פורומים

השוואה בין i7-7700K לעומת i5 7600K - איזה מהם תקבלו?

איזה מעבד תקבל?

  • אני אקנה את ה-i5

    הצבעות:35 48.6%
  • אני אקנה את ה-i7

    הצבעות:37 51.4%

  • סך המצביעים

Torgo81

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2012
אמסטרדם
  • 10 ביוני 2017
השוואה בין i7-7700K לעומת i5 7600K:
  • רב ליבות: i7 הוא21.5%מהר יותר.
  • ליבה אחת: i7 הוא6%מהר יותר
  • ההבדל במחיר בין i5 ל-i7 באמזון הוא ~ 100 אירו
  • ההבדל במחיר באפל בין i5 ל-i7 הוא240 יורו
Geekbench רב ליבות:




Geekbench ליבה אחת



מפרט:



https://www.intel.co.uk/content/www/uk/en/products/compare-products.html?productIds=97129.97144

https://browser.primatelabs.com/processor-benchmarks
תגובות:מזח M

מוריארטי

3 בפברואר 2008
  • 10 ביוני 2017
קיבלתי את ה-i5. רוב הדיווחים אומרים שהוא משתמש בהרבה פחות כוח תחת עומס (~65W לעומת ~90W). ה-300 מגה-הרץ הנוספים האלה יכולים לגרום ל-iMac לפעול חם יותר ורועש יותר.

אמות מידה סינתטיות הן ********. ריבוי הליבות נוצר במיוחד כדי להראות את היתרונות של היפר-שרשור. עבור עומסי עבודה רבים בעולם האמיתי, ל-hyperthreading יש תועלת מועטה וה-i7 מהיר רק ~7% מה-i5. קוד כתוב היטב שתמיד יכול להעסיק את ה-CPU רק עם ארבעה פתילים איטי יותר עם hyperthreading.

עבורי, 7% ביצועים נוספים אינם שווים את החום והרעש הנוספים.
תגובות:garbooo

koyoot

5 ביוני 2012
  • 10 ביוני 2017
מוריארטי אמר: קיבלתי את ה-i5. רוב הדיווחים אומרים שהוא משתמש בהרבה פחות כוח תחת עומס (~65W לעומת ~90W). ה-300 מגה-הרץ הנוספים האלה יכולים לגרום ל-iMac לפעול חם יותר ורועש יותר.

אמות מידה סינתטיות הן ********. ריבוי הליבות נוצר במיוחד כדי להראות את היתרונות של היפר-שרשור. עבור עומסי עבודה רבים בעולם האמיתי, ל-hyperthreading יש תועלת מועטה וה-i7 מהיר רק ~7% מה-i5. קוד כתוב היטב שתמיד יכול להעסיק את ה-CPU רק עם ארבעה פתילים איטי יותר עם hyperthreading.

עבורי, 7% ביצועים נוספים אינם שווים את החום והרעש הנוספים. לחץ להרחבה...
ו-Core i5 ב-90% מהזמן, תחת עומס נטען עד 95%, בגלל חוסר תפוקה, שבו Core i7 עדיין מרחפת סביב עומס של 60-70% על הליבות, snd למעשה קריר יותר, ועדיין יש לו מספיק כוח סוס לעשות יותר דברים ממה ש-Core i5 יכול. זה 2017, ליבת Ryzen 8 פתחה לאנשים את עיניהם לגבי הגורם הזה.

התשובה הכי פשוטה. קח את הכמות הגבוהה ביותר של חוטים שאתה יכול להרשות לעצמך. זה הרבה יותר שווה ממה שאתה חושב. התוכנה מדביקה את הקצב מהר מאוד. חומרה לא יכולה ובקרוב מאוד אתה עלול להתחרט על כך שקיבלת רק Core i5, במקום Core i7.
תגובות:iemcj, Johanncerecke ו-Glideslope

גלישה

7 בדצמבר 2007
האדירונדקים.
  • 10 ביוני 2017
i7. זו ללא ספק הבחירה עבור כל עריכת תמונה/וידאו גדולה. ה-i5 מתאים לגלישה באינטרנט ולתמונות Apple. תגובות:iemcj M

מוריארטי

3 בפברואר 2008
  • 10 ביוני 2017
koyoot אמר: ו-Core i5 ב-90% מהזמן, תחת עומס נטען עד 95%, בגלל חוסר תפוקה, שבו Core i7 עדיין מרחפת סביב 60-70% עומס על הליבות, snd למעשה קריר יותר, ועדיין יש מספיק כוח סוס לעשות יותר דברים ממה ש-Core i5 יכול. זה 2017, ליבת Ryzen 8 פתחה לאנשים את עיניהם לגבי הגורם הזה.

התשובה הכי פשוטה. קח את הכמות הגבוהה ביותר של חוטים שאתה יכול להרשות לעצמך. זה הרבה יותר שווה ממה שאתה חושב. התוכנה מדביקה את הקצב מהר מאוד. חומרה לא יכולה ובקרוב מאוד אתה עלול להתחרט על כך שקיבלת רק Core i5, במקום Core i7. לחץ להרחבה...

לפי האנלוגיה הזו, אתה רומז שה-i7 מהיר ב-35% מה-i5 (95/70 = 35). זה נכון רק מדי פעם, כפי שמראה כל אמת מידה בעולם האמיתי. משימות רבות הן רק ~7% מהירות יותר עם i7 (זה ההבדל במהירות השעון). כל עומס עבודה שמצמיד את המעבד לתדר המקסימלי שלו (למשל קידוד, קומפילציה) יצרוך יותר וואט ב-i7, מכיוון שהקפיצה מ-4.2 גיגה-הרץ ל-4.5 גיגה-הרץ היא ממש לא יעילה. היפר-שרשור יעיל גם מייצר יותר חום.

אם יש לך עומס עבודה זה לא להצמיד את ה-CPU ל-100% (למשל חומרי שמע בזמן אמת), אני מסכים שה-i7 עשוי להיות קצת יותר מגניב. בעיקר בגלל שזה צפוי להיות שבב איכותי יותר, ויכול לפעול במתח מעט נמוך יותר בכל תדר. עם זאת, אם המעבד לא מייצר מספיק חום כדי להעלות את המאווררים, לא אכפת לי אם ה-i5 שלי שואב 35W וה-i7 שואב 32W.

עומס העבודה שלי הוא בעיקר המקרה הקודם - המעבד שלי הוא ב-100% או 0%. אני מעדיף לחכות 10% יותר ולהיות עם מעבד שמייצר 25% פחות חום ולא מעלה את המאווררים.

koyoot

5 ביוני 2012
  • 10 ביוני 2017
מוריארטי אמר: לפי האנלוגיה הזו, אתה רומז שה-i7 מהיר ב-35% מה-i5 (95/70 = 35). זה נכון רק מדי פעם, כפי שמראה כל אמת מידה בעולם האמיתי. משימות רבות הן רק ~7% מהירות יותר עם i7 (זה ההבדל במהירות השעון). כל עומס עבודה שמצמיד את המעבד לתדר המקסימלי שלו (למשל קידוד, קומפילציה) יצרוך יותר וואט ב-i7, מכיוון שהקפיצה מ-4.2 גיגה-הרץ ל-4.5 גיגה-הרץ היא ממש לא יעילה. היפר-שרשור יעיל גם מייצר יותר חום.

אם יש לך עומס עבודה זה לא להצמיד את ה-CPU ל-100% (למשל חומרי שמע בזמן אמת), אני מסכים שה-i7 עשוי להיות קצת יותר מגניב. בעיקר בגלל שזה צפוי להיות שבב איכותי יותר, ויכול לפעול במתח מעט נמוך יותר בכל תדר. עם זאת, אם המעבד לא מייצר מספיק חום כדי להעלות את המאווררים, לא אכפת לי אם ה-i5 שלי שואב 35W וה-i7 שואב 32W.

עומס העבודה שלי הוא בעיקר המקרה הקודם - המעבד שלי הוא ב-100% או 0%. אני מעדיף לחכות 10% יותר ולהיות עם מעבד שמייצר 25% פחות חום ולא מעלה את המאווררים. לחץ להרחבה...
אם יש לך אפליקציה שטוענת את המעבדים באותו אופן, היא תתנהג אחרת בשני המעבדים.

מה זה אומר? Core i5 יהיה 90% מהזמן טעון בסביבות 95% על כל הליבות, ויתחמם עד למקסימום. Core i7 ירחף סביב 60-70%, ועדיין יהיה מקום לעבודה נוספת, וגם יהיה קריר יותר להפעלה, כי הוא לא טעון במלואו.

אמת מידה בעולם האמיתי פתחו את עיני האנשים לגבי זה. הבעיה שאינך מבין היא שהתוכנה מתבגרת ועם הזמן, ה-Core i5 שלך יהיה הרבה יותר איטי מ-Core i7, בגלל היעדר Hyper Threading. קבל כמה שיותר ליבות וחוטים עבור נקודת מחיר מסוימת. אני 'אוהב' כשאנשים אומרים על הגהה עתידית למחשבים היקרים שלהם, ואז יוצאים משם עם מעבד Quad Core/Quad Thread, כי היום לא חשוב שיהיו יותר.

הפרדיגמה השתנתה. Ryzen הביא 8 ליבות למיינסטרים ותהיה הרבה יותר תוכנה מותאמת לתרחישים של ספירת ליבות גבוהה. אף אחד לא עשה אופטימיזציה לתרחישים האלה לפני כן, כי אינטל נהנתה מהדומיננטיות שלהם, והציעה רק 4 ליבות כמיינסטרים. זו הסיבה לשינוי פרדיגמה.

לבסוף. ה-iMac שלך יפעיל את המאווררים ללא קשר לתפוקה התרמית שיש לך. למה? מכיוון שסיבוב המאוורר נגרם מטמפרטורות המעבד, ותמיד תקבלו חימום עד 90 מעלות בשניות לאחר הטעינה.

בעצם. אתה לא תראה שום תועלת בשימוש במעבד TDP עם הספק נמוך יותר, המאווררים תמיד יתגברו תחת עומס, אבל ה-iMac שלך יזדקן הרבה יותר מהר ממה שמבוסס Core i7. ל

קלטוקס

24 בדצמבר 2015
  • 10 ביוני 2017
וואו, אני מופתע שהם שמים 7700k ב-iMac...בדרך כלל זה מה שגיימרים משתמשים והם בדרך כלל עושים אוברקלוקינג!

נראה שאם אתה מתכוון לעשות כל דבר שדורש יותר ביצועים עם ריבוי הליכי, אז ה-i7 היא הדרך ללכת. המעבד הזה עומד כרגע על 329$ בפני עצמו (לא כולל מצנן), כך ש-200$ לעלות אליו נראה כמו עסקה טובה. ט

trsblader

20 במאי 2011
  • 10 ביוני 2017
אני מתלבט לגבי ה-i7 אבל לא חושב שאקבל את זה. אני עושה כמה קידודים וסרטונים קצרים (פשוט זורק יחד קליפים מטיולים מסוג דברים). השניות הבודדות שאחסוך פעם או פעמיים בשבוע לא נראות לי שוות כשאני לא מרוויח כסף מהעבודה הזו ואני עושה את זה רק בשביל הכיף.

Torgo81

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2012
אמסטרדם
  • 10 ביוני 2017
klatox אמר: וואו, אני מופתע שהם שמים 7700k ב-iMac... זה בדרך כלל מה שגיימרים משתמשים ובדרך כלל הם עושים את זה עם אוברclock!

נראה שאם אתה מתכוון לעשות כל דבר שדורש יותר ביצועים עם ריבוי הליכי, אז ה-i7 היא הדרך ללכת. המעבד הזה עומד כרגע על 329$ בפני עצמו (לא כולל מצנן), כך ש-200$ לעלות אליו נראה כמו עסקה טובה. לחץ להרחבה...

עד כה הסיבות ל-i7 הן עריכת תמונות/וידאו. מה לגבי גיימינג? האם יהיה יתרון (משמעותי) של i7 במקום i5 או בשילוב עם Radeon 580 או בעתיד עם eGPU מהיר יותר? ש

לְבַטֵל פְּסַק דִין

27 בספטמבר 2007
  • 11 ביוני 2017
Torgo81 אמר: עד כה הסיבות ל-i7 הן עריכת תמונות/וידאו. מה לגבי גיימינג? האם יהיה יתרון (משמעותי) של i7 במקום i5 או בשילוב עם Radeon 580 או בעתיד עם eGPU מהיר יותר? לחץ להרחבה...

למשחקים זה לא משנה (כמעט לכל המשחקים). כנראה שעדיף לך ב-i5. כי גם המעבד וגם ה-GPU משתמשים באותה מערכת קירור. ה-i5 משתמש בהרבה פחות חשמל ובכך משאיר יותר מרווח ראש תרמי ל-GPU. (בסביבות 20w לפי tomshardware) M

מוריארטי

3 בפברואר 2008
  • 11 ביוני 2017
Quash אמר: לגיימינג זה לא משנה (כמעט לכל המשחקים). כנראה שעדיף לך ב-i5. כי גם המעבד וגם ה-GPU משתמשים באותה מערכת קירור. ה-i5 משתמש בהרבה פחות חשמל ובכך משאיר יותר מרווח ראש תרמי ל-GPU. (בסביבות 20w לפי tomshardware) לחץ להרחבה...


מצאתי א ביקורת ישנה (בצרפתית) של ה-iMcs 2014, שעשתה השוואה בין גרסאות i5 ו-i7. אני די בטוח שהמצב הזה יתקיים פחות או יותר עם גרסאות 2017.

TL;DR: בעומס מעבד מלא, מעבד i5 צורך כ-60 W והמאווררים נשארים ב-1200 סל'ד סרק. עם זאת, ה-i7 צורכת 85 W בעומס מלא והמאווררים מסתובבים ב-2400 סל'ד.

אני לא יודע אם מערכת ה-i7 / 580 תצריר תרמית, אבל בחירת ה-i5 בהחלט תגרום למערכת קרירה יותר שפחות סביר שתפוצץ את המאווררים בסל'ד מרבי. אם זו העדיפות שלך, קבל את i5. אם ביצועים מוחלטים הם העדיפות שלך, קבל את i7.
תגובות:Torgo81 י

ג'רווין

מוּשׁהֶה
13 ביוני 2015
  • 11 ביוני 2017
יש לי imac 2014 עם i5. מניסיוני, המאוורר בדרך כלל פועל בסרק ב-1200 סל'ד, למעט כשאני משחק משחקים, וה-GPU מאוד פעיל. אני מניח שאני לא מחבר את המעבד חזק מספיק כדי להפעיל את המאוורר. עם זאת, ניתן לעשות זאת באמצעות Prime95. המאוורר עלה במהירות ל-2700 סל'ד די בקלות.

ובכל זאת, אני בספק אם הדור הרביעי של Core i5 דומה לדור השביעי של i5 - לפחות במונחים של טיפול בכוח. ו

freebo27

8 ביוני 2009
  • 11 ביוני 2017
הלכתי על i7 כי זה לא עלה הרבה יותר והליבות הנוספות יעזרו כשאני מריץ VM. למעשה, עקב עבודתי אני עלול להשאיר Win10 VM פועל לצמיתות.

אני מקווה שזה לא יהיה רועש מדי.
תגובות:פלקון80 ו

מֵסִית

13 בספטמבר 2016
  • 12 ביוני 2017
i5 או i7, שניהם מעבדים טובים מאוד.
אני אומר: קנה את i5 עכשיו, ותשמור את הכסף שלך עבור iMac חדש עתידי (עם i5 חדש). תשכח מה-i7.
(למעט אולי אם אתה מתעניין במשחקים, וידאו או דברים כאלה.)

בסופו של דבר, בכל מקרה, תרצה iMac חדש בעתיד הקרוב.
תגובות:larzy ו-macsplusmacs ש

לְבַטֵל פְּסַק דִין

27 בספטמבר 2007
  • 12 ביוני 2017
Firebrand אמר: i5 או i7, שניהם מעבדים טובים מאוד.
אני אומר: קנה את i5 עכשיו, ותשמור את הכסף שלך עבור iMac חדש עתידי (עם i5 חדש). תשכח מה-i7.
(למעט אולי אם אתה מתעניין במשחקים, וידאו או דברים כאלה.)

בסופו של דבר, בכל מקרה, תרצה iMac חדש בעתיד הקרוב. לחץ להרחבה...

זו עצה מוצקה מניסיוני, ל-iMac יש ערך מכירה חוזר ממש ממש טוב. אבל את רוב הכסף הנוסף שתשקיעו בשימוש מקסימלי ב-iMac לא תקבלו בחזרה. עדיף לשדרג כל 3 שנים במקום הגהה עתידית ל-iMac מקסימום ולהשתמש בזה במשך 5 שנים. כמו כן, היו לי די הרבה בעיות עם GPU מרביים ב-iMac בעבר שלי. אבל ה-580 הזה נראה מפתה, אני חייב להודות תגובות:macsplusmacs ו

מֵסִית

13 בספטמבר 2016
  • 12 ביוני 2017
עוד טיפ מצוין הוא לא לקנות אימפולסיבי. עדיף לחכות עד ה ערפל מתפוגג ;-)
תגובות:rodanmusic ו-macsplusmacs

cal6n

25 ביולי, 2004
גלוסטר, בריטניה
  • 12 ביוני 2017
i7 בשבילי, כי Civ 6 חוגג על חוטים.

Torgo81

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2012
אמסטרדם
  • 12 ביוני 2017
cal6n אמר: i7 בשבילי, כי Civ 6 משתה על חוטים. לחץ להרחבה...


זה פורסם בשרשור אחר והוא די מדהים מכיוון שהוא מראה את ההבדל בין i7 ל-i5 במשחקים רבים ושונים. עבור CIV VI אין הבדל גדול ב-FPS אבל אני מניח שכאשר אמרת ש-CIV VI חוגגים על שרשורים שבעיקר קורה בסוף חישובי התור, מה שיכול לקחת הרבה זמן? (ב-2012 i5 21.5 אינץ' iMac CIV V שלי לקח הרבה זמן, מעולם לא ניסיתי את CIV VI)

cal6n

25 ביולי, 2004
גלוסטר, בריטניה
  • 12 ביוני 2017
Torgo81 אמר:
זה פורסם בשרשור אחר והוא די מדהים מכיוון שהוא מראה את ההבדל בין i7 ל-i5 במשחקים רבים ושונים. עבור CIV VI אין הבדל גדול ב-FPS אבל אני מניח שכאשר אמרת ש-CIV VI חוגגים על שרשורים שבעיקר קורה בסוף חישובי התור, מה שיכול לקחת הרבה זמן? (ב-2012 i5 21.5 אינץ' iMac CIV V שלי לקח הרבה זמן, מעולם לא ניסיתי את CIV VI) לחץ להרחבה...

כֵּן. שרשור מניע את זמני הסיבוב ב-Civ 5 ו-6. אני מקווה שה-580 של 8GB יאפשר גם את כל ממתק העיניים. פ

propower

23 ביולי 2010
  • 25 ביוני 2017
koyoot אמר: אם יש לך אפליקציה שטוענת את המעבדים באותו אופן הוא יתנהג אחרת בשני המעבדים.

מה זה אומר? Core i5 יהיה 90% מהזמן טעון בסביבות 95% על כל הליבות, ויתחמם עד למקסימום. Core i7 ירחף סביב 60-70%, ועדיין יהיה מקום לעבודה נוספת, וגם יהיה קריר יותר להפעלה, כי הוא לא טעון במלואו. לחץ להרחבה...

אני מוצא את ההפך נכון ב-iMac 2017. יש לי את Base i5 ו-i7 BTO בבית עכשיו. עומס של 100% על ה-i5 3.4 (33.4W) = 66 מעלות צלזיוס. עומס של 51% על ה-i7 (69W) = 95°C ומאווררים במהירות מלאה. מערכת הקירור בכל מכשירי iMac 27' זהה. ה-i7 פועל הרבה יותר חם מה-Base i5.

בדקתי גם אפליקציות ProAudio עם i7 Hyperthreading מופעל וכיבוי (2017 iMac). עומס המעבד הוא פי 2 עם HT כבוי (כצפוי) והטמפרטורות כמעט זהות. HT מאפשר לליבה אחת לעשות שני דברים (אם אפשר) - אבל היא עדיין ליבה אחת. עבור אותו עומס עם HT On או OFF הטמפרטורות זהות.

מעבדי HT יכולים בהחלט לעשות יותר מאשר לא HT. העולם האמיתי עבורי היה בטווח של 20 עד 30%. זה עשוי להשפיע או לא לשנות את הבקשה של אנשים.
תגובות:מזח

EugW

18 ביוני 2017
  • 25 ביוני 2017
propower אמר: אני מוצא את ההפך נכון ב-iMac 2017. יש לי את Base i5 ו-i7 BTO בבית עכשיו. עומס של 100% על ה-i5 3.4 (33.4W) = 66 מעלות צלזיוס. עומס של 51% על ה-i7 (69W) = 95°C ומאווררים במהירות מלאה. מערכת הקירור בכל מכשירי iMac 27' זהה. ה-i7 פועל הרבה יותר חם מה-Base i5.

בדקתי גם אפליקציות ProAudio עם i7 Hyperthreading מופעל וכיבוי (2017 iMac). עומס המעבד הוא פי 2 עם HT כבוי (כצפוי) והטמפרטורות כמעט זהות. HT מאפשר לליבה אחת לעשות שני דברים (אם אפשר) - אבל היא עדיין ליבה אחת. עבור אותו עומס עם HT On או OFF הטמפרטורות זהות.

מעבדי HT יכולים בהחלט לעשות יותר מאשר לא HT. העולם האמיתי עבורי היה בטווח של 20 עד 30%. זה עשוי להשפיע או לא לשנות את הבקשה של אנשים. לחץ להרחבה...
אני חושב ששניכם צודקים במובן מסוים. האזהרה כאן היא שאתה משווה שני סוגים שונים של צ'יפס. ה-7500 הוא שבב של 65 וואט בהספק 'מלא'. ה-7700K הוא שבב של 91W.

IMO השבב האידיאלי עשוי להיות Core i7 7700 (לא K). זהו שבב של 65 וואט, אבל יש לו שעון בסיס של 3.6 גיגה-הרץ וטורבו של 4.2 גיגה-הרץ, ו-HyperThreading. הטוב משני העולמות IMO. לרוע המזל, אפל החליטה לשים אותו באף אחד ממחשבי המק.

בכל מקרה, רק ייבאתי כ-5 GB של תמונות לתמונות, והמאוורר לא האיץ אפילו פעם אחת IIRC. עם זאת, זה כנראה היה מוגבל יותר ל-I/O, מכיוון שכבל האייפון שלי הוא USB 2. אצטרך לנסות להשיג כבל אייפון USB 3 כאשר אחד יוצא, מכיוון שה-iPhone 7 Plus שלי מסוגל להעביר במהירויות USB 3. נערך לאחרונה: 25 ביוני 2017 ר

rico7578

20 ביוני 2017
  • 26 ביוני 2017
koyoot אמר: ו-Core i5 ב-90% מהזמן, תחת עומס נטען עד 95%, בגלל חוסר תפוקה, שבו Core i7 עדיין מרחפת סביב 60-70% עומס על הליבות, snd למעשה קריר יותר, ועדיין יש מספיק כוח סוס לעשות יותר דברים ממה ש-Core i5 יכול. זה 2017, ליבת Ryzen 8 פתחה לאנשים את עיניהם לגבי הגורם הזה.
התשובה הכי פשוטה. קח את הכמות הגבוהה ביותר של חוטים שאתה יכול להרשות לעצמך. זה הרבה יותר שווה ממה שאתה חושב. התוכנה מדביקה את הקצב מהר מאוד. חומרה לא יכולה ובקרוב מאוד אתה עלול להתחרט על כך שקיבלת רק Core i5, במקום Core i7. לחץ להרחבה...

בשבילי זה הרבה יותר מדי אופטימי הקשור לתוכנות המשתמשות ביעילות מרובה ליבות (יותר מ-4)!
Multicore הופיע לפני שנים, והיום רק תוכנות מעטות (עריכת וידאו אולי או תוכנות חישוב מקביליות כבדות) באמת מנצלות אותן.
אבל הרוב המכריע של התוכנות הזמינות היום נהנות קודם כל ממהירות Ghz גבוהה ורק 2 או 4 ליבות מקסימום משמשות.
אכן, לא קל להשתמש בריבוי ליבות, וזה תלוי במה שמתבקשת על ידי התוכנה. בחישובים אקראיים, אתה פשוט לא יכול להכניס במקביל את המחשב, אתה יכול רק לעשות אותו בסידרה. M

macsplusmacs

23 בנובמבר 2014
  • 26 ביוני 2017
cal6n אמר: i7 בשבילי, כי Civ 6 משתה על חוטים. לחץ להרחבה...

מישהו יודע אם Xcode 8 ו-9 חוגגים על שרשורים? זו האפליקציה שהייתי משתמש בה הכי הרבה.

(על SSD)
תגובות:פלקון80

iemcj

31 באוקטובר 2015
  • 26 ביוני 2017
Torgo81 אמר: עד כה הסיבות ל-i7 הן עריכת תמונות/וידאו. מה לגבי גיימינג? האם יהיה יתרון (משמעותי) של i7 במקום i5 או בשילוב עם Radeon 580 או בעתיד עם eGPU מהיר יותר? לחץ להרחבה...
מעט מאוד משחקים עומדים לצוואר בקבוק עם המעבד. יש לו את השימושים הגדולים ביותר שלו בעיבוד, בעבודת אצווה (תחשוב על יצוא Lightroom, המרת וידאו וכו'), ועם משחקים מסוג mmo עם הרבה שחקנים מרובים מכיוון שזה יכול להיות תלוי במעבד. מלחמת הכוכבים הרפובליקה הישנה היא דוגמה מצוינת לכך, לא צריך הרבה מבחינת ה-GPU אבל צריך מעבד חזק למדי כדי לעמוד בקצב. ו

פלקון80

27 באוקטובר 2012
  • 27 ביוני 2017
macsplusmacs אמר: מישהו יודע אם Xcode 8 ו-9 חוגגים על שרשורים? זו האפליקציה שהייתי משתמש בה הכי הרבה.

(על SSD) לחץ להרחבה...

יעניין לדעת גם.