פורומים

עד כמה בטוחות תמונות משפחתיות ב-google photos.com

ו

edavt04

פוסטר מקורי
12 במאי 2016
  • 23 בינואר 2018
אני מאחסן תמונות וסרטונים של ילדים ב-google photos.com (כמו גם ב-3 כוננים קשיחים חיצוניים). בעלי חושב שזה לא בטוח לאחסן אותם בענן מכיוון שהם עלולים להיגנב (זה מוגדר להגדרת הפרטיות הגבוהה ביותר, אבל עדיין). אני דואג... מה אם סוטים יתפסו אותם? מה הם יכולים לעשות איתם?
אבל באותו זמן אני אהיה הרוס אם הזיכרונות היקרים של המשפחה שלנו ילכו לאיבוד אם יקרה משהו לכל שלושת הכוננים הקשיחים...

אני מניח שאני שואל עד כמה אתה חושב שהנתונים נמצאים בענן? לא אכפת לי ש-google photos.com ינתח תמונות כדי ליצור מודעות המופנות אליי מכיוון שאני צרכן אינטליגנטי ואני אחליט מה לקנות. אבל בטיחות? מה אנשים יכולים לעשות איתם?

hesatter

5 באוקטובר 2015
אוסטין, טקסס


  • 23 בינואר 2018
אני חושב שתהיה בסדר. השרתים של גוגל בטוחים ומאובטחים. אני משתמש בתמונות Google כדי לאחסן את כל התמונות שלי ואני מרגיש בטוח לגביהן.

https://www.google.com/about/datacenters/inside/data-security/ ו

edavt04

פוסטר מקורי
12 במאי 2016
  • 23 בינואר 2018
hesatter אמר: אני חושב שתהיה בסדר. השרתים של גוגל בטוחים ומאובטחים. אני משתמש בתמונות Google כדי לאחסן את כל התמונות שלי ואני מרגיש בטוח לגביהן.

https://www.google.com/about/datacenters/inside/data-security/ לחץ להרחבה...
Thx Hesatter...הפרת הנתונים של Equifax התרחשה זה עתה בארה'ב.... אני מניח שהשאלה שלי היא... מה אנשים יכולים לעשות עם התמונות? תמיד יש אפשרות לגנוב נתונים אישיים... עם Equifax זה היה עניין גדול מכיוון שהזהות שלך עלולה להיגנב (מה שקרה לבעלי). אבל בשביל מה אפשר להשתמש בתמונות ובסרטונים של ילדים במקרה שהוא אכן ייגנב...

KENOHAN

macrumors חצי אל
18 ביולי, 2008
גלזגו, בריטניה
  • 23 בינואר 2018
מעבר לניתוחם לשיווק ממוקד, שרתי גוגל מאובטחים כמו כל אחד אחר.

הערך בשוק הפתוח לתמונות בעלות מינוף סחיטה מועט הוא זניח אז אני בספק אם יש שם סיכון מדיד - שימו לב שאני משער כאן. האם היו אלה תמונות של פוליטיקאי בעמדה מתפשרת, סיפור אחר.

אתה הכי בטוח שאפשר להיות שם. למעשה, הייתי מרחיק לכת ואומר שהחוליה החלשה ביותר אינה תשתית גוגל אלא למעשה המחשב הנייד/שולחן העבודה שלך בבית יושב מאחורי חומת אש מחורבן.

לגוגל יש את אחד המותגים היקרים ביותר על פני כדור הארץ להגן עליהם. אז הם מתייחסים ברצינות לכך שהם לוקחים את הגנת התוכן שלך ברצינות ככל שהם יכולים.
תגובות:decafjava, chabig ו-akash.nu ו

edavt04

פוסטר מקורי
12 במאי 2016
  • 23 בינואר 2018
kenoh אמר: מעבר לניתוח שלהם לשיווק ממוקד, שרתי גוגל מאובטחים כמו כל אחד אחר.

הערך בשוק הפתוח לתמונות בעלות מינוף סחיטה מועט הוא זניח אז אני בספק אם יש שם סיכון מדיד - שימו לב שאני משער כאן. האם היו אלה תמונות של פוליטיקאי בעמדה מתפשרת, סיפור אחר.

אתה הכי בטוח שאפשר להיות שם. למעשה, הייתי מרחיק לכת ואומר שהחוליה החלשה ביותר אינה תשתית גוגל אלא למעשה המחשב הנייד/שולחן העבודה שלך בבית יושב מאחורי חומת אש מחורבן.

לגוגל יש את אחד המותגים היקרים ביותר על פני כדור הארץ להגן עליהם. אז הם מתייחסים ברצינות לכך שהם לוקחים את הגנת התוכן שלך ברצינות ככל שהם יכולים. לחץ להרחבה...

וואו, איזו תשובה מעודדת! תודה!
האם YOuTUbe (עבור הסרטונים המשפחתיים הקצרים שלנו) מוגדרת להגדרת הפרטיות הגבוהה ביותר מאובטחת כמו google.photos.com? שמעתי שהוא בבעלות אלפבית שבבעלותה google photos.com ויוטיוב.

bruinsrme

26 באוקטובר 2008
  • 23 בינואר 2018
edavt04 אמר: אני מאחסן תמונות וסרטונים של ילדים ב-google photos.com (כמו גם ב-3 כוננים קשיחים חיצוניים). בעלי חושב שזה לא בטוח לאחסן אותם בענן מכיוון שהם עלולים להיגנב (זה מוגדר להגדרת הפרטיות הגבוהה ביותר, אבל עדיין). אני דואג... מה אם סוטים יתפסו אותם? מה הם יכולים לעשות איתם?
אבל באותו זמן אני אהיה הרוס אם הזיכרונות היקרים של המשפחה שלנו ילכו לאיבוד אם יקרה משהו לכל שלושת הכוננים הקשיחים...

אני מניח שאני שואל עד כמה אתה חושב שהנתונים נמצאים בענן? לא אכפת לי ש-google photos.com ינתח תמונות כדי ליצור מודעות המופנות אליי מכיוון שאני צרכן אינטליגנטי ואני אחליט מה לקנות. אבל בטיחות? מה אנשים יכולים לעשות איתם? לחץ להרחבה...

חלק מהשירותים שלנו מאפשרים לך להעלות, לשלוח, לאחסן, לשלוח או לקבל תוכן. אתה שומר בעלות על כל זכויות קניין רוחני שאתה מחזיק בתוכן זה. בקיצור, מה ששייך לך נשאר שלך.

כאשר אתה מעלה, שולח, מאחסן, שולח או מקבל תוכן לשירותים שלנו או באמצעותם,אתה נותן לגוגל(ואלה שאנו עובדים איתם) רישיון עולמי להשתמש, לארח, לאחסן, לשכפל, לשנות, ליצור יצירות נגזרות (כגון אלו הנובעות מתרגומים, עיבודים או שינויים אחרים שאנו מבצעים כדי שהתוכן שלך יעבוד טוב יותר עם השירותים שלנו), לתקשר , לפרסם, לבצע בפומבי, להציג בפומבי ולהפיץ תוכן כזה. הזכויות שאתה מעניק ברישיון זה מיועדות למטרה מוגבלת של הפעלה, קידום ושיפור השירותים שלנו, ולפיתוח שירותים חדשים. רישיון זה ממשיך גם אם תפסיק להשתמש בשירותים שלנו (לדוגמה, עבור רישום עסקי שהוספת למפות Google). שירותים מסוימים עשויים להציע לך דרכים לגשת ולהסיר תוכן שסופק לשירות זה. כמו כן, בחלק מהשירותים שלנו, ישנם תנאים או הגדרות המצמצמים את היקף השימוש שלנו בתוכן שנשלח בשירותים אלה. ודא שיש לך את הזכויות הדרושות להעניק לנו רישיון זה עבור כל תוכן שאתה שולח לשירותים שלנו.

https://www.google.com/policies/terms/ ו

edavt04

פוסטר מקורי
12 במאי 2016
  • 23 בינואר 2018
bruinsrme אמר: חלק מהשירותים שלנו מאפשרים לך להעלות, לשלוח, לאחסן, לשלוח או לקבל תוכן. אתה שומר בעלות על כל זכויות קניין רוחני שאתה מחזיק בתוכן זה. בקיצור, מה ששייך לך נשאר שלך.

כאשר אתה מעלה, שולח, מאחסן, שולח או מקבל תוכן לשירותים שלנו או באמצעותם,אתה נותן לגוגל(ואלה שאנו עובדים איתם) רישיון עולמי להשתמש, לארח, לאחסן, לשכפל, לשנות, ליצור יצירות נגזרות (כגון אלו הנובעות מתרגומים, עיבודים או שינויים אחרים שאנו מבצעים כדי שהתוכן שלך יעבוד טוב יותר עם השירותים שלנו), לתקשר , לפרסם, לבצע בפומבי, להציג בפומבי ולהפיץ תוכן כזה. הזכויות שאתה מעניק ברישיון זה מיועדות למטרה מוגבלת של הפעלה, קידום ושיפור השירותים שלנו, ולפיתוח שירותים חדשים. רישיון זה ממשיך גם אם תפסיק להשתמש בשירותים שלנו (לדוגמה, עבור רישום עסקי שהוספת למפות Google). שירותים מסוימים עשויים להציע לך דרכים לגשת ולהסיר תוכן שסופק לאותו שירות. כמו כן, בחלק מהשירותים שלנו, ישנם תנאים או הגדרות המצמצמים את היקף השימוש שלנו בתוכן שנשלח בשירותים אלה. ודא שיש לך את הזכויות הדרושות להעניק לנו רישיון זה עבור כל תוכן שאתה שולח לשירותים שלנו.

https://www.google.com/policies/terms/ לחץ להרחבה...

הטקסט המודגש רק מבלבל אותי. אנגלית פשוטה בבקשה!!

סימונסי

תוֹרֵם
3 בינואר 2014
אוקלנד
  • 23 בינואר 2018
השרתים של גוגל גדולים, בטוחים ומאובטחים. הם גם מטרה גדולה. שוב ושוב אנו רואים מטרות גדולות נפגעות כך שציפייה סבירה שבשלב מסוים גם הרצון של גוגל. למרבה המזל יש שם כמות עצומה של נתונים כך שמי שנכנס פנימה לא סביר שיוכל להוריד הכל ולעיין בנוח. אני מציע סוגי תוכן מסוימים וחשבונות של יחידים יהיו יעדים ראשונים. תמונות משפחתיות אקראיות פחות.

למען האמת, אם יש לך את 3 הדיסקים הקשיחים שלך מופרדים מספיק כדי למנוע אובדן כתוצאה מאש או אסון טבע (למשל הצפה של הבית שלך), ומוצפנים כדי למנוע אובדן על ידי גניבה, אז אני פחות מודאג מכך שמידע כלשהו עליהם יוחזק בכל מקום ענן. אין סיבה לקחת סיכון (אמיתי, לא אפס) אם זה לא מביא תועלת.
תגובות:KENOHAN ו

edavt04

פוסטר מקורי
12 במאי 2016
  • 23 בינואר 2018
סימונסי אמר: השרתים של גוגל גדולים, בטוחים ומאובטחים. הם גם מטרה גדולה. שוב ושוב אנו רואים מטרות גדולות נפגעות כך שציפייה סבירה שבשלב מסוים גם הרצון של גוגל. למרבה המזל יש שם כמות עצומה של נתונים כך שמי שנכנס פנימה לא סביר שיוכל להוריד הכל ולעיין בנוח. אני מציע סוגי תוכן מסוימים וחשבונות של יחידים יהיו יעדים ראשונים. תמונות משפחתיות אקראיות פחות.

למען האמת, אם יש לך את 3 הדיסקים הקשיחים שלך מופרדים מספיק כדי למנוע אובדן כתוצאה מאש או אסון טבע (למשל הצפה של הבית שלך), ומוצפנים כדי למנוע אובדן על ידי גניבה, אז אני פחות מודאג מכך שמידע כלשהו עליהם יוחזק בכל מקום ענן. אין סיבה לקחת סיכון (אמיתי, לא אפס) אם זה לא מביא תועלת. לחץ להרחבה...

חשיבה טובה שם!! הכוננים הקשיחים החיצוניים שלי הם 2 Seagates וכונן G.
אני גר באזור מועד לרעידות אדמה. אז אני מניח שאני רוצה להפריד את הכוננים אולי ל-2 כספות. יש המלצה על חסין אש/כספת לרעידות אדמה?

קליקס פיקס

macrumors חצי האלה
9 באוקטובר 2005
8 מיילים מחנות אפל בטייסונס (VA)
  • 23 בינואר 2018
אני תמיד מחזיק כונן חיצוני אחד בכספת שלי בבנק; פעם בחודש אני מחליף כוננים, מביא הביתה את זה שהיה בארגז ומעדכן/מגבה וכו', ובתחילת החודש הבא מחזיר אותו לבנק ומכניס לקופסא, מסיר את השני כדי להביא הביתה. המערכת הזו עבדה די טוב בשבילי במשך זמן מה. מכיוון שכוננים מונעי אוטובוס הם די קטנים וניתנים לניוד בימינו, זוהי דרך קלה לתת לקבצי התמונה והנתונים החשובים שלי רמה נוספת של הגנה במקרה של אסון בבית.
תגובות:MCAsan

אלכסנדר.אוף עוץ

29 באוקטובר 2013
אדלייד, אוסטרליה
  • 23 בינואר 2018
edavt04 אמר: הטקסט המודגש רק מבלבל אותי. אנגלית פשוטה בבקשה!! לחץ להרחבה...
התמונות שלך לא באמת שלך, אם אתה מארח אותן ב-Google! כן, אתה עדיין שומר על הזכויות האינטלקטואליות עליהם, אבל הם טוענים את הזכות להשתמש בהם, בכל דרך שימצאו לנכון, והם יכולים גם לחלוק אותם באופן חופשי עם השותפים העסקיים שלהם.
תגובות:bruinsrme

אוהד אפל

macrumors Sandy Bridge
21 בפברואר 2012
מאחורי העדשה, בריטניה
  • 23 בינואר 2018
edavt04 אמר: חשיבה טובה שם!! הכוננים הקשיחים החיצוניים שלי הם 2 Seagates וכונן G.
אני גר באזור מועד לרעידות אדמה. אז אני מניח שאני רוצה להפריד את הכוננים אולי ל-2 כספות. יש המלצה על חסין אש/כספת לרעידות אדמה? לחץ להרחבה...
אני מגבה אחד בעבודה. אחד בבית יחד עם המקור.
אני מעדיף לשלוט בנתונים שלי.

KENOHAN

macrumors חצי אל
18 ביולי, 2008
גלזגו, בריטניה
  • 23 בינואר 2018
אני משתמש בכונן NAS עם RAID (סובלנות תקלות - היו לי 2 כוננים שעברו TU בחודש שעבר), גיבוי מדי לילה לכונן מוצפן חיצוני מקומי (הגנה על NAS עובר TU) ואז פעם בשבוע, אני מגבה ל-Amazon Glacier ( אש, הגנה מפני הצפות).

זה די והותר לצרכים שלי עם זאת, אני צריך לסקור אותו מכיוון שארכיון התמונות שלי מתקרב לגודל TB.
[doublepost=1516743616][/doublepost]
edavt04 אמר: הו, וואו, איזו תשובה מעודדת! תודה!
האם YOuTUbe (עבור הסרטונים המשפחתיים הקצרים שלנו) מוגדרת להגדרת הפרטיות הגבוהה ביותר מאובטחת כמו google.photos.com? שמעתי שהוא בבעלות אלפבית שבבעלותה google photos.com ויוטיוב. לחץ להרחבה...

למען האמת, אני לא יודע על YouTube שמישהו אחר יכול לענות יותר טוב ממני. אני פשוט מניח שהכל ב-YouTube נגיש לציבור.

הייתה לנו בעיה בעבודה לפני שנתיים שבה מישהו העלה תוכן על המוצרים שלנו והגדיר אותם לפרטי אבל בעצם כל מי שיש לו את כתובת האתר הסודית יכול היה לגשת אליו וכך זה יצא. באופן כללי, אין לסמוך על כל דבר המסתמך על ערפול בסיסי לביטחון. קרוב משפחה לומר למישהו 'ששש... אתה יכול לשמור סוד...' כלומר לעולם לא נשאר בטוח לאורך זמן. נערך לאחרונה: 23 בינואר 2018

סימונסי

תוֹרֵם
3 בינואר 2014
אוקלנד
  • 23 בינואר 2018
edavt04 אמר: חשיבה טובה שם!! הכוננים הקשיחים החיצוניים שלי הם 2 Seagates וכונן G.
אני גר באזור מועד לרעידות אדמה. אז אני מניח שאני רוצה להפריד את הכוננים אולי ל-2 כספות. יש המלצה על חסין אש/כספת לרעידות אדמה? לחץ להרחבה...

שום דבר לא עמיד בפני רעידות אדמה. חסין אש הוא לפי זמן (כלומר כספת של 4 שעות וכו'). הגיבויים שלי הם Office, Home (30 ק'מ מהמשרד), ובית הבנות שלי (בעבר הייתה בחצי כדור אחר אבל עכשיו היא יותר מקומית אז אני אצטרך לשקול מחדש). גיבויי הבית והמשרד הם בזמן אמת, הדיסק המרוחק מתעדכן בערך כל 4-6 חודשים. אני בניו זילנד אבל לא באזור רעידת אדמה בסיכון גבוה - אבל אני מוקף בהרי געש תגובות:אלכסנדר.אוף עוץ

אלכסנדר.אוף עוץ

29 באוקטובר 2013
אדלייד, אוסטרליה
  • 24 בינואר 2018
Ray2 אמר: אני אוסיף קצת לפוסט הזה. השתמשתי ב-Google Photos לטיול אחד. 6 שבועות בהרי הרוקי. כשבועיים לאחר הטיול נבהלתי למצוא כמה מהתמונות שלי בחיפוש התמונות של גוגל. אם לא אכפת לך מהפוטנציאל של הילדים שלך להופיע שם, ואולי התמונות שלהם הורדו, אתה בסדר. לחץ להרחבה...
זה קצת מפחיד, אם רצית או ציפית לקצת פרטיות של התמונות האלה! תגובות:mollyc ו-kenoh

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 25 בינואר 2018
Ray2 אמר: נבהלתי למצוא כמה מהתמונות שלי בחיפוש התמונות של גוגל. לחץ להרחבה...
זו הסיבה שאני לא משתמש בשירותי גוגל, אתה נותן להם את הזכות להשתמש בתמונות ואני בוחר לא לוותר על הזכויות שלי בצורה כזו. אין לי חששות אבטחה לגבי התמונות שלי, אבל יש לי בעיה עם נוהלי כריית הנתונים/פרסום של Google.

KENOHAN

macrumors חצי אל
18 ביולי, 2008
גלזגו, בריטניה
  • 25 בינואר 2018
Ray2 אמר: אני אוסיף קצת לפוסט הזה. השתמשתי ב-Google Photos לטיול אחד. 6 שבועות בהרי הרוקי. כשבועיים לאחר הטיול נבהלתי למצוא כמה מהתמונות שלי בחיפוש התמונות של גוגל. אם לא אכפת לך מהפוטנציאל של הילדים שלך להופיע שם, ואולי התמונות שלהם הורדו, אתה בסדר. לחץ להרחבה...

וואו זה נשמע מפחיד! בחיפוש התמונות, האם אימתת שהוא הראה תמונות פרטיות כאשר מישהו אחר מלבדך חיפש? האם התוצאות השתמשו בתמונות שלך בזמן שעשית את החיפוש אז הן כללו את התמונות שלך בתוצאות שלך? ר

ריי2

8 ביולי 2014
  • 25 בינואר 2018
kenoh אמר: וואו זה נשמע מפחיד! בחיפוש התמונות, האם אימתת שהוא הראה תמונות פרטיות כאשר מישהו אחר מלבדך חיפש? האם התוצאות השתמשו בתמונות שלך בזמן שעשית את החיפוש אז הן כללו את התמונות שלך בתוצאות שלך? לחץ להרחבה...

שיתפתי אלבומים שיצרתי לאורך כל הטיול. הסרתי את האפליקציה אבל אני לא מאמין שיש דרך למנוע מגוגל לגרד את האלבומים האלה ולפרסם תמונות. הכותרות שלי שילבו שמות של מחוזות/אתרים/יישובים, וכך גם מונחי החיפוש שלי כשהתמונות שלי צצו בתוצאות החיפוש.

אבל למען האמת, Google Photos היא אותה תוכנת פוזיציית תמונה שכולם מוציאים בימים אלה. אפל, מיקרוסופט, גוגל, סוני ועוד בערך 4 שבדקתי. אין דרך למיין לפי שם, אין דרך להרכיב היררכיה של אלבומים או אלבומים מקוננים. זה באמת מפחיד שאנשים מרוצים ממנו בימים אלה אלא אם כן הם מוכנים לבנות אתר משלהם באחד מהאתרים הספציפיים לתמונות. נקודת המכירה שלהם היא גיבוי בענן. לרוע המזל, לאחר שאיבדה 4.7 גיגה של נתונים ב-iCloud שאפל ניסתה ולא הצליחה לאתר, אחסון בענן הוא זבל עבורי. כן קיבלתי גיבוי.

לְשֶׁעָבַר

30 בנובמבר, 2004
בְּרִיטַנִיָה
  • 26 בינואר 2018
edavt04 אמר: חשיבה טובה שם!! הכוננים הקשיחים החיצוניים שלי הם 2 Seagates וכונן G.
אני גר באזור מועד לרעידות אדמה. אז אני מניח שאני רוצה להפריד את הכוננים אולי ל-2 כספות. יש המלצה על חסין אש/כספת לרעידות אדמה? לחץ להרחבה...
עדיף להפריד אותם למיקומים שונים מאשר לשמור הכל בבית שלך.

מחייך

31 באוגוסט 2003
עמק הסיליקון
  • 26 בינואר 2018
Alexander.Of.Oz אמר: התמונות שלך לא באמת שלך, אם אתה מארח אותן בגוגל! כן, אתה עדיין שומר על הזכויות האינטלקטואליות עליהם, אבל הם טוענים את הזכות להשתמש בהם, בכל דרך שימצאו לנכון, והם יכולים גם לחלוק אותם באופן חופשי עם השותפים העסקיים שלהם. לחץ להרחבה...

אבל זו רק שפת CYA. אין סיכוי שהם ישתמשו בכוונה בתמונות פרטיות שנשמרו ברשת שלהם לשמירה. אם הם פישלו או שעובד נוכל או רשלני יפיץ בטעות תמונה פרטית ביצירה נגזרת, השפה הזו תיתן להם אאוט.

אני בטוח שהם ישמחו להשתמש בכל דבר שהציבור כבר יכול לראות ולהשתמש בו כאילו הוא הבעלים שלו, אבל בשום אופן הם לא ירצו לגעת באחסון הפרטי שלך.
[doublepost=1516955905][/doublepost]
edavt04 אמר: בעלי חושב שזה לא בטוח לאחסן אותם בענן מכיוון שהם עלולים להיגנב לחץ להרחבה...

אני חושב שחלק מהאנשים פרנואידים מדי לגבי דברים כאלה, לא בגלל שגנבי תמונות לא נמצאים בחוץ, אבל פריצה לחשבון שלך כדי לגנוב את התמונות שלך למטרות זדוניות היא הרבה יותר מאמץ מאשר פשוט להחליק תמונות של מישהו מהאינסטגרם. מופץ באופן חופשי וגלוי. כפי שאמר קנו, רק אם אתה סלבריטי מסוג כלשהו, ​​אתה צריך להיות יותר פרנואידי על כך שהתמונות המאוחסנות הפרטיות שלך מכוונות לגניבה.

אלכסנדר.אוף עוץ

29 באוקטובר 2013
אדלייד, אוסטרליה
  • 26 בינואר 2018
מחייך אמר: אבל זו רק שפת CYA. אין סיכוי שהם ישתמשו בכוונה בתמונות פרטיות שנשמרו ברשת שלהם לשמירה. אם הם פישלו או שעובד נוכל או רשלני יפיץ בטעות תמונה פרטית ביצירה נגזרת, השפה הזו תיתן להם אאוט.

אני בטוח שהם ישמחו להשתמש בכל דבר שהציבור כבר יכול לראות ולהשתמש בו כאילו הוא הבעלים שלו, אבל בשום אופן הם לא ירצו לגעת באחסון הפרטי שלך. לחץ להרחבה...
לא יודע לגבי זה. האם קראת את התנאים המשותפים בהודעה 6 למעלה? זה די מפורש בעובדה שהם טוענים ליכולת להשתמש בכל תמונה שהם רוצים בכל דרך שהם רוצים. זה לא אומר שום דבר על ציבורי או פרטי, אז הייתי שוגה אם יש להם גישה לכל דבר. למעשה, זה אומר ' כאשר אתה מעלה, שולח, מאחסן, שולח או מקבל תוכן לשירותים שלנו או באמצעותם. זה מכסה את כל השירותים שלהם בעיניי.

הבחור הרע

2 באוקטובר 2007
אוֹסטְרַלִיָה
  • 26 בינואר 2018
אם אתה כל כך מודאג מזה (כמובן), אל תעשה את זה. כמו כן...אל תקח עצות מזרים אקראיים באינטרנט. תגובות:RCAFBrat ר

ריי2

8 ביולי 2014
  • 26 בינואר 2018
מחייך אמר: אבל זו רק שפת CYA. אין סיכוי שהם ישתמשו בכוונה בתמונות פרטיות שנשמרו ברשת שלהם לשמירה. אם הם פישלו או שעובד נוכל או רשלני יפיץ בטעות תמונה פרטית ביצירה נגזרת, השפה הזו תיתן להם אאוט. לחץ להרחבה...

אני מאמין שאתה טועה שם. ראשית, הגבת לתרחיש שבו התמונות 'מתארחו'. זה מאוד ברור ויש הרבה דוגמאות שבהן הגרידה של גוגל תזרוק את התמונות האלה למאגר זמין לחיפוש. פשוט חפש ב'Flickr'. אתה חושב שכל התמונות שמופיעות בחיפוש תמונות הן איכשהו או אחר בבעלות גוגל? מאיפה הם השיגו אותם? במקרה שלי, התמונות התארחו גם בזמן שהרכבתי ושיתפתי אלבומים.

המקום שבו אתה צודק הוא תמונות שמאוחסנות פשוט ברשת של גוגל. גוגל לא מתכוונת לומר לנו אם הם ימחקו את הקבצים האלה. נצטרך לחכות לפרק הבא. זה ייקח למישהו למצוא תמונה מאוחסנת שתופיע בחיפוש תמונות.