פורומים

כיצד לכבות את ה-AirPods כאשר הם אינם במארז טעינה

איקס

Xscapes

פוסטר מקורי
16 באוקטובר 2011
ניו יורק
  • 20 בדצמבר 2016
האם יש דרך לכבות את ה-AirPods באופן ידני כשהם לא במארז הטעינה? אני שם לב שהסוללה במכשיר ממשיכה להתרוקן כשלא בשימוש. י

jcmeyer5

7 בספטמבר 2008


  • 20 בדצמבר 2016
אתה לא פשוט מוציא אותם? האם זה לא כל העניין של חיישן הפרוקס בהם? איקס

Xscapes

פוסטר מקורי
16 באוקטובר 2011
ניו יורק
  • 20 בדצמבר 2016
jcmeyer5 אמר: אתה לא פשוט מוציא אותם? האם זה לא כל העניין של חיישן הפרוקס בהם?

הם לא כבויים כשאתה מוציא אותם מהאוזניים שלך. אני משאיר אותם על השולחן שלי למשך כשעה, זה מרוקן בערך 10% מהסוללה.
תגובות:jagooch 5

576316

19 במאי 2011
  • 20 בדצמבר 2016
Xscapes אמר: הם לא כבויים כשאתה מוציא אותם מהאוזניים שלך. אני משאיר אותם על השולחן שלי למשך כשעה, זה מרוקן בערך 10% מהסוללה.

אולי רק הדגשת פגם...! יש למישהו מה להוסיף על זה? M

מר

3 באפריל, 2011
לונדון, בריטניה.
  • 20 בדצמבר 2016
האם הם לא נכנסים למצב שינה כאשר אינם בשימוש. כמו כן, אתה לא יכול לנתק אותם כאשר אינם בשימוש. האם כל אחד מהם לא יחסוך בטעינת הסוללה. אני

iAdamator

ל
10 בספטמבר 2013
דרום סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • 20 בדצמבר 2016
שלי לא נכבה גם כשיוצאים לי מהאוזניים. השארתי אותם כל הלילה והם עברו מ-93% ל-60% תוך 8 שעות.

אתה יכול להפעיל אותם על ידי כיבוי והדלקה של Bluetooth, בדומה ל-  Pencil. M

מר

3 באפריל, 2011
לונדון, בריטניה.
  • 20 בדצמבר 2016
אני מניח שהם צריכים להישמר בתיק שלהם כאשר הם לא בשימוש אז הם תמיד טעונים. איקס

Xscapes

פוסטר מקורי
16 באוקטובר 2011
ניו יורק
  • 20 בדצמבר 2016
Mr.C אמר: אני מניח שהם צריכים להישמר בתיק שלהם כאשר הם לא בשימוש אז הם תמיד מחויבים.

אני מניח שאתה צודק. אבל אז אצטרך לשאת את תיק הטעינה כל יום לעבודה. אני מאזין רק 3-4 שעות של מוזיקה ביום, זה יהיה נהדר אם אוכל לכבות אותו כדי לשמור על הסוללה כך שהוא יכול להחזיק מעמד יום שלם עבורי מבלי לסחוב את התיק.
תגובות:jagooch

ברוקזי

30 במאי 2010
בְּרִיטַנִיָה
  • 20 בדצמבר 2016
כמו רוב מכשירי האודיו בלוטות', כשהם לא מוציאים צליל - אך אינם כבויים - הם נמצאים במצב צריכת חשמל נמוכה אך עדיין שואבים חשמל כדי לשמור על חיבור.

אחרת, איך הם יוכלו להתחיל שוב לנגן מוזיקה, ללא חיבור (בלי ללחוץ שוב על כפתור הדלקה)?

חיישן הקרבה יכול, וכנראה עושה זאת, להפעיל מצב צריכת חשמל נמוכה כשהיא מוסרת מהאוזן שלך, אבל אם במקום זאת הם יכבו את ה-AirPods לחלוטין כשהם יוסרו מהאוזן שלך, אז גם חיישן הקרבה יהיה כבוי, ומכאן שההשמעה לא תתחדש כאשר ה-AirPods מונחים בחזרה לאוזן שלך.

במילים אחרות, ירידת ההספק של 33% במהלך 8 שעות שבה ראתה @iAdamator יכולה להיות הכוח המשמש את AirPods במצב נמוך של חיישן קרבה בלבד.
תגובות:mdelvecchio, Lennyvalentin ו-ohio.emt M

מר

3 באפריל, 2011
לונדון, בריטניה.
  • 20 בדצמבר 2016
Xscapes אמר: אני מניח שאתה צודק. אבל אז אצטרך לשאת את תיק הטעינה כל יום לעבודה. אני מאזין רק 3-4 שעות של מוזיקה ביום, זה יהיה נהדר אם אוכל לכבות אותו כדי לשמור על הסוללה כך שהוא יכול להחזיק מעמד יום שלם עבורי מבלי לסחוב את התיק.

המקרה לא בדיוק כזה גדול. קשה לי להאמין שאתה לא יכול לשאת את זה איתך. כל הרעיון של המארז עם קונספט המטען המובנה הוא שאתה יכול לטעון אותם בכל פעם שצריך וטעינה של 15 דקות נותנת לך 3 שעות.

אני מבין במקרה השימוש שלך זה אולי לא הכרחי אבל עבור רוב האנשים זה בהחלט יהיה שימושי ואני בטוח שזה יהיה אפילו עבורך בהזדמנויות מסוימות. רק חשבו על הנוחות של הטענתם בכל מקום ובכל זמן ללא צורך בשקע בקיר או במטען נייד רגיל.
תגובות:mdelvecchio ו ohio.emt 4

480951

מבוטל
14 באוגוסט 2010
  • 20 בדצמבר 2016
הלוואי ואפל הייתה מכינה את זה כך שהלחצן בגב היה להפעיל/לכבות את הכוח כדי לטעון את ה-AirPods כשהם במארז. לא משנה אם אתה משתמש בהם או לא, הסוללה תמיד מתרוקנת ב-AirPods ובמארז. גורם לי להרגיש שמחזורי הסוללה שלהם לא יחזיקו מעמד זמן רב.
תגובות:Lucas284, MrUNIMOG ו-jagooch

המשחק 161

15 בדצמבר 2010
בְּרִיטַנִיָה
  • 20 בדצמבר 2016
לכבות את בלוטות'? 4

480951

מבוטל
14 באוגוסט 2010
  • 20 בדצמבר 2016
המשחק 161 אמר: לכבות את בלוטות'?

יש לי Apple Watch אז אני לא יכול. מעולם לא שמעתי על מכשיר (מלבד מארז הסוללה החכם) שתמיד דולק ואי אפשר לכבות אותו
תגובות:jagooch

טקצ'יק

19 באפריל, 2010
פיניקס, אריזונה
  • 20 בדצמבר 2016
Kyle4 אמר: יש לי Apple Watch אז אני לא יכול. מעולם לא שמעתי על מכשיר (מלבד מארז הסוללה החכם) שתמיד דולק ואי אפשר לכבות אותו

Apple Pencil אף פעם לא 'כבוי' -- יש לו די ריקון סוללה כאשר אינו בשימוש, הוא תמיד נראה מת כשאני הולך להשתמש בו, כי הוא נוסע איתי בתיק מדי יום. אני חושב שיש לו מצב 'שינה' נמוך כביכול, אבל אני יכול להפסיד 10-15% ביום עם Apple Pencil אפילו לא בשימוש. הלוואי שלאחר הטעינה היה לו מתג 'כיבוי' קטן כך שאוכל פשוט להפעיל אותו כדי להתחבר אוטומטית כשאני באמת מוכן לצייר.

יש לי גם Apple Watch, אז אני תמיד מפעיל את ה-Bluetooth של הטלפון שלי, אלא אם כן אני מפעיל או מכבה את ה-Bluetooth בגלל צימוד אוזניות קפדני (לא AirPods).
תגובות:480951

Itsedstech

ל
24 ביולי 2011
קנזס
  • 20 בדצמבר 2016
הדרך היחידה לכבות אותם ממה שאני מכיר היא על ידי כניסה להגדרות ושינוי 'הקשה כפולה' עבור siri ל'הקשה כפולה' כדי לכבות.
תגובות:Sharkey311

vmdc

17 ביוני 2011
  • 20 בדצמבר 2016
Kyle4 אמר: יש לי Apple Watch אז אני לא יכול. מעולם לא שמעתי על מכשיר (מלבד מארז הסוללה החכם) שתמיד דולק ואי אפשר לכבות אותו

מה לגבי ניתוק מהם בהגדרות --> בלוטות' --> AirPods?
תגובות:eagleglen אני

iAdamator

ל
10 בספטמבר 2013
דרום סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • 20 בדצמבר 2016
tekchic אמר: Apple Pencil אף פעם לא 'כבוי' -- יש לו די ריקון הסוללה כשהוא לא בשימוש, הוא תמיד נראה מת כשאני הולך להשתמש בו, כי הוא נוסע איתי בתיק מדי יום. אני חושב שיש לו מצב 'שינה' נמוך כביכול, אבל אני יכול להפסיד 10-15% ביום עם Apple Pencil אפילו לא בשימוש. הלוואי שלאחר הטעינה היה לו מתג 'כיבוי' קטן כך שאוכל פשוט להפעיל אותו כדי להתחבר אוטומטית כשאני באמת מוכן לצייר.

יש לי גם Apple Watch, אז אני תמיד מפעיל את ה-Bluetooth של הטלפון שלי, אלא אם כן אני מפעיל או מכבה את ה-Bluetooth בגלל צימוד אוזניות קפדני (לא AirPods).


רק תיקון קטן שאפשר לכבות את העיפרון בשיטה שבה אני משתמש. החלק למעלה את לוח הבקרה ב-iPad, כבה את ה-Bluetooth לשנייה ואז הפעל שוב. זה מנתק את הקשר עם העיפרון והוא באמת כבוי. החיסרון היחיד הוא שאתה צריך לחבר אותו בחזרה לאייפד לרגע כדי להפעיל אותו מחדש.

טקצ'יק

19 באפריל, 2010
פיניקס, אריזונה
  • 20 בדצמבר 2016
iAdamator אמר: רק תיקון קטן שאפשר לכבות את העיפרון בשיטה שבה אני משתמש. החלק למעלה את לוח הבקרה ב-iPad, כבה את ה-Bluetooth לשנייה ואז הפעל שוב. זה מנתק את הקשר עם העיפרון והוא באמת כבוי. החיסרון היחיד הוא שאתה צריך לחבר אותו בחזרה לאייפד לרגע כדי להפעיל אותו מחדש.

אוו - טיפ נחמד, תודה! מכשיר ה-Bluetooth היחיד שאליו אני מתחבר באייפד הוא עיפרון, אז זה יהיה שימושי. אולי תפסיק את ההתרוקנות הגדולה של הסוללה שראיתי. י

jcmeyer5

7 בספטמבר 2008
  • 21 בדצמבר 2016
Xscapes אמר: הם לא כבויים כשאתה מוציא אותם מהאוזניים שלך. אני משאיר אותם על השולחן שלי למשך כשעה, זה מרוקן בערך 10% מהסוללה.
מעניין. תודה על המידע. אני

iAdamator

ל
10 בספטמבר 2013
דרום סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • 21 בדצמבר 2016
חשבתי שאתה יכול לכבות אותם על ידי החלפת והדלקה של Bluetooth אבל זה פשוט לא עובד. הדברים האלה עמידים ויתחברו מחדש תוך רגעים מרגע שה-Bluetooth מופעל מחדש. הם אף פעם לא נכבים. הם פשוט...נוכחים תמיד.

עשיתי כמה בדיקות כשהן פועלות אבל לא בשימוש ובינתיים השתמשתי באוזניות הבלוטות' הישנות שלי. בלי שום סיבה, האות עבר ל-AirPods שלי למרות שהאזנתי עם אוזניות ה-BT שלי.

נראה שהם נכבים רק כשהם במארז. אני לא מתרגש מזה. קיוויתי להשתמש בהם במלואו בכל טעינה כדי למקסם את חיי הסוללה. אני משתמש בהם בעיקר בעבודה ויש ימים שהם עמוסים יותר מאחרים, כך שהם עשויים לשבת בחוסר מעש במשך תקופות ארוכות וזה יהיה נחמד לכבות אותם בזמנים אלו.

שן

22 בדצמבר 2009
  • 21 בדצמבר 2016
ל-AirPods אין כפתור הפעלה כך שאם הם יכבו לאחר הוצאתם מהאוזן או לאחר זמן מסוים של חוסר פעילות, לא תהיה דרך להפעיל אותם מחדש מלבד לשים אותם במארז ולהוציא אותם. . אתה יכול באותה מידה לשמור אותם במארז כאשר אתה לא משתמש בהם.
תגובות:אביב לילה אני

iAdamator

ל
10 בספטמבר 2013
דרום סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • 21 בדצמבר 2016
הדאגה שלי לגבי זה היא ת: בזבוז מחזורי החיים של סוללות ה-AirPod. ב: הם כל הזמן נטענים/פורקים בתיק ומאטים את ניקוזו. זה כאילו אתה יכול לנצח בכל מקרה!
תגובות:Rocko99991 ו-techchic

שן

22 בדצמבר 2009
  • 21 בדצמבר 2016
iAdamator אמר: הדאגה שלי לגבי זה היא ת: בזבוז מחזורי החיים של סוללות ה-AirPod. ב: הם כל הזמן נטענים/פורקים בתיק ומאטים את ניקוזו. זה כאילו אתה יכול לנצח בכל מקרה!
ייתכן מאוד שה-AirPods יכבו כשתכניסו אותם למארז. אבל כשהם מחוץ למארז הם חייבים להישאר דולקים מכיוון שאין דרך להדליק אותם ללא המארז.
תגובות:mdelvecchio ו eagleglen אני

iAdamator

ל
10 בספטמבר 2013
דרום סן פרנסיסקו, קליפורניה
  • 21 בדצמבר 2016
הם כבויים במארז, אבל נראה שהם מתרוקנים לאט וכשהם עושים זאת, המארז מטעין אותם בחזרה. עשיתי כמה בדיקות גסות אבל אני עדיין רואה מה עובד ומה לא עובד. אבל בתוך התיק היא הפעם היחידה שהם באמת כבויים. הם פשוט לא מחזיקים באשמה כל כך טוב זה נראה. 4

480951

מבוטל
14 באוגוסט 2010
  • 21 בדצמבר 2016
iAdamator אמר: הם כבויים במארז, אבל נראה שהם מתרוקנים לאט וכשהם עושים זאת, המארז מטעין אותם בחזרה. עשיתי כמה בדיקות גסות אבל אני עדיין רואה מה עובד ומה לא עובד. אבל בתוך התיק היא הפעם היחידה שהם באמת כבויים. הם פשוט לא מחזיקים באשמה כל כך טוב זה נראה.

זה גם מכניס יותר מחזורים לתיק הטעינה. אין באמת ניצחון, אלא אם כן אפל עיצבה את המארז עם כפתור שאפשר למשתמשים אפשרות להפעיל/כיבוי טעינה. אני לא חושב שהסוללות יחזיקו יותר משנה או שנתיים עם סוג כזה של עיצוב.