פורומים

FINDER: מידע על אלבום ואמן לסידור קבצי MP3 ושמע ב-Finder ??

ב

בנוויי

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2010
  • 20 באוקטובר 2010
שלום שם! אני משתמש מק חדש יחסית ופעם ראשונה שאני כותב כאן.
יש לי את ה-Mac הזה כמה חודשים ואני מאוד מרוצה ממנו, הלוואי ועשיתי את הקפיצה מוקדם יותר.
עם זאת, כמובן שיש כמה עקומות, ויש לי כמה שאלות לגבי המאתר מכיוון שאני מרגיש שאולי חסר לו תכונה חשובה מאוד בחלונות.
משהו די מעצבן הוא -
ב-Finder, כאשר אני גולש בקבצי האודיו שלי [כמו ב-HD חיצוני או רק ב-HD הרגיל]
בסרגל העליון של המאתר, ישנן מספר אפשרויות וקטגוריות לזיהוי וארגון הקבצים או סידור הקבצים מלבד שם הקובץ בלבד. אלו הם :
שם / תאריך שינוי / תאריך יצירה / פתיחה אחרונה / גודל / סוג / גרסה / הערות / תוויות

עם זאת, בחלונות, עבור קובצי MP3 ושמע אחרים, זה יאפשר לך לראות את שם האמן, שם האלבום ו'אלבום האמן' כלשוניות בחלון Finder / Explorer של Windows. זה היה שימושי להפליא בעת מעבר ומיון מוזיקה באופן ידני, וכדי לסדר ולהציג את הקבצים בחלון הסייר ממוינים בסדר זה.


האם יש דרך להשיג את זה ב-Mac Finder?

אני יודע שבעצם כל אחד בפורומים שביקרתי בהם נראה כותב לאנשים שפתחו שרשורים דומים עם שאלה דומה לשלי 'תן לאייטונס לארגן לך את המוזיקה שלך', אבל זה לא מה שאני רוצה !! מכמה סיבות: בכנות, עד כמה שאני אוהב את iTunes, iTunes לא עושה את זה טוב מאוד!!
כמו כן, אני אוהב להיות מסוגל לעשות דברים ידנית עבור הדברים העדינים יותר שמחשב לא יכול לעשות באופן אוטומטי.
לעתים קרובות אני מוצא את עצמי עם כפילויות רבות של שירים ואלבומים שלמים, ואני אוהב לארגן את כל המוזיקה בכונן הקשיח החיצוני שלי באופן ידני ולקטגוריות המותאמות אישית שלי המוכנות לייבוא ​​כפי שאני רוצה אותם, במקום למיין אותם על ידי תהליך אוטומטי מגושם מה שמשאיר אותם בכל מקום ובלתי ניתנים לפענוח עבורי !! זה נחמד שלא יהיו כל הקבצים בכונן הקשיח החיצוני שלי מבולבלים בשמות דומים, אלא לסדר אותם לצפייה בתיקייה / על ידי מיון לפי אלבום או אמן !! אז ככה אני יכול לתייק ולסווג אותם בצורה נכונה ולפי הקטגוריות האישיות שלי ולמחוק את הקבצים המיותרים בעצמי פי אלפיים מהר יותר, ופשוט להתאים אישית את מבנה הקבצים שלי ולנהל את שטח ה-HD שלי בצורה מושלמת וכו' וכו' וכו'.

סליחה אם כתבתי את הפוסט הזה ארוך מדי, רק רציתי לוודא שזה ברור! אני מקווה שלא ביליתי את מה ששאלתי..
לשוניות אמן ואלבום לסידור קבצי שמע בתיקיות?!? איך?
תודה !

מייל01110

24 ביולי 2006
מגדל השן (אני לא יורד)


  • 20 באוקטובר 2010
אל תחשוב כך. השתמש בתיקיות.

GJstudios

16 במאי 2008
  • 20 באוקטובר 2010
Finder מוגבל ביותר בהקשר זה, בהשוואה לסייר Windows. זה אפילו יותר גרוע עם תוצאות חיפוש.

אני לא נותן ל-iTunes לסדר את המוזיקה שלי, כי השיטה שלהם לא ממש מסדרת. אני מעדיף שיטה משלי, באמצעות מבנה תיקיות:

מוּסִיקָה
__ז'ָאנר
____אמן
______אַלבּוֹם

כבר היה לי את המבנה הזה לפני המעבר ל-Mac ו-iTunes, אז אני פשוט שומר אותו כך. הרבה יותר קל לאתר קבצים ב-Finder.
תגובות:פישרמן ב

בנוויי

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2010
  • 20 באוקטובר 2010
היי ! תודה על התגובות שלך

מייל01110 : למה אתה מתכוון ב'שימוש בתיקיות'? האם זה איזה חלון נפרד דמוי מוצא? אני לא מודע לזה.

GJstudios
תודה על העצות הנהדרות! כן, יש לי מבנה קבצים משלי שהוא דומה, אבל קצת יותר מוזר, אבל אני יודע איך זה עובד, אז זה חשוב.

ובכל זאת, הרבה יותר קשה למיין את המוני הקבצים הבודדים ולמצוא אילו מהם נחוץ או מיותר למחוק באופן ידני....

למי / איפה אנחנו / אני יכול להגיש בקשה / להתלונן כדי לתקן את זה ? אולי יש איזשהו תוסף או תוסף או משהו עבור Finder שיהפוך את כרטיסיות המידע/סידור לזמינות? זה נראה כמו משהו שיהיה יחסית / פשוט להפליא וצריך להיות שם.....

אני מופתע שמשהו כל כך פשוט ובסיסי ועקרוני במכונת מוזיקה נהדרת כזו לא נמצא שם

הייתי מסדר את הקבצים שלי על מחשב נייד של חלונות אם היה לי אחד כפתרון לעקוף, אבל החלק הפנימי של המחשב הנייד של לנובו שלי נמס! ): בנוסף, לא ניתן לסדר דברים על כונן קשיח חיצוני אשר מעוצב עבור מחשבי mac על מערכת Windows ולהיפך, והכונן הקשיח החיצוני שלי מעוצב עבור מחשבי mac.

תודה רבה על הרעיונות.
עוד יתקבלו בברכה!

GJstudios

16 במאי 2008
  • 20 באוקטובר 2010
בנווי אמר: ובכל זאת, הרבה יותר קשה למיין את המוני הקבצים הבודדים ולמצוא אילו מהם נחוץ או מיותר למחוק באופן ידני...
יש כמה דברים שיכולים לעזור לך להשיג את זה. ראשית, אני משתמש שינוי שם קבצים , סקריפט שנמצא ב AppleScripts של דאג עבור iTunes , שהוא משאב נהדר לניהול התגים והקבצים שלך ב-iTunes.

אתה יכול להשתמש ב- File Renamer כדי לתת שם לכל הקבצים שלך באותו פורמט:
zzz - אמן - אלבום - מספר רצועה - שם
zzz - סנטנה - אברקסס - 07 - סמבה פא טי
אז יהיה קל מאוד לחפש את כל הקבצים שמתחילים ב-zzz ולהעביר אותם לתיקיה אחת. העברתם תיתן לך את האפשרות להחליף קבצים כפולים כלשהם. קבצי מוזיקה שאינם מתחילים ב-zzz אינם נמצאים בספריית iTunes שלך. ברגע שיש לך הכל בתיקייה אחת, אתה יכול בקלות ליצור תיקיות משנה ולהעביר את הקבצים לאן שאתה רוצה אותם. כשתסיים עם הניקוי שלך, תוכל לשנות את שמם של הקבצים שוב, כדי להסיר את הקידומת zzz.

זו רק שיטה אחת, אבל היא עשויה לתת לך משהו לעבוד איתו. ב

בנוויי

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2010
  • 24 באוקטובר 2010

רעיון מגניב, בדיוק חיפשתי שינוי שם קבצי אצווה. עם זאת, אני צריך למצוא דרך לפתוח את ה-zip זה שאתה מזכיר, מכיוון שהוא לא נראה רוצה לפתוח.
זה נשמע כמו אחד טוב, והעמוד של דאג היה לי מאוד שימושי בדברים אחרים עד כה.

תודה על רעיון העבודה שלך. זה נראה שימושי עבור דברים מסוימים, ואני בהחלט אזכור את זה כאשר הדברים האלה יעלו.

עם זאת, אולי אני קורא את זה לא נכון או מפרש את זה לא נכון,
אבל הבעיה היא לא כל כך למצוא קבצי אודיו ולשים את כולם בתיקייה אחת כדי לשנות את שמם.
קל למדי למצוא את כל קבצי האודיו, ולאחר מכן להכניס את כולם לתיקיה אחת גדולה. עם זאת, יכול להיות שיש לי [ויש] הרבה אמנים שמתחילים באותה אות, A, B, C וכו' וכו', ואז רבים מהשירים שלהם גם מתחילים באותה אות, לאורך כל האלפבית גם כן.
אז יהיה קובץ ענק מלא בשירים ומוזיקה שמתחיל ב-'A' ואולי אין לי מושג מי האמן ומה האלבום. זה פשוט הופך לאוסף נורא של דברים המקובצים לפי אותיות.

בלי הלשוניות של 'אמן' ו-'אלבום' ב-finder, או סוג של פתרון דומה, שמארגן את כל הקבצים [שכבר מתויגים ומציגים את זה בחלונות, שכבר אין לי כגיבוי ): ] נראה לי שהפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית לארגן בלגן מוזיקלי קטסטרופלי כל כך גדול !!

עם זאת שוב, אולי קראתי לא נכון את ההודעה שלך, ואולי הפתרון נמצא בה....אולי אני קצת טיפש להבין !!


שוב מזל טוב על תשובתך הנהדרת. ב

בנוויי

פוסטר מקורי
20 באוקטובר 2010
  • 4 בנובמבר, 2010
פשוט מצאתי עוד דבר שהם השאירו בחוץ שהוא די מעצבן/פשוט/מפגר !!
כאשר אתה פותח חלון מוצא ולאחר מכן משתמש בתיבת החיפוש בחלון המוצא כדי לחפש קבצים, יש לו כרטיסיות בחלק העליון של המוצא כדי למיין את הפריטים לפי ' שם / סוג / נפתח לאחרונה '
אבל אין אפשרות לסדר אותם לפי 'גודל' שזה מעצבן נורא!!
זו כבר לא אפשרות זמינה.
זה היה שימושי להפליא בסייר Windows, אם אתה, כמוני, בסופו של דבר עם הרבה כפילויות רבות של קבצים שהורדת בספריות מסוימות, לפעמים עם הרחבות שונות בסוף. 'גודל' היא בהחלט הדרך הקלה ביותר למיין אותם, אבל גם את הכרטיסיות 'אלבום' ו'אמן' שאמורות להיות לה גם [ונראה לי שהיא צריכה להיות פונקציונליות בסיסית/אוניברסלית ב-O/S]
אני אפרסם מחדש את התלונה/השאלה/ההצעה הזו לשיפורים ל-Masc OS בפורומים של אפל בפועל, אבל בכל מקום שמישהו יכול להציע לי לפרסם את ההצעות האלה, היכן שהאנשים הנכונים יוכלו לקרוא אותן, כדי שאפל תוכל לעדכן אותן. דברים בשדרוגים עתידיים של ה-O/S, זה יהיה נהדר!! בבקשה תגיד לי לאן לשלוח את הדברים האלה. לחיים.
[אני עדיין אוהב את המכונה הזו, רק לא הדבר המפגר הזה, אלא אם כן יש אופציה שחסרה לי ולא רואה, ובמקרה זה אני המפגר]

עניין של איטוזה

20 בפברואר 2010
  • 4 בנובמבר, 2010
בנוויי אמר: הרגע מצאתי עוד דבר שהם השאירו בחוץ שהוא די מעצבן / פשוט / מפגר !!
כאשר אתה פותח חלון מוצא ולאחר מכן משתמש בתיבת החיפוש בחלון המוצא כדי לחפש קבצים, יש לו כרטיסיות בחלק העליון של המוצא כדי למיין את הפריטים לפי ' שם / סוג / נפתח לאחרונה '
אבל אין אפשרות לסדר אותם לפי 'גודל' שזה מעצבן נורא!!
זו כבר לא אפשרות זמינה.

יש פריצה פשוטה שבה נוכל להשתמש כדי לשחזר את העמודה בגודל. זה כרוך בשינוי com.apple.finder.plist באמצעות עורך מתאים (זהו plist בינארי, לא xml רגיל) כגון עורך רשימת הנכסים של אפל או TextWrangler ושינוי SearchViewSettings מַפְתֵחַ. להלן שלב אחר שלב:

ראה שדות נוספים בתוצאות החיפוש של Finder Spotlight

GJstudios

16 במאי 2008
  • 4 בנובמבר, 2010
בנוויי אמר: די קל למצוא את כל קבצי האודיו, ואז להכניס את כולם לתיקיה אחת גדולה. עם זאת, יכול להיות שיש לי [ויש] הרבה אמנים שמתחילים באותה אות, A, B, C וכו' וכו', ואז רבים מהשירים שלהם גם מתחילים באותה אות, לאורך כל האלפבית גם כן.
אז יהיה קובץ ענק מלא בשירים ומוזיקה שמתחיל ב-'A' ואולי אין לי מושג מי האמן ומה האלבום. זה פשוט הופך לאוסף נורא של דברים המקובצים לפי אותיות.

בלי הלשוניות של 'אמן' ו-'אלבום' ב-finder, או סוג של פתרון דומה, שמארגן את כל הקבצים [שכבר מתויגים ומציגים את זה בחלונות, שכבר אין לי כגיבוי ): ] נראה לי שהפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית לארגן בלגן מוזיקלי כה קטסטרופלי

אני חושב שקראת לא נכון את ההצעה שלי. כפי שהצעתי, אתה יכול להשתמש שינוי שם קבצים כדי לשנות את שם הקובץ של כל שיר כך שיכלול את האמן, האלבום, מספר הרצועה ושם הרצועה בשם הקובץ. אז שם הקובץ יהיה:
zzz - Santana - Abraxas - 07 - Samba Pa Ti.mp3 ככזה, אתה יכול לעשות כל מה שאתה צריך לעשות רק עם עמודת שם הקובץ ב-Finder. הדרך היחידה שזה לא יעבוד היא אם אין לך את פרטי התג של iTunes.

עניין של איטוזה

20 בפברואר 2010
  • 4 בנובמבר, 2010
בנווי אמר: אני יודע שבעצם כל אחד בפורומים שבהם ביקרתי נראה כותב לאנשים שפתחו שרשורים דומים עם שאלה דומה לשלי 'תן לאייטונס לארגן לך את המוזיקה שלך', אבל זה לא מה שאני רוצה !!

למעשה יש בית ספר שלישי שמטיף:'אל תתנו ל-iTunes לעשות את זה... ו אל תטרחו אפילו 'לארגן' בכלל!!!'

אני די מבין מה אתה עושה, אבל באמת (למרבה המזל) זה לא הכרחי. כדי לתת דוגמה קיצונית, יכול להיות אמן תיקייה בשם 'איקס' ב-Finder, ובתוכו אולי א אַלבּוֹם תיקייה בשם 'ו', המכיל א שִׁיר קובץ בשםz.mp3(את כל ב-Finder ). לא משנה. כל מה שחשוב הוא שמה ש-iTunes מציג הם התגים הנכונים.

לְמָשָׁל.,
קוד: |_+_| בכנות, אין צורך לדאוג לגבי השם (בדיוק) של הפריטים הללו ב-Finder.

עכשיו זו הייתה דוגמה קיצונית מדי (x/y/z.mp3)... אבל הנקודה הייתה: הכל עדיין פונקציונלי ב-100% בתוך ה-iTunes GUI, וזה ייראה בדיוק אותו הדבר מנקודת מבט זו.

אם רוצים שמערכת הקבצים תתאים למבנה מסודר מסויים עבור מגוון רחב של פריטים (למשל, אני דוחף את כל הקלאסיות שלי לאזור אחד כדי להפוך את ההחרגה שלה מה-HD הקטנטן של ה-PowerBook שלי לפעולה בלחיצה אחת), זה בסדר. אבל מסדרים כל קובץ ותיקיה ב-Finder (בין אם ידנית או עם iTunes) הוא פשוט מטורף, לדעתי.[האוסף הקטן שלי מכיל כרגע 8229 קבצים ו-4671 תיקיות משנה.]כל המטרה של תוכנית כמו iTunes היא למנוע מאמצים מפרכים כאלה, ולהפוך אותם לחסרי טעם כמעט.

אבל... תעיפו את עצמכם, אם זה משמח אתכם.

GJstudios

16 במאי 2008
  • 4 בנובמבר, 2010
האל איטוסיס אמר: למעשה יש בית ספר שלישי שמטיף: 'אל תתנו ל-iTunes לעשות את זה... ואל תטרחו אפילו 'לארגן' בכלל
עבור חלק, הגישה הזו עובדת היטב. המטרה שלי בניהול הקבצים שלי מומחשת בבירור בעבודה האחרונה שלי על הספרייה שלי. הספרייה שלי לא תתאים כולה ל-HD הפנימי שלי. נגמר לי המקום, אז הייתי צריך להעביר יותר מהמוזיקה הפחות-תדירות-להאזין שלי לכונן חיצוני. מכיוון שכל המוזיקה שלי מאורגנת בתיקיות של ז'אנר, אמן ואלבום, הצלחתי להעביר אמנים או אלבומים בקלות לכונן החיצוני בגרירה פשוטה. ב

בובסקיזילה

20 בינואר 2013
  • 21 בינואר 2013
אתה יכול להעתיק ולהדביק מ-iTunes

זה עשוי לעזור במצבים מסוימים לזכור שאתה יכול להעתיק קבוצה של שירים, כמו אלבום, מ-iTunes ולהדביק אותם בספרייה ב-Finder, וקובצי השירים בפועל יועתקו לספרייה. למרבה הצער, אני לא חושב שאתה יכול להשתמש בשיטה זו כדי להעביר קבצים ולא להשאיר כפילויות במיקומי המקור.

אם כי במקרה של GGJstudios, אתה יכול, למשל, ליצור שני רשימות השמעה שמכילות בסך הכל את כל השירים בכל הספרייה שלך. לאחר מכן העתק והדבק מפלייליסט אחד לספריה והעתק והדבק מהפלייליסט השני לספרייה אחרת (כמו בכונן החיצוני). לאחר מכן מחק את כל המוזיקה במיקום המקורי. תופעת הלוואי שאולי לא רצויה כאן היא שכל הקבצים יגמרו ב-2 ספריות ענק, אבל שום מטא נתונים לא יאבדו כי מניסיוני זה מאוחסן בקבצים עצמם. (אני לא בטוח אם זה המקרה עבור כל הפורמטים של קבצי השירים שבהם iTunes תומך. אבל אני מנחש שכן.) כמו כן, ייתכן שייקח ל-Finder (או סייר Windows) זמן רב לטעון את התיקיה הענקית, כך שאתה אולי תרצה פשוט לפצל את המוזיקה לכמה תיקיות שרירותיות שיש בהן אולי 1000 קבצים כל אחת. (יש אנשים שבטח יקראו לזה משוגע, אבל לא אכפת לי.)

נראה לי שעדיין לא ניתן למיין לפי אלבום ב-Finder. אני מסכים עם Hal Itosis שלארגון המוזיקה שלך הוא בדרך כלל חסר טעם אם אתה מתכוון להשתמש ב-iTunes כדי להאזין למוזיקה בכל מקרה. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להעביר סט מסוים של שירים למדריכים שונים, כמו הצורך של GGJstudios להעביר שירים שנשמעו לעתים נדירות לדיסק אחר. יש לי עוד מצב שבו היכולת למיין לפי אלבום הייתה עוזרת. (זה סיפור ארוך, וכל השאלות נענות, אז לא מאוד מעניין.) במקרה שלי העתקה והדבקה מ-iTunes הייתה כל מה שהייתי צריך.

כמו כן, אני יכול למיין לפי גודל קובץ עכשיו, כך שמציאת כפילויות באמצעות Finder בלבד היא בהחלט קלה יותר כעת מאשר לפני 3 שנים. ט

tlakemusic

14 בינואר 2019
  • 14 בינואר 2019
בובסקיזילה אמר: אתה יכול להעתיק ולהדביק מ-iTunes

זה עשוי לעזור במצבים מסוימים לזכור שאתה יכול להעתיק קבוצה של שירים, כמו אלבום, מ-iTunes ולהדביק אותם בספרייה ב-Finder, וקובצי השירים בפועל יועתקו לספרייה. למרבה הצער, אני לא חושב שאתה יכול להשתמש בשיטה זו כדי להעביר קבצים ולא להשאיר כפילויות במיקומי המקור.

אם כי במקרה של GGJstudios, אתה יכול, למשל, ליצור שני רשימות השמעה שמכילות בסך הכל את כל השירים בכל הספרייה שלך. לאחר מכן העתק והדבק מפלייליסט אחד לספריה והעתק והדבק מהפלייליסט השני לספרייה אחרת (כמו בכונן החיצוני). לאחר מכן מחק את כל המוזיקה במיקום המקורי. תופעת הלוואי שאולי לא רצויה כאן היא שכל הקבצים יגמרו ב-2 ספריות ענק, אבל שום מטא נתונים לא יאבדו כי מניסיוני זה מאוחסן בקבצים עצמם. (אני לא בטוח אם זה המקרה עבור כל הפורמטים של קבצי השירים שבהם iTunes תומך. אבל אני מנחש שכן.) כמו כן, ייתכן שייקח ל-Finder (או סייר Windows) זמן רב לטעון את התיקיה הענקית, כך שאתה אולי תרצה פשוט לפצל את המוזיקה לכמה תיקיות שרירותיות שיש בהן אולי 1000 קבצים כל אחת. (יש אנשים שבטח יקראו לזה משוגע, אבל לא אכפת לי.)

נראה לי שעדיין לא ניתן למיין לפי אלבום ב-Finder. אני מסכים עם Hal Itosis שלארגון המוזיקה שלך הוא בדרך כלל חסר טעם אם אתה מתכוון להשתמש ב-iTunes כדי להאזין למוזיקה בכל מקרה. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להעביר סט מסוים של שירים למדריכים שונים, כמו הצורך של GGJstudios להעביר שירים שנשמעו לעתים נדירות לדיסק אחר. יש לי עוד מצב שבו היכולת למיין לפי אלבום הייתה עוזרת. (זה סיפור ארוך, וכל השאלות נענות, אז לא מאוד מעניין.) במקרה שלי העתקה והדבקה מ-iTunes הייתה כל מה שהייתי צריך.

כמו כן, אני יכול למיין לפי גודל קובץ עכשיו, כך שמציאת כפילויות באמצעות Finder בלבד היא בהחלט קלה יותר כעת מאשר לפני 3 שנים.


אם אתה משתמש בחיפוש זרקור, תוכל למצוא שדות לא רשומים כמו שמות אלבומים ושמות אמנים שמופיעים בתצוגה מהירה. רק מחשבה.