה...
תגובות:AutomaticApple, profets, Abstract ואדם אחד נוסף

אריקון

24 באפריל, 2016
  • 18 באוקטובר 2020
אפל מעולם לא ציינה מדוע הם בחרו ב-11, או את יחס הגובה-רוחב של המכשיר הזה. הם כנראה ניסו לשמור על טביעת רגל דומה עד 10.5 אבל אנחנו יכולים רק לשער. ח

הדרון

13 באפריל, 2010
  • 18 באוקטובר 2020
אני בספק אם זה קשור להטיה מכוונת לצריכה ולא לייצור, שכן ההבדל קטן מכדי להיות משמעותי לצורכי צריכת מדיה. אני חושד שזה היה יותר תופעת לוואי של כמה בחירות עיצוב אחרות או אילוצים טכניים.

כדי להמחיש את ההבדלים, הנה יחסי הגובה-רוחב של מכשירי אייפד לעומת כמה טאבלטים עדכניים אחרים ומכשיר צריכת מדיה טהור, מסודרים מהמרובע ביותר עד הארוך ביותר:

12.9 עבור: 1.333: 1 (4: 3)
11 בדצמבר: 1.432: 1 (~ 10: 7)
Air 4: 1.439:1 (~13:9)
Tab S7: 1.600:1 (16:10)
Tab S6 Lite: 1.667:1 (5:3)
טלוויזיה טיפוסית: 1.778:1 (16:9)

אתה יכול לראות במבט חטוף שהאייפדים בגודל 11 אינץ' הם הרבה יותר מרובעים מהמכשירים היותר מוכווני מדיה. אז לגבי צריכת מדיה אני בספק אם זה יהיה צעד מספיק גדול כדי להשפיע על החלטת הקנייה של מישהו.

DiamondarBoss

8 ביולי 2020
דאלאס, טקסס
  • 18 באוקטובר 2020
TBoneMac אמר: שלום

למה אפל הלכה עם יחס הגובה-רוחב של ה-11 אינץ' ואני מניח שגם האייפד אייר החדש? לכל האייפדים תמיד היו יחסי גובה-רוחב של 3:4 אבל ה-iPad pro 11 אינץ' הוא יחס מוזר. אני לא מתלונן אני רק רוצה לדעת אם יש סיבה ידועה או אם למישהו יש רעיונות. האם זה בגלל שאפל החליטו ללכת לגמרי עם היחס שלהם לתחושת המכשיר כשמחזיקים אותו בידיים? האם זה טוב יותר מהמקצוענים של אייפד 3:4 או מה
. למה שתפוח ישנה משהו אם זה עבד כל כך הרבה זמן? לחץ להרחבה...
ל-iPad Pro 11 יחס גובה-רוחב מסך של 4:3:3

צפז

24 בינואר 2013
יוהנסבורג, דרום אפריקה
  • 18 באוקטובר 2020
Woah מעולם לא הבינה שיחס הגובה-רוחב של ה-11 אינץ' ו-12.9 היה שונה, תודה על השרשור הזה. אולי זה קשור לשימושיות בין 2 הגדלים? כמו כן, ה-iPad Pro וה-Air 4 בגודל 11 אינץ' אינם שונים כל כך מהאייפדים בגודל 10.2 אינץ' מבחינת גודל הגוף הפיזי הכולל, ה-11 אינץ' Pro ו-Air 4 מעט קצרים יותר אך רחבים יותר, אפל משתמשת ב-11 iPP וב-Air 4 כדי לפתות אנשים שמגיעים מאייפד רגיל נראה:
הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
תגובות:ג'ורג' דאוס ו

ejin222

12 באוקטובר 2011
  • 18 באוקטובר 2020
הדרון אמר: אני בספק אם זה קשור להטיה מכוונת לצריכה ולא לייצור, מכיוון שההבדל קטן מכדי להיות משמעותי לצורכי צריכת מדיה. אני חושד שזה היה יותר תופעת לוואי של כמה בחירות עיצוב אחרות או אילוצים טכניים.

כדי להמחיש את ההבדלים, הנה יחסי הגובה-רוחב של מכשירי אייפד לעומת כמה טאבלטים עדכניים אחרים ומכשיר צריכת מדיה טהור, מסודרים מהמרובע ביותר עד הארוך ביותר:

12.9 עבור: 1.333: 1 (4: 3)
11 בדצמבר: 1.432: 1 (~ 10: 7)
Air 4: 1.439:1 (~13:9)
Tab S7: 1.600:1 (16:10)
Tab S6 Lite: 1.667:1 (5:3)
טלוויזיה טיפוסית: 1.778:1 (16:9)

אתה יכול לראות במבט חטוף שהאייפדים בגודל 11 אינץ' הם הרבה יותר מרובעים מהמכשירים היותר מוכווני מדיה. אז לגבי צריכת מדיה אני בספק אם זה יהיה צעד מספיק גדול כדי להשפיע על החלטת הקנייה של מישהו. לחץ להרחבה...

בסופו של יום, ההבדל ביחס גובה-רוחב לא יסחוף את הקונים. מי שרוצה ניידות יבחר ב-11.
אבל הגיוני שאפל, בעלת יריעה נקייה עם 11 הממדים, הייתה מכוונת יותר בהפיכתו למלבני יותר וטוב יותר לצריכה. אם לא, אז למה לא לסטות מיחס האייפד הקלאסי?
רק המחשבות שלי כאן~ ח

הדרון

13 באפריל, 2010
  • 18 באוקטובר 2020
כן, הבנתי. אבל באותה מידה זה צעד כל כך חצי לב לצריכת תקשורת שקשה להבין למה הם יטרחו. המדיום היחיד שהוא באמת קרוב אליו הוא מצלמה שאינה של אפל: רוב מכשירי ה-DSLR מצלמים תמונות 3:2, שהיא רק קצת יותר רחבה מהתצוגה של ה-11. אחרת זה אפילו לא בית אמצע. אבל אני מסכים שזה לא ברור למה הם עשו את זה שונה (ה-Air 4 הוא ללא ספק כך שהוא מתאים לאותה מקלדת).

אריקון

24 באפריל, 2016
  • 18 באוקטובר 2020
ejin222 אמר: בסופו של יום, ההבדל ביחס גובה-רוחב לא יסחוף את הקונים. מי שרוצה ניידות יבחר ב-11.
אבל הגיוני שאפל, בעלת יריעה נקייה עם 11 הממדים, הייתה מכוונת יותר בהפיכתו למלבני יותר וטוב יותר לצריכה. אם לא, אז למה לא לסטות מיחס האייפד הקלאסי?
רק המחשבות שלי כאן~ לחץ להרחבה...

הם משווקים את ה-Pro iPads במיוחד כמכשירי ייצור. אני לא מאמין שנעשה ניסיון להקל על הצריכה. הם כנראה חשבו על גורם הצורה והיו צריכים פאנל LCD באיכות גבוהה שיתאים.

אם הם באמת היו פונים לקהל אחר, הם היו בוחרים בפאנל תצוגה ידידותי יותר לצריכה וביחס רוחב-גובה ידידותי לסרט.

macdogpro

22 ביולי 2020
  • 19 באוקטובר 2020
מכשירי האייפד במקור תמיד שואפים ליחס של 4:3 לקריאה אנכית טובה יותר או גלישה באינטרנט, המחקים גודל ספר יד אמיתי.
מאז עם ה-Air המקורי עד 11 המקצוענים הנוכחיים, הם ממלאים את טביעת הרגל עם יותר מסך, תוך שמירה על גודל טביעת הרגל, ומכאן יחסי הרוחב-גובה המוזרים והמרובים.
אז תחילה גודל גוף / טביעת רגל, ויחס רוחב-גובה של המסך לאחר מכן.

טביעת ה-12,9 רגל נבנית מהקרקע תוך שמירה ברורה על יחס הגובה-רוחב של המסך 4:3. זה לא מנסה לחקות גודל ספר קונבנציונלי מסוים. אז טביעת הרגל מתכווננת לכל דילול מסך / דילול מסגרת שהם עושים.
יחס גובה-רוחב מסך 4:3 הוא העיקר.

שכן, אני אוהב את יחס הגובה-רוחב של 11. זו נקודה מתוקה בין 4:3 קופסתי לצריכת מדיה בכיוון 16:9.
גלישה באינטרנט, משחקים, סרטים, גיליון אלקטרוני, קריאה, מרגיש נהדר.
תגובות:Skika, baypharm, AutomaticApple ועוד 6

חייל קריסטל

10 באוגוסט 2013
  • 19 באוקטובר 2020
macdogpro אמר: אייפד במקור תמיד שאפו ליחס של 4:3 לקריאה אנכית טובה יותר או גלישה באינטרנט, המחקים גודל ספר יד אמיתי.
מאז עם ה-Air המקורי עד 11 המקצוענים הנוכחיים, הם ממלאים את טביעת הרגל עם יותר מסך, תוך שמירה על גודל טביעת הרגל, ומכאן יחסי הרוחב-גובה המוזרים והמרובים.
אז תחילה גודל גוף / טביעת רגל, ויחס רוחב-גובה של המסך לאחר מכן.

טביעת ה-12,9 רגל נבנית מהקרקע תוך שמירה ברורה על יחס הגובה-רוחב של המסך 4:3. זה לא מנסה לחקות גודל ספר קונבנציונלי מסוים. אז טביעת הרגל מתכווננת לכל דילול מסך / דילול מסגרת שהם עושים.
יחס גובה-רוחב מסך 4:3 הוא העיקר.

שכן, אני אוהב את יחס הגובה-רוחב של 11. זו נקודה מתוקה בין 4:3 קופסתי לצריכת מדיה בכיוון 16:9.
גלישה באינטרנט, משחקים, סרטים, גיליון אלקטרוני, קריאה, מרגיש נהדר. לחץ להרחבה...
כן אני מסכים. ה-AR של ה-11 הוא אכן גורם צורה נוח ונוח לכאורה במיוחד במצב פורטרט.
תגובות:בייפארם

TBoneMac

פוסטר מקורי
26 בנובמבר 2017
זֶה
  • 20 באוקטובר 2020
teohyc אמר: יחס הגובה-רוחב של iPad Pro בגודל 11 אינץ' אינו שונה באופן ניכר משאר האייפדים בכל מקרה לחץ להרחבה...
זה די הבדל. הוא מוסיף רוחב של כסנטימטר לצדדים נערך לאחרונה: 20 באוקטובר, 2020

TBoneMac

פוסטר מקורי
26 בנובמבר 2017
זֶה
  • 20 באוקטובר 2020
darngooddesign אמר: אם הייתי מנחש, זה שהסרת המסגרת העליונה והתחתון הפכה למסך רחב יותר. אבל האם זה באמת הבדל גדול? לחץ להרחבה...
אבל האייפד בגודל 12.9 אינץ' לא שינה את יחס הגובה-רוחב שלו.

כאשר מכשירי האייפון עברו מאייפון 8 לאייפון 10 היחס השתנה ל-19.5:9, איך זה שרק אחד משני יחסי הגובה-רוחב של ipad pro קיבל את שינוי היחס מ-4:3 ליחס IMAX של ~10/7 או 1.43... ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 20 באוקטובר 2020
יחס רוחב-גובה רחב יותר הוא כל כך טוב יותר עבור צריכת מדיה כמו גם שימוש באפליקציות זו לצד זו.
תגובות:BillyiPad95 ח

הדרון

13 באפריל, 2010
  • 21 באוקטובר 2020
עלה בדעתי אתמול בלילה שיחסי הרוחב-גובה של 11 אינץ' Pro/Air 4 ארוכים רק מעט מהיחס sqrt(2):1 של גדלי נייר ISO A המשמשים ברוב העולם. כך שראוי שהם מכשירי עבודה הם צורה טובה לקריאת מסמכים בעמוד שלם. כנראה רק צירוף מקרים, אבל הם קרובים לזה יותר מאשר לכל פורמט מדיה נפוץ.

פורמט US Letter, עם היחס שלו 1.29:1, קרוב באופן דומה ל-4:3 של רוב האייפדים. אם אתה משתמש ב-US Legal אז ה-16:10 בשימוש על ידי סמסונגים ברמה גבוהה יותר יהיה ההתאמה הקרובה ביותר שלך. תגובות:BillyiPad95

דואר199

4 בנובמבר 2008
ניו יורק
  • 21 באוקטובר 2020
אני זוכר לפני שנים כשמסכי מחשב נייד היו קרובים יותר ל-4:3. אני מתגעגע לאלה.
תגובות:Broadus ו-TBoneMac

TBoneMac

פוסטר מקורי
26 בנובמבר 2017
זֶה
  • 18 בנובמבר 2020
mailman199 אמר: אני זוכר לפני שנים כשמסכי מחשב נייד היו קרובים יותר ל-4:3. אני מתגעגע לאלה. לחץ להרחבה...
האם אתה מתכוון ל-16:10 כמו ה-MacBooks?

זכור שבתחילת שנות ה-00 היו מסכי מחשב שהיו ביחס של 5:4, יש אנשים שעדיין אוהבים את זה הכי הרבה בשביל גלישה/דברים הקשורים לעבודה.

כמו כן, תשמחו לשמוע ש-Apple MacBooks הם 16:10, שזה קרוב יותר ל-4:3 מהסטנדרט הרגיל של 16:9, ו-Microsoft Surface Books החדשים יותר משתמשים ביחס של 3:2! שזה אפילו קצת יותר קרוב. אז אל תדאג, אני חושב שיחסי המסך אינם משובצים באבן ב-16:9 וימשיכו להתפתח. ה

LibbyLA

16 ביוני 2017
  • 18 בנובמבר 2020
TBoneMac אמר: האם אתה מתכוון ל-16:10 כמו ה-MacBooks?

זכור שבתחילת שנות ה-00 היו מסכי מחשב שהיו ביחס של 5:4, יש אנשים שעדיין אוהבים את זה הכי הרבה בשביל גלישה/דברים הקשורים לעבודה.

כמו כן, תשמחו לשמוע ש-Apple MacBooks הם 16:10, שזה קרוב יותר ל-4:3 מהסטנדרט הרגיל של 16:9, ו-Microsoft Surface Books החדשים יותר משתמשים ביחס של 3:2! שזה אפילו קצת יותר קרוב. אז אל תדאג, אני חושב שיחסי המסך אינם משובצים באבן ב-16:9 וימשיכו להתפתח. לחץ להרחבה...
4:3. 640 * 480 (בימים עברו) G

gnomeisland

30 ביולי 2008
ניו יורק, ניו יורק
  • 18 בנובמבר 2020
ejin222 אמר: לפחות לי, נראה שה-12.9' היה ממוקד יותר לייצור עם הפרופורציות היותר 'מרובעות' שלו בעוד שה-11' היה מכוון קצת יותר לצריכה עם הפרופורציות היותר 'מלבניות' שלו. אם הייתי משתמש ב-12.9' שלי יותר לצריכה, גם אני הייתי מעדיף את פרופורציות ה-11'. אבל הממדים של ה-12.9' בהחלט שימושיים יותר לעבודה במקום לצפות בסרטונים, ואני מקווה שאפל תשמור על הממדים האלה. לחץ להרחבה...
לא. אין שום קשר לכוונת המכשירים. אפל לא יצרה ומעולם לא יצרה מקלדת לאייפד מיני. למה? כי זה מרגיש שהמקלדת תהיה קטנה מדי. אם זה היה 'קוצץ' את המסגרת העליונה והתחתון בעיצוב המחודש 'ללא מסגרת' בשנת 2018, ה-10.5' — עכשיו 11' — ה-iPad היה נמצא בין OG iPad ו-iPad mini בגודל. קטן מדי בסטנדרטים של אפל עבור מקלדת מלאה.

אז האייפד בגודל 12.9 אינץ' איבד את המצח והסנטר שלו בעוד שהאייפד בגודל 10.5 אינץ' 'גדל' ל-11' ואיבד את יחס הרוחב-גובה הסטנדרטי.
תגובות:subjonas

תַקצִיר

27 בדצמבר 2002
מיקום מיקום מיקום
  • 18 בנובמבר 2020
ejin222 אמר: לפחות לי, נראה שה-12.9' היה ממוקד יותר לייצור עם הפרופורציות היותר 'מרובעות' שלו בעוד שה-11' היה מכוון קצת יותר לצריכה עם הפרופורציות היותר 'מלבניות' שלו. אם הייתי משתמש ב-12.9' שלי יותר לצריכה, גם אני הייתי מעדיף את פרופורציות ה-11'. אבל הממדים של ה-12.9' בהחלט שימושיים יותר לעבודה במקום לצפות בסרטונים, ואני מקווה שאפל תשמור על הממדים האלה. לחץ להרחבה...
בעיני, יחס הגובה-רוחב של ה-11 למעשה מועיל לפרודוקטיביות מכיוון שהוא מקל הרבה יותר על השימוש ב-2 אפליקציות בו-זמנית. ההבדל בפרודוקטיביות בין 12.9 ל-11 iPads, כאשר נעשה שימוש במצב נוף, לא היה גדול כפי שחשבתי שהוא יהיה. עם זאת, אם אי פעם יש לך רק אפליקציה אחת פתוחה על המסך שלך, ולעולם אינך משתמש בתכונת המסך המפוצל (איך שהיא תקרא), אז אתה מאבד קצת מקום אנכי להקלדה.

קניתי את האייפד 12.9, אבל החזרתי אותו לאחר 10 ימים. הרבה יותר מרוצה מה-11, ואני לא חושב שסבלתי מפגיעה בפרודוקטיביות עם איך שאני משתמש בו.
תגובות:BillyiPad95 פ

נביאים

18 באפריל, 2009
  • 19 בנובמבר 2020
בשנת 2018 כאשר האייפד פרו עבר לעיצוב החדש, תמיד הייתי סקרן מדוע ה-12.9' שמר על המסך הזהה, ורק יצר את עיצוב הלוח החדש סביבו, בעוד שה-10.5' גדל ל-11', אבל המסך חיקה את הגודל/טביעת הרגל הכללית של האייפד הקודם.

תהיתי בזמנו למה הם לא הולכים ל-11' אלא שומרים על אותו יחס רוחב-גובה. הניחוש שלי הוא שאולי הם רצו להשיג איזון מסוים של רוחב התצוגה לרוחב (לצורך פרודוקטיביות / מקלדת חומרה) אבל גם לא לתת לזה להתרחק מדי מגודל האייפד הקודם.

אני מניח ששמירה על 10.5 אינץ' אבל מתן עיצוב הלוח החדש היה מכווץ את הגודל הכללי, המקלדת הייתה צריכה להיות צרה עוד יותר וכו'.
תגובות:AutomaticApple, DaPhox, BillyiPad95 ואדם אחד נוסף