פורומים

כיצד אוכל לצלם כרטיס SD של Raspberry Pi OS ב-MacOS?

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 7 ביולי 2021
יש לי RPi ואני רוצה לגבות את כרטיס ה-SD מ-Disk Utility. יש 2 אפשרויות:

1) קורא כרטיסי SD של אפל
מתחת
2) אתחול

אם אני עושה תמונה של האפשרות הראשונה אני מקבל קובץ img של 32GB - כל כרטיס ה-SD. אם אני מגבה את האתחול אני מקבל קובץ img של 56MB. כשמסתכלים על ה-DU נראה שנפח האתחול הוא 256MB שהם רק 56MB מלאים מסך כרטיס ה-SD. תמונה להבהרה.

קבצים מצורפים

  • you.png vc.png'file-meta '> 14.9 KB · צפיות: 70

זָקָן

8 ביולי 2013


wpg.mb.ca
  • 14 ביולי 2021
כלי עזר לדיסק לא יעזור כאן במיוחד. סביר להניח שתרצה להשתמש ב-'dd' משורת הפקודה. הרבה מידע בגוגל איך לעשות את זה.

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 28 באוגוסט 2021
השתמש בגרסת ה-mac של imager raspberry pi:

www.raspberrypi.org

Raspberry Pi OS - Raspberry Pi

מתעשיות גדולות וקטנות, למעצבת שולחנות המטבח ועד לקודד הכיתה, אנו הופכים את המחשוב לנגיש ובמחיר סביר לכולם. www.raspberrypi.org

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 28 באוגוסט 2021
mortlocli אמר: השתמש בגרסת ה-mac של imager raspberry pi:

www.raspberrypi.org

Raspberry Pi OS - Raspberry Pi

מתעשיות גדולות וקטנות, למעצבת שולחנות המטבח ועד לקודד הכיתה, אנו הופכים את המחשוב לנגיש ובמחיר סביר לכולם. www.raspberrypi.org לחץ להרחבה...

אני רוצה לעשות את ההפך, אני רוצה לגבות את ה-RPi, לא לצרוב את ה-ISO לכרטיס ה-sd נערך לאחרונה: 29 באוגוסט, 2021

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 28 באוגוסט 2021
אופס...סליחה אחי...אני צריך ללמוד לקרוא.
..אז עדיין לא נמצא רעיון פתרון אני לוקח את זה??

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 29 באוגוסט 2021
mortlocli אמר: אופס...סליחה אחי...אני צריך ללמוד לקרוא.
..אז עדיין לא נמצא רעיון פתרון אני לוקח את זה?? לחץ להרחבה...

נאמר לי שאני יכול לעשות את זה דרך הטרמינל באמצעות משהו שנקרא הפקודה DD אבל מעולם לא ניסיתי את זה

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 29 באוגוסט 2021
MacBH928 אמר: נאמר לי שאני יכול לעשות את זה דרך הטרמינל באמצעות משהו שנקרא הפקודה DD אבל מעולם לא ניסיתי את זה לחץ להרחבה...
יש לך את אותה פקודה בטרמינל ב-Mac שלך.
השתמשתי בו כדי ליצור אתחול של מקלות USB של לינוקס ... יש דברים טובים באינטרנט בשביל זה. לא בטוח לגבי ביצוע גיבויים.

זָקָן

8 ביולי 2013
wpg.mb.ca
  • 30 באוגוסט 2021
הלהיט הראשון של גוגל
תגובות:mortlocli

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 30 באוגוסט 2021
זה קישור מצוין, ברבו.
סימנתי את זה.

(לא הספקתי לחרפן את זה (DuckDuckGo)).
תגובות:זָקָן

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 30 באוגוסט 2021
ברבו אמר: הלהיט הראשון של גוגל לחץ להרחבה...

רציתי פתרון MAC GUI, שלך באמת מפחד להשתמש בטרמינל מכיוון שאני לא מבין איך פועלות הספריות ופקודת ה-mount/unmount

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 31 באוגוסט 2021
טוב זה יכול לעבוד בשבילך:
הבט ב:

אפשרות גיבוי 3: תזמון גיבויים

גישה קלה יותר היא להשתמש בתוכנה חינמית בשם Déjà Dup. זה הופך את rsync לאוטומטי ומעניק לו ממשק ידידותי למשתמש. זוהי תוכנית קלה לשימוש, ואתה יכול לגבות את Raspberry Pi שלך באמצעות Amazon S3, SSH, FTP, או על ידי העתקת הקבצים ישירות לכונן הבזק.

magpi.raspberrypi.org

גבה את Raspberry Pi שלך: כיצד לשמור ולשחזר קבצים - מגזין MagPi

גבה את הקבצים ב-Raspberry Pi לכונן חיצוני. למד כיצד להעתיק, לשמור ולשחזר את ספריות ה-Raspbian OS שלך magpi.raspberrypi.org magpi.raspberrypi.org

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 31 באוגוסט 2021
מאמר זה מתחיל על גיבוי המערכת אך בחלק 2 ממשיך ל:
אפשרות הגיבוי השנייה היא לגבות רק את תיקיית הבית שלך כקובץ דחוס. ביטול הדחיסה של הקובץ מאפשר לך לגלוש ולשחזר קבצים וספריות בודדות.

זָקָן

8 ביולי 2013
wpg.mb.ca
  • 31 באוגוסט 2021
MacBH928 אמר: רציתי פתרון MAC GUI, שלך באמת מפחד להשתמש בטרמינל מכיוון שאני לא מבין איך פועלות הספריות ופקודת ה-mount/unmount לחץ להרחבה...
@MacBH928 זה הוגן. האם תרצה ללמוד קצת יותר על פקודות Unix? כי הדבר הזה הוא די קל ברגע שאתה צובר רק קצת ביטחון בעבודה בטרמינל. ואם אתה מתעסק עם מכשיר pi, נראה שבכל מקרה תצטרך את הכישורים האלה. אם אתה יכול לזמן את הרצון לנסות את המדריך, פרסם כאן או שלח לי DM עם שאלות תוך כדי. אנחנו יכולים להדריך אותך דרך זה ולעזור לנטרל כמה דברים של יוניקס. נערך לאחרונה: 1 בספטמבר, 2021

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 31 באוגוסט 2021
mortlocli אמר: טוב זה עשוי לעבוד בשבילך:
הבט ב:

אפשרות גיבוי 3: תזמון גיבויים

גישה קלה יותר היא להשתמש בתוכנה חינמית בשם Déjà Dup. זה הופך את rsync לאוטומטי ומעניק לו ממשק ידידותי למשתמש. זוהי תוכנית קלה לשימוש, ואתה יכול לגבות את Raspberry Pi שלך באמצעות Amazon S3, SSH, FTP, או על ידי העתקת הקבצים ישירות לכונן הבזק.

magpi.raspberrypi.org

גבה את Raspberry Pi שלך: כיצד לשמור ולשחזר קבצים - מגזין MagPi

גבה את הקבצים ב-Raspberry Pi לכונן חיצוני. למד כיצד להעתיק, לשמור ולשחזר את ספריות ה-Raspbian OS שלך magpi.raspberrypi.org magpi.raspberrypi.org לחץ להרחבה...

תודה על הקישור

barbu אמר: @MacBH928 זה הוגן. האם תרצה ללמוד קצת יותר על פקודות Unix? כי הדבר הזה הוא די קל ברגע שאתה צובר רק קצת ביטחון בעבודה בטרמינל. ואם אתה מתעסק עם Pi drcice, נראה שבכל מקרה תצטרך את הכישורים האלה. אם אתה יכול לזמן את הרצון לנסות את המדריך, פרסם כאן או שלח לי DM עם שאלות תוך כדי. אנחנו יכולים להדריך אותך דרך זה ולעזור לנטרל כמה דברים של יוניקס. לחץ להרחבה...

תודה, זה נחמד מצידך. אני מתכנן הגירה של לינוקס... סוג של...

אני מפחד מהמסוף כי אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה אתה עלול להרוס את המערכת שלך. פשוט הקלד 'rm -rf /*' וה-Au revoir שלו עבור המערכת שלך. זה מאד מסוכן. כולנו היינו שם כשהקלדנו משהו שגוי כולל סיסמאות פעמים רבות. לפחות עם GUI אתה יכול לראות מה קורה, כמו שאתה רואה את הסמל מונח לפח. ה

Lihp8270

31 בדצמבר 2016
  • 1 בספטמבר 2021
MacBH928 אמר: תודה על הקישור



תודה, זה נחמד מצידך. אני מתכנן הגירה של לינוקס... סוג של...

אני מפחד מהמסוף כי אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה אתה עלול להרוס את המערכת שלך. פשוט הקלד 'rm -rf /*' וה-Au revoir שלו עבור המערכת שלך. זה מאד מסוכן. כולנו היינו שם כשהקלדנו משהו שגוי כולל סיסמאות פעמים רבות. לפחות עם GUI אתה יכול לראות מה קורה, כמו שאתה רואה את הסמל מונח לפח. לחץ להרחבה...
אם אתה מתכנן מעבר ללינוקס תמצא את עצמך הרבה במסוף.

זָקָן

8 ביולי 2013
wpg.mb.ca
  • 1 בספטמבר 2021
MacBH928 אמר: פשוט הקלד 'rm -rf /*' וה-Au revoir שלו עבור המערכת שלך. זה מאד מסוכן. לחץ להרחבה...
כוח גדול, אחריות גדולה, יאדה יאדה. אבל לכל בעיה יש פתרון, למשל, אתה יכול לחפש איך אתה יכול להגביל פקודות rm עם הגדרות הסביבה. ובאופן מעשי, זה באמת קשה להפעיל את הפקודה לדוגמה שלך במקרה. עם זאת, אתה צודק שהתעסקות עם עיצוב דיסק ופקודות הדמיה עשויה להיות מפחידה ועליך להיות זהיר מאוד.
אסטרטגיה אחת יכולה להיות וירטואליזציה של סביבת הלינוקס שלך שבה לא תסכן את המערכת הראשית שלך ותוכל להחזיר טעויות. לאחר מכן חבר את ה-Pi שלך לזה.

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 1 בספטמבר 2021
Lihp8270 אמר: אם אתה מתכנן הגירה ללינוקס תמצא את עצמך הרבה בטרמינל. לחץ להרחבה...

שם החבר'ה של FOSS טועים, אם אתה רוצה שאנשים יעברו מקניין ל-FOSS אתה צריך לעשות את זה פשוט. אני תמיד משתמש בדוגמה הזו, אז אפל השתמשה בעכברים עם כפתור 1 רק כדי לא לבלבל את המשתמשים. אם הם היו רוצים לראות את לינוקס מרוויחה יותר משתמשים אז הם צריכים לגרום למשתמשי לינוקס לראות את המסוף באותה מידה שמשתמשי Mac רואים אותו או שמשתמשי Windows רואים את שורת הפקודה.

בארבו אמר: כוח גדול, אחריות גדולה, יאדה יאדה. אבל לכל בעיה יש פתרון, למשל, אתה יכול לחפש איך אתה יכול להגביל פקודות rm עם הגדרות הסביבה. ובאופן מעשי, זה באמת קשה להפעיל את הפקודה לדוגמה שלך במקרה. עם זאת, אתה צודק שהתעסקות עם עיצוב דיסק ופקודות הדמיה עשויה להיות מפחידה ועליך להיות זהיר מאוד.
אסטרטגיה אחת יכולה להיות וירטואליזציה של סביבת הלינוקס שלך שבה לא תסכן את המערכת הראשית שלך ותוכל להחזיר טעויות. לאחר מכן חבר את ה-Pi שלך לזה. לחץ להרחבה...

אני בעד השימוש בטרמינל אבל אני חושב שתמיד צריכה להיות אפשרות GUI, כלומר ב-Mac אתה אף פעם לא צריך להשתמש במסוף. אני חושב שרוב משתמשי ה-Mac לא יודעים שהוא שם. למה דברים לא יכולים להיות אותו דבר בלינוקס!? לפחות בהפצות הידידותיות יותר.

לגבי הגיבוי, שמעתי ש-TimeShift די אמין אתה פשוט לחץ על כפתור אחד וזה יוצר 'תמונת מצב' של המערכת ואתה יכול לחזור אליה בכל פעם. האם אני טועה או צודק?
תגובות:Lihp8270 ה

Lihp8270

31 בדצמבר 2016
  • 2 בספטמבר 2021
MacBH928 אמר: כאן החבר'ה של FOSS טועים, אם אתה רוצה שאנשים יעברו מקניין ל-FOSS אתה צריך לעשות את זה פשוט. אני תמיד משתמש בדוגמה הזו, אז אפל השתמשה בעכברים עם כפתור 1 רק כדי לא לבלבל את המשתמשים. אם הם היו רוצים לראות את לינוקס מרוויחה יותר משתמשים אז הם צריכים לגרום למשתמשי לינוקס לראות את המסוף באותה מידה שמשתמשי Mac רואים אותו או שמשתמשי Windows רואים את שורת הפקודה. לחץ להרחבה...
הבעיה היא שכל כך הרבה תמיכה בחומרה בלינוקס נעשית על ידי הקהילה.

אמנם זה הישג גדול, ותצוגה פנטסטית של איך קוד פתוח יכול להצליח. היכולות של קבוצה זו גדולות בהרבה מהמשתמש הטיפוסי.

אז התקנה, התאמה, שינוי דרך מסוף על בסיס מערכת לפי מערכת זה נורמלי עבורם. אין שום שיקול או רצון לפשט את כל התהליך.

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 2 בספטמבר 2021
Lihp8270 אמר: הבעיה היא שכל כך הרבה תמיכה בחומרה בלינוקס נעשית על ידי הקהילה.

אמנם זה הישג גדול, ותצוגה פנטסטית של איך קוד פתוח יכול להצליח. היכולות של קבוצה זו גדולות בהרבה מהמשתמש הטיפוסי.

אז התקנה, התאמה, שינוי דרך מסוף על בסיס מערכת לפי מערכת זה נורמלי עבורם. אין שום שיקול או רצון לפשט את כל התהליך. לחץ להרחבה...

אתה אומר את הנקודה שלי, אם הם רוצים לשמור על לינוקס כמערכת הפעלה של מתכנת כמו freebsd הם יכולים להמשיך לעשות את מה שהם עושים, אבל אם הם רוצים שזה יצבור נתח שוק ויקבלו תמיכה טובה יותר ממפתחי אפליקציות אחרים, הם צריכים לעשות משהו שהוא קרוב יותר 'פתח אותו והשתמש בו' במקום לומר דברים כמו 'אתה תשתמש בטרמינל הרבה'.

הדבר השני הוא שיש אולי 7 הפצות שטוענות שהן לינוקס הידידותית למשתמש, אם הן משלבות את המאמצים שלהן בהפצה אחת, כנראה שנראה משהו הרבה יותר מלוטש.
תגובות:Lihp8270

דייב מקאמפבלטאון

24 ביוני 2020
  • 3 בספטמבר 2021
ל-RPi יש כלי שירות מובנה תחת אביזרים הנקרא SD Card Copier.
השתמש בזה כדי להעתיק את כרטיס ה-SD שלך לכונן הבזק.

אם אתה באמת רוצה להשתמש ב-Mac שלך, יש כלי חינמי בשם balenaEtcher שיש לו מתקן 'כונן שיבוט'. אבל לא ניסיתי את זה.

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 3 בספטמבר 2021
דייב (זה קמפבלטאון באוסטרליה), אני חושב שאתה עושה את אותה טעות שאני עשיתי... לא קורא את השאילתה של MacBH כראוי. זה לא כל כך גיבוי של המערכת שהוא אחרי... אלא גיבוי של הקבצים שלו.
אה ויש מכונת צילום/יצרנית כרטיסים די טובה באתר RPi למחשבי מקינטוש...השתמשתי בו ב-Imac ישן - זה עם חריץ כרטיס SD בולטין...וזה עובד מצוין.

www.raspberrypi.org

Raspberry Pi OS - Raspberry Pi

מתעשיות גדולות וקטנות, למעצבת שולחנות המטבח ועד לקודד הכיתה, אנו הופכים את המחשוב לנגיש ובמחיר סביר לכולם. www.raspberrypi.org

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 3 בספטמבר 2021
היי - מחוץ לנושא אני יודע, אבל האם הסתכלתם על קורסי RPi ב-Udemy... יש מבחר די טוב.
אחד נראה לי מאוד מעניין:
www.udemy.com

Raspberry Pi Full Stack Raspbian

סיור סוער של פיתוח אפליקציות רשת מלאות ב-Raspberry Pi www.udemy.com
פיתוח יישומי רשת מלאים ב-Raspberry Pi

זה מחשוב ברמה די גבוהה...נעשה על מכשיר כל כך קטן. אוקיי - אז זה לא התוצאה הכי מרגשת... קריאות טמפ' ולחות שנרשמו במסד נתונים באינטרנט... אבל אה, תהליך ההגדרה של כל זה הוא מיומנות לא קטנה.
..ונראה שתעשיית המחשוב צריכה את הכישורים האלה... בסדר... אז בקנה מידה גדול יותר.

MacBH928

פוסטר מקורי
17 במאי 2008
  • 4 בספטמבר, 2021
DaveFromCampbelltown אמר: ל-RPi יש כלי שירות מובנה תחת אביזרים הנקרא SD Card Copier.
השתמש בזה כדי להעתיק את כרטיס ה-SD שלך לכונן הבזק.

אם אתה באמת רוצה להשתמש ב-Mac שלך, יש כלי חינמי בשם balenaEtcher שיש לו מתקן 'כונן שיבוט'. אבל לא ניסיתי את זה. לחץ להרחבה...

אם השארתי את VNC על ה-RPi אני יכול לעשות את זה. אני חייב לבדוק. הוא פועל ללא ראש כמו חור, ללא צג וללא מקלדת. אני אכנס לזה.

mortlocli

23 בפברואר 2020
  • 17 בספטמבר 2021
לא לנושא (שוב) מלבד גורם ה-RPi - הפעלת Windows 11 על ה-RPi 400 שלי .. מידע על איך עושים את זה ב:

GitHub - Botspot/wor-flasher: כלי עזר משפטי הפועל על RPiOS כדי להבהב כרטיס SD נוסף עם Windows 10/11

כלי עזר משפטי שפועל על RPiOS כדי להבהב כרטיס SD נוסף עם Windows 10/11 - GitHub - Botspot/wor-flasher: כלי עזר משפטי שפועל על RPiOS כדי להבהב כרטיס SD אחר עם Windows 10/11 github.com