פורומים

האם הסוללה תמיד מתרוקנת מהר יותר?

האם לדעתך תכונת ה-Always On Display מנקזת את Apple Watch מהר יותר? (5, 6)

  • כן

    הצבעות:32 76.2%
  • לא

    הצבעות:10 23.8%

  • סך המצביעים
  • הסקר נסגר ב-3 במרץ 2021.

HappyDude20

פוסטר מקורי
13 ביולי, 2008
לוס אנג'לס, קליפורניה


  • 31 בינואר 2021
תוהה מה הקונצנזוס כאן.
כמו כן, אם מישהו יכול לדעת אם ה-6 שוכלל טוב יותר מה-5 בכל הנוגע לחיי סוללה ולתצוגה תמידית.

RPhoto

ל
18 ביולי, 2010
סארי, בריטניה
  • 1 בפברואר 2021
כן, זה מתנקז. הייתי אומר בערך 10% יותר לכל 24 שעות על סמך בדיקה כשקיבלתי את זה לראשונה. אבל בהתאם לשימוש בהודעות שלך וכו' וכו' אתה עדיין מקבל חיי סוללה טובים.

אני מקבל בערך 25-30 שעות ב-S5 שלי וכ-40 שעות ב-S6 שלי. יש שיפור ברור בין השניים.

זה צריך לרוקן את הסוללה יותר. המסך דולק תמיד, זה מגיע במחיר צריכת סוללה (קטן). נערך לאחרונה: 1 בפברואר 2021
תגובות:rsfrid פ

perezr10

12 בינואר 2014
מונרו, לואיזיאנה
  • 1 בפברואר 2021
אני מסכים שחייבת להיות השפעה כלשהי על חיי הסוללה. אבל זה מספיק קטן שכאשר אני מכבה את ה-AOD שלי, אני לא יכול לראות שום הבדל משמעותי. אז הדלקתי אותו מחדש. אני מוצא שמד הדופק והזרמת בלוטות' הם גורמים הרבה יותר גדולים.
תגובות:rsfrid ס

sixtydashone

7 באפריל, 2020
  • 1 בפברואר 2021
כן, אתה לא יכול להשיג משהו לחינם, אז ל-AOD בהחלט תהיה השפעה על חיי הסוללה, אבל אפילו עם AOD מופעל, פחות או יותר הזמן היחידי שהשעון שלי נמצא על המטען הוא כשאני במקלחת ומקבל מוכן לעבודה ועדיין יש בו הרבה מיץ כדי לעבור למחרת בבוקר. ב

BLBL

11 באפריל, 2018
  • 1 בפברואר 2021
כן, עם סוללת AOD השימוש ב-44 מ'מ מתקרב בקלות ל-4% לשעה במהלך היום. נראה כי AW6 קטן יותר עם AOD משתמש רק ב-3% או פחות לשעה.

BSG75

21 ביולי 2015
טנסי
  • 2 בפברואר 2021
שמתי לב לניקוז מהיר יותר בסדרה 5 שלי בהשוואה לסדרה 4 הישנה שלי, אבל זה עדיין יותר מאשר מעביר את היום. למעשה, אני משתמש בו למעקב אחר שינה ובדרך כלל טוען אותו בערב לפני השינה. זה בקלות על פרק היד שלי 22 מתוך 24 שעות ובדרך כלל נשארו לי בין 20-25% מהסוללה כשאני שם אותו על המטען.

נערך להוסיף: שכחתי לציין שזה כולל גם אימון של 30 דקות כל יום.

Itinj24

תוֹרֵם
8 בנובמבר 2017
ניו יורק
  • 2 בפברואר 2021
הכל מופעל, ב-S6 שלי. אני מנקז בערך 1.5-2.5% לשעה תלוי בשימוש. מאוד שמח עם זה. לא כל כך ב-S5 שלי. כל מה שהופעל היה מתנקז 5.5-6.5% לשעה.

אפל_רוברט

21 בספטמבר 2012
באמצע מספר ספרים.
  • 2 בפברואר 2021
אני יכול לקבל סוללה לכל היום עם AoD דולקת. ס

ספרטני 1967

9 בנובמבר 2019
  • 2 בפברואר 2021
כל דבר שמוסיף עבודה ל-AW כמו AoD ישתמש יותר בסוללה.
תגובות:מוטוליסט 8

827538

3 ביולי 2013
  • 2 בפברואר 2021
ה-44mm Series 6 הוא Apple Watch הראשון שלי, אני בדרך כלל לובש אותו במשך 12-16 שעות ועדיין לא ראיתי אותו יורד מתחת ל-50% סוללה. אני לא לובש את זה בזמן שאני ישן. חיי הסוללה בו הדהימו אותי. ב

BLBL

11 באפריל, 2018
  • 3 בפברואר 2021
Itinj24 אמר: הכל מופעל ב-S6 שלי. אני מנקז בערך 1.5-2.5% לשעה תלוי בשימוש. מאוד שמח עם זה.
האם זה 44 מ'מ או 40 מ'מ ועם AOD פועל? זה בכל מקרה חיי סוללה מדהימים!
שלי הוא בקושי סביב 3% עם הנחה של AOD, כרגע נראה כי ה-AOD מופעל מתקשה לרדת מתחת ל-4% לשעה, לעתים קרובות 5%. הזמן היחיד שאני מקבל 1-2% לשעה הוא שאני מניח אותו ומשאיר אותו דולק, אף פעם לא כל כך נמוך כשהוא על פרק היד שלי (רק אתמול בלילה זה היה בערך 1.8% לשעה בזמן שלא על פרק כף היד).

Itinj24

תוֹרֵם
8 בנובמבר 2017
ניו יורק
  • 3 בפברואר 2021
BLBL אמר: האם זה 44 מ'מ או 40 מ'מ ועם AOD פועל? זה בכל מקרה חיי סוללה מדהימים!
שלי הוא בקושי סביב 3% עם הנחה של AOD, כרגע נראה כי ה-AOD מופעל מתקשה לרדת מתחת ל-4% לשעה, לעתים קרובות 5%. הזמן היחיד שאני מקבל 1-2% לשעה הוא שאני מניח אותו ומשאיר אותו דולק, אף פעם לא כל כך נמוך כשהוא על פרק היד שלי (רק אתמול בלילה זה היה בערך 1.8% לשעה בזמן שלא על פרק כף היד).
סליחה, שכחתי לציין. זה 44 מ'מ SBTi. גם אני בעצמי לא מאמין, במיוחד לאחר שבבעלותי ה-S5 44 מ'מ עם חיי סוללה נוראים. ה-S4 44 מ'מ שלי היה איפשהו בין השניים האלה. כן, הכל מופעל אצלי (כולל AOD). דבר אחד יש לציין, לא ממש התעמלתי בחודשים האחרונים (תרדמת חורף) אז זה עשוי לייחס את חיי הסוללה המצוינים. אבל אני כן מקבל כמות מטורפת של הודעות מצלמות אבטחה במשך הלילה על השעון. זה משתנה לשעה. ריקון הסוללה הגבוה ביותר לשעה שראיתי עד כה הוא 2.8% מאז ששמתי לב אבל זה בשימוש רב. M

מיכסו

23 באוקטובר 2019
  • 3 בפברואר 2021
זה יותר פני השעון שלך מאשר AOD או מוניטור לב. אם יש צורך לעדכן את הסיבוכים, זה יעשה זאת גם כאשר רענון הרקע כבוי. יש לי רק תמונה אחת עם זמן ולא שום דבר אחר. זה יורד ב-20% תוך כ-12 שעות. אם יש לי את האינפוגרף עם כל מיני סיבוכים, הוא יירד 25-33% תוך כ-12 שעות (בערך יומיים זמן כולל). אני אעשה רק תמונה אחת מ-100-0% ואראה.

כמו כן, רענון הרקע וההתראות בטלפון שלך יגרמו גם לסוללת השעון.
תגובות:sixtydashone פ

perezr10

12 בינואר 2014
מונרו, לואיזיאנה
  • 3 בפברואר 2021
Itinj24 אמר: סליחה, שכחתי לציין. זה 44 מ'מ SBTi. גם אני בעצמי לא מאמין, במיוחד לאחר שבבעלותי ה-S5 44 מ'מ עם חיי סוללה נוראים. ה-S4 44 מ'מ שלי היה איפשהו בין השניים האלה. כן, הכל מופעל אצלי (כולל AOD). דבר אחד יש לציין, לא ממש התעמלתי בחודשים האחרונים (תרדמת חורף) אז זה עשוי לייחס את חיי הסוללה המצוינים. אבל אני כן מקבל כמות מטורפת של התראות מצלמות אבטחה במשך הלילה על השעון. זה משתנה לשעה. ריקון הסוללה הגבוה ביותר לשעה שראיתי עד כה הוא 2.8% מאז ששמתי לב אבל זה בשימוש רב.
הסדרה 6 שלי תאבד 20-25% חיי סוללה בריצה של שעה בחוץ. כן, זה עושה הבדל עצום. אני כמעט חושב שה-AOD הבהיר יותר גורם לפגיעת סוללה גדולה יותר מהסדרה 5.

אני לא מודאג מזה כי אף פעם לא נגמר לי המיץ לפני השינה. מבחינתי, זה לא טוב יותר מהסדרה 5 שלי. הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'> נערך לאחרונה: 3 בפברואר 2021
תגובות:Itinj24 פ

perezr10

12 בינואר 2014
מונרו, לואיזיאנה
  • 3 בפברואר 2021
-

Itinj24

תוֹרֵם
8 בנובמבר 2017
ניו יורק
  • 4 בפברואר 2021
perezr10 אמר: הסדרה 6 שלי תאבד 20-25% חיי סוללה בריצה של שעה בחוץ. כן, זה עושה הבדל עצום. אני כמעט חושב שה-AOD הבהיר יותר גורם לפגיעת סוללה גדולה יותר מהסדרה 5.

אני לא מודאג מזה כי אף פעם לא נגמר לי המיץ לפני השינה. מבחינתי, זה לא טוב יותר מהסדרה 5 שלי. צפה בקובץ המצורף 1724709
Re: עניין הפעילות הגופנית- הבנתי כמה וזו הסיבה שחשבתי שכדאי לשים לב לזה. מבחינת AOD, אני לא יכול לראות שחיי הסוללה שלי משתפרים או אם אני צריך אפילו חיי סוללה טובים יותר, אם כן, על ידי כיבויה. אני מוצא את AOD שימושי מאוד כשאני צריך להציץ בזמן והטעינה המהירה ב-S6 היא פנומנלית. עם זאת, כל כך הרבה ביקורות מעורבות על סוללת S5. שלי היה ממש נורא עם אותו סוג שימוש כמו ה-S6 שלי.

כמו כן, אני משתמש בלוח השעון של אינפוגרף. שלושה מתוך שמונת הסיבוכים שבהם אני משתמש הם דינמיים (זמן דיגיטלי, לוח שנה ואחוז סוללה). השאר הם קיצורי אפליקציה סטטיים.

בזוקה-ג'ו

12 בפברואר 2012
סווינדון, אנגליה
  • 4 בפברואר 2021
michsu אמר: זה יותר לוח השעון שלך מאשר AOD או מוניטור לב. אם יש צורך לעדכן את הסיבוכים, זה יעשה זאת גם כאשר רענון הרקע כבוי. יש לי רק תמונה אחת עם זמן ולא שום דבר אחר. זה יורד ב-20% תוך כ-12 שעות. אם יש לי את האינפוגרף עם כל מיני סיבוכים, הוא יירד 25-33% תוך כ-12 שעות (בערך יומיים זמן כולל). אני אעשה רק תמונה אחת מ-100-0% ואראה.

כמו כן, רענון הרקע וההתראות בטלפון שלך יגרמו גם לסוללת השעון.
כן אני מסכימה. לוח השעון של אינפוגרפיה עם כל כך הרבה סיבוכים הוא חזיר סוללה אמיתי. אם אתה משתמש בסיבוכים כמו מזג אוויר, פעילות, דופק וכו' בתוספת AOD, זה ישאב את הסוללה שלך יבשה בזמן קצר בהרבה מאשר לוח שעון פשוט יותר. אתה משלם את הכסף שלך ולוקח את הבחירה שלך
תגובות:perezr10

NastyMatt

7 ביולי 2020
  • 4 בפברואר 2021
זה עתה בדקתי את שלי (S6 44 מ'מ) ועברו 7 שעות ו-46 מ' מאז הטעינה האחרונה והוא עומד כעת על 88%. יש לי הכל על רענון רקע, AOD - יש לי את לוח השעון של GMT.

אני רץ כל יומיים אז אבדוק מה עושה לו ריצה של 30 דקות. ב

BLBL

11 באפריל, 2018
  • 4 בפברואר 2021
NastyMatt אמר: זה עתה בדקתי את שלי (S6 44 מ'מ) ועברו 7 שעות 46 מ' מאז הטעינה האחרונה והוא עומד כעת על 88%. יש לי הכל על רענון רקע, AOD - יש לי את לוח השעון של GMT.
זה מדהים. שלי כמעט השתמשה בסוללה כפולה באותו זמן. זה חוזר בוודאות. מעניין שבריאות הסוללה טוענת שהיא 100% בריאות (שעון בן שבועיים בלבד ויוצר השנה).

Itinj24

תוֹרֵם
8 בנובמבר 2017
ניו יורק
  • 4 בפברואר 2021
NastyMatt אמר: זה עתה בדקתי את שלי (S6 44 מ'מ) ועברו 7 שעות 46 מ' מאז הטעינה האחרונה והוא עומד כעת על 88%. יש לי הכל על רענון רקע, AOD - יש לי את לוח השעון של GMT.

אני רץ כל יומיים אז אבדוק מה עושה לו ריצה של 30 דקות.
זה בערך 1.6% ניקוז לשעה. אותן תוצאות שאני בדרך כלל רואה. ב

BLBL

11 באפריל, 2018
  • 5 בפברואר 2021
Itinj24 אמר: זה ~1.6% ניקוז לשעה. אותן תוצאות שאני בדרך כלל רואה.
שלי מצייר יותר מזה לשעה בלילה בזמן שזה אפילו לא היה על פרק היד שלי...

Itinj24

תוֹרֵם
8 בנובמבר 2017
ניו יורק
  • 5 בפברואר 2021
BLBL אמר: שלי מציירים יותר מזה לשעה בלילה בזמן שזה אפילו לא היה על פרק היד שלי...
מדהים כמה הבדל יש בדוחות ריקון הסוללה. תמיד קינאתי באלה שמדווחים על תוצאות טובות ב-S5. שלי S5 התנקז באופן קבוע כמעט 7% לשעה.

NastyMatt

7 ביולי 2020
  • 5 בפברואר 2021
עדכון לאתמול, 5 שעות היו ב-94% יצאו לריצה, 30 דקות עם Nike Run Club ו- Workout ריצה זה ירד ל-84%.

TBH - אני מטעין את שלי כל לילה יחד עם הטלפון שלי אז שלי רק צריך להגיע לסוף היום. ג

קפה בבקשה

28 בספטמבר 2019
  • 5 בפברואר 2021
יש לי סדרה 5 עם AOD פועל. לאחר 6 שעות הבוקר עם שימוש מינימלי (בדוק הודעות בעיקר), הוא השתמש ב-23%, כך שהוא מתנקז בכמעט 4% בשעה. מהפוסטים הקודמים, נראה שלסדרה 6 יש סוללה טובה יותר.

שמתי לב שהשעון נדלק לפעמים כשאני מושיט יד למקלדת כדי להקליד, אז אולי ההתעוררות בשוגג תורמת לניקוז הזה? האם אנשים מחזיקים את 'התעוררות עם הגבהת כף היד' מופעל ואין להם בעיות עם זה?

והסיבוכים שיש לי על פני השעון שלי הם לוח שנה, טיימר, פעילות וסוללה. האם אלו סיבוכים של ריקון סוללה?