פורומים

מסך נעילה של iOS 10: חזרה של 'החלקה לפתיחה' (קונספט עיצובי)

אובליסטית

פוסטר מקורי
17 ביולי 2016
טנסי, ארה'ב
  • 17 ביולי 2016
התכונה החדשה לגמרי של 'לחץ הביתה כדי לפתוח' של מסך הנעילה היא, אם לא 'מאוד' מבלבלת עבור רוב משתמשי האייפון הקודמים, גישה די מסובכת רק כדי לפתוח את המכשיר. ההנחיה הנוכחית פשוט קטנה מכדי לשים לב, ולפעמים קשה להבנה (הקש על בית כדי לבטל את הנעילה, ואז לחץ על בית כדי לפתוח). בהשוואה לפשוט החלקה או הקשה על המסך כפי שמשמש כמעט בכל הסמארטפונים והטאבלטים, 'לחץ על הבית כדי לפתוח' הוא קצת מוזר, ואפילו התווית עצמה לא ממש קלה להשגה. רוב האנשים יודעים שאייפון, או מכשיר iOS די נעול עם a שקופית . אם לא, עם iOS 10, המשתמש יתחיל ללחוץ על הכל, ואולי אפילו יהרוס את זרימת העבודה שלו.


גישה מוצעת היא להחזיר את 'היכרות', או לשלב עיצוב עם חשיבה אישית על איך סמארטפון טיפוסי עובד. כל אדם בעל אוריינטציה טכנולוגית מזהה שרוב הסמארטפונים דורשים רק החלקה כדי להיפתח מבלי ללחוץ על כפתורים יותר מפעם אחת. הפתרון הוא עם החזרה של 'Slide To Unlock', אולם עם התאמה שונה של ממשק המשתמש כדי לאפשר עדיין גישה למחווה הדומה בהעלאת מסך הווידג'ט.


התוצאה היא שובו של פעם פורצת הדרך מחוון סרגל 'החלק לביטול נעילה' .




קונספט מוק אפ

להלן דגם עיצובי / איור של ממשק 'Slide To Unlock' שהתמזג עם 'מחוון הבר' המוכר שהוא אינטראקטיבי, המזכיר בגרסאות ישנות יותר של iOS:


555689-2d57ac3736673a633013e0ac1b7a6a27.jpg
> בסט התמונות הראשון נמצא ממשק מסך הנעילה הקודם כפי שמתואר ב-iOS 6 וממשק המשתמש הנוכחי 'Slide To Unlock' כפי שניתן לראות באייפון עם iOS 7 (המחווה עדיין קיימת עד iOS 9).



קבוצת התמונות השנייה היא ההצעות המדגימות של 'Slide To Unlock' שעוצב מחדש עם 'פס הזזה' שקוף-שקוף:

555688-c8f5118121f5306fd8623553e6ee1e38.jpg 555690-311cd119a930275d93a4c4ae5cc79b52.jpg 555691-29914d3200dadec43ff57998a11ed198.jpg
>התמונה הראשונה מציגה את מחווני העמודים העגולים מעל פס ההזזה.
> התמונה השנייה מציגה את מחווני העמודים העגולים במיקומם הנוכחי ב- iOS 10.
> התמונה השלישית מציגה את פס ההזזה עם ממשק 'Slide To Open' כאשר המכשיר אינו נעול.





לְעַצֵב

מחוון פס חצי שקוף-שקוף עובר על החלק התחתון של המסך, עם אנימציה שגורמת לאזור המחוון להתפוגג כדי להפעיל את מסך קוד הסיסמה, שבו מקודם השימוש לשימוש ב-Touch ID או להזין את קוד הסיסמה שלהם. סמל 'מנעול' עדיין קיים בחלק העליון ביותר של מסך הנעילה, ועדיין מונפש כדי להראות שיש לו 'לא נעול' אם Touch ID קרא את טביעת האצבע של המשתמש. לפיכך, אם המכשיר כבר לא נעול, הטקסט 'Slide To Unlock' ישתנה ל'Slide To Open'.


> הערה: 'Slide To Open' משנה את הפונקציה של 'Press to Open' כאשר המכשיר אינו נעול. אם הלחצן 'הנח אצבע לפתיחה' מופעל, אין צורך ב'החלקה לפתיחה'.


מחווני עמוד עגול קטן עדיין נחים מעל / מתחת לממשק כדי להראות למשתמשים שהחלקה ימינה עדיין פותחת את מסך הווידג'ט, והחלקה ימינה עדיין מחליפה את המצלמה.




יתרונות

עם החזרת ממשק 'פס הזזה', זה מבטל לחלוטין את הבלבול בפתיחת מכשיר ה-iOS. החזרת ה'סרגל הזזה' מונעת גם את פתיחת מסך הווידג'ט.


מבחינה עיצובית, זה עדיין עלול לגרום לבלבול קטן עם אנשים שעוברים ממכשיר iOS 9, שכן החלקה לכל מקום מסביב למסך הנעילה פשוט תחליף את תצוגת הווידג'ט. בסך הכל, זו עדיין מחווה קלה יותר לאנשים להתרגל אליה.


בדומה לקונספט המיושם באיטרציות עתידיות של iOS, אם גם ימנע התרחשות של בעיות נוספות, כגון בעיות חומרה בלתי נמנעות בכפתור הבית. לאנשים יש דרגות שונות של לחץ בעת לחיצה על כפתור הבית, כגון בזמן ממהר, או אילוץ של Touch ID לזהות את האצבע שלהם ולהמשיך מיד, כל אלו עלולים לגרום לכשל בחומרה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שמחצית ממכשירי iOS אינם מצוידים ב-Touch ID, או שפונקציית Touch ID אינה פועלת או מושבתת. חיישן Touch ID במכשירים מאוחרים יותר הופך את השינוי במסך הנעילה של iOS 10 לבלתי מורגש במקצת.


המהלך גם ימנע בלבול כלפי קונים שמנסים מכשיר iOS בחנות אפל מקומית, שם לא היה מושג איך לפתוח את המכשיר אלא אם כן הם מוצאים את הטקסט הקטן של iOS 10 הנוכחי 'לחץ הביתה כדי לפתוח''.




סיכום

עדיין ניתן לשפר את כל השינויים בעיצוב שהוזכרו לעיל. מושג זה יכול לפתור את בעיית הבלבול בין רוב המשתמשים הנוכחיים למשתמשים חדשים שיבואו.

קבצים מצורפים

  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_1680-jpg.640552/' > 555689-2d57ac3736673a633013e0ac1b7a6a27.jpg IMG_1680.jpg'file-meta '> 909.8 KB · צפיות: 635
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_1590-jpg.640553/' > 555688-c8f5118121f5306fd8623553e6ee1e38.jpg IMG_1590.jpg'file-meta '> 60.1 KB · צפיות: 4,561
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_1681-jpg.640554/' > 555690-311cd119a930275d93a4c4ae5cc79b52.jpg IMG_1681.jpg'file-meta '> 915.1 KB · צפיות: 420
  • הצג את פריט המדיה ' href='tmp/attachments/img_1682-jpg.640555/' > 555691-29914d3200dadec43ff57998a11ed198.jpg IMG_1682.jpg'file-meta '> 914.3 KB · צפיות: 421
תגובות:kenissenSco77, Sirious, kybldmstr ואדם אחד נוסף

שירסאקי

16 במאי 2015


  • 17 ביולי 2016
הדגם הנוכחי נראה כמו חזרה לעידן iOS 6.
אני מסכים שאנחנו צריכים גופני התראות גדולים יותר ומילים ברורות יותר איכשהו.
תגובות:QuarterSwede ו-DeltaEchoBlue ג

כריסות

11 ביוני 2015
  • 17 ביולי 2016
אני עדיין לא מבין למה אנשים גונחים כל כך על לחיצה על כפתור. האגודל שלך די ליד כפתור הבית בכל מקרה. או עם Touch ID, בקושי בעיה גדולה ללחוץ במקום לנוח את האגודל. לא קשה להתרגל לשינוי מינורי. נערך לאחרונה: 17 ביולי 2016
תגובות:קמעות, Freakonomics101, Enygmatic ו-8 אחרים

מולן

29 ביולי 2013
הולנד/איטליה
  • 17 ביולי 2016
התצורה בפועל איטית במיוחד אם אינך יכול להשתמש ב-Touch ID. יש 2-3 שניות של עיכוב בין הקליק לבקשה לקוד.

אני עדיין מעדיף שהשקופית תיפתח.
תגובות:DeltaEchoBlue

אלכסמרצ'וק

28 ביוני 2007
ניו ג'רזי
  • 17 ביולי 2016
אולי אחד השרשורים הגרועים שראיתי מזה זמן מה. כל כך חבל שהכותב השקיע כל כך הרבה מאמץ בשטויות כאלה. פשוט השתמש ב-iOS 6 אם זה משנה לך כל כך.

אני חושב שמטרילים אותנו עכשיו כשאני חושב על זה.

באמצעות Touch ID תוכל לבטל את הנעילה של תצוגת ווידג'ט והתראות במקום לפתוח את הטלפון. זה מסיר את הצורך לפתוח את הטלפון בכל פעם, אלא אם כן אתה צריך. נערך לאחרונה: 17 ביולי 2016
תגובות:Freakonomics101, jonblatho, DaveOP ואדם אחד נוסף

dcp10

30 ביולי, 2010
  • 17 ביולי 2016
OP לא יכול להיות רציני, נכון? מטומטם לגמרי.

bilibug

27 באוגוסט, 2008
סטוקטון ניו ג'רזי
  • 17 ביולי 2016
הפטנט של 'החלקה לפתיחה' נקלע למאבק משפטי. אפל כנראה הסירה אותו כדי להגן על iOS 10 מפני צו מניעה.

https://www.techdirt.com/articles/2...assive-jury-award-against-samsung-trash.shtml ה

לוני01

21 באוגוסט 2015
  • 17 ביולי 2016
בכנות, אנשים צריכים להתגבר על עצמם. כפי שנאמר לעיל, אם לחיצה על כפתור מסובכת מדי עבור תאי המוח שלך וגורמת ל-fsck מוח מוחלט, אז עדיף לזרוק את הטלפונים הארורים שלך ולחזור לחיות בתקופות האפלות. אני לא מאמין לאיזה אנשים הפכו לפרחחים מפונקים לא בוגרים. אני באמת לא מאמין כמה שרשורים צריכים להיות מוקדשים לדברים מטומטמים כאלה. המין האנושי נחרץ.
תגובות:Freakonomics101 וקרן הנעל

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 17 ביולי 2016
לוני01 אמר: בכנות, אנשים צריכים להתגבר על עצמם. כפי שנאמר לעיל, אם לחיצה על כפתור מסובכת מדי עבור תאי המוח שלך וגורמת ל-fsck מוח מוחלט, אז עדיף לזרוק את הטלפונים הארורים שלך ולחזור לחיות בתקופות האפלות. אני לא מאמין לאיזה אנשים הפכו לפרחחים מפונקים לא בוגרים. אני באמת לא מאמין כמה שרשורים צריכים להיות מוקדשים לדברים מטומטמים כאלה. המין האנושי נחרץ. לחץ להרחבה...
רק המשפט האחרון שלך: המין האנושי נחרץ. אכן.
ואני לא מוצא קשיים ללחוץ על כפתור הבית לכל היותר 'פעמיים' כדי לפתוח את המכשיר.

garirry

27 באפריל, 2013
קנדה היא העיר שלי
  • 17 ביולי 2016
וואו.

הבחור הזה לוקח את הזמן שלו ביצירת קונספט של מה (אני מניח) שהוא מעדיף, מצייר את זה די טוב, עכשיו הוא נקרא על 'גנחה על לחיצה על כפתור'. זכותו לחשוב כך. עכשיו תפסיקו להתמקד בכל מה שמעצבן אתכם ובמקום זאת התמקדו בכל מה שנוח לכם, הטמבלנים שלכם נואשים לקרוא לאנשים שמתאמצים.

לעזאזל.
תגובות:tomi03, EJ8, DeltaEchoBlue ואדם אחד נוסף

dcp10

30 ביולי, 2010
  • 17 ביולי 2016
אני חושב שהשליליות נוגעת יותר לדעה של OP שאנשים לא מספיק חכמים כדי להבין את זה ו/או להסתגל לשינוי.

פוסטים כאלה מצחיקים אותי כי הם מניחים שלאפל לא הייתה סיבה לעשות שינוי.

hojx

18 בינואר 2014
סינגפור
  • 17 ביולי 2016
oballisticsquid אמר: התכונה החדשה לגמרי של 'לחץ הביתה כדי לפתוח' של מסך הנעילה היא, אם לא 'מאוד' מבלבלת עבור רוב משתמשי האייפון הקודמים, גישה די מסובכת רק כדי לפתוח את המכשיר. ההנחיה הנוכחית פשוט קטנה מכדי לשים לב, ולפעמים קשה להבנה (הקש על בית כדי לבטל את הנעילה, ואז לחץ על בית כדי לפתוח). בהשוואה לפשוט החלקה או הקשה על המסך כפי שמשמש כמעט בכל הסמארטפונים והטאבלטים, 'לחץ על הבית כדי לפתוח' הוא קצת מוזר, ואפילו התווית עצמה לא ממש קלה להשגה. רוב האנשים יודעים שאייפון, או מכשיר iOS די נעול עם a שקופית . אם לא, עם iOS 10, המשתמש יתחיל ללחוץ על הכל, ואולי אפילו יהרוס את זרימת העבודה שלו.


גישה מוצעת היא להחזיר את 'היכרות', או לשלב עיצוב עם חשיבה אישית על איך סמארטפון טיפוסי עובד. כל אדם בעל אוריינטציה טכנולוגית מזהה שרוב הסמארטפונים דורשים רק החלקה כדי להיפתח מבלי ללחוץ על כפתורים יותר מפעם אחת. הפתרון הוא עם החזרה של 'Slide To Unlock', אולם עם התאמה שונה של ממשק המשתמש כדי לאפשר עדיין גישה למחווה הדומה בהעלאת מסך הווידג'ט.


התוצאה היא שובו של פעם פורצת הדרך מחוון סרגל 'החלק לביטול נעילה' .




קונספט מוק אפ

להלן דגם עיצובי / איור של ממשק 'Slide To Unlock' שהתמזג עם 'מחוון הבר' המוכר שהוא אינטראקטיבי, המזכיר בגרסאות ישנות יותר של iOS:



> בסט התמונות הראשון נמצא ממשק מסך הנעילה הקודם כפי שמתואר ב-iOS 6 וממשק המשתמש הנוכחי 'Slide To Unlock' כפי שניתן לראות באייפון עם iOS 7 (המחווה עדיין קיימת עד iOS 9).



קבוצת התמונות השנייה היא ההצעות המדגימות של 'Slide To Unlock' שעוצב מחדש עם 'פס הזזה' שקוף-שקוף:


>התמונה הראשונה מציגה את מחווני העמודים העגולים מעל פס ההזזה.
> התמונה השנייה מציגה את מחווני העמודים העגולים במיקומם הנוכחי ב- iOS 10.
> התמונה השלישית מציגה את פס ההזזה עם ממשק 'Slide To Open' כאשר המכשיר אינו נעול.





לְעַצֵב

מחוון פס חצי שקוף-שקוף עובר על החלק התחתון של המסך, עם אנימציה שגורמת לאזור המחוון להתפוגג כדי להפעיל את מסך קוד הסיסמה, שבו מקודם השימוש לשימוש ב-Touch ID או להזין את קוד הסיסמה שלהם. סמל 'מנעול' עדיין קיים בחלק העליון ביותר של מסך הנעילה, ועדיין מונפש כדי להראות שיש לו 'לא נעול' אם Touch ID קרא את טביעת האצבע של המשתמש. לפיכך, אם המכשיר כבר לא נעול, הטקסט 'Slide To Unlock' ישתנה ל'Slide To Open'.


> הערה: 'Slide To Open' משנה את הפונקציה של 'Press to Open' כאשר המכשיר אינו נעול. אם הלחצן 'הנח אצבע לפתיחה' מופעל, אין צורך ב'החלקה לפתיחה'.


מחווני עמוד עגול קטן עדיין נחים מעל / מתחת לממשק כדי להראות למשתמשים שהחלקה ימינה עדיין פותחת את מסך הווידג'ט, והחלקה ימינה עדיין מחליפה את המצלמה.




יתרונות

עם החזרת ממשק 'פס הזזה', זה מבטל לחלוטין את הבלבול בפתיחת מכשיר ה-iOS. החזרת ה'סרגל הזזה' מונעת גם את פתיחת מסך הווידג'ט.


מבחינה עיצובית, זה עדיין עלול לגרום לבלבול קטן עם אנשים שעוברים ממכשיר iOS 9, שכן החלקה לכל מקום מסביב למסך הנעילה פשוט תחליף את תצוגת הווידג'ט. בסך הכל, זו עדיין מחווה קלה יותר לאנשים להתרגל אליה.


בדומה לקונספט המיושם באיטרציות עתידיות של iOS, אם גם ימנע התרחשות של בעיות נוספות, כגון בעיות חומרה בלתי נמנעות בכפתור הבית. לאנשים יש דרגות שונות של לחץ בעת לחיצה על כפתור הבית, כגון בזמן ממהר, או אילוץ של Touch ID לזהות את האצבע שלהם ולהמשיך מיד, כל אלו עלולים לגרום לכשל בחומרה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שמחצית ממכשירי iOS אינם מצוידים ב-Touch ID, או שפונקציית Touch ID אינה פועלת או מושבתת. חיישן Touch ID במכשירים מאוחרים יותר הופך את השינוי במסך הנעילה של iOS 10 לבלתי מורגש במקצת.


המהלך גם ימנע בלבול כלפי קונים שמנסים מכשיר iOS בחנות אפל מקומית, שם לא היה מושג איך לפתוח את המכשיר אלא אם כן הם מוצאים את הטקסט הקטן של iOS 10 הנוכחי 'לחץ הביתה כדי לפתוח''.




סיכום

עדיין ניתן לשפר את כל השינויים בעיצוב שהוזכרו לעיל. מושג זה יכול לפתור את בעיית הבלבול בין רוב המשתמשים הנוכחיים למשתמשים חדשים שיבואו. לחץ להרחבה...

אני לא אתייחס אם עדיף ללחוץ על Home או להחליק, אלא רק אתייחס לרעיון עצמו.

מבחינת טקסט:
אני מרגיש שזה מוסיף לבלבול. האם 'החלק לביטול נעילה' מאפשר לי לבטל את נעילת iOS ולהישאר במסך הנעילה? מה נפתח 'החלק לפתיחה'? (כמובן שהטקסט הנוכחי של iOS 10 לא טוב יותר... אבל ההשהיה הקלה לפני הופעת 'לחץ על הבית כדי לבטל את הנעילה' עוזרת במקצת)

מבחינה ויזואלית:
הצגת הנקודות מעל פס ההזזה מגבילה את מסך היום לגובה קצר למדי. לא טוב למסכי 4 אינץ'. למעשה העובדה שהבר הוא בלוק כל כך גדול הופך אותו ל'כבד' מאוד מבחינה ויזואלית. אני לא יכול לדמיין כמה מבולגן זה ייראה כשתכלול התראות או מסך המוזיקה שמתנגן כעת.

HCO

31 באוקטובר 2011
ממפיס, טנסי
  • 17 ביולי 2016
אני די נהנה ממסך הנעילה החדש. שדרוג משמעותי
תגובות:Freakonomics101 ה

לוני01

21 באוגוסט 2015
  • 17 ביולי 2016
garirry אמר: וואו.

הבחור הזה לוקח את הזמן שלו ביצירת קונספט של מה (אני מניח) שהוא מעדיף, מצייר את זה די טוב, עכשיו הוא נקרא על 'גנחה על לחיצה על כפתור'. זכותו לחשוב כך. עכשיו תפסיקו להתמקד בכל מה שמעצבן אתכם ובמקום זאת התמקדו בכל מה שנוח לכם, הטמבלנים שלכם נואשים לקרוא לאנשים שמתאמצים.

לעזאזל. לחץ להרחבה...

איזה הבדל מחורבן הקונספט שלו הולך לעשות? לא משנה כמה 'מבריק' הרעיון שלו, זה לא ישנה את עמדתה של אפל. אז תפסיק לבזבז את הזמן שלך ושל כולם על ידי הגעת מושגים חסרי תועלת שלעולם לא יראו אור ולפרסם אותם ב- MacRumors. אם אתה מרגיש כל כך חזק לגבי המושגים ה'מבריקים' שלך, לך שלח אותם לאפל במקום זאת. ח

הייפ-149

13 בדצמבר 2015
ונקובר, לפני הספירה
  • 17 ביולי 2016
HCO אמר: אני די נהנה ממסך הנעילה החדש. שדרוג משמעותי לחץ להרחבה...

כמוני. אני אוהב את זה הרבה. אני צריך להתמודד עם מכשירי iOS 9.32 הרבה בשביל העבודה ואני ממש נתקל בהם עכשיו לאחר השימוש ב-iOS 10 ב-6s+ שלי
תגובות:HCO

DeltaEchoBlue

17 ביולי 2016
  • 17 ביולי 2016
hojx אמר: אני לא אגיב אם עדיף ללחוץ על Home או Slide, אלא רק אגיב על הרעיון עצמו.

מבחינת טקסט:
אני מרגיש שזה מוסיף לבלבול. האם 'החלק לביטול נעילה' מאפשר לי לבטל את נעילת iOS ולהישאר במסך הנעילה? מה נפתח 'החלק לפתיחה'? (כמובן שהטקסט הנוכחי של iOS 10 לא טוב יותר... אבל ההשהיה הקלה לפני הופעת 'לחץ על הבית כדי לבטל את הנעילה' עוזרת במקצת)

מבחינה ויזואלית:
הצגת הנקודות מעל פס ההזזה מגבילה את מסך היום לגובה קצר למדי. לא טוב למסכי 4 אינץ'. למעשה העובדה שהבר הוא בלוק כל כך גדול הופך אותו ל'כבד' מאוד מבחינה ויזואלית. אני לא יכול לדמיין כמה מבולגן זה ייראה כשתכלול התראות או מסך המוזיקה שמתנגן כעת. לחץ להרחבה...


אם אני לא טועה, מעבר למסך הווידג'ט גורם לסרגל לביטול הנעילה לדעוך (בדומה לאופן שבו הרציף נעלם כאשר מחליקים שמאלה לקטעי הווידג'טים כשהמכשיר אינו נעול). אני חושב שהקונספט טוב אבל צריך יותר פירוט ובהירות כדי להיות מוצק יותר. הוא למעשה צודק לגבי בעיות חומרה עתידיות שהיא עלולה לגרום לאחר השחרור הסופי של iOS 10.

ג'וליאן

30 ביוני 2007
אטלנטה
  • 17 ביולי 2016
תארו לעצמכם את ההפך ותמיד הייתה דחיפה לביטול הנעילה ואפל החליטה להוסיף את השלב הנוסף של השקף לביטול הנעילה ב-iOS 10. תגובות:Freakonomics101

garirry

27 באפריל, 2013
קנדה היא העיר שלי
  • 17 ביולי 2016
לוני01 אמר: איזה הבדל מחורבן עומד הקונספט שלו לעשות? לא משנה כמה 'מבריק' הרעיון שלו, זה לא ישנה את עמדתה של אפל. אז תפסיק לבזבז את הזמן שלך ושל כולם על ידי הגעת מושגים חסרי תועלת שלעולם לא יראו אור ולפרסם אותם ב- MacRumors. אם אתה מרגיש כל כך חזק לגבי המושגים ה'מבריקים' שלך, לך שלח אותם לאפל במקום זאת. לחץ להרחבה...
למי אכפת אם אפל תקבל את הקונספט או לא?! כל מה שחשוב זה שלבחור היה רעיון והוא צייר אותו, ואז רוצה לחלוק אותו איתנו. ישוע המשיח תפסיק לשפוט. אנשים כמוך הם הסיבה מדוע אנשים לא רוצים להיות יצירתיים יותר.
תגובות:SuperKerem, hojx ו- DeltaEchoBlue

DeltaEchoBlue

17 ביולי 2016
  • 17 ביולי 2016
garirry אמר: למי אכפת אם אפל תקבל את הרעיון או לא?! כל מה שחשוב זה שלבחור היה רעיון והוא צייר אותו, ואז רוצה לחלוק אותו איתנו. ישוע המשיח תפסיק לשפוט. אנשים כמוך הם הסיבה מדוע אנשים לא רוצים להיות יצירתיים יותר. לחץ להרחבה...

אנחנו צריכים עוד אנשים כמו הבחור הזה בעולם הזה שבאמת מעריכים רעיונות גם אם יכולים להיות להם פגמים. אני מצדיע לך על מעשה הכבוד הזה.

ואתה צודק לחלוטין לגבי הסיבה שאנשים מפסיקים להיות יצירתיים, אני מקווה שמעצב הקונספט לא יתייאש מכל השנאה הזו שלא מגיעה לו.
תגובות:SuperKerem, EJ8 ו-garirry ה

לוני01

21 באוגוסט 2015
  • 17 ביולי 2016
תן לי לנחש, כל האוהדים כאן הם אלה שמבקרים את כל המהלכים של אפל. תחשוב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר ותתגאה בכך שאתה מתפאר בזה ב-MacRumors. בטח אין בעיה, תגיד את דעתך. בסופו של דבר, אף אחד, במיוחד אפל, לא מפריע.
תגובות:LordQ

לגוגון

מוּשׁהֶה
12 באוקטובר 2014
קלגרי, אלברטה, קנדה
  • 17 ביולי 2016
החלק לפתיחה היה שריד מהאייפון המקורי. זה היה שם פחות או יותר רק כדרך 'נצנצת' לפתוח את המכשיר, זה לא באמת היה קל יותר. זה היה פשוט משהו להיות 'מגניב' ושונה.

אני שמח שזה נעלם. זה כבר לא הגיוני במכשירים חדשים יותר. הסרתו מביאה יותר פונקציונליות ומטרה למסך הנעילה.

לא בטוח מדוע חלקם מוצאים את זה כל כך מבלבל עם iOS 10. בטל את הנעילה ופתח. שתי מדינות. נראה די ברור למה הם מתכוונים.

השינוי ב-iOS 10 לא אומר פתאום שכפתורי הבית של כולם הולכים להישבר. למה כל כך הרבה פרנואידים לגבי זה? כפתורי בית אולי ברגע שהאייפון 7 לא יהיה אפילו כפתור פיזי יותר. זה יהיה 3D/Force Touch בדיוק כמו משטחי העקיבה החדשים של Mac.

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 17 ביולי 2016
זהה והערה על ידי חבר.
בכל מקרה.
ניסיתי מספר פעמים בחנות אפל מקומית ו'החלקה כדי לבטל את הנעילה' אינה טובה יותר מאשר 'לחץ כדי לפתוח'.
בכל מקרה, אני עדיין חושב ש'החלק כדי לפתוח' אינו חסר תועלת לחלוטין. זה תלוי, אבל בשבילי 'לחץ' עדיף על 'סוויפ', זהו. נערך לאחרונה: 17 ביולי 2016

אלכסמרצ'וק

28 ביוני 2007
ניו ג'רזי
  • 17 ביולי 2016
Shirasaki said: b לחץ להרחבה...

אבל למה? לפחות תרום לדיון אם אתה מתכוון לחבוט בשרשור. זבל ה'קונספט' הזה יצא משליטה ב-MacRumors. קח את זה ל-deviantart או behance.net אם אתה באמת חושב שהרעיון שלך הוא 'מהפכני'.

זה אותו זבל שנשפף מחדש.

Feenician

13 ביוני 2016
  • 17 ביולי 2016
החלקה על המסך ואז מעבר ל-touchid עדיף על רק לחיצה על הכפתור מסיבות.... אין לי מושג למה אנשים אובססיביים לגבי השינוי הזה.

כמו כן, אל תוותר על העבודה היומיומית, אופס.
תגובות:jonblatho ו- DeltaEchoBlue

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 17 ביולי 2016
alexmarchuk אמר: למה בכל זאת? לפחות תרום לדיון אם אתה מתכוון לחבוט בשרשור. זבל ה'קונספט' הזה יצא משליטה ב-MacRumors. קח את זה ל-deviantart או behance.net אם אתה באמת חושב שהרעיון שלך הוא 'מהפכני'.

זה אותו זבל שנשפף מחדש. לחץ להרחבה...
אהה... מאוחר מדי.
זה לגמרי פוסט תאונה. לא הבנתי את זה לפני שראיתי את זה ולא הצלחתי לערוך את הפוסט הזה בזמן.
מה שאומר שה-b הזה לא אומר כלום.