אַחֵר

ההבדל בין אל תפריע לשקט?

Maximus666

פוסטר מקורי
19 באפריל, 2014
דובאי
  • 5 בדצמבר 2014
אני לא יודע מה ההבדל? מתי תשתמש בנא לא להפריע?

eyungren

31 באוגוסט 2011


עשר-אפס-אחת-עשרה-אפס-אפס על אפס-שתיים
  • 5 בדצמבר 2014
שקט זה כאשר אתה לא רוצה שום רעש מהטלפון שלך. כעת, אפל רואה לנכון להחריג אזעקות ממצב שקט, מה שלא אכפת לי מכיוון שאתה יכול להפעיל את הטלפון שלך בשקט ועדיין להפעיל אזעקה בזמן הגרוע ביותר. אבל בכל מקרה, בשביל זה יש שתיקה.

'נא לא להפריע' פירושו שכל ההתראות מושתקות. שיחות, הודעות, מיילים, כל דבר שהוא התראה.

DND מאפשר לך לציין אנשים מסוימים שיכולים למעשה להתעלם מ-DND ולכן השיחות, ההודעות וכו' שלהם לא מושתקות.

אמנם, באמת אין הרבה הבדל, אבל אל תגידו את זה לאפל.

עכשיו אם מישהו יכול לעשות משהו שהורג גם אזעקות אני ממש אשמח. שקט אמור להפוך את הטלפון כולו לשקט ללא רעש. כרגע אם אתה באמת רוצה שהטלפון שלך שקט, יש כמה שלבים. הפעלת DND, הפעלת מתג ההשתקה ולאחר מכן השבתת אזעקות.

עם זאת, יש שני מחנות בנושא, וזו הסיבה שאזעקות לעולם אינן מושתקות.

השווה את זה ל-HTC Touch Pro 2009 שלי שהיה שקט לחלוטין בלחיצת כפתור אחת. יא אפל!

טיילר23

2 בדצמבר 2010
אטלנטה, ג'ורג'יה
  • 5 בדצמבר 2014
MaXimus666 אמר: אני לא יודע מה ההבדל? מתי תשתמש בנא לא להפריע?

eyungren אמר: שקט זה כאשר אתה לא רוצה שום רעש מהטלפון שלך. כעת, אפל רואה לנכון להחריג אזעקות ממצב שקט, מה שלא אכפת לי מכיוון שאתה יכול להפעיל את הטלפון שלך בשקט ועדיין להפעיל אזעקה בזמן הגרוע ביותר. אבל בכל מקרה, בשביל זה יש שתיקה.

'נא לא להפריע' פירושו שכל ההתראות מושתקות. שיחות, הודעות, מיילים, כל דבר שהוא התראה.

DND מאפשר לך לציין אנשים מסוימים שיכולים למעשה להתעלם מ-DND ולכן השיחות, ההודעות וכו' שלהם לא מושתקות.

אמנם, באמת אין הרבה הבדל, אבל אל תגידו את זה לאפל.

עכשיו אם מישהו יכול לעשות משהו שהורג גם אזעקות אני ממש אשמח. שקט אמור להפוך את הטלפון כולו לשקט ללא רעש. כרגע אם אתה באמת רוצה שהטלפון שלך שקט, יש כמה שלבים. הפעלת DND, הפעלת מתג ההשתקה ולאחר מכן השבתת אזעקות.

עם זאת, יש שני מחנות בנושא, וזו הסיבה שאזעקות לעולם אינן מושתקות.

השווה את זה ל-HTC Touch Pro 2009 שלי שהיה שקט לחלוטין בלחיצת כפתור אחת. יא אפל!

לא בדיוק בכמה נקודות.

שקט: הטלפון לא ישמיע רעש (מלבד אזעקות), אבל אם הגדרתם אותו לרטט בזמן שקט, הטלפון שלכם עדיין ירטוט והמסך שלכם יאיר בכל שיחה, טקסט או התראה אחרת.

נא לא להפריע: הטלפון שלך לא יידלק, לא ישמיע צליל או ירטוט עבור כל התראה. החריג היחיד הוא אם אתה מאפשר לשיחות מהמועדפים שלך לעבור בזמן 'נא לא להפריע' מופעל (רק שיחות יעברו, הודעות טקסט/הודעות לא). זה, או אם אתה מאפשר את המצב שבו מישהו מתקשר פעמיים תוך מספר דקות, השיחה השנייה תעבור.

אם רק תפעיל את הטלפון שלך למצב שקט, נניח, בלילה, הוא עדיין ירטוט והמסך יידלק. הפעלת 'נא לא להפריע' מבטלת את המטרדים האלה.

אם אתה רוצה שהטלפון שלך יהיה שקט באמת, אתה רק צריך 'נא לא להפריע' (ולכבות אזעקות במידת הצורך). אין יתרון נוסף מהפעלת מתג השקט.

כמו כן, הייתי אומר שהשימוש הגדול ביותר של 'נא לא להפריע' הוא לא להיות מופרע בלילה בזמן השינה.. להגדיר אזעקה כדי להעיר אותך זה עדיין קריטי, ויש לאפשר 'הפרעה' הגיונית מאוד. אם יש לך כל כך הרבה אזעקות שזאת בעיה, טוב אז..
תגובות:informatik01

Maximus666

פוסטר מקורי
19 באפריל, 2014
דובאי
  • 5 בדצמבר 2014
אני בעצם רוצה שהאזעקות שלי יזעקו אותי גם כשהטלפון שקט. כשאני ישן, אני לא רוצה לשמוע שום דבר מלבד האזעקה בבוקר כדי לקום לעבודה. ככה בכל מקרה עושים כל שאר הטלפונים

עכשיו רק כדי לוודא שאני מבין את זה נכון.....
האזעקה עדיין תישמע אם יש לי אותה במצב שקט או DND נכון? פרט לכך שעם DND לא תראה אורות נוצצים אם מישהו יתקשר ובנוסף תוכל להכניס אנשים לרשימת החריגים?

Gav2k

24 ביולי 2009
  • 5 בדצמבר 2014
MaXimus666 אמר: אני בעצם רוצה שהאזעקות שלי יזעיקו אותי גם כשהטלפון שקט. כשאני ישן, אני לא רוצה לשמוע שום דבר מלבד האזעקה בבוקר כדי לקום לעבודה. ככה בכל מקרה עושים כל שאר הטלפונים

עכשיו רק כדי לוודא שאני מבין את זה נכון.....
האזעקה עדיין תישמע אם יש לי אותה במצב שקט או DND נכון? פרט לכך שעם DND לא תראה אורות נוצצים אם מישהו יתקשר ובנוסף תוכל להכניס אנשים לרשימת החריגים?

נכון. אבל אם Dnd פועל ואתה משתמש בטלפון שלך תקבל התראה. רק כשהמסך כבוי הוא פעיל ל

קן קניף

8 בנובמבר 2014
קונטיקט
  • 5 בדצמבר 2014
Gav2k אמר: נכון. אבל אם Dnd פועל ואתה משתמש בטלפון שלך תקבל התראה. רק כשהמסך כבוי הוא פעיל

אלא אם כן הגדרת אותו להיות פעיל כל הזמן בזמן שה-DND פועל.

----------

eyungren אמר: שקט זה כאשר אתה לא רוצה שום רעש מהטלפון שלך. כעת, אפל רואה לנכון להחריג אזעקות ממצב שקט, מה שלא אכפת לי מכיוון שאתה יכול להפעיל את הטלפון שלך בשקט ועדיין להפעיל אזעקה בזמן הגרוע ביותר. אבל בכל מקרה, בשביל זה יש שתיקה.

'נא לא להפריע' פירושו שכל ההתראות מושתקות. שיחות, הודעות, מיילים, כל דבר שהוא התראה.

DND מאפשר לך לציין אנשים מסוימים שיכולים למעשה להתעלם מ-DND ולכן השיחות, ההודעות וכו' שלהם לא מושתקות.

אמנם, באמת אין הרבה הבדל, אבל אל תגידו את זה לאפל.

עכשיו אם מישהו יכול לעשות משהו שהורג גם אזעקות אני ממש אשמח. שקט אמור להפוך את הטלפון כולו לשקט ללא רעש. כרגע אם אתה באמת רוצה שהטלפון שלך שקט, יש כמה שלבים. הפעלת DND, הפעלת מתג ההשתקה ולאחר מכן השבתת אזעקות.

עם זאת, יש שני מחנות בנושא, וזו הסיבה שאזעקות לעולם אינן מושתקות.

השווה את זה ל-HTC Touch Pro 2009 שלי שהיה שקט לחלוטין בלחיצת כפתור אחת. יא אפל!

מישהו כבר תיקן אותך אבל גם רציתי להגיד ש-

1. אזעקה צריכה לפעול תמיד, ללא קשר לכל שאר ההגדרות. אם אתה נמצא במצב שבו אזעקה לא תהיה מתאימה, היית צריך לכבות אותה. אזעקה, אם מוגדרת, צריכה תמיד לפעול. לא צריך להיות ויכוח על זה.

2. יש הבדל גדול בין 'שקט' לבין 'נא לא להפריע'. אין מה לא לספר לאפל שם.

אחי, אתה בכלל אייפון? חחח

טיילר23

2 בדצמבר 2010
אטלנטה, ג'ורג'יה
  • 5 בדצמבר 2014
Gav2k אמר: נכון. אבל אם Dnd פועל ואתה משתמש בטלפון שלך תקבל התראה. רק כשהמסך כבוי הוא פעיל

לא, עם iOS 8 אתה יכול לשנות את זה. אתה יכול להפעיל אותו רק כשהוא נעול, או פעיל בכל עת גם כשהוא לא נעול.

eyungren

31 באוגוסט 2011
עשר-אפס-אחת-עשרה-אפס-אפס על אפס-שתיים
  • 5 בדצמבר 2014
קן קניף אמר: 1. אזעקה צריכה לפעול תמיד, ללא קשר לכל שאר ההגדרות. אם אתה נמצא במצב שבו אזעקה לא תהיה מתאימה, היית צריך לכבות אותה. אזעקה, אם מוגדרת, צריכה תמיד לפעול. לא צריך להיות ויכוח על זה.

2. יש הבדל גדול בין 'שקט' לבין 'נא לא להפריע'. אין מה לא לספר לאפל שם.

אחי, אתה בכלל אייפון? חחח
ברור שאני לא מסכים. אם אתה שם את הטלפון על שקט, הוא צריך להיות שקט, כולל אזעקות.

אבל גם אפל לא מסכימה איתי, אז אם תרצה, ניצחת בוויכוח.

נ.ב. יש לי את האייפון 5, 64GB. גם לי היה אייפון 3GS בנפח 32 ג'יגה בשלב מסוים.

Gav2k

24 ביולי 2009
  • 5 בדצמבר 2014
Tyler23 אמר: לא, עם iOS 8 אתה יכול לשנות את זה. אתה יכול להפעיל אותו רק כשהוא נעול, או פעיל בכל עת גם כשהוא לא נעול.

הידד לראש. לא השתמשתי בו זמן מה כי זה היה חסר.

פולאקי סלובקי

15 באפריל, 2016
  • 15 באפריל, 2016
אם אתה רוצה שהאזעקות יתחילו לפעול כל הזמן מאשר פשוט לא להפעיל את 'נא לא להפריע'.. השתק ו-DND זה מקבילים זה לזה, מוטב שהייתי משתמש בנכס הזה למשהו פרודוקטיבי יותר. ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 15 באפריל, 2016
PulakiSlovaki אמר: אם אתה רוצה שהאזעקות יופעלו כל הזמן מאשר פשוט לא להפעיל את 'נא לא להפריע'.. השתק ו-DND זה מקבילים זה לזה, מוטב שהייתי משתמש בנכס הזה למשהו פרודוקטיבי יותר.
מה לגבי אזעקות ו-DND?

jlua

28 באפריל, 2017
  • 6 במאי 2018
בעיה גדולה היא שאפליקציות צד שלישי רבות, כמו שיחות קוליות באמצעות WhatsApp, מצלצלות, מה שהופך את הגדרת ה-DND לחסרת תועלת.