פורומים

מסך iPad 2019 iPad Air מגיב פחות בעת טעינה

V

לחלק

פוסטר מקורי
28 בפברואר 2008
  • 10 בדצמבר 2019
יש לי בעיה מוזרה עם האייפד שלי, כשהוא מחובר וטוענת המסך הרבה פחות מגיב. בין אם זה לחיצה על קישור או הקלדה על המקלדת, זה לוקח לעתים קרובות לחיצות חוזרות ונשנות. ההקלדה היא קשה כי היא תפספס מכתבים שאני צריך לגבות ולתקן. אם אני מנתק אותו, נעל את המסך ואז בטל את הנעילה הכל בסדר. כששדרגתי לראשונה ל-ios13 זה נראה השתפר, אבל חזר בהדרגה עם עדכונים בהמשך. החלפתי כבלי טעינה בהקלה רבה ונראה שזה קורה בכל מטען. יש רעיונות למה שקורה ורעיונות לתיקון חוץ מלקבל את זה?

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018


מסצ'וסטס
  • 10 בדצמבר 2019
verdee אמר: יש לי בעיה מוזרה עם האייפד שלי, כאשר הוא מחובר וטעינת המסך הרבה פחות מגיב. בין אם זה לחיצה על קישור או הקלדה על המקלדת, זה לוקח לעתים קרובות לחיצות חוזרות ונשנות. ההקלדה היא קשה כי היא תפספס מכתבים שאני צריך לגבות ולתקן. אם אני מנתק אותו, נעל את המסך ואז בטל את הנעילה הכל בסדר. כששדרגתי לראשונה ל-ios13 זה נראה השתפר, אבל חזר בהדרגה עם עדכונים בהמשך. החלפתי כבלי טעינה בהקלה רבה ונראה שזה קורה בכל מטען. יש רעיונות למה שקורה ורעיונות לתיקון חוץ מלקבל את זה?
באיזו גרסה של iPadOS 13 נמצא ה-iPad Air 3 שלך? V

לחלק

פוסטר מקורי
28 בפברואר 2008
  • 10 בדצמבר 2019
13.2.3 V

לחלק

פוסטר מקורי
28 בפברואר 2008
  • 10 בדצמבר 2019
עדכנת אותו היום, ללא שינוי

808 תופים

28 בדצמבר 2017
  • 10 בדצמבר 2019
verdee אמר: יש לי בעיה מוזרה עם האייפד שלי, כאשר הוא מחובר וטעינת המסך הרבה פחות מגיב. בין אם זה לחיצה על קישור או הקלדה על המקלדת, זה לוקח לעתים קרובות לחיצות חוזרות ונשנות. ההקלדה היא קשה כי היא תפספס מכתבים שאני צריך לגבות ולתקן. אם אני מנתק אותו, נעל את המסך ואז בטל את הנעילה הכל בסדר. כששדרגתי לראשונה ל-ios13 זה נראה השתפר, אבל חזר בהדרגה עם עדכונים בהמשך. החלפתי כבלי טעינה בהקלה רבה ונראה שזה קורה בכל מטען. יש רעיונות למה שקורה ורעיונות לתיקון חוץ מלקבל את זה?
מטען גרוע או התקנה חשמלית גרועה V

לחלק

פוסטר מקורי
28 בפברואר 2008
  • 10 בדצמבר 2019
808drums אמר: מטען גרוע או התקנה חשמלית גרועה

קורה בכל מטען או מיקום טעינה

Freakonomics101

6 בנובמבר 2014
  • 11 בדצמבר 2019
הייתה לי בעיה זו עם האייפון X שלי כשהייתה לי אותה. היה צורך להחליף תצוגה. ד

DragonX

23 באפריל, 2013
  • 11 בדצמבר 2019
אתה כנראה עומד בפני כשל חומרה במסך המגע של האייפד. זוהי מחלה ידועה למדי המשפיעה על כל האייפדים המודרניים. זה בדרך כלל מתחיל עם מסך לא מגיב בזמן הטעינה ואז זה ממשיך כשהמסך לא מגיב לזמן מה, לא משנה אם אתה טוען אותו או לא (חפש את 'אייפד לא מגיב' באינטרנט).

בדרך כלל קורה לאחר 3-12 חודשים של שימוש.

אם זה ככה אז נא להיזהר. זה קורה לכל האייפדים המודרניים ואפל שוללת כל החלפה אם אתה מחוץ לאחריות. אם אתה עדיין בתוך חלון האחריות, אני ממליץ לך בחום להחליף את האייפד שלך באפל ולבצע את הבדיקה המקיפה של האייפד החדש שזה עתה קיבלת. אנשים כאן דיווחו על בעיות בהחלפות 2, 3 וכן הלאה. למרבה הצער, זו אפל המודרנית.
תגובות:NewWaveGuy ו-kazmac

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 11 בדצמבר 2019
אל תדאג בקשר לזה. פשוט קח את זה ל-Apple Store לפני שאתה קופץ למסקנות כלשהן.
תגובות:808 תופים

808 תופים

28 בדצמבר 2017
  • 11 בדצמבר 2019
verdee אמר: קורה בכל מטען או מיקום טעינה

נסה להחליף כבל או להטעין עם Powerbank ולראות אם הבעיה נמשכת.

ulfertg

18 בינואר 2016
  • 14 בדצמבר 2019
DragonX אמר: אתה כנראה עומד בפני כשל חומרה במסך המגע של האייפד. זוהי מחלה ידועה למדי המשפיעה על כל האייפדים המודרניים. זה בדרך כלל מתחיל עם מסך לא מגיב בזמן הטעינה ואז זה ממשיך כשהמסך לא מגיב לזמן מה, לא משנה אם אתה טוען אותו או לא (חפש את 'אייפד לא מגיב' באינטרנט).

בדרך כלל קורה לאחר 3-12 חודשים של שימוש.

זה בדיוק מה שקרה לשלושת האייפדים האחרונים שלי.
הייתי צריך ללכת כמה פעמים לסרגל הגאונות בכל מקרה (הייתי צריך לשחזר את התוכנה קודם, ואז הייתי צריך להראות להם אותה שוב, ואז הייתי צריך להביא את התחליף שבוע לאחר מכן).
הם מעולם לא הודו שזו שגיאה נפוצה מאוד, אפילו כשלקוחה אחרת נתקלה באותה בעיה עם האייפד שלה, כשהיא יושבת איתי באותו שולחן בבר הגאוני.
אם אתה נתקל בבעיה זו, אולי יעזור להקליט אותה בווידאו ולהראות אותה בבר הגאונות. אל תשכח לבצע שחזור של iOS לפני שאתה הולך, אחרת הם עלולים להרחיק אותך בפעם הראשונה ואתה צריך להופיע בפעם השנייה.
מאוד מתסכל.
תגובות:NewWaveGuy, kazmac ו-DragonX פ

פואנטי

14 באפריל, 2011
  • 15 בדצמבר 2019
verdee אמר: יש רעיונות למה שקורה ורעיונות כלשהם לתיקון מלבד לקחת את זה?

הנח את האייפד על שולחן בזמן שהוא בטעינה. גע בלוח המתכת שלו עם אצבע אחת על כף היד שלך תוך הפעלת המסך עם אצבע אחת על היד הדומיננטית שלך.

האם המסך מגיב יותר? ה

לבנדר

21 ביולי 2011
  • 17 בדצמבר 2019
מישהו באמת צריך להכין רשימה של הבעיות הידועות האלה שאפל לא מטפלת בהן.

1.) זה יסמן את אפל ויוציא את הלחץ על אפל לטפל בהם. האם אתה יכול לדמיין מישהו נכנס לחנות של אפל ומספרים לו אותה שורה של BS. והצרכן שהגיב אומר, מצאתי את הרשימה הזו באתר macrumors.com (או בכל מקום שיש לזה שם הגון) וזה מוזר שיש לי בדיוק את אותה בעיה שהם אומרים שהיא נפוצה?

2.) פחות מהפוסטים האלה זרקו על כל הלוח. אבל בהתאם לפילוסופיה של האתר הזה, יותר פוסטים אפילו אם הם מיותרים עשויים להיות טובים יותר עבורם כי זה יותר תוכן.
תגובות:NewWaveGuy, kazmac, AutomaticApple ו-2 אחרים

kazmac

24 באפריל, 2010
בכל מקום חוץ מכאן או שם....
  • 25 בדצמבר 2019
כן, לא מפתיע שה-Air 3 שלי מופיע עם חוסר היענות מגע. בקושי חודשיים.

?

בכל זאת הקלטתי את זה הבוקר.

בשלב זה, אני חושב שלמד לצייר באופן מסורתי הוא ההימור הטוב ביותר שלי. כל אייפד שרכשתי והחזרתי וכו' מאז 2017 (לא משנה איזה דגם) הגיע עם זה.

זה מגוחך, וכך גם האמונה שלי באפל.
תגובות:NewWaveGuy ה

לבנדר

21 ביולי 2011
  • 25 בדצמבר 2019
kazmac אמר: כן, לא מפתיע שה-Air 3 שלי מופיע עם חוסר תגובה מגע. בקושי חודשיים.

?

בכל זאת הקלטתי את זה הבוקר.

בשלב זה, אני חושב שלמד לצייר באופן מסורתי הוא ההימור הטוב ביותר שלי. כל אייפד שרכשתי והחזרתי וכו' מאז 2017 (לא משנה איזה דגם) הגיע עם זה.

זה מגוחך, וכך גם האמונה שלי באפל.

חודשיים זה מאוחר מדי להחזיר אותו?

זה עדיין באחריות.

האם אתה מתכוון להתקשר לתמיכה של אפל? ספר לנו מה הם אומרים?

kazmac

24 באפריל, 2010
בכל מקום חוץ מכאן או שם....
  • 25 בדצמבר 2019
לבנדר אמר: חודשיים זה מאוחר מדי להחזיר אותו?

זה עדיין באחריות.

האם אתה מתכוון להתקשר לתמיכה של אפל? ספר לנו מה הם אומרים?


אני אנסה להחזיר אותו מחר בבוקר, יש לי פריטים אחרים שחוזרים וקניתי גם לאחרונה.

כל זה אני צריך כשהחיים האמיתיים פוגעים בי כל כך קשה.

אם אחזור, אפרסם. התמיכה של אפל בטלפון לא תעשה כלום.

kazmac

24 באפריל, 2010
בכל מקום חוץ מכאן או שם....
  • 26 בדצמבר 2019
התמיכה של אפל לא תקבל את ההחזר להחזר אפילו עם החלפת הווידאו בלבד, אבל המנהל בחנות נתן לי להחזיר להחזר סיבה לגיטימית נוספת: דלקת פרקים בפרקי היד שלי התלקחה בעת השימוש באייפד.

אני מניח שזה תלוי במנהל החנות ופשוט תהיה ממש נחמד. ודא שיש לך סרטון של זה.

לגביי, אני בחוץ. טיפשי שניסיתי 10 פעמים עם האייפדים מאז 2017, אבל הנה.

אני מאחל לכולם בהצלחה עם ההחזרות והאייפדים שלהם.
תגובות:NewWaveGuy ו-DragonX ה

לבנדר

21 ביולי 2011
  • 26 בדצמבר 2019
@kazmac - תודה על העדכון. מה שהמנהל עשה היה, טוב לך, ואני שמח שהוא דאג לך. אבל אני חושב שזה רע לבסיס המשתמשים בכללותו. כי זה נשמע שהמנהל הקפיד לא לעבד החזר על סמך מה שהיא בעיה נפוצה שהרבה אנשים נאלצים להתמודד איתה.

זה כאילו המנהל מצא דרך לשמח את הלקוח שמולו מבלי להרגיז את הממונים עליו?

מה שיהיה בסדר. אלא שהממונים עליו נוקטים בעמדה שאינה הוגנת כלפי הלקוחות בכלל.

וקזמק, אני מסכים עם ההחלטה שלך ללכת על עיפרון ונייר. אני משתדל לא לאמץ טכנולוגיה עד שהיא תהיה מיינסטרים ומוכחת. וכנראה שהאייפדים האלה פשוט לא יכולים להתמודד עם איך אתה משתמש בהם. נייר מרגיש טוב יותר לכתוב עליו מאשר אייפד בכל מקרה. אפילו טים קוק יודה בכך.

kazmac

24 באפריל, 2010
בכל מקום חוץ מכאן או שם....
  • 26 בדצמבר 2019
levander אמר: @kazmac - תודה על העדכון. מה שהמנהל עשה היה, טוב לך, ואני שמח שהוא דאג לך. אבל אני חושב שזה רע לבסיס המשתמשים בכללותו. כי זה נשמע שהמנהל הקפיד לא לעבד החזר על סמך מה שהיא בעיה נפוצה שהרבה אנשים נאלצים להתמודד איתה.

זה כאילו המנהל מצא דרך לשמח את הלקוח שמולו מבלי להרגיז את הממונים עליו?

מה שיהיה בסדר. אלא שהממונים עליו נוקטים בעמדה שאינה הוגנת כלפי הלקוחות בכלל.

וקזמק, אני מסכים עם ההחלטה שלך ללכת על עיפרון ונייר. אני משתדל לא לאמץ טכנולוגיה עד שהיא תהיה מיינסטרים ומוכחת. וכנראה שהאייפדים האלה פשוט לא יכולים להתמודד עם איך אתה משתמש בהם. נייר מרגיש טוב יותר לכתוב עליו מאשר אייפד בכל מקרה. אפילו טים קוק יודה בכך.
אה, אני מבין את זה לגמרי ואני מסכים ב-100% על כך שהמנהל לא מטפל בפגם הגדול של אייפד מ-2017 ואילך.

הם בהחלט צריכים לטפל בבעיית חוסר ההיענות הזו במגע (וכדאי להם לעשות זאת עם הדור ה-3 iPad Pro), אבל אני עדיין חושב שחום שנוצר משבב A והטעינה הם שניהם אשמים, שכן כל אייפד שניסיתי להחזיק זכה בצורה מגוחכת חם (הורדת סרטים ב-WiFi, ציור ב-Procreate או ריבוי משימות) ואז התחילה חוסר ההיענות של מסך המגע. חום ללא פתחי אוורור ראויים, שלדה דקה מאוד והדבקת רכיבי המגע פנימה זה לא דבר טוב.

'איכות' המבנה של האייפדים ומלארקיות אחרות החמיצה אותי באפל, שמסריחה כי אהבתי להשתמש במחשבי Mac כדי ליצור. אני לא סומך על קניית מק מהם כעת בהתחשב באופי החד-פעמי של ה-iDevices. זה עצוב שאני לא יכול להשתמש באף אייפד לצייר, מכיוון שהאומנות הייתה כל כך מהנה וטיפולית עבורי. הצורך לצאת מ-Procreate בעיצומו של ציור, להתאים ולבטל צימוד של העיפרון ולהפעיל מחדש את האייפד אינו פתרון.

אני באמת מקווה שאפל תתעורר ותתקן את בעיית חוסר ההיענות למגע, אבל יש לי הרגשה שהם לא יעשו זאת עד שהוול סטריט ג'ורנל, ו/או תביעות ייצוגיות בנושא יאלצו אותם לעשות זאת.

אני כן מקווה שכולם בשרשורים האלה יקבלו אייפד עובד שלא יפתח את הבעיות האלה שוב, אבל בכנות, זה חלום צינור בשלב זה.

בהצלחה לך ולכל מי שנתקל בבעיות. הלוואי שהיו לי חדשות טובות יותר בנושא הזה. הזמנתי עוד ציוד אמנות מסורתי ואני אתחיל בשיעור Nature Journaling הזה בסוף השבוע הזה.
תגובות:AutomaticApple, DragonX, NewWaveGuy ואדם אחד נוסף

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 27 בדצמבר 2019
לבנדר אמר: ממילא aper מרגיש טוב יותר לכתוב עליו מאשר אייפד.
אתה צריך ליצור שרשור עבור הנקודה הזו בלבד. יהיה מעניין לראות איך זה יתפתח...?
תגובות:NewWaveGuy ה

לבנדר

21 ביולי 2011
  • 27 בדצמבר 2019
AutomaticApple אמר: אתה צריך ליצור שרשור עבור הנקודה הזו בלבד. יהיה מעניין לראות איך זה יתפתח...?

חשבתי שזה מובן מאליו? ניסיתי לכתוב באייפד עם סטיילוס של צד שלישי רק לפני שה-Apple Pencil יצא. אבל איך שזה הרגיש לשפשף את הקצה הגומי הזה המכוסה בחומר מטושטש כלשהו על פני הזכוכית, הייתי כמו וואו, זה לעולם לא יהיה כמו נייר! ואז שמעתי רק תגובות פה ושם מאז.

אני בטוח שאפל שיפרה את החוויה עם כל המחקר שהם עושים ועם הזמן הנוסף מאז שניסיתי את זה. אבל האם הם הגיעו לנקודה שבה יש אנשים שמעדיפים את זה על פני נייר?

זה יהיה הראשון ששמעתי עליו אם כן.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 28 בדצמבר 2019
לבנדר אמר: חשבתי שזה מובן מאליו? ניסיתי לכתוב באייפד עם סטיילוס של צד שלישי רק לפני שה-Apple Pencil יצא. אבל איך שזה הרגיש לשפשף את הקצה הגומי הזה המכוסה בחומר מטושטש כלשהו על פני הזכוכית, הייתי כמו וואו, זה לעולם לא יהיה כמו נייר! ואז שמעתי רק תגובות פה ושם מאז.

אני בטוח שאפל שיפרה את החוויה עם כל המחקר שהם עושים ועם הזמן הנוסף מאז שניסיתי את זה. אבל האם הם הגיעו לנקודה שבה יש אנשים שמעדיפים את זה על פני נייר?

זה יהיה הראשון ששמעתי עליו אם כן.
יש כמה מגיני מסך שמדמים נייר.
paperlike.com

Paperlike, מגן המסך לאייפד: כתוב וצייר כמו על נייר

Paperlike הוא מגן המסך הראשון שגורם לכתיבה ולציור באייפד להרגיש כמו על נייר. לבסוף לפלסטיק על הזכוכית המחליק מסביב יש פתרון קל: האייפד שלך, העיפרון של אפל וה-Paperlike - נוצרו אחד עבור השני. משלוח חינם, אלפי לקוחות מרוצים ודירוג של 4.5 כוכבים... paperlike.com ד

DragonX

23 באפריל, 2013
  • 30 בדצמבר 2019
AutomaticApple אמר: יש כמה מגיני מסך שמדמים נייר.
paperlike.com

Paperlike, מגן המסך לאייפד: כתוב וצייר כמו על נייר

Paperlike הוא מגן המסך הראשון שגורם לכתיבה ולציור באייפד להרגיש כמו על נייר. לבסוף לפלסטיק על הזכוכית המחליק מסביב יש פתרון קל: האייפד שלך, העיפרון של אפל וה-Paperlike - נוצרו אחד עבור השני. משלוח חינם, אלפי לקוחות מרוצים ודירוג של 4.5 כוכבים... paperlike.com

באופן אירוני מגיני מסך הופכים את המסך להרבה פחות מגיב https://discussions.apple.com/thread/250226155

אז בעיית החומרה ה'מובנית' עם מסך מגע שאינו מגיב הופכת לגרוע עוד יותר. אייפד הופך למוצר אסונות אמיתי עבור אפל.

אוטומטי אפל

מוּשׁהֶה
28 בנובמבר 2018
מסצ'וסטס
  • 31 בדצמבר 2019
DragonX אמר: באופן אירוני מגיני מסך הופכים את המסך להרבה פחות מגיב https://discussions.apple.com/thread/250226155

אז בעיית החומרה ה'מובנית' עם מסך מגע לא מגיב הופכת אפילו יותר גרועה. אייפד הופך למוצר אסונות אמיתי עבור אפל.
אני לא יכול לקחת אותך ברצינות יותר. ד

DragonX

23 באפריל, 2013
  • 31 בדצמבר 2019
AutomaticApple אמר: אני לא יכול לקחת אותך ברצינות יותר.

כן, כל המצב מגוחך.
1. אייפד יכול להפסיק להגיב למגע לאחר זמן מה, בעצם נשבר
2. אפל מכחישה שהבעיה קיימת כי הם לא רוצים להפסיד כסף.
3. ההכחשה היא ברמה הארגונית, כלי חומרת התיקון שלהם לא מזהה זאת. כשזה הולך לתיקון זה לא מתוקן.
4. צרכנים מקבלים מוצרים שבורים בחזרה וזה מחמיר, כי יותר ויותר אנשים זורקים את החומרה הלא עובדת שלהם
5. הוסף בעיית מגן מסך (48 עמודי דיון, אתה יכול גם לחפש בגוגל), באותה דרך שנדחתה על ידי אפל

כאן אתה מקבל לולאה מגוחכת שמייצרת עוד ועוד אייפד שבורים שלעולם לא יתוקנו ויחזרו ללקוחות שוב ושוב.
תגובות:kazmac