אַחֵר

כיצד להעביר קבצים מבלי להעתיק אותם?

ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 8 בינואר 2016
יש לי Mac Pro (תחילת 2009) עם Yosemite 10.10.5.

כאשר אני מעביר קובץ או תיקיה עם עכבר המחשב משולחן העבודה של המחשב, למשל, הקובץ או התיקיה מועתקים למיקום החדש בזמן שהקובץ או התיקיה המקוריים נשארים במקומם.

תודה על כל טיפים איך להעביר קובץ או תיקיה עם עכבר המחשב 'מבלי' להעתיק גם את הקובץ או התיקיה באותו הזמן. אני

itguy06

ל
8 במרץ 2006


  • 8 בינואר 2016
אפשרות גרור אותם. זה יזיז אותם.

דארת'.טיטאן

31 באוקטובר 2007
אוסטין, טקסס
  • 8 בינואר 2016
itguy06 אמר: אפשרות גרור אותם. זה יזיז אותם.

זה לא נכון. Option-גרור מאלץ העתקה. לחיצה על פקודה תכריח תנועה.
תגובות:chabig ו- crjackson2134 ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 8 בינואר 2016
האם יש דרך להגדיר את מערכת ההפעלה X כך שעכבר המחשב יוכל להזיז קובץ בעצמו מבלי להשתמש באפשרות גרירת הפקודה?

killer_b

ל
21 באוקטובר 2005
סוקרפורניה
  • 8 בינואר 2016
schwine5 אמר: האם יש דרך להגדיר את מערכת ההפעלה X כך שעכבר המחשב יוכל להזיז קובץ בעצמו מבלי להשתמש באפשרות גרירה בפקודה?
אלא אם כן אתה עובר מדיסק אחד לאחר, הוא לא אמור להעתיק, הוא צריך פשוט לעבור. כמו שאמר Darth.Titan, אתה יכול לגזור את העותק הזה ולמחוק בעת העברת הקבצים לדיסק אחר על ידי החזקת Command בזמן גרירה.

מקסקוט

27 בינואר 2012
אינדיאנה
  • 8 בינואר 2016
או כמובן שאתה יכול להשתמש ב-mv בטרמינל
תגובות:lowendlinux ודונובן ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 8 בינואר 2016
יש לי ארבעה דיסקים קשיחים נפרדים ופעילים במפרצים 1-4 של ה-Mac Pro.
שמתי לב שבחלון 'קבל מידע' של כל כונן קשיח, התיקיה המשותפת הייתה מסומנת.

בהתחלה חשבתי שזו הסיבה לבעיית העתקת הקובץ.
אבל אחרי שביטלתי את הסימון של כל האפשרויות המשותפות האלה, הבעיה נמשכת.

כמו ש-killr_b אמר, 'אלא אם כן אתה עובר מדיסק אחד לאחר, הוא לא צריך להעתיק, הוא צריך פשוט לזוז.'
אני מסכים שהקבצים 'צריכים פשוט לזוז' וזו המטרה שלי במצב הזה.

אני לא צריך להשתמש בפקודות מקלדת כדי להעביר קבצים יומיומיים קדימה ואחורה באותו כונן.
נקודת המפתח, לדעתי, היא שהקבצים נוצרים ומועברים בתוך אותו כונן ולא בין כוננים.

התחושה שלי היא שאני צריך להפריד את הכונן הקשיח העובד הראשי שלי משאר כונני הגיבוי.
במקרה שלי, מותקן לי SSD שהוא הכונן הראשי שלי, וארבעת כונני המפרץ הם כונני גיבוי.

חיראקאטה

17 באפריל, 2011
ברבנק, קליפורניה
  • 8 בינואר 2016
התנהגות מוזרה. אתה אומר שאתה מעביר 'קבצים יומיומיים קדימה ואחורה באותו כונן'. בבקשה תן דוגמה לאן מועבר קובץ ולאן הוא מועבר.

h9826790

3 באפריל, 2014
הונג קונג
  • 8 בינואר 2016
בעיית הרשאה עלולה לגרום לבעיה זו. לְמָשָׁל מעבר מתיקיה של משתמש אחד לתיקיה של משתמש אחר, המערכת עשויה להעתיק את הקבצים במקום להעביר אותם. ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 8 בינואר 2016
במונחים של הרשאות הנה מה שאני יכול לומר.
אני מחובר כמנהל ובכך יש לי הרשאות קריאה וכתיבה מלאות.

חלון קבל מידע עבור כל קובץ תמיד אומר שיש לי הרשאות קריאה וכתיבה מלאות כמנהל.
אפילו שיניתי את האפשרויות 'צוות' ו'כולם' בחלון קבל מידע כדי לקבל הרשאות קריאה וכתיבה.

אף אחד אחר לא משתמש במחשב שלי ורק אני יוצר ועובד עם כל הקבצים והתיקיות.
השתמשתי באופציית תיקון ואימות הרשאות דיסק ב-Disk Utility מספר פעמים לאחרונה, אבל נראה שזה לא עוזר.

לדוגמה, אם אני מנסה להעביר כל ‎.jpg'js-selectToQuoteEnd'>

הראלדים

3 בינואר 2014
עמק הסיליקון, קליפורניה
  • 8 בינואר 2016
schwine5 אמר: האם יש דרך להגדיר את מערכת ההפעלה X כך שעכבר המחשב יוכל להזיז קובץ בעצמו מבלי להשתמש באפשרות גרירה בפקודה?
זה יועתק רק אם אתה עובר מרווחים לקריאה בלבד כמו /Applications או אם תעבור בין אמצעי אחסון (דיסקים.)
[doublepost=1452299688][/doublepost]
schwine5 אמר: בנושא קשור, בכל פעם שאני מנסה למחוק כל אחד מהקבצים האלה, אני לא יכול לעשות זאת.
במקום זאת, אני מקבל הודעת שגיאה זו: 'לא ניתן להשלים את הפעולה מכיוון שלא ניתן למצוא פריט נדרש אחד או יותר (קוד שגיאה -43).' הודעת השגיאה הזו לא הגיונית בעיני כי אני יכול ליצור קובץ בכונן ה-SSD הראשי, ליצור שכפול של הקובץ הזה על שולחן העבודה של המחשב, ואז לנסות להעביר או למחוק את הקובץ הזה. אם אני מעביר את הקובץ, רק עותק יועבר והקובץ המקורי נשאר במקומו. אם אני מנסה למחוק את הקובץ, מופיע קוד השגיאה -43.
זה נראה כמו דיסק פגום. ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 8 בינואר 2016
הראלדס אמר: זה יעתיק רק אם אתה עובר מרווחים לקריאה בלבד כמו /Applications או אם אתה עובר בין אמצעי אחסון (דיסקים.)
[doublepost=1452299688][/doublepost]
זה נראה כמו דיסק פגום.

דיסק פגום עשוי להיות הגורם לבעיות אלו.

ה-SSD המדובר הוא חדש לגמרי, אבל זה השני שקיבלתי מקמעונאי מקוון.
ה-SSD הראשון התחיל לעשן במהלך ההתקנה, אז שלחתי אותו בחזרה וקיבלתי את החדש יותר הזה.

אם ה-SSD הזה פגום, אני לא בטוח איך לאמת זאת.
נראה כי אפשרות הרשאות התיקון של כלי הדיסק לא מדגישה בעיות ברורות בכונן זה.

הראלדים

3 בינואר 2014
עמק הסיליקון, קליפורניה
  • 17 בפברואר 2016
הראלדס אמר: זה יעתיק רק אם אתה עובר מרווחים לקריאה בלבד כמו /Applications או אם אתה עובר בין אמצעי אחסון (דיסקים.)
[doublepost=1452299688][/doublepost]
זה נראה כמו דיסק פגום.
הייתה לי בעיה זו. מצאתי שהפעלה מחדש תיקנה את זה. אם זה חוזר על עצמו, אולי כדאי לנסות למחוק את קבצי ה-.ds באמצעות כלי שירות כמו Onyx וגם תיקיית המטמון com.appl.finder לפני אתחול. ל

עוני

9 ביולי 2014
  • 17 בפברואר 2016
פשוט העתק את הקבצים, נווט לתיקיה שברצונך להעביר אותם ולחץ על 'alt'+'cmd'+'v'
תגובות:ActionableMango ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 16 באפריל, 2016
בדקתי כעת שני כונני SSD עם Disk Warrior ולא מדווחות בעיות בכונן.
בשני הכוננים עדיין יש בעיית העברת הקבצים בהשוואה לכוננים קשיחים שאין להם בעיה זו.

אז אם כונני ה-SSD לא מתקלקלים אני עדיין לא יודע איך לתקן את הבעיה הזו.
[doublepost=1458152524][/doublepost]
armut אמר: פשוט העתק את הקבצים, נווט לתיקיה שאתה רוצה להעביר אותם ולחץ על 'alt'+'cmd'+'v'
אני רוצה לגרור קבצים עם עכבר המחשב מבלי להשתמש בפקודות מקלדת. ל

קולסון

23 באפריל, 2010
  • 16 באפריל, 2016
בחלק האחורי של דעתי זו הייתה התנהגות באיזו גרסה קודמת של Mac OS X. זה היה ניתן להגדרה. עם זאת, אני נמצא בקרבת מחשבי Mac רבים בכל יום, כולל שניים משלי (עבודה ואישית). ברירת המחדל היא העתקה על פני אמצעי אחסון, העבר בתוך אמצעי אחסון. הניחוש שלי הוא שזה משהו בהגדרה שלך (דיסקים מרובים או מחיצות שמגדירות סביבת עבודה. כמו אתחול SSD ו-DATA HDD, או נתונים המאוחסנים במחיצות/דיסקים שונים). ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 16 באפריל, 2016
ב-Mac Pro יש לי ארבעה כונני HDD וכונן SSD אחד.
מכיוון שפעולת ברירת המחדל היא העתקה על פני אמצעי אחסון, אולי הפקודה הזו פועלת כשאני עובד בתוך כונן ה-SSD. אם כן, אולי אני צריך למצוא דרך לשנות את פקודת Finder זו במסוף.

ה-SSD השני עם בעיה זו הוא מחשב Mac Mini עצמאי.
ל-Mac Mini יש כונן SSD אחד בלבד והוא אינו מחובר ל-Mac Pro.

עם זאת, ל-Mac Mini יש גם בעיית העתקת קבצים עם השילוב של SSD ו-El Capitain OS X. נערך לאחרונה: 16 במרץ, 2016 ל

עוני

9 ביולי 2014
  • 16 באפריל, 2016
schwine5 אמר: בדקתי כעת שני כונני SSD עם Disk Warrior ולא מדווחות על בעיות כונן.
בשני הכוננים עדיין יש בעיית העברת הקבצים בהשוואה לכוננים קשיחים שאין להם בעיה זו.

אז אם כונני ה-SSD לא מתקלקלים אני עדיין לא יודע איך לתקן את הבעיה הזו.
[doublepost=1458152524][/doublepost]
אני רוצה לגרור קבצים עם עכבר המחשב מבלי להשתמש בפקודות מקלדת.

אני לא יודע אם אפשר להעביר את הקבצים בעזרת העכבר. מעולם לא ניסה. ל

עוגת תפוחים

28 באוגוסט 2012
בין החופים
  • 16 באפריל, 2016
תיקון הרשאות דיסק עובד רק בנסיבות מוגבלות - הוא לא מתקן הרשאות בכל הטווח לרוב, הוא מתקן קבצי מערכת. לא נוגעים בנתוני המשתמש. אם יש בעיות הרשאות עם התוכן של תיקיה מסוימת (לקריאה בלבד כאשר יש לקרוא/לכתוב אותם, נניח), עשה זאת:

קבל מידע עבור התיקיה. אשר/תקן את ההרשאות של אותה תיקייה. בחלון קבל מידע, בטל את נעילת המנעול, לחץ על התפריט הנפתח פעולה (סמל גלגל השיניים) בתחתית החלון, ובחר 'החל על פריטים סגורים...'

חזרה לתיקון הרשאות דיסק.... לפי Apple HT201560
כלי הדיסק בודק את ההרשאות של קובץ רק אם לקובץ יש קבלה מתאימה ב- /var/db/receipts. הקבלה אומרת ל-Disk Utility מהן ההרשאות. לא כל המתקינים כוללים קבלה עם הקבצים שהם מתקינים.

מכיוון שאתה משתמש בהרשאות תיקון דיסק, אינך משתמש ב-El Capitan, מכיוון שהפונקציה הזו הוסרה. שינויים במערכת ההפעלה הפכו אותה למיותרת (אלה שמתלוננים שאפל הסירה אותה לא מבינים למה היא הוסרה - אולי אפל צריכה להוסיף כפתור אל תעשה כפלצבו). https://support.apple.com/HT201560 M

מק'סקובי

15 באוקטובר 2005
האפס של גלן קלוז, סקוטלנד.
  • 16 באפריל, 2016
אני יודע שאמרת שסיימת לקבל מידע על הקבצים המדוברים, האם עשית זאת על הדיסקים? יש לי בעיה זו בעת העברת קבצים ממשתמש רגיל (במחשב שלי) לתיקיית האדמין (באותו מחשב), אז האם כל הדיסקים מקושרים ל-a/c של המשתמש הראשי? ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 16 באפריל, 2016
armut אמר: אני לא יודע אם אפשר להעביר את הקבצים בעזרת העכבר. מעולם לא ניסה.
כן, אבל זה אמור להיות אפשרי להעביר קבצים מבלי להשתמש בפקודות מקלדת!

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 16 באפריל, 2016
schwine5 אמר: כן, אבל זה אמור להיות אפשרי להעביר קבצים מבלי להשתמש בפקודות מקלדת!
כן אני מסכים. זה אמור להיות אפשרי. עם זאת, אני רוצה לדעת מה התוצאה כאשר עושים פעולה כזו.
נניח שיש לך תיקיה עם הנתיב '/Macintosh/Users/admin/Documents/', ויש לך קובץ בשם 'MOMENT RING.m4a'. אתה רוצה להעביר את ה-m4a הזה לתיקיה זו '/Macintosh/Users/admin/Music'.
שימו לב כיצד נכתבים נתיבים ומקווים שלמערכי HDD שלכם אין כמה הגדרות RAID מסובכות אם אפשר.
נסה לעשות את זה, ותראה מה זה קורה. ס

חזיר5

פוסטר מקורי
13 באפריל, 2015
  • 17 באפריל, 2016
שירסאקי אמר: כן, אני מסכים. זה אמור להיות אפשרי. עם זאת, אני רוצה לדעת מה התוצאה כאשר עושים פעולה כזו.
נניח שיש לך תיקיה עם הנתיב '/Macintosh/Users/admin/Documents/', ויש לך קובץ בשם 'MOMENT RING.m4a'. אתה רוצה להעביר את ה-m4a הזה לתיקיה זו '/Macintosh/Users/admin/Music'.
שימו לב כיצד נכתבים נתיבים ומקווים שלמערכי HDD שלכם אין כמה הגדרות RAID מסובכות אם אפשר.
נסה לעשות את זה, ותראה מה זה קורה.

קצת התקדמות. שמתי לב שכאשר אני מעביר קובץ מתיקיה אחת לתיקיה אחרת, הקובץ בעצם זז ולא יוצר גם עותק של עצמו בתהליך. עם זאת, כאשר אני מעביר קובץ משולחן העבודה של המחשב לתיקיה, נוצר גם עותק של הקובץ. כתוצאה מכך, הקובץ מועבר לתיקיה לפי ההוראות, אך עותק שלו נשאר גם על שולחן העבודה. אז אני יכול להגביל את בעיית העתקת הקבצים למועד שמקורה בשולחן העבודה של המחשב. אולי יש בעיית Finder, RAID או הרשאות הקשורה לשולחן העבודה של המחשב בכונן SSD זה.

בדקתי גם את האפשרות Get Info בכונן ה-SSD עצמו, ואני רואה שהאפשרות Shared folder היא 'לא מסומנת'. נערך לאחרונה: 17 במרץ 2016

DoofenshmirtzEI

ל
1 במרץ 2011
  • 17 באפריל, 2016
רק כדי להבהיר, ה-SSD המדובר מחזיק את ספריית הבית שלך (או שזה הדיסק של המערכת שלך ולא העברת את ספריית הבית שלך, או שהוא לא והעברת את ספריית הבית שלך לשם), כן? והאם לא מחולק בשום אופן?

שירסאקי

16 במאי 2015
  • 17 באפריל, 2016
schwine5 אמר: התקדמות מסוימת. שמתי לב שכאשר אני מעביר קובץ מתיקיה אחת לתיקיה אחרת, הקובץ בעצם זז ולא יוצר גם עותק של עצמו בתהליך. עם זאת, כאשר אני מעביר קובץ משולחן העבודה של המחשב לתיקיה, נוצר גם עותק של הקובץ. כתוצאה מכך, הקובץ מועבר לתיקיה לפי ההוראות, אך עותק שלו נשאר גם על שולחן העבודה. אז אני יכול להגביל את בעיית העתקת הקבצים למועד שמקורה בשולחן העבודה של המחשב. אולי יש בעיית Finder, RAID או הרשאות הקשורה לשולחן העבודה של המחשב בכונן SSD זה.

בדקתי גם את האפשרות Get Info בכונן ה-SSD עצמו, ואני רואה שהאפשרות Shared folder היא 'לא מסומנת'.
אז מה התוצאה אם ​​תעביר את הקובץ שלך מ-/Volumes/Macintosh HD/Users/admin/Desktop ל-/Volumes/Macintosh HD/Users/admin/Documents? נניח ששתי התיקיות נמצאות ב-SSD שלך, לא בדיסק ה-RAID שלך או במקום אחר.
יש לי מק עם SSD יחיד, ואני תמיד יכול להעביר את הקובץ מתיקיה אחת לאחרת, או משולחן העבודה לתיקיה אחרת. אני לא צריך למחוק את הקובץ הכפול מכיוון שהם ממילא לא נוצרים על ידי המערכת.