פורומים

תוכנית השירות לדיסק לא תפרמט SSD חיצוני

ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
זה עתה קניתי SSD 4 TB SanDisk Extreme Portable SSD. ניסיתי למחוק/לפרמט את זה עם Disk Utility בשני מחשבים שונים: MacBook Pro חדש בגודל 14 אינץ' ו-iMac Pro משנת 2017. לחצתי על אמצעי האחסון החיצוני, בחרתי במחק, ואז ב-AFPS עבור מערכת הקבצים, ואז לחצתי על כפתור 'מחק'.

הכונן נעלם משולחן העבודה, אך נראה שתוכנית השירות דיסק נתקעת בשלב 'ביטול הרכבה של דיסק'. זה אומר 'מחק 'אסד קיצוני' (disk4s1) ויוצר 'תמונות'' ואז תחתיו כתוב 'Unmounting Disk', אבל אחרי 10 דקות שום דבר לא קרה.

מה קורה? ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
עדכון: ערכתי קצת מחקר וראיתי הצעה בשרשור אחר לבחור 'הצג את כל ההתקנים' בתפריט 'תצוגה' ב-Disk Utility, ולאחר מכן לחץ על הכונן/אמצעי האחסון האב ומחק את זה. במקרה זה, בחרתי ב-AFS ולאחר מכן ב-GUID Partition Map. הוא ביטל את הטעינה של הדיסק, אך כעת נתקע בשלב 'יצירת מפת המחיצות'. אני צריך להפסיק בכוח כדי לצאת מ-Disk Utility ולעצור את התהליך. ג

chabig

6 בספטמבר 2002


  • 7 בנובמבר 2021
badlydrawnboy אמר: אבל אחרי 10 דקות שום דבר לא קרה. לחץ להרחבה...

badlydrawnboy אמר: אני צריך להפסיק בכוח כדי לצאת מ-Disk Utility ולהפסיק את התהליך. לחץ להרחבה...
או...אתה יכול פשוט להיות סבלני ולתת לזה לרוץ. אני מאמין בתוקף שאנחנו גורמים לבעיות רבות שלנו על ידי הפרעה למשימות שפועלות בסדר אבל פשוט לוקחות זמן רב. ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
chabig אמר: או...אתה יכול פשוט להיות סבלני ולתת לזה לרוץ. אני מאמין בתוקף שאנחנו גורמים לבעיות רבות שלנו על ידי הפרעה למשימות שפועלות בסדר אבל פשוט לוקחות זמן רב. לחץ להרחבה...
מחיקת דיסק בנפח 4 TB מעולם לא, ולא אמורה, לקחת יותר מדקה או שתיים - ללא קשר למה שאתה מאמין. אני משתמש במחשבי Mac כבר יותר מ-30 שנה ומפרמט דיסקים למעלה מ-20 שנה.
תגובות:jon9091 ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 7 בנובמבר 2021
badlydrawnboy אמר: מחיקת דיסק בנפח 4 TB מעולם לא, ולא אמורה, לקחת יותר מדקה או שתיים - ללא קשר למה שאתה מאמין. אני משתמש במחשבי Mac כבר יותר מ-30 שנה ומפרמט דיסקים למעלה מ-20 שנה. לחץ להרחבה...
אני מסכים, קצת עדיין הייתי מחכה כדי להיות בטוח לחלוטין. אם זו לא הבעיה, יכול להיות שהקושחה ב-SSD אינה תואמת או מעודכנת. למרבה הצער, כונני SSD יכולים להיות מטרידים יותר מאשר כוננים קשיחים. האם יש אפליקציית SanDisk כדי לבדוק/לעדכן את הקושחה?

כמו כן, האם אתה יכול לנסות לפרמט אותו במחשב Windows? זה עשוי לתקן את כל הבעיות הקיימות ולאפשר לך לפרמט שוב ​​ב-Mac. ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
chabig אמר: אני מסכים, קצת אני עדיין הייתי מחכה להיות בטוח לחלוטין. אם זו לא הבעיה, יכול להיות שהקושחה ב-SSD אינה תואמת או מעודכנת. למרבה הצער, כונני SSD יכולים להיות מטרידים יותר מאשר כוננים קשיחים. האם יש אפליקציית SanDisk כדי לבדוק/לעדכן את הקושחה?

כמו כן, האם אתה יכול לנסות לפרמט אותו במחשב Windows? זה עשוי לתקן את כל הבעיות הקיימות ולאפשר לך לפרמט שוב ​​ב-Mac. לחץ להרחבה...
לצערי, אין לי גישה למחשב Windows.

בדיוק גלשתי בפורומים באתר של SanDisk ו מצא את הפוסט הזה . אז נראה שאני לא לבד. SanDisk צריך לעדכן את הקושחה של הכונן שלהם כדי להיות תואם ל-OS 12 Monterey, אבל אין עדכוני קושחה זמינים בדף התמיכה שלהם.

אני יכול פשוט להחזיר את הכונן ואלך עם יצרן אחר. זה נשמע שהתמיכה של SanDisk היא נוראית והם לא הצליחו לעזור לאדם שפרסם את השרשור הזה. ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 7 בנובמבר 2021
ממצא נהדר! נאלצתי לנטוש שני כונני SSD ניידים T-5 של סמסונג מכיוון שסמסונג מעולם לא תיקנה בעיית קושחה במחשבי Mac. אם התמזל מזלך לקבל את האפשרות להחזיר את ה-SSD, עשה זאת.
תגובות:ילד מצוייר גרוע ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
chabig אמר: ממצא נהדר! נאלצתי לנטוש שני כונני SSD ניידים T-5 של סמסונג מכיוון שסמסונג מעולם לא תיקנה בעיית קושחה במחשבי Mac. אם התמזל מזלך לקבל את האפשרות להחזיר את ה-SSD, עשה זאת. לחץ להרחבה...
כן, קניתי את זה מאמזון. יש להם מדיניות החזרה טובה.

איזה יצרן הכי טוב עם עדכוני קושחה עבור Mac? אולי כדאי לי לקנות אחד מכונני ה-SSD של OWC? הם בערך פי שניים מהעלות של סמסונג או SanDisk, אבל OWC הוא מותג ממוקד Mac והשירות שלהם מצוין, אז אולי זה שווה את ההבדל בעלויות. ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 7 בנובמבר 2021
badlydrawnboy אמר: איזה יצרן הכי טוב עם עדכוני קושחה עבור Mac? לחץ להרחבה...
אני לא יודע. למעשה יש לי כונן SSD של SanDisk שעובד מצוין, אז אולי הם נפגעו. יש לי אמון בתמיכת OWC אבל אתה משלם מחיר. M

macsbug1

24 באוקטובר 2016
  • 7 בנובמבר 2021
אתה צריך להשתמש ב-Mac שמשתמש ב-macOS Big Sur או קודם כדי לפרמט את זה. יש באג במונטריי שלא יאפשר לך למחוק SSD חיצוני.
תגובות:jon9091, ארה'ב אנטיגון וילד מצוייר גרוע פ

PlainBelliedSneetch

4 באוקטובר 2017
  • 7 בנובמבר 2021
macsbug1 אמר: אתה צריך להשתמש ב-Mac שמשתמש ב-macOS Big Sur או קודם כדי לפרמט את זה. יש באג במונטריי שלא יאפשר לך למחוק SSD חיצוני. לחץ להרחבה...
זה עתה קניתי את SanDisk Extreme Portable SSD בנפח 2TB מ-Costco.com ולא היו לי בעיות לפרמט אותו עם Monterey. פ

PlainBelliedSneetch

4 באוקטובר 2017
  • 7 בנובמבר 2021
PlainBelliedSneetch אמר: זה עתה קניתי את SanDisk Extreme Portable SSD בנפח 2TB מ-Costco.com ולא היו לי בעיות לפרמט אותו עם Monterey. לחץ להרחבה...
חיברתי אותו למחשב Windows ואימתתי שיש לו את הקושחה העדכנית ביותר. לוח המחוונים של SanDisk ב-Windows מדווח שיש לו גירסת קושחה 3000 שנראה כאילו מדווחת ב-Mac כגרסה 30.00 בחלק ה-USB של מידע מערכת. י

קָדִימָה

7 בפברואר 2019
  • 7 בנובמבר 2021
נסה לעצב אותו כ-hfs+ או אפילו exFAT. גיליתי שמדי פעם ל-Disk Utility יש בעיות עד שאתה עושה זאת בין שלב לשלב.
תגובות:ילד מצוייר גרוע ב

ילד מצוייר גרוע

פוסטר מקורי
20 באוקטובר, 2003
  • 7 בנובמבר 2021
עדכון: ניסיתי לפרמט כ-exFAT ו-HFS, לא עבד. חיברתי אותו ל-MacBook Air של אשתי, שעדיין פועל ב-Big Sur. זה נמחק ועוצב כ-AFPS תוך 15 שניות. נראה שזו בעיה של מונטריי עם הכונן הזה.

בנדמן

28 באוגוסט 2019
  • 7 בנובמבר 2021
badlydrawnboy אמר: עדכון: ניסיתי לפרמט כ-exFAT ו-HFS, לא עבד. חיברתי אותו ל-MacBook Air של אשתי, שעדיין פועל ב-Big Sur. זה נמחק ועוצב כ-AFPS תוך 15 שניות. נראה שזו בעיה של מונטריי עם הכונן הזה. לחץ להרחבה...
מונטריי מאוד בעייתית והיו לי גם בעיות בעיצוב כוננים. למרבה המזל יש לי Parallels עם ARM Windows וכוננים שלא יפורמטו בפורמט מונטריי בצורה מושלמת ב-Windows. הבעיה היא לא חוסר הסבלנות שלך, כפי שאחרים הציעו בטעות.
תגובות:jon9091

zarathu

14 במאי 2003
  • 9 בנובמבר 2021
מונטריי מתקשה לפרמט כונני SSD. אפל תתקן את זה בסופו של דבר. ר

אורז

21 בינואר 2004
  • 9 בנובמבר 2021
בנדמן אמר: ... הבעיה היא לא חוסר הסבלנות שלך, כפי שאחרים הציעו בטעות ... לחץ להרחבה...

לְהַסכִּים. המתנה של דקות עד שעות רבות ברציפות לפעולת מחיקה/פרמט זה לא ממש הפתרון. מכיוון שאפילו לאחר שהוא עשוי להסתיים בפועל, יש בעיה שקורה והיא תתרחש בכל פעם שהמכונה שלך מאתחלת (וכנראה גם מתעוררת משינה).

בין אם זה מונטריי (אפל) או סנדיסק - הנושא הוא משמעותי.

יש לי 500 גיגה-בייט Sandisk Extreme (v1) USB C. ההתקן לוקח לנצח כדי לקבל זיהוי על ידי מונטריי [ללא בעיות וסופר מהיר במכשירי High Sierra (iMac), Catalina (MacBook Air) וביג סור (M1 Mac Mini) ]. במונטריי (M1 MacBook 14) הכלב שלו איטי / כמעט בלתי ניתן להפעלה.

כשאתה מחבר את הכונן הקטן הזה (500gb) - APFS מוצפן - לוקח הרבה יותר מדי זמן לנסות לעלות. בסופו של דבר זה יעלה (~ 5 - 10 דקות) אבל לאחר ההתקנה יהיה איטי. גישה לקבצים דרך Finder היא כמו אנימציה בהילוך איטי כשאתה לוחץ על ספרייה והיא מתרחבת כדי להציג תוכן וכו'.

הפעלת כל מבחן מהירות (Black Magic או AJA) עם הדיסק הזה כמטרה במונטריי, תחילה תראה מהירויות של כ-1-5 MB/sek. אם תשאיר את המחשב שלך לבד (לא מפעיל בדיקות כלשהן) עוד 10-15 דקות ותפעיל את הבדיקה שוב, ייתכן שתראה שיפור ומהירויות של ~ 250-350 MB/sek. אתה תתמודד עם אותה בעיה שוב אם אתה מאתחל את המחשב שלך (וסביר להניח אם הוא הולך לישון ומתעורר שוב).

אם תחליט שאתה רוצה למחוק ולפרמט מחדש את הכונן -- זה ייקח הרבה זמן. עם הכונן הזה בנפח 500GB - פעולת מחיקה ופורמט (APFS מוצפן) - הוא בטח ישב שם כשהוא מוחק במשך 10-15 דקות ולאחר מכן מחלק את הכונן למחיצות למשך כשעה אחת ואז הוא סיים את הפעולה בהצלחה (עשיתי את הפעולות הרבות פעמים בגרסאות קודמות של MacOS והכל קורה תוך 2-10 שניות או פחות עם הכונן הזה לפני ושוב אחרי שעשיתי למעלה).

אז בהחלט בעיה כלשהי עם האינטראקציה של ערימת הקושחה/בקר של Sandisk עם מנהלי ההתקן של מונטריי USB/אחסון/מערכת קבצים.

אני יודע שהיה אפס שינוי בסנדיסק שלי מנקודת מבט של קושחה. ברור שמשהו השתנה בערימת ה-USB / אחסון / מערכת הקבצים של מונטריי (יכול להיות לטווח ארוך יותר) שמשפיע על התקנים זה ואולי גם אחרים.

יש לי הרגשה שזה יצטרך להיות מטופל על ידי אפל ולא סנדיסק (מכיוון שאין להם דרך לעדכן קושחה למשתמשי MacOS בלבד). אם אפל לא תעשה משהו כדי לאפשר למכשירים האלה להיות שמישים פונקציונלית שוב, סביר להניח שהם לבנים עבורנו משתמשי הקצה מכיוון שהם לא ממש שמישים פונקציונלית.

רק שני הסנט שלי על זה. כל שורה שאפל מאכילה את כולנו בכך שבעיית Sandisk (או ספק XYZ) לא באמת מועילה בכלל. ייתכן שזו בעיה של Sandisk והטמעתם של כמה תקנים (או חוסר יישום נכון) בעבר. אבל נראה שהבעיה הזו לא עוררה את ראשה עד שאפל ביצעה כמה שינויים בערימת התוכנה הנשלטת על ידי אפל. אפל הייתה צריכה ליישם את השינויים שלהם בצורה שתומכת בשיטה הישנה יותר כמו גם בשיטה החדשה יותר שלהם באינטראקציה עם מכשירים אלה (אפשר לחשוב שהם באמת עושים QC עם אביזרים פופולריים שונים כגון כונני USB C חיצוניים. .. חחח)

לא בטוח אם זה משפיע על כל גרסאות Sandisk Extreme. סנדיסק מייצרת את הדגמים הבאים:

  • Sandisk Extreme (V1)
  • Sandisk Extreme Pro (V1)
  • Sandisk Extreme (V2)
  • Sandisk Extreme Pro (V2)
[ערוך כדי לתקן שגיאות הקלדה / דקדוק וכו'] נערך לאחרונה: 9 בנובמבר, 2021 ר

אורז

21 בינואר 2004
  • 9 בנובמבר 2021
zarathu אמר: מונטריי מתקשה לפרמט כונני SSD. אפל תתקן את זה בסופו של דבר. לחץ להרחבה...
לא ניסיתי (ולא אנסה), אבל האם מישהו אחר שמתמודד עם בעיות דומות ניסה את מונטריי בטא העדכנית ביותר? תוהה אם יש לזה תיקונים לבעיה הזו.

הנרי-אז

9 בינואר 2010
South Congress AZ
  • 10 בנובמבר 2021
האם מישהו ניסה להשתמש ב-diskutil בחלון Terminal כדי לאתחל את הדיסק? לְמָשָׁל.,

קוד: |_+_|
ה-/dev/disk# מתקבל על ידי הפעלת |_+_| ר

אורז

21 בינואר 2004
  • 10 בנובמבר 2021
HenryAZ אמר: האם מישהו ניסה להשתמש ב-diskutil בחלון מסוף כדי לאתחל את הדיסק? לְמָשָׁל.,

קוד: |_+_|
ה-/dev/disk# מתקבל על ידי הפעלת |_+_| לחץ להרחבה...

קצת דאג שמישהו עומד לפוצץ בטעות את מחיצת הכונן הראשית שלו על ידי הנפקת דיסק המחיצה כנגד הדיסק הלא נכון (אנא אל תנסה למעלה אלא אם כן אתה מרגיש בנוח עם diskutil משורת הפקודה ומכיר את התקני הדיסק השונים שלך וכו'.)

אני אנסה לעשות את זה משורת הפקודה קצת מאוחר יותר ולעדכן את הפוסט הספציפי הזה - אבל אני די בטוח בשרשור אחר מישהו אחר ניסה הכל כולל מערכות קבצים מרובות וכו' ואפילו משורת הפקודה שבו.

הנרי-אז

9 בינואר 2010
South Congress AZ
  • 11 בנובמבר 2021
rajs אמר: קצת חושש שמישהו הולך לפוצץ את מחיצת הכונן הראשית בטעות על ידי הנפקת דיסק המחיצה כנגד הדיסק הלא נכון (אנא אל תנסה למעלה אלא אם כן אתה מרגיש בנוח עם diskutil משורת הפקודה ומכיר את התקני הדיסק השונים שלך וכו' ..) לחץ להרחבה...
תמיד יש את הסכנה הזאת, צריך להיות קפדן וזהיר. עם זאת, |_+_| אכן מייצרת רשימה של כל הדיסקים המצורפים, ודי קל למצוא את החיצוני שברצונך לחלק למחיצות. רק היזהר להשתמש בדיסק # הזה בפקודה. ל

KenS

9 בנובמבר 2009
  • 18 בנובמבר 2021
מצאתי פתרון פשוט לבעיה הזו. זה שיגע אותי כי יש לי 2 כונני SSD בנפח 4 טרה-בתים האלה, והם פורמטים בסדר ב-Windows. הדרך לעקיפת הבעיה היא פשוטה: פשוט השתמש בכבל USB 2 איטי יותר, שבשבילי הוא פשוט שימוש בכבל ה-USB-C שהגיע עם מתאם ה-AC עבור ה-MBP שלי (Intel). כשהשתמשתי בכבל הזה עם Sandisk Extreme v2, אז תוכנית השירות דיסק פירמטה את הכונן תוך כ-20 שניות. לאחר פירמוט, אז חזרה לכבל המניות החזירה מיד את המהירות לנורמה.

ברור שזה באג במונטריי, אבל הפתרון הפשוט עשה את העבודה לאחר אינספור שעות ניסיון להמתין עם כלי הדיסק.

מקווה שזה יעזור למישהו אחר...
תגובות:jayling7, Fishrrman and jon9091

jon9091

17 ביולי 2002
  • 18 בנובמבר 2021
KenS אמר: מצא פתרון פשוט לבעיה זו. זה שיגע אותי כי יש לי 2 כונני SSD בנפח 4 טרה-בתים האלה, והם פורמטים בסדר ב-Windows. הדרך לעקיפת הבעיה היא פשוטה: פשוט השתמש בכבל USB 2 איטי יותר, שבשבילי הוא פשוט שימוש בכבל ה-USB-C שהגיע עם מתאם ה-AC עבור ה-MBP שלי (Intel). כשהשתמשתי בכבל הזה עם Sandisk Extreme v2, אז תוכנית השירות דיסק פירמטה את הכונן תוך כ-20 שניות. לאחר פירמוט, אז חזרה לכבל המניות החזירה מיד את המהירות לנורמה.

ברור שזה באג במונטריי, אבל הפתרון הפשוט עשה את העבודה לאחר אינספור שעות ניסיון להמתין עם כלי הדיסק.

מקווה שזה יעזור למישהו אחר... לחץ להרחבה...
הממ... אני אנסה את זה. ביליתי שעות בניסיון לפרמט כונן חיצוני אתמול. לבסוף נאלצתי לחפור את ה-MacBook Air 2016 של הבת שלי ולעצב אותו HFS+.

אפימטראוס

15 ביולי 2019
  • שבת בשעה 20:17
jon9091 אמר: הממ... אני הולך לנסות את זה. ביליתי שעות בניסיון לפרמט כונן חיצוני אתמול. לבסוף נאלצתי לחפור את ה-MacBook Air 2016 של הבת שלי ולעצב אותו HFS+. לחץ להרחבה...

אני יכול לאשר שהדרך לעקיפת הבעיה שדווחה על ידי KenS עבדה עבור כונן SanDisk Extreme Portable 4 TB החדש שלי. הייתה לי אותה בעיה עם תוכנית השירות לדיסק ב-Monterey שלא הייתה מסוגלת לבטל את הטעינה עד שיצאתי לכבל ישן יותר; לאחר מכן הוא הוסר, נמחק ועוצב מחדש בצורה מושלמת עם APFS.

פישרמן

20 בפברואר 2009
  • יום ראשון בשעה 9:05 בבוקר
כל הכבוד ל-KenS (ולאחרים) ש'מצאו את הדרך לעקיפת הבעיה'.

עכשיו השאלות:
- מה ההבדל בין כבלי USB2 ל-USB3 (והמהירים יותר) שגורם לזה?
- מה ההבדל שקובע את 'מהירות' הכבלים?
- האם זה עניין של חיווט פנימי וחיבורים?
- או משהו אחר?