פורומים

iPad Pro 2018 iPad Pro 11 לעומת 2021 iPad Pro 11 M1?

אוֹ

חביתה 1978

פוסטר מקורי
22 בספטמבר 2012
  • 15 ביולי 2021
היי,

יש לי 2018 iPad Pro 11 256gb עם LTE, והוא עדיין פועל היטב לאחר 2.5 שנות בעלות. האם מישהו עם iPad Pro 11 2018 שודרג ל-2021 iPad Pro 11 M1 ואם כן האם ראית שיפורי מהירות ניכרים.

קראתי את השרשורים השונים כאן, ונראה שזה בעיקר בליטת מפרט כאשר האפליקציות הסטנדרטיות נטענות מהר יותר, כמו גם ספארי קצת יותר מהירה. כמו כן, מהמחקר שלי, ה-M1 מוגזם בגלל שה-iPadOS כל כך מגביל, אז כתוצאה מכך לא שדרגתי עדיין ואני מנסה לחכות לשנה הבאה מכיוון שלכאורה גם ה-iPad Pro 11 יקבל את המסך המעודכן. עם זאת, פשוט חשבתי לשאול ואם אני טועה ואתה מבחין בשיפורים ניכרים, פשוט חשבתי לשאול!

תודה M

mclld

6 בנובמבר 2012


  • 15 ביולי 2021
לא יכולתי לדמיין שזה שווה את השדרוג. עכשיו אם לא היה לך אייפד אז בטוח אבל בשום אופן לא הייתי משדרג מ-2018

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 15 ביולי 2021
ובכן, משחקים פועלים טוב יותר ומגניב יותר. זה ההבדל הכי בולט שיכולתי לדעת משדרוג.


עם זאת, אם אתה לא משחק, רק אפליקציות פרודוקטיביות קלות, שרטוטים וכו', חיסכון בזמן השקת אפליקציה של 1 או 2 שניות לא באמת יועיל הרבה בטווח הארוך. שלם במקום זאת עבור שדרוג מיני-LED. ס

גבר גלישה

מוּשׁהֶה
24 במאי 2021
  • 15 ביולי 2021
omelet1978 אמר: יש לי iPad Pro 11 256gb משנת 2018 עם LTE, והוא עדיין פועל היטב לאחר 2.5 שנות בעלות. האם מישהו עם iPad Pro 11 2018 שודרג ל-2021 iPad Pro 11 M1 ואם כן האם ראית שיפורי מהירות ניכרים.
עשיתי ל-M1 12.9'. מצטער לא יכול לעזור לך חוץ מלומר שלא הייתי טורח ללכת ל-11' אחר מכיוון שהמסך אינו שונה ורק גבשושית, לאשתי יש את ה-2108 11' והיא עובדת כמו ביום הראשון.
הייתי מחכה עד שישדרגו את המסך אם אתה תקוע בגודל 11'.
מעבר ל-12.9 היה קפיצה גדולה באיכות ובמהירות המסך. ד

דובוי

6 ביולי 2007
  • 16 ביולי 2021
תלוי מה אתה עושה כמובן. לכל הפחות אתה אמור לראות הרבה יותר אפליקציות ו/או כרטיסיות Safari נשארות בזיכרון ולא נטענות מחדש מכיוון של-M1 יש פי 2-4 יותר זיכרון RAM בהתאם לתצורה. שדרגתי מ-2020 11 וזה היה שיפור מספיק טוב בשבילי.
תגובות:bevsb2 ו-rui no onna M

MhaKK

21 בינואר 2015
  • 16 ביולי 2021
בהתבסס על העובדה ש-2020 שלך עדיין פועל בצורה מצוינת והעובדה שה-iPadOS עדיין לא יכול לנצל את הפוטנציאל האמיתי של ה-M1.

עדיף להחזיק עוד שנה ולקבל את 2022 11 אינץ' M2 iPP עם miniLED. IMO.

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
אני לא חושב שיהיה M2 iPP ב-2022.
תגובות:מר_ג'ומו אוֹ

חביתה 1978

פוסטר מקורי
22 בספטמבר 2012
  • 16 ביולי 2021
Jára Tyky אמרה: אני לא חושבת שיהיה M2 iPP ב-2022.
אני מניח שזה יהיה בסתיו 2022 מכיוון שלפעמים נראה שהאייפד נמצא במחזור עדכונים של 1.5 שנה. סביר להניח שבליטת מפרט קטנה ומסך ה-miniLED.
תגובות:mr_jomo ו-Digitalguy

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
M1 הוא למעשה יתר על המידה באייפד פרו, אז אני חושב שלא יהיה שדרוג בביצועים בעוד כמה שנים.

אולי משהו לא משמעותי שכן A12X עבר ל-Z.
תגובות:snipr125

אצנטרופיה

19 ביולי, 2002
הַפתָעָה
  • 16 ביולי 2021
הייתי ואני מניח שעדיין מתלבט על זה אבל רק בגלל שמסך ה-iPad Pro 11 שלי 2018 סדוק/מרובע. שמתי מעליו מגן מסך והוא לא נסדק או כרוך יותר והוא שמיש, אבל מבטים די רע. אני באמת רוצה להחזיק את המיני LED.

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
יש לי את זה וזה נהדר

אבזיגל

תוֹרֵם
18 ביולי 2011
סינגפור
  • 16 ביולי 2021
ה-iPad Pro שלי 2018 מרגיש לי במידה רבה אותו הדבר. אם אפליקציות נטענות מהר יותר, אני לא רואה את זה, אבל הבטא הציבורי הייתה די חלקה עבורי עד כה. ד

Digitalguy

15 באפריל, 2019
  • 16 ביולי 2021
מ-2018 עד 2021 לא המהירות הוא ההבדל העיקרי, זה זיכרון RAM. אז יהיו לך הרבה פחות טעינות מחדש. 2018 עם 4GB נטען מחדש לעתים קרובות למדי. אז זה תלוי אם זה מפריע לך או לא, זה ההבדל הגדול היחיד, השאר שולי.
תגובות:rui no onna

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
Digitalguy אמר: מ-2018 עד 2021 ההבדל העיקרי הוא לא המהירות, זה זיכרון RAM. אז יהיו לך הרבה פחות טעינות מחדש. 2018 עם 4GB נטען מחדש לעתים קרובות למדי. אז זה תלוי אם זה מפריע לך או לא, זה ההבדל הגדול היחיד, השאר שולי.

שׁוּלִי?
  • ממוזער (12.9)
  • יציאת Thunderbolt
  • 5G (סלולר)
  • 8 GB RAM
  • 50% יותר ביצועים
  • שבב אפל שולחני
  • מצלמה טובה יותר
  • במה ממוקדת
  • עוד שנים על עדכונים
  • סוללה חדשה ורעננה
  • קשה יותר לכופף (יותר מ'מ בתפזורת הוא למעשה יתרון עבורי כי זה מרגיש לי הרבה יותר פרימיום מאשר החזקה ב-2018-2020)
נערך לאחרונה: 16 ביולי 2021
תגובות:משמעותי 1 ד

Digitalguy

15 באפריל, 2019
  • 16 ביולי 2021
Jára Tyky אמרה: M1 הוא למעשה יתר על המידה באייפד פרו, אז אני חושב שלא יהיה שדרוג בביצועים בעוד כמה שנים.

אולי משהו לא משמעותי שכן A12X עבר ל-Z.
בשלב זה ה-iPad pro כנראה יקבל את אותו שבב בדיוק (M2 בשנת 2022) כמו ה-Macbook Air, רק כמה חודשים לאחר מכן

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
Digitalguy אמר: Miniled לא משנה, זה ה-11in, 5G הוא אופציונלי, רעם בשלב זה כמעט חסר תועלת, כולם אפל צ'יפס, מצלמה טובה יותר היא שולית (חוץ ממרכז הבמה), המקצוען של הדור הבא יקבל עוד יותר שנים של עדכונים וסוללה רעננה אפילו יותר, ו-50% יותר מהירות עושה הרבה פחות הבדל מאשר כפול זיכרון RAM עבור רוב השימושים...
האם אתה מדבר מניסיון עם M1 2021 או מקריאת סיפורים באתר?
שיניתי את iPad Pro 12.9 2020 לשנת 2021 ואני רואה הבדל די גדול.

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 16 ביולי 2021
Jára Tyky אמרה: האם אתה מדבר מניסיון עם M1 2021 או מקריאת סיפורים באתר?
שיניתי את iPad Pro 12.9 2020 לשנת 2021 ואני רואה הבדל די גדול.

לדגם ה-11 אינץ' (עליו עוסק השרשור הזה) אין Mini-LED ולכן, אין שדרוג תצוגה.
תגובות:סודק ד

Digitalguy

15 באפריל, 2019
  • 16 ביולי 2021
Jára Tyky אמרה: האם אתה מדבר מניסיון עם M1 2021 או מקריאת סיפורים באתר?
שיניתי את iPad Pro 12.9 2020 לשנת 2021 ואני רואה הבדל די גדול.
ניסיתי את ה-M1 iPad ובכנות בשימוש רגיל זה לא הבדל גדול. זה הבדל דומה למעבר מ-A10X ל-A12X, לא סיבה לשדרוג לבד אלא אם כן אתה משתמש בקביעות באפליקציות ספציפיות שיכולות לנצל את המהירות הנוספת (שדרגתי מ-10.5 ל-11 בגלל USB C, עיפרון וכו', לא חסר מְהִירוּת). זה עתה קניתי M1 Mac Mini ושם ניתן למנף ביתר קלות את הביצועים המלאים של M1. באשר לאייפד M1, זיכרון RAM הוא הגורם המבדיל הגדול

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 16 ביולי 2021
rui no onna אמר: לדגם ה-11' (שעל זה עוסק השרשור הזה) אין Mini-LED ולכן, אין שדרוג תצוגה.
קרא שוב את ההודעה הקודמת שלי.

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 17 ביולי 2021
יארה טיקי אמרה: קרא שוב את הפוסט הקודם שלי.

יש לי ולמעשה הייתה לי הזדמנות להשוות את 2018, 2020 ו-2021 בשלב מסוים. אני מסכים עם @Digitalguy.

OP רוצה את ה-11' אז אין שיפור מיני-LED/תצוגה.

אני לא ממש שם לב להבדל ביצועים בין A12X/A12Z ל-M1. הדבר הטוב ביותר עם 2021 עבורי הוא 16GB RAM. כרטיסיות ואפליקציות נשארו פתוחות גם לאחר שבוע.

5G הוא פגיעה או פספוס בשלב זה. תלוי בספק, במיקום ובשעה ביום, לפעמים זה איטי יותר מ-LTE. כמו כן, זו נקודה שנויה במחלוקת אם קונים את דגם ה- wifi בלבד.

נראה כי Thunderbolt מוגבל למהירויות USB 3.1 Gen 2 בשלב זה.

לא ממש אכפת לי מהמצלמות וממרכז הבמה.

החששות המתכופפים ב-2018-2020 נראים מוגזמים (נכון, אני משתמש במקרים).

כן, ה-iPP 2021 יקבל עדכונים נוספים ויש לו סוללה חדשה. עם זאת, מה שיצליח סביר להניח שיקבל עוד יותר עדכונים וסוללה חדשה עוד יותר.

אני משדרג מה-iPP של 2017 ומבחינתי, היה שווה להוציא תוספת על 2021 מכיוון שאני מצפה לשמור אותו לפחות 3 שנים. למי שאין לו בעיות עם האייפד הנוכחי שלו, כדאי לחכות עד שיהיה שיפור גדול עוד יותר. ה-iPP 2021 נחמד והכל מלבד הבא יהיה טוב יותר.
תגובות:Moyapilot, svish, Benhama ואדם אחד נוסף

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 17 ביולי 2021
rui no onna אמר: יש לי ולמעשה הייתה לי הזדמנות להשוות את 2018, 2020 ו-2021 בשלב מסוים. אני מסכים עם @Digitalguy.

OP רוצה את ה-11' אז אין שיפור מיני-LED/תצוגה.

אני לא ממש שם לב להבדל ביצועים בין A12X/A12Z ל-M1. הדבר הטוב ביותר עם 2021 עבורי הוא 16GB RAM. כרטיסיות ואפליקציות נשארו פתוחות גם לאחר שבוע.

5G הוא פגיעה או פספוס בשלב זה. תלוי בספק, במיקום ובשעה ביום, לפעמים זה איטי יותר מ-LTE. כמו כן, זו נקודה שנויה במחלוקת אם קונים את דגם ה- wifi בלבד.

נראה כי Thunderbolt מוגבל למהירויות USB 3.1 Gen 2 בשלב זה.

לא ממש אכפת לי מהמצלמות וממרכז הבמה.

החששות המתכופפים ב-2018-2020 נראים מוגזמים (נכון, אני משתמש במקרים).

כן, ה-iPP 2021 יקבל עדכונים נוספים ויש לו סוללה חדשה. עם זאת, מה שיצליח סביר להניח שיקבל עוד יותר עדכונים וסוללה חדשה עוד יותר.

אני משדרג מה-iPP של 2017 ומבחינתי, היה שווה להוציא תוספת על 2021 מכיוון שאני מצפה לשמור אותו לפחות 3 שנים. למי שאין לו בעיות עם האייפד הנוכחי שלו, כדאי לחכות עד שיהיה שיפור גדול עוד יותר. ה-iPP 2021 נחמד והכל מלבד הבא יהיה טוב יותר.
לגבי סוללה - השתמשתי ב- iPad Pro 2020 וחשבתי שהשתמשתי בו מעט מאוד. אבל לסוללה שלי היו כבר 253 מחזורים. מ-1000 מחזורים זה 25% מהפיחות באייפד. אז הוצאתי 'כמה דולרים' ועכשיו יש לי 100% מצב סוללה ומכשיר הרבה יותר טוב שיכול להחזיק הרבה יותר עכשיו. בשל שבב M1 הסוללה לא מתרוקנת כל כך בעת שימוש ב-performace.

rui no onna

תוֹרֵם
25 באוקטובר 2013
  • 17 ביולי 2021
Jára Tyky אמרה: לגבי סוללה - השתמשתי ב-iPad Pro 2020 וחשבתי שהשתמשתי בו מעט מאוד. אבל לסוללה שלי היו כבר 253 מחזורים. מ-1000 מחזורים זה 25% מהפיחות באייפד. אז הוצאתי 'כמה דולרים' ועכשיו יש לי 100% מצב סוללה ומכשיר הרבה יותר טוב שיכול להחזיק הרבה יותר עכשיו. בשל שבב M1 הסוללה לא מתרוקנת כל כך בעת שימוש ב-performace.

'כמה דולרים' זה סובייקטיבי. באופן אישי, אני לא מוכר מחדש את המכשירים שלי אז לי, ה-2021 12.9 1TB 5G הוא הוצאה של ~$2200 במזומן (עם מס). אני לא מחשיב את זה כ'כמה דולרים'.

שימו לב, ה-2021 היה למעשה $900 יותר מהתיבה המאושרת לשיפוץ/פתיחה 2018/2019 12.9 1TB LTE (~1300$). עם זאת, בהתחשב בכך שאני רוצה לשמור אותו ל-4-5 שנים, חשבתי שאהיה הרבה יותר שמח להוציא 2200$ ולהרוויח מ-RAM נוסף וכו' עכשיו במקום 1300$ עכשיו לשיפוץ 2018 ואז 1300$ לשיפוץ 2021 או 2000$+ עבור הדגם האחרון לאחר 3 שנים.

עם זאת, שמתי לב ל-M1 iPad Pro שיש לו חיי סוללה טובים בהרבה בהשוואה ל-2018/2020 עם השימוש וההגדרות שלי (בעיקר קריאה וגלישה באינטרנט ב-0-25% בהירות מסך).
תגובות:יארה טייקי ד

Digitalguy

15 באפריל, 2019
  • 18 ביולי 2021
rui no onna אמר: 'כמה דולרים' זה סובייקטיבי. באופן אישי, אני לא מוכר מחדש את המכשירים שלי אז לי, ה-2021 12.9 1TB 5G הוא הוצאה של ~$2200 במזומן (עם מס). אני לא מחשיב את זה כ'כמה דולרים'.

שימו לב, ה-2021 היה למעשה $900 יותר מהתיבה המאושרת לשיפוץ/פתיחה 2018/2019 12.9 1TB LTE (~1300$). עם זאת, בהתחשב בכך שאני רוצה לשמור אותו ל-4-5 שנים, חשבתי שאהיה הרבה יותר שמח להוציא 2200$ ולהרוויח מ-RAM נוסף וכו' עכשיו במקום 1300$ עכשיו לשיפוץ 2018 ואז 1300$ לשיפוץ 2021 או 2000$+ עבור הדגם האחרון לאחר 3 שנים.

עם זאת, שמתי לב ל-M1 iPad Pro שיש לו חיי סוללה טובים בהרבה בהשוואה ל-2018/2020 עם השימוש וההגדרות שלי (בעיקר קריאה וגלישה באינטרנט ב-0-25% בהירות מסך).
אני רואה אנשים שמתלוננים על כך שיש לו חיי סוללה גרועים יותר או לפחות לא טובים יותר, למרות הסוללה הגדולה יותר. הניחוש שלי הוא שהם צופים בתוכן HDR שנעשה הרבה יותר בהיר ב-M1.
אגב אני לא חושב ש-M1 צורך פחות מ-A12X/Z, ההבדל הוא בגודל הסוללה

יארה טייקי

9 באפריל, 2020
  • 18 ביולי 2021
אולי אם אתה משחק משחקים יכולה להיות צריכת סוללה נמוכה יותר.