פורומים

מארז קשה לעומת רך? מה יגן טוב יותר על הטלפון?

ס

saridevenis1

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2020
  • 9 בפברואר 2020
אני מסתכל על כמה כיסויים לאייפון 11 פרו, חלקם כולם TPU (פלסטיק רך) ואחרים עם מחשב (פלסטיק קשיח) עם TPU סביב הקצוות. אני חושש שאם אקבל את זה עם גב קשה זה עלול לשרוט את הטלפון. מה מגן טוב יותר עם נפילות וסביר פחות לשרוט את הטלפון? היברידי או פלסטיק רך ישר?

וורטקס אינסופי

6 באפריל, 2015
  • 9 בפברואר 2020
אני משתמש במארזי סיליקון פשוטים, שקופים ורכים בעצמי. אני מרגיש שהמארז נוקשה, כך כוחות הפגיעה מתורגמים לטלפון שלך. הם לעולם לא יגרמו נזק לטלפון והם זולים להחלפה. אני מחליף ברגע שהן מתחילות להתעוות, מראה סימני התקשות ו/או כשהפלתי אותה והטיפה סדקה את המארז. כשהמארז נסדק, הוא לא יקבל את ההשפעה זהה יותר (בהנחה שהוא נוחת באותו מקום או דומה).

זה מסתכם למה אתה באמת רוצה את התיק.

נ.ב. לאייפון יש חבטת מצלמה ממש קשה והבליטה הזו יכולה למעשה לשרוט דברים אחרים אז משהו אחר שכדאי לשים לב אליו למקרה שאמרתם אייפד.

PPS חבטת המצלמה פירושה שהאייפון אינו צמוד למשטחים ישרים, כמו שולחנות עבודה, וככזה מתנדנד אם אתה משתמש בו בזמן על השולחן. אם אתה משתמש בו הרבה על שולחן, כמוני, קבל כיסוי שמשטח את זה החוצה.
תגובות:saridevenis1 ס

saridevenis1

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2020


  • 9 בפברואר 2020
Infinite Vortex אמר: אני משתמש במארזי סיליקון פשוטים, שקופים ורכים בעצמי. אני מרגיש שהמארז נוקשה, כך כוחות הפגיעה מתורגמים לטלפון שלך. הם לעולם לא יגרמו נזק לטלפון והם זולים להחלפה. אני מחליף ברגע שהן מתחילות להתעוות, מראה סימני התקשות ו/או כשהפלתי אותה והטיפה סדקה את המארז. כאשר המארז נסדק, הוא לא יקבל את ההשפעה זהה יותר (בהנחה שהוא נוחת באותו מקום או דומה).

זה מסתכם למה אתה באמת רוצה את התיק.

נ.ב. לאייפון יש חבטת מצלמה ממש קשה והבליטה הזו יכולה למעשה לשרוט דברים אחרים אז משהו אחר שכדאי לשים לב אליו למקרה שאמרתם אייפד.

PPS חבטת המצלמה פירושה שהאייפון אינו צמוד למשטחים ישרים, כמו שולחנות עבודה, וככזה מתנדנד אם אתה משתמש בו בזמן על השולחן. אם אתה משתמש בו הרבה על שולחן, כמוני, קבל כיסוי שמשטח את זה החוצה. לחץ להרחבה...
האם אתה מתכוון שהמקרים הרכים יותר מתקשים ויכולים להיסדק או שאתה מדבר על מקרים קשים שנסדקים? איזה אתה מעדיף?

וורטקס אינסופי

6 באפריל, 2015
  • 9 בפברואר 2020
אני מתכוון למקרים רכים. בהתאם לחומרים הם יכולים להתקשות עם הגיל ו/או עם עודף אור שמש. אני לא חובב תיקים קשים. ס

saridevenis1

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2020
  • 9 בפברואר 2020
Infinite Vortex אמר: אני מתכוון למקרים רכים. בהתאם לחומרים הם יכולים להתקשות עם הגיל ו/או עם עודף אור שמש. אני לא חובב תיקים קשים. לחץ להרחבה...
אני מסכים, האם אתה מכיר מקרים שהם רכים מבפנים אבל קשים מבחוץ?

Jxdawg

17 בדצמבר 2019
  • 9 בפברואר 2020
saridevenis1 אמר: אני מסכים, האם אתה מכיר מקרים שהם רכים מבפנים אבל קשים מבחוץ? לחץ להרחבה...

שריון קשוח של ספיגן. הבחירה שלי!
תגובות:CreamEggBear ס

saridevenis1

פוסטר מקורי
1 בפברואר 2020
  • 9 בפברואר 2020
Jxdawg אמר: Spigen Tough Armor. הבחירה שלי! לחץ להרחבה...
תודה, זה נראה די טוב אבל אני תוהה אם זה עבה מדי, כאשר טלפונים נשרטים ממארז האם בדרך כלל החלק האחורי או הצדדים של הטלפון נשרטים למעלה?

בנדמן

28 באוגוסט 2019
  • 9 בפברואר 2020
יש לי נרתיק של Spigen Liquid Crystal (שהוא כיסוי רך) והטלתי את ה-iPhone 11 Pro Max שלי על הרצפה בערך 15 פעמים עד כה, כי אני מטומטם בעל פרופורציות אפית והטלפון שלי בסדר. אמא שלי שברה את מגן המסך שלה פעם בשבוע בחודשים האחרונים אז היה לי חשד שזה המקרה שלה, אז המלצתי לה על התיק הזה ועבר חודש ומגן המסך שלה היה בסדר למרות נפילות רבות. זה באופן אישי המארז הכי טוב שהיה לי אי פעם וזה תיק פרופיל דק יחסית. מאוד שמח עם זה. כבונוס, זה צלול, כך שאני עדיין יכול ליהנות ברובו מהמראה המקורי של העיצוב של האייפון. ל

aue123

24 בינואר 2019
אוהיו
  • 9 בפברואר 2020
מארזי סיליקון תפוח סבירים במשך כשנה, היה לי סדק אחד בתחתית כי נהגתי לשחק איתו כל הזמן
תגובות:AE14

JPack

27 באפריל, 2017
  • 10 בפברואר 2020
התשובה הקצרה היא שאתה רוצה תיק שהוא גם קשה וגם רך.

מארז רך מסיליקון לבדו יידחס לנקודה מסוימת ואז יעביר את הכוח לטלפון. מארז פלסטיק ABS קשיח לא ידחס הרבה אבל עוזר בחלוקת כוחות.

לכן נרתיקים טובים עשויים משני חלקים נפרדים: קליפה קשה המחוברת לשכבה רכה.
תגובות:BigMcGuire נ

עכשיו אני רואה את זה

2 בינואר 2002
  • 10 בפברואר 2020
אני מאמין איתן בקבלת תיק שלא מאפשר להפיל את הטלפון מלכתחילה. יודע, אלה שיש להם לולאה מאחור להחליק את האצבע. אז לא משנה ממה מורכב התיק - כי אי אפשר להפיל את הטלפון.
תיק לולאה ל

ab2c4

21 בספטמבר 2013
  • 10 בפברואר 2020
בנדמן אמר: יש לי כיסוי ל-Spigen Liquid Crystal (שהוא כיסוי רך) וסיפרתי את ה-iPhone 11 Pro Max שלי על הרצפה בערך 15 פעמים עד כה, כי אני צרור בעל פרופורציות אפית והטלפון שלי בסדר גמור. אמא שלי שברה את מגן המסך שלה פעם בשבוע בחודשים האחרונים אז היה לי חשד שזה המקרה שלה, אז המלצתי לה על התיק הזה ועבר חודש ומגן המסך שלה היה בסדר למרות נפילות רבות. זה באופן אישי המארז הכי טוב שהיה לי אי פעם וזה תיק פרופיל דק יחסית. מאוד שמח עם זה. כבונוס, זה צלול, כך שאני עדיין יכול ליהנות ברובו מהמראה המקורי של העיצוב של האייפון. לחץ להרחבה...
האם הייתם אומרים שהתיק הזה אוחז או חלקלק?

בנדמן

28 באוגוסט 2019
  • 10 בפברואר 2020
ab2c4 אמר: האם היית אומר שהתיק הזה אוחז או חלקלק? לחץ להרחבה...
זה אוחז בעיני, אבל יש לי 11 Pro Max וידיים קטנות, אז...

hewastl286

18 בנובמבר 2019
  • 11 בפברואר 2020
אני משתמש במארז הספיג'ן קריסטל ובמארז העור התפוח... אני אוהב להחליף את המארז כל יום או משהו.. לא היו לי בעיות אפילו עם נרתיק הספיג'ן הרך ונרתיק העור התפוח... ל

ab2c4

21 בספטמבר 2013
  • 11 בפברואר 2020
בנדמן אמר: זה אוחז בעיני, אבל יש לי 11 Pro Max וידיים קטנות, אז... לחץ להרחבה...
אני מעריך את המשוב. אני מחפש מארז ברור שיש לו הרבה אחיזה. היה לי בעבר מארז קשיח ברור של Speck והוא היה מאוד חלקלק, שנאתי אותו מסיבה זו.

בנדמן

28 באוגוסט 2019
  • 11 בפברואר 2020
ab2c4 אמר: אני מעריך את המשוב. אני מחפש מארז ברור שיש לו הרבה אחיזה. היה לי בעבר מארז קשיח ברור של Speck והוא היה מאוד חלקלק, שנאתי אותו מסיבה זו. לחץ להרחבה...
זה עובד בשבילי, אבל זה לא אוחז כמו מקרים אחרים שהיו לי. ר

רמינגטון79

11 באפריל, 2020
  • 19 באפריל, 2020
אני משתמש ב- Otterbox Defender Pro. יש לו גומי רך בחוץ ומעטפת קשה. הפלתי אותו ללא נזק ויש סרטונים ביוטיוב של אנשים זורקים את הטלפונים שלהם מבניינים ללא נזק.