פורומים

Diablo IV/Overwatch 2

IN

weezerr

פוסטר מקורי
7 בנובמבר, 2006
  • 2 בנובמבר 2019
יש חדשות לגבי זה זמין ב-osx? לא מוצא כלום.

OS-SEX

12 בינואר 2012
  • 2 בנובמבר 2019
weezerr אמר: יש חדשות על כך שהן זמינות ב-osx? לא מוצא כלום.
נראה שאף אחד מהמשחקים לא יהיה זמין עבור Mac. נראה כי Blizzard משליך בהדרגה את תמיכת Mac וזה מבאס.

StellarVixen

1 בפברואר 2018


כדור הארץ
  • 2 בנובמבר 2019
לאף אחד אף פעם לא היה אכפת ממאק, וכנראה אף פעם לא יהיה.


למה לשכור מספר מפתחים נוספים כדי לכתוב משחק עבור מערכת הפעלה אחרת אם מערכת ההפעלה הזו נראית כמו זבוב בהשוואה לפיל על גרפים של נתח שוק?
תגובות:עילית IN

weezerr

פוסטר מקורי
7 בנובמבר, 2006
  • 2 בנובמבר 2019
OS-SEX אמר: נראה שאף אחד מהמשחקים לא יהיה זמין עבור Mac. נראה כי Blizzard משליך בהדרגה את תמיכת Mac וזה מבאס.

חבל, הם היו כל כך אמינים בעבר עבור תמיכה כפולה.
[מיזוג אוטומטי] 1572725394 [/ מיזוג אוטומטי]
StellarVixen אמר: לאף אחד אף פעם לא היה אכפת מ-Mac, וכנראה אף פעם לא יהיה.


למה לשכור מספר מפתחים נוספים כדי לכתוב משחק עבור מערכת הפעלה אחרת אם מערכת ההפעלה הזו נראית כמו זבוב בהשוואה לפיל על גרפים של נתח שוק?

כי מבחינה היסטורית הם תמיד היו, כשמחשבי המק היו אפילו נתח שוק קטן יותר.
תגובות:יאניצ'סן

TopherMan12

10 באוקטובר 2019
אטלנטה, ג'ורג'יה
  • 2 בנובמבר 2019
weezerr אמר: חבל, הם היו כל כך אמינים בעבר עבור תמיכה כפולה.
[מיזוג אוטומטי] 1572725394 [/ מיזוג אוטומטי]


כי מבחינה היסטורית הם תמיד היו, כשמחשבי המק היו אפילו נתח שוק קטן יותר.

זה היה לפני שבליזארד הפכה ל-Activision Blizzard. כבר לא אותה חברה בכלל. לְהַסכִּים. זה חבל ולא רק עבור משתמשי Mac.
תגובות:millerj123 ל

מגניב

23 בספטמבר 2008
  • 3 בנובמבר 2019
עדיין לא ברור לי עד כמה Overwatch 2 שונה מ-Overwatch מבחינה טכנית. נראה שיש הרבה יכולת פעולה הדדית בין שני המשחקים. זה לא יפתיע אותי אם שני המשחקים בנויים על אותו מנוע, אם כי איטרציות שונות שלו. אם זה נכון, אני בספק אם תגיע גרסת Mac.

לגבי Diablo 4, נראה שהמשחק נמצא בפיתוח מאוד מאוד מוקדם. האתר אפילו לא מפרט פרטים טכניים. כל מה שקראתי עד כה הוא שמתוכננות גרסאות קונסולה, אבל לא אילו. בהתחשב בכך שהמשחק נמצא בפיתוח מוקדם כל כך, מי יודע אם הם בכלל מכוונים לקונסולות הנוכחיות. IN

weezerr

פוסטר מקורי
7 בנובמבר, 2006
  • 3 בנובמבר 2019
KALLT אמר: עדיין לא ברור לי עד כמה Overwatch 2 שונה מ-Overwatch מבחינה טכנית. נראה שיש הרבה יכולת פעולה הדדית בין שני המשחקים. זה לא יפתיע אותי אם שני המשחקים בנויים על אותו מנוע, אם כי איטרציות שונות שלו. אם זה נכון, אני בספק אם תגיע גרסת Mac.

לגבי Diablo 4, נראה שהמשחק נמצא בפיתוח מאוד מאוד מוקדם. האתר אפילו לא מפרט פרטים טכניים. כל מה שקראתי עד כה הוא שמתוכננות גרסאות קונסולה, אבל לא אילו. בהתחשב בכך שהמשחק נמצא בפיתוח מוקדם כל כך, מי יודע אם הם בכלל מכוונים לקונסולות הנוכחיות.

על פי השמועות הוא יושק בשנה שעברה ב- BlizzCon (כשהאסון שלאחר מכן של ההכרזה היחידה היא משחק נייד), והרחבת D3 השנייה בוטלה ב-2014. אני חושב שזה כנראה די רחוק.

מסכים Overwatch 2 נשמע יותר כמו חבילת הרחבה מאשר משחק חדש. היו שמועות ב-2017 על גרסת Mac אז קיוויתי שאולי זה יתממש עם Overwatch 2.
[מיזוג אוטומטי] 1572786287 [/ מיזוג אוטומטי]
TopherMan12 אמר: זה היה לפני שבליזארד הפכה ל-Activision Blizzard. כבר לא אותה חברה בכלל. לְהַסכִּים. זה חבל ולא רק עבור משתמשי Mac.

נָכוֹן. פעם היה אפשר לסמוך על בונגי ועל בליזארד.
תגובות:TopherMan12 ל

מגניב

23 בספטמבר 2008
  • 3 בנובמבר 2019
weezerr אמר: על פי השמועות הוא יושק בשנה שעברה ב-BlizzCon (כשהאסון שלאחר מכן של ההכרזה היחידה היא משחק נייד), והרחבת D3 השנייה בוטלה ב-2014. אני חושב שזה כנראה די רחוק.

לפי IGN : 'משחק בסדר גודל כזה לוקח זמן, אמר באריגה. זה צעד ראשון מאוד מאוד מוקדם. אנחנו לא יוצאים בקרוב... אפילו לא בליזארד בקרוב'.

לשם השוואה, דיאבלו 3 שוחרר ארבע שנים לאחר שנחשף לראשונה. כבר אז הם הראו סרטון משחק שנראה נהדר. זה שיש להם סרטון משחק והדגמה שניתן לשחק עכשיו לא אומר כלום, אם דיאבלו 3 הוא אינדיקציה.

weezerr אמר: מסכים Overwatch 2 נשמע יותר כמו חבילת הרחבה מאשר משחק חדש. היו שמועות ב-2017 על גרסת Mac אז קיוויתי שאולי זה יתממש עם Overwatch 2.

בליזארד הגיבה לשמועות הללו באותו זמן והכחישה שפרסמה גרסת מק. אם אחד היה בעבודה, אז שנתיים יהיו זמן פיתוח ארוך מאוד, בהתחשב בכך שעד עכשיו אפילו יציאת Switch זמין. אני חושב שזה נבון להניח שגרסת Mac לא מגיעה.

gkarris

31 בדצמבר 2004
'אין מנוס מהמציאות...
  • 3 בנובמבר 2019
מה הקטע עם הטריילר של הסרט דיאבלו הרביעי? יהיה סרט? או שזה למשחק?

אם זה למשחק - זה יהיה היסטרי כי עוד בימי 3DO/PC, פעם היו להם קולנועיות לטריילרים מכיוון שהגרפיקה עדיין הייתה פרימיטיבית... IN

weezerr

פוסטר מקורי
7 בנובמבר, 2006
  • 3 בנובמבר 2019
KALLT אמר: לפי IGN : 'משחק בסדר גודל כזה לוקח זמן, אמר באריגה. זה צעד ראשון מאוד מאוד מוקדם. אנחנו לא יוצאים בקרוב... אפילו לא בליזארד בקרוב'.

לשם השוואה, דיאבלו 3 שוחרר ארבע שנים לאחר שנחשף לראשונה. כבר אז הם הראו סרטון משחק שנראה נהדר. זה שיש להם סרטון משחק והדגמה שניתן לשחק עכשיו לא אומר כלום, אם דיאבלו 3 הוא אינדיקציה.



בליזארד הגיבה לשמועות הללו באותו זמן והכחישה שפרסמה גרסת מק. אם אחד היה בעבודה, אז שנתיים יהיו זמן פיתוח ארוך מאוד, בהתחשב בכך שעד עכשיו אפילו יציאת Switch זמין. אני חושב שזה נבון להניח שגרסת Mac לא מגיעה.

ובכן כמובן שהם הולכים להכחיש.

מעניין, זה בפיתוח לפחות מאז 2016.

העבר, ההווה והעתיד של דיאבלו

ב-2 בנובמבר 2018, בליזארד סגרה את המפתח השנתי של BlizzCon בהכרזה, לקול מחיאות כפיים פזורות, על משחק דיאבלו לטלפונים. זו הייתה החלטה שיווקית מביכה שעוררה מיד מחלוקת, שכן מעריצי משחקי הפעולה האייקוני של בליזארד האשימו את החברה בקול... kotaku.com

פאוסט

11 בספטמבר 2007
לוס אנג'לס, קליפורניה
  • 4 בנובמבר 2019
אני מאוד נרגש מהטריילר של Diablo IV. גם הטריילר של Overwatch 2 היה די נחמד, אבל אני קצת יותר מדי מודאג בשביל לשחק במשחק הזה אחרי כל איומי האונס/מוות שקיבלתי לפני שהם יישמו מערכת נקודות חברתית.

יאניצ'סן

23 באוקטובר 2006
  • 4 בנובמבר 2019
KALLT אמר: עדיין לא ברור לי עד כמה Overwatch 2 שונה מ-Overwatch מבחינה טכנית. נראה שיש הרבה יכולת פעולה הדדית בין שני המשחקים. זה לא יפתיע אותי אם שני המשחקים בנויים על אותו מנוע, אם כי איטרציות שונות שלו.
Overwatch 2 למעשה יקבל גרסה חדשה של המנוע (שאחר כך תועבר בחזרה ל-OW1 – אל תשאל). עם זאת, המצב ב-Mac השתנה מאז 2015/2016 כאשר מטאל הפכה בשלה ומבחינה ביצועית לפחות קרובה ל-DirectX. התירוץ ש'טכנולוגיות הגרפיקה של אפל' לא עמדו במשימה של הפעלת יריות בקצב מהיר בצורה חלקה, איבד מתוקף. במיוחד אחרי שהם העבירו את OW 1 למתג הארור, שבקושי יכול להתמודד עם המשחק.

לכן, אם ל-Blizzard היה אכפת, היה להם את הזמן והכלים להעביר את מנוע Overwatch ל-macOS. העניין הוא רק שנראה שכבר לא אכפת להם.

האתר אפילו לא מפרט פרטים טכניים. כל מה שקראתי עד כה הוא שמתוכננות גרסאות קונסולה, אבל לא אילו. בהתחשב בכך שהמשחק נמצא בפיתוח מוקדם כל כך, מי יודע אם הם בכלל מכוונים לקונסולות הנוכחיות.
פרטים.
ש: האם Diablo IV מגיע לקונסולות?
ל: אנחנו עובדים עם השותפים שלנו כדי להביא את Diablo IV גם למחשב וגם לקונסולה, כולל Xbox One ו-PS4. אין לנו פלטפורמות נוספות להכריז בשלב זה.
אם המשחק היה מתוכנן עבור Mac, הם היו מציינים את זה. 'מחשב' התכוון רק ל'חלונות' עם Blizzard.

weezerr אמר: על פי השמועות הוא יושק בשנה שעברה ב-BlizzCon (כשהאסון שלאחר מכן של ההכרזה היחידה היא משחק נייד), והרחבת D3 השנייה בוטלה ב-2014. אני חושב שזה כנראה די רחוק.
הפיתוח של המשחק הופסק, תוכנן מחדש והופעל מחדש מספר פעמים. עיין במאמר Kotaku המקושר למעלה לפרטים.

היו שמועות ב-2017 על גרסת מק...
השמועות האלה רק אז היו אי הבנה גסה של איך לקוח BattleNet עובד. ל

מגניב

23 בספטמבר 2008
  • 4 בנובמבר 2019
ג'ניצ'סן אמר: אז, אם ל-Blizzard היה אכפת, היה להם את הזמן והכלים להעביר את מנוע Overwatch ל-macOS. העניין הוא רק שנראה שכבר לא אכפת להם.

בדיוק המסקנה שלי. בהיעדר הצהרות ברורות לכך וששני המשחקים לכאורה משתמשים באותו מנוע, ההכרזה על Overwatch 2 לבדה אינה מספקת אינדיקציות לכך שבליזארד תשחרר גרסת מק. אם הם היו מעוניינים לעשות זאת, סביר להניח שהם היו עושים זאת עד עכשיו.

ג'ניצ'סן אמר: פרטים.

ראיתי את זה גם, אבל זה נראה לי מוזר. מצד אחד הם רואים בדיאבלו 4 בפיתוח מוקדם (ראה למעלה) ומצד שני הם מכריזים על יציאות PS4 ו-Xbox One, בעוד ש-PS5 ו-Xbox Scarlett צפויות לצאת בשנה הבאה. אני תוהה אם Blizzard באמת מתכוון ל'פלטפורמות פלייסטיישן ו-Xbox' ולא ספציפית PS4 ו-Xbox One.

BootLoxes

15 באפריל, 2019
  • 5 בנובמבר 2019
ג'ניצ'סן אמר: אז, אם ל-Blizzard היה אכפת, היה להם את הזמן והכלים להעביר את מנוע Overwatch ל-macOS. העניין הוא רק שנראה שכבר לא אכפת להם.

מפתחים רבים מתרחקים מאפל מכיוון שהם ממשיכים להפחית את הכלים שלהם לטובת החומר הקנייני. תמיכה ב-32 סיביות, opengl/opencl וכו'. מנוע ה-OW משתמש ב-DirectX כלומר יצטרכו לעדכן אותו כדי לתמוך במתכת להגנת עתיד.

זו עבודה רבה עבור בסיס משתמשים כה קטן, שככל הנראה כבר יש לו אתחול כפול למטרות משחקים.

הם אפילו אישרו זאת ב- Blizzcon

אין לנו תוכניות לתת את המשחק הזה ב-Mac. ישנן מספר החלטות טכנולוגיות שאפל קיבלה, שהקשו עלינו לשחרר את Overwatch באופן שבו אנו רוצים שהוא ייצרך, ובגלל זה לא פעלנו אחריו', אמר טים פורד, מהנדס ראשי ב- Overwatch ב- Blizzard to Gadgets 360 בצד של BlizzCon 2017.

זו הסיבה לכך ש-Overwatch לא מגיע ל-Mac

Overwatch לא יגיע למק על פי הצהרה של המהנדס הראשי של המשחק. הנה למה. gadgets.ndtv.com
תגובות:Spikeosx

יאניצ'סן

23 באוקטובר 2006
  • 5 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: מפתחים רבים מתרחקים מאפל בגלל שהם ממשיכים להפחית את הכלים שלהם לטובת החומר הקנייני. תמיכה ב-32 סיביות, opengl/opencl וכו'. מנוע ה-OW משתמש ב-DirectX כלומר יצטרכו לעדכן אותו כדי לתמוך במתכת להגנת עתיד.

זו עבודה רבה עבור בסיס משתמשים כה קטן, שככל הנראה כבר יש לו אתחול כפול למטרות משחקים.
אתה מתכוון שלא כמו העבודה שהם עשו כשעדכנו את StarCraft 2/HotS ואת מנוע ה-Wow כדי להשתמש במטאל?
[מיזוג אוטומטי] 1572958672 [/ מיזוג אוטומטי]
KALLT אמר: אני תוהה אם Blizzard באמת מתכוון ל'פלטפורמות פלייסטיישן ו-Xbox' ולא ספציפית PS4 ו-Xbox One.
לא, הם באמת התכוונו ל-PS4 ול-Xbox One. הם ציינו זאת במפורש במקום אחר.

פלוטוניוס

22 בפברואר 2003
ניו המפשייר, ארה'ב
  • 5 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: אין לנו תוכניות לתת את המשחק הזה ב-Mac. ישנן מספר החלטות טכנולוגיות שאפל קיבלה, שהקשו עלינו לשחרר את Overwatch באופן שבו אנו רוצים שהוא ייצרך, ובגלל זה לא פעלנו אחריו', אמר טים פורד, מהנדס ראשי ב- Overwatch ב- Blizzard to Gadgets 360 בצד של BlizzCon 2017.

זה היה עוד ב-2017.

הייתי מעוניין אם הוא יתן את אותו תירוץ עכשיו.

BootLoxes

15 באפריל, 2019
  • 5 בנובמבר 2019
פלוטוניוס אמר: זה היה עוד ב-2017.

הייתי מעוניין אם הוא יתן את אותו תירוץ עכשיו.
זה רק נהיה קשה יותר מאז 2017 חחח. במיוחד אם השמועות נכונות ובשנה הבאה מחשבי מקינטוש עוברים למעבדי ARM.

ואז שוב גרסת המתג פועלת על ARM אז אולי אפשר להעביר את זה? י

JordanNZ

29 באפריל, 2004
אוקלנד, ניו זילנד
  • 6 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: זה רק נהיה קשה יותר מאז 2017 חחח. במיוחד אם השמועות נכונות ובשנה הבאה מחשבי מקינטוש עוברים למעבדי ARM.

ואז שוב גרסת המתג פועלת על ARM אז אולי אפשר להעביר את זה?

במה זה יותר קשה עכשיו מאשר ב-2017? זה לא הגיוני. המתכת בשלה, בליזארד עצמם משתמשים בה לכל השאר. נערך לאחרונה: 6 בנובמבר, 2019

BootLoxes

15 באפריל, 2019
  • 6 בנובמבר 2019
JordanNZ אמר: Blizzard עצמם משתמשים בזה לכל השאר.

לא הם לא. למנוע OW אין תמיכת מתכת. מבחינת PC, ה-API היחיד שהוא מציע הוא תמיכת DirectX. י

JordanNZ

29 באפריל, 2004
אוקלנד, ניו זילנד
  • 7 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: לא הם לא. למנוע OW אין תמיכת מתכת. מבחינת PC, ה-API היחיד שהוא מציע הוא תמיכת DirectX.

אתה יודע שדיברתי על כותרי ה-Mac שלהם (כל אחד אחר מהמשחקים הנוכחיים שלהם מלבד overwatch).

ועדיין לא הסברת איך זה 'קשה יותר עכשיו מאשר ב-2017'.

BootLoxes

15 באפריל, 2019
  • 7 בנובמבר 2019
JordanNZ אמר: אתה יודע שדיברתי על כותרי ה-Mac שלהם (כל אחד אחר מהמשחקים הנוכחיים שלהם מלבד overwatch).

ועדיין לא הסברת איך זה 'קשה יותר עכשיו מאשר ב-2017'.

יש פחות כלים זמינים לשימוש ויותר דברים הופחתו מאז 2017 י

JordanNZ

29 באפריל, 2004
אוקלנד, ניו זילנד
  • 7 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: יש פחות כלים זמינים לשימוש ויותר דברים הופחתו מאז 2017

שום דבר לא הופחת שהם היו צריכים כדי להביא אף אחד מהכותרים האלה ל-macOS. ישנם כלי ניפוי באגים נוספים זמינים עבור מתכת כעת, שלא לדבר על תכונות נוספות.

כפי שאני ואחרים כבר הזכרנו, הם משתמשים במתכת עבור כל משחקי ה-macOS האחרים שלהם, ומשתמשים בה היטב.

לא משנה מה הסיבה של Blizzards, זו לא סיבה טכנית. נערך לאחרונה: 7 בנובמבר, 2019
תגובות:יאניצ'סן

BootLoxes

15 באפריל, 2019
  • 7 בנובמבר 2019
JordanNZ אמר: שום דבר לא מופחת שהם היו צריכים כדי להביא אף אחד מהכותרים האלה ל-macOS. ישנם כלי ניפוי באגים נוספים זמינים עבור מתכת כעת, שלא לדבר על תכונות נוספות.

כפי שאני ואחרים כבר הזכרנו, הם משתמשים במתכת עבור כל משחקי ה-macOS האחרים שלהם, ומשתמשים בה היטב.

לא משנה מה הסיבה של Blizzards, זו לא סיבה טכנית.

יכול להיות שאתה צודק בזה. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא האפשרות של מחשבי מקינטוש לנוע לעבר זרוע ותעלת מידע, מה שיכול באמת לסבך דברים י

JordanNZ

29 באפריל, 2004
אוקלנד, ניו זילנד
  • 7 בנובמבר 2019
BootLoxes אמר: אולי אתה צודק בעניין הזה. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא האפשרות של מחשבי מקינטוש לנוע לעבר זרוע ותעלת מידע, מה שיכול באמת לסבך דברים

לא ממש עבור חברה כמו Blizzard שעושה שימוש במסגרות של Apples. הם לא מעבירים את המשחקים שלהם ל-Mac, הם מפתחים אותם בשביל זה לצד גרסאות ה-Windows.

כאשר מחשבי מקינטוש עוברים ל-ARM, זה הידור מחדש. בליזארד כבר עשתה זאת כאשר מחשבי מקינטוש עברו לאינטל מ-PPC.

אבטחה סטיב

macrumors חצי אל
6 ביולי 2017
קליפורניה
  • 8 בנובמבר 2019

תצוגה מקדימה מעשית של Diablo IV עם The Telegraph: Crossplay מגיע ל-D4

בראיון ל-The Telegraph, טיפאני ואט ואלן אדהם מדברים על דיאבלו הרביעי - Cross-Play הוא אחד מהפיצ'רים הקרובים בדיאבלו הרביעי! www.wowhead.com
אין תמיכה ב-Mac. מחשב, Xbox One, PS4 וקונסולות מהדור הבא.