אַחֵר

אני צריך לסיים את טבעת התנועה שלי להיום... יש רעיונות?

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
אני רואה כאן דפוס. אני תמיד משלים בקלות את טבעות העמידה והתרגול שלי, אבל לפעמים בסופו של יום עדיין לא השלמתי את טבעת התנועה שלי. כמו הלילה, הלכתי היום 5 מיילים ועדיין נותרו לי 170 קלוריות כדי להשלים את טבעת התנועה שלי. אני באמת לא מבין איך הטבעות האלה מחשבות את הנתונים שלהן. בכל מקרה, אז מה שעשיתי זה ללכת הלוך ושוב במסדרון שלי ממש לפני שאני הולך לישון עד שאני מגיע ליעד שלי וטבעת המעבר הושלמה. זה מתחיל להיות משעמם ללכת במסדרון! חחח

למישהו יש רעיונות יצירתיים להשלמת Move Ring שלי בשעת לילה מאוחרת שאינם מדורגים X? חחח
תגובות:SkateAndDonate ל

highwood50

6 בפברואר 2014


  • 6 ביוני 2015
להסתובב בבלוק במהלך היום? לחלופין, כדי להפיג את השעמום בזמן הליכה במסדרון, השמע קצת מוזיקה באייפון דרך האוזניות. אני משתמש באייפד שלי כדי לצפות בסרטים/טלוויזיה או לקרוא ספר באפליקציית קינדל תוך כדי הליכה בבית או בחצר שלי.
תגובות:גירית הדבש

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
ardchoille50 אמר: להסתובב ברחוב במהלך היום? לחלופין, כדי להפיג את השעמום בזמן הליכה במסדרון, השמע קצת מוזיקה באייפון דרך האוזניות. אני משתמש באייפד שלי כדי לצפות בסרטים/טלוויזיה או לקרוא ספר באפליקציית קינדל תוך כדי הליכה בבית או בחצר שלי.
כמה טוב למה לא חשבתי על זה רעיונות .... תודה! תחשוב שאני אלך במסדרון עם הקינדל שלי. תגובות:highwood50

באוסטרליה

7 באוקטובר 2013
סידני, אוסטרליה
  • 6 ביוני 2015
אם אתה באמת רק רוצה לסגור את טבעת המעבר שלך (ולא אכפת לך איך עשית את זה), אתה יכול פשוט להתאים את יעד המעבר שלך לאותו היום.

כפה מגע כאשר על פני התנועה ולאחר מכן התאם את המטרה שלך. אתה יכול להתאים אותו בחזרה ליעד הרגיל שלך מחר.

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
InAustralia אמר: אם אתה באמת רק רוצה לסגור את טבעת המעבר שלך (ולא אכפת לך איך עשית את זה), אתה יכול פשוט להתאים את יעד המעבר שלך לאותו היום.

כפה מגע כאשר על פני התנועה ולאחר מכן התאם את המטרה שלך. אתה יכול להתאים אותו בחזרה ליעד הרגיל שלך מחר.

LOL, עכשיו זה יהיה רמאות. תגובות:הרופא 11

anez

7 ביוני 2011
אירלנד
  • 6 ביוני 2015
הלכת חמישה קילומטרים ועדיין יש לך יותר מ-150 לעבור!? כמה גבוה המטרה שלך?

אני משתמש בעיקר באופני כושר כדי לסגור את שלי כשצריך דחיפה קטנה, אבל זה לא מתאים לכולם. האם אתה משתמש ב'הליכה פנימית' בזמן סיור באולם שלך? אני חושב שזה גורם לקלוריות לתקוף מהר יותר.

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
anez אמר: הלכת חמישה קילומטרים ועדיין יש לך יותר מ-150 ללכת!? כמה גבוה המטרה שלך?

אני משתמש בעיקר באופני כושר כדי לסגור את שלי כשצריך דחיפה קטנה, אבל זה לא מתאים לכולם. האם אתה משתמש ב'הליכה פנימית' בזמן סיור באולם שלך? אני חושב שזה גורם לקלוריות לתקוף מהר יותר.

כן, אני יודע, גם אני לא מאמין. אני הולך 5 מיילים כל יום בשעה ו-10 דקות. הייתי חושב שזה יסגור כל טבעת. טבעת האימון שלי מושלמת באופן קבוע ואחר כך, אבל לא טבעת התנועה. היעד לטבעת התנועה מוגדרת ל-810 קלוריות.

אני אוהב את הרעיון שלך להגדיר אימון 'הליכה בתוך הבית' ואולי אני אעלה על אופני הכושר שלי... יש לי גם הליכון...אני מניח שכדאי לי פשוט להסתכל על השלמת הטבעת בלילה כעוד אימון ולא רק מנסה להסתובב כדי לשרוף קלוריות...תודה על הרעיונות!

מטורף מאק מניאק

4 באוקטובר 2007
קצת מכאן וקצת משם.
  • 6 ביוני 2015
אני יודע שאתה מחפש הצעות לפעילות, אבל ההצעה הכנה שלי תהיה פשוט לצמצם את יעד המעבר הכולל שלך. 810 זה די גבוה. שלי היה ממש גבוה בהתחלה (אני חושב שזה היה 960) אבל כרגע זה הגיע ל-600. אתה רוצה שזה יהיה גבוה מספיק כדי להניע אותך אבל גם נמוך מספיק כדי להיות בר השגה. יש ימים שאני מגיע ל-1200+, אבל בימים הפחות פעילים שלי אני לא רוצה להיתקע עם צורך ביותר מ-300 קלוריות נוספות. זה יכול להיות די מייאש ולהתחיל להרגיש כמו מטלה. עם עבודה משרדית, 600 הוא יעד סביר מאוד לימי המנוחה שלי. אתה רוצה שזה יהיה משהו שאתה יכול לקיים. תזכור את זה.
תגובות:אביב לילה ו-MLVC

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
Mad Mac Maniac אמר: אני יודע שאתה מחפש הצעות לפעילות, אבל ההצעה הכנה שלי תהיה פשוט לצמצם את מטרת המעבר הכוללת שלך. 810 זה די גבוה. שלי היה ממש גבוה בהתחלה (אני חושב שזה היה 960) אבל כרגע זה הגיע ל-600. אתה רוצה שזה יהיה גבוה מספיק כדי להניע אותך אבל גם נמוך מספיק כדי להיות בר השגה. יש ימים שאני מגיע ל-1200+, אבל בימים הפחות פעילים שלי אני לא רוצה להיתקע עם צורך ביותר מ-300 קלוריות נוספות. זה יכול להיות די מייאש ולהתחיל להרגיש כמו מטלה. עם עבודה משרדית, 600 הוא יעד סביר מאוד לימי המנוחה שלי. אתה רוצה שזה יהיה משהו שאתה יכול לקיים. תזכור את זה.
אני מעריך את הצעתך. הגדרת 810 קלוריות הייתה הגדרת ברירת המחדל של אפל ואני מניח שחשבתי שאני צריך להישאר עם התוכנית של אפל עם כל מה שהם חשבו לכושר ולא לשנות כלום, אבל אולי אתה צודק, אולי כדאי לי להתאים ידנית זה כדי שזה יתאים לצרכים שלי ולמנוע תסכול.

בנימה נוספת, אני אוהב להתאמן 6 ימים בשבוע.... האם אתה יודע אם יש דרך ליידע את אפליקציית הפעילות שאתה לוקח יום חופש כדי שזה לא ישפיע על הסטטיסטיקה הכללית שלך?
תגובות:fullauto ו-siren M

מייקל CM1

4 בפברואר 2008
  • 6 ביוני 2015
אתה באמת צריך פשוט לשכב במיטה ולהקליד ב-MacBook Air שלך. או לנסוע לאנשהו. איכשהו הפעילויות האלה מגדילות את טבעת ה'זוז' שלי. אפילו התחלתי להוריד את השעון בזמן נהיגה היום ועדיין הוספתי איכשהו קלוריות לטבעת ה'זוז' שלי. בדיוק שרפתי קלוריה כשהקלדת את זה. אני לא מבין את זה.
תגובות:גירית הדבש

לובוודגפיל

תוֹרֵם
7 באפריל, 2012
  • 6 ביוני 2015
האני גירית אמרה: אני מעריך את הצעתך. הגדרת 810 קלוריות הייתה הגדרת ברירת המחדל של אפל ואני מניח שחשבתי שאני צריך להישאר עם התוכנית של אפל עם כל מה שהם חשבו לכושר ולא לשנות כלום, אבל אולי אתה צודק, אולי כדאי לי להתאים ידנית זה כדי שזה יתאים לצרכים שלי ולמנוע תסכול.

בנימה נוספת, אני אוהב להתאמן 6 ימים בשבוע.... האם אתה יודע אם יש דרך ליידע את אפליקציית הפעילות שאתה לוקח יום חופש כדי שזה לא ישפיע על הסטטיסטיקה הכללית שלך?

לעזאזל, הם נתנו לי גול של 60o, מניח שאני פטא-ס. עכשיו רק זז כדי להגיע למטרה שלך!!
תגובות:גירית הדבש

גירית הדבש

ל
פוסטר מקורי
14 ביולי 2011
  • 6 ביוני 2015
LOL, פוסטים מצחיקים.

anez

7 ביוני 2011
אירלנד
  • 7 ביוני 2015
האני גירית אמרה: כן, אני יודע, גם אני לא מאמין. אני הולך 5 מיילים כל יום בשעה ו-10 דקות. הייתי חושב שזה יסגור כל טבעת. טבעת האימון שלי מושלמת באופן קבוע ואחר כך, אבל לא טבעת התנועה. היעד לטבעת התנועה מוגדרת ל-810 קלוריות.

אני אוהב את הרעיון שלך להגדיר אימון 'הליכה בתוך הבית' ואולי אני אעלה על אופני הכושר שלי... יש לי גם הליכון...אני מניח שכדאי לי פשוט להסתכל על השלמת הטבעת בלילה כעוד אימון ולא רק מנסה להסתובב כדי לשרוף קלוריות...תודה על הרעיונות!

810 הוא גבוה מאוד עבור יעד יומי מבלי לכלול אימונים. הגבוה ביותר שקיבלתי אי פעם היה בסביבות ה-590, וזה היה אחרי הליכה ארוכה ודקות חזקות על אופני כושר. (אני די קטן, אז אולי צריך לקחת את זה בחשבון.)

לצערי, אני חושב שהדרך היחידה להתאים את המטרה שלך לימי אימון/לא אימון היא להתאים את המטרה היומית למה שאתה מרגיש שהוא צריך להיות.

אני מוצא את האופניים הרבה יותר טובים מההליכון - פחות משעמם, וגם הרבה יותר שקט לשימוש מאוחר בערב! כך לא תטרידו בני משפחה או שכנים שמנסים לישון או לצפות בטלוויזיה בווליום נמוך. אני חושב שבסך הכל, מטרת ה-Move אמורה להיות מסוגלת להשלים עם התרגיל היומי שלך + תנועה כללית, אבל זה לא תמיד אפשרי אם אתה צריך לבלות הרבה זמן ליד שולחן במהלך היום ואז נמוך- להשפיע על זמן המשפחה לאחר.

אם אתה מגלה שהשעה מאוחרת בערב ואתה מתקשה לסגור אותו, אני חושב שתצטרך להכניס אימון נוסף לשגרת היומיום שלך או להתאים את המטרה שלך כלפי מטה. בשבילי, כל מה שצריך זה 15 דקות על האופניים כדי להשיג כ-30% מהיעד שלי לתנועה ביום. למלא את אותו שליש של הטבעת רק בהסתובבות ייקח לי כמעט שעה.

אם אתה רוצה לשמור על היעד שלך גבוה, כמעט בוודאות תצטרך לשלב אימון יומי נוסף, למרבה הצער.
תגובות:גירית הדבש נ

הוא לא

ל
5 בינואר 2002
  • 7 ביוני 2015
אם זה מאוחר, אני רץ במקום מול הטלוויזיה.
תגובות:גירית הדבש

פינקסטידי

ל
19 באוגוסט, 2008
  • 7 ביוני 2015
האני גירית אמרה: אני רואה כאן דפוס. אני תמיד משלים בקלות את טבעות העמידה והתרגול שלי, אבל לפעמים בסופו של יום עדיין לא השלמתי את טבעת התנועה שלי. כמו הלילה, הלכתי היום 5 מיילים ועדיין נותרו לי 170 קלוריות כדי להשלים את טבעת התנועה שלי. אני באמת לא מבין איך הטבעות האלה מחשבות את הנתונים שלהן. בכל מקרה, אז מה שעשיתי זה ללכת הלוך ושוב במסדרון שלי ממש לפני שאני הולך לישון עד שאני מגיע ליעד שלי וטבעת המעבר הושלמה. זה מתחיל להיות משעמם ללכת במסדרון! חחח

למישהו יש רעיונות יצירתיים להשלמת Move Ring שלי בשעת לילה מאוחרת שאינם מדורגים X? חחח

אתמול עשיתי 10 דקות ריצה במקום כדי להשלים את טבעת האימון שלי - אולי זה יעבוד גם עבור מטרת התנועה?

ניוטון אפל

מוּשׁהֶה
12 באפריל, 2014
ג'קסונוויל, פלורידה
  • 7 ביוני 2015
מייקל CM1 אמר: אתה באמת צריך פשוט לשכב במיטה ולהקליד ב-MacBook Air שלך. או לנסוע לאנשהו. איכשהו הפעילויות האלה מגדילות את טבעת ה'זוז' שלי. אפילו התחלתי להוריד את השעון בזמן נהיגה היום ועדיין הוספתי איכשהו קלוריות לטבעת ה'זוז' שלי. בדיוק שרפתי קלוריה כשהקלדת את זה. אני לא מבין את זה.

אתה לא צריך לעשות אימון כדי לשרוף קלוריות. אתה שורף אותם בזמן השינה. הגדלת HR ותנועה יעשו זאת מהר יותר, אך רק שמירה על טמפרטורת הגוף והתהליכים הקוגניטיביים מנצלים את מירב האנרגיה בפרק זמן של 24 שעות.

ג'וליאן

30 ביוני 2007
אטלנטה
  • 7 ביוני 2015
ניוטון אפל אמר: אתה לא צריך לעשות אימון כדי לשרוף קלוריות. אתה שורף אותם בזמן השינה. הגדלת HR ותנועה יעשו זאת מהר יותר, אך רק שמירה על טמפרטורת הגוף והתהליכים הקוגניטיביים מנצלים את מירב האנרגיה בפרק זמן של 24 שעות.
כלומר מנוחה (קצב חילוף חומרים בסיסי) קלוריות ואינה נחשבת או תורמת לטבעת ה-Move. על מנת לבצע Move אתה חייב לשרוף קלוריות מעל ה-BMR שלך. ח

הרמן

16 באפריל, 2015
  • 7 ביוני 2015
אתה כן מבין שאם לא תגשים את המטרות שלך עד סוף השבוע, השעון יציע יעד חדש שהוא חושב שתוכל להשיג בהתבסס על השבוע הקודם שלך.

המטרה שלי הייתה קצת גבוהה והשגתי אותה רק 3 פעמים באותו שבוע אז השעון המליץ ​​לי על יעד נמוך יותר חדש. באופן אישי אני אומר פשוט תתעסק בעסק הרגיל שלך, אל תרגיש שאתה חייב להשלים את המטרות. אתה פשוט תשתעמם (כמו שכבר עשית) ומאוכזב.

תן לשעון להציע לך מטרה חדשה לאחר שעשה את השגרה הרגילה שלך במשך שבוע. המטרה שהיא מציעה היא לא כל כך נמוכה שאתה יכול לעשות את זה תוך כדי שינה, אבל גם לא כל כך גבוהה שיש לך את הבעיה שאתה עושה עכשיו.
תגובות:גירית דבש ואביב לילה

ג'וליאן

30 ביוני 2007
אטלנטה
  • 7 ביוני 2015
האני גירית אמרה: LOL, עכשיו זה יהיה רמאות. תגובות:גירית הדבש