אַחֵר

לא ניתן לסנכרן שירים מספריית iTunes לאייפון 'מכיוון ש-iCloud Music מופעל'

M

מסוואדי

פוסטר מקורי
12 באוגוסט 2010
  • 3 ביולי 2015
התחלתי להשתמש בשירות הזרמת המוזיקה של אפל. כשניסיתי לסנכרן אלבום שנרכש בעבר מ-iTunes Store לאייפון שלי, קיבלתי את ההודעה הבאה:

'חלק מהקבצים לא הועתקו לאייפון מכיוון שספריית המוזיקה של iCloud מופעלת בטלפון הזה'

רק חלק מהאלבום סונכרן לאייפון עם כמה שירים שנשארו בחוץ. אני ממש מבולבל ומתוסכל: אני לא יכול לשים לאייפון שירים שקניתי מ-iTunes Store כי אני משתמש ב-Apple Music? זה לא הגיוני בכלל.

hwhb3r.jpg

אוטלם

18 בנובמבר 2013


  • 3 ביולי 2015
זה עובד בצורה דומה ל-iTunes match. אם אתה רוצה שהרצועות האלה יאוחסנו באופן מקומי בטלפון שלך, תצטרך להוריד אותן באמצעות מוזיקה בטלפון שלך (הפוך לזמינה במצב לא מקוון) במקום לסנכרן אותה באמצעות הכבל. אחרת אתה יכול להזרים אותם. M

מסוואדי

פוסטר מקורי
12 באוגוסט 2010
  • 3 ביולי 2015
מעולם לא היה לי iTunes Match, אז לא היה לי מושג שזה עומד לקרות. אם לשפוט לפי העובדה ש-iTunes Match היה קיים בצורה זו במשך זמן רב, אני לא אמור לצפות לשיפורים גם עם iCloud Music.

המצב מבולגן לחלוטין: עכשיו כל מה שיש לו התאמה ב-iCloud, יש להוריד מה-iCloud בלבד. אני אפילו לא יכול להעלות קבצים של Apple Lossless לאייפון שלי, כי iCloud Music התאים אותם לקבצים באיכות נמוכה בענן.

אז הברירה היחידה שלי היא להיפרד מספריית המוזיקה iCloud ומכל שירות הסטרימינג של Apple Music. אם אני לא יכול לשמור קבצים לשימוש לא מקוון, אני לא רואה בו ערך מסוים. ביליתי הרבה זמן וכסף בבניית ספריית המוזיקה שלי. Apple Music היה נחמד לקבל בנוסף, אבל אני לא מתכוון להחליף את הספרייה המאורגנת והמותאמת בקפידה שלי בחוויה גנרית. נערך לאחרונה: 3 ביולי, 2015
תגובות:its93rc ולואיס מאצה

pjh

25 בספטמבר 2007
מנחת 1
  • 3 ביולי 2015
msvadi אמר: התחלתי להשתמש בשירות הזרמת המוזיקה של אפל. כשניסיתי לסנכרן אלבום שנרכש בעבר מ-iTunes Store לאייפון שלי, קיבלתי את ההודעה הבאה:

'חלק מהקבצים לא הועתקו לאייפון מכיוון שספריית המוזיקה של iCloud מופעלת בטלפון הזה'

רק חלק מהאלבום סונכרן לאייפון עם כמה שירים שנשארו בחוץ. אני ממש מבולבל ומתוסכל: אני לא יכול לשים לאייפון שירים שקניתי מ-iTunes Store כי אני משתמש ב-Apple Music? זה לא הגיוני בכלל.

hwhb3r.jpg
זה אחד הדברים הכי אידיוטיים שחוויתי מאפל. הגבלה של המכשיר שלך לסנכרון iTunes או לענן לא משרתת שום מטרה מועילה מלבד כאבי נפש.

מהירות הרשת הסלולרית שלי משתנה באופן משמעותי ולעיתים קרובות אין לי רשת בזמן הנסיעה לעבודה. אז אני מסנכרן את כל הספרייה שלי לאייפון שלי (4,500 שירים). יש אנשים שאולי יחשבו שזה מיותר, אבל ככה אני אוהב לשאת את המוזיקה שלי ויש לי את המקום הפנוי (128 ג'יגה אייפון). בהרשמה ל-Apple Music, היא מחקה מיד את כל השירים מכיוון שהם כבר הועלו באמצעות iTunes Match, ללא הצעה למיזוג או משהו. זה באמת עשה לי את היום!

מצאתי את הדרך לעקיפת הבעיה של רשימת השמעה של כל השירים שלי ואז להפוך אותה לזמינה במצב לא מקוון. אבל זה נראה די טיפשי להוריד את כל הספרייה שלי לאייפון שלי, כשהיא הייתה שם מלכתחילה.

פנינה קטנה זו הייתה התחלה ממש נעימה לשימוש ב- Apple Music!
תגובות:BillyBobBongo, flur and tonyr6

its93rc

ל
8 בפברואר 2012
טקסס
  • 16 ביולי 2015
מסכים עם כל מה שנאמר כאן. אוסיף שאני עובד בתחום המוזיקה ואני מקבל הדגמות/גזרות אלבומים/התקדמות אלבומים וכו' שאני לא יכול להעלות לשום שירות ענן מסיבות אבטחה. ה'תכונה' הזו מטרידה אותי. M

מאנו צ'או

30 ביולי, 2003
  • 16 ביולי 2015
pjh אמר: זה אחד הדברים הכי אידיוטיים שחוויתי מאפל. הגבלה של המכשיר שלך לסנכרון iTunes או לענן לא משרתת שום מטרה מועילה מלבד כאבי נפש.
פשוט השבת את ספריית המוזיקה של iCloud בכל המכשירים שלך. ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 16 ביולי 2015
msvadi אמר: אז, הברירה היחידה שלי היא להיפרד מספריית המוזיקה iCloud ומכל שירות הסטרימינג של Apple Music.
לא. אתה עדיין יכול להשתמש ב-Apple Music, אבל כבה את ספריית המוזיקה של iCloud בטלפון שלך. לאחר מכן סנכרן כאוות נפשך, תוך כדי יכולת להאזין לספריית המוזיקה של אפל תוך כדי תנועה.
תגובות:עמס עמר

מִסדְרוֹן

12 בנובמבר 2012
  • 16 ביולי 2015
chabig אמר: לא. אתה עדיין יכול להשתמש ב-Apple Music, אבל כבה את ספריית המוזיקה של iCloud בטלפון שלך. לאחר מכן סנכרן כאוות נפשך, תוך כדי יכולת להאזין לספריית המוזיקה של אפל תוך כדי תנועה.

אינך יכול לשמור שירים להאזנה לא מקוונת, להוסיף שירים לרשימות השמעה או להוסיף שירים ל-My Music אם אתה מכבה את ספריית המוזיקה של iCloud. זה להיט עצום לחוויה. ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 16 ביולי 2015
flur אמר: אתה לא יכול לשמור שירים להאזנה לא מקוונת, להוסיף שירים לרשימות השמעה או להוסיף שירים ל-My Music אם אתה מכבה את ספריית המוזיקה של iCloud. זה להיט עצום לחוויה.
אה. חשבתי שאתה יכול. אז מה אתה יכול לעשות כשספריית המוזיקה של iCloud כבויה, פשוט להזרים?

מִסדְרוֹן

12 בנובמבר 2012
  • 16 ביולי 2015
חביביג אמר: הו. חשבתי שאתה יכול. אז מה אתה יכול לעשות כשספריית המוזיקה של iCloud כבויה, פשוט להזרים?

כֵּן. אתה יכול להזרים הכל ולהאזין לתחנות הרדיו. מכיוון ש-AFAIK תחנות הרדיו יישארו בחינם, אני מוצא מעט מאוד סיבה לשלם את ה-9.99 לחודש. אני מקווה שאפל תתקן את iCML או תפריד אותו מ-AM לפני תום תקופת הניסיון. M

מסוואדי

פוסטר מקורי
12 באוגוסט 2010
  • 16 ביולי 2015
לעת עתה החלטתי לכבות את iCloud Music כאשר אני צריך לסנכרן משהו מספריית ה-iTunes שלי (בדרך כלל קובץ Apple Lossless), ולאחר מכן להפעיל מחדש את iCloud Music לאחר שהסנכרון יסתיים. למרבה הצער, כיבוי של iCloud Music מחסל את כל התוכן של Apple Music שהורד להאזנה לא מקוונת, כך שתצטרך להוריד אותו שוב. כל החוויה מאוד מביכה ומאכזבת. M

מאנו צ'או

30 ביולי, 2003
  • 17 ביולי 2015
flur אמר: אתה לא יכול לשמור שירים להאזנה לא מקוונת, להוסיף שירים לרשימות השמעה או להוסיף שירים ל-My Music אם אתה מכבה את ספריית המוזיקה של iCloud. זה להיט עצום לחוויה.
לא, אתה צריך לקנות אותם בדרך הישנה. M

מאנו צ'או

30 ביולי, 2003
  • 17 ביולי 2015
פלור אמר: כן. אתה יכול להזרים הכל ולהאזין לתחנות הרדיו. מכיוון ש-AFAIK תחנות הרדיו יישארו בחינם, אני מוצא מעט מאוד סיבה לשלם את ה-9.99 לחודש. אני מקווה שאפל תתקן את iCML או תפריד אותו מ-AM לפני תום תקופת הניסיון.
איך מפרידים את iCML מ-AM (מעבר למה שאפשר לעשות היום שזה להפוך את AM לשירות הסטרימינג והגילוי ואת iCML לספרייה שאוספת את התמונות שלך מחלק הגילוי והסטרימינג)? האם תרצה ש-iCML תהיה נפרדת מהספרייה הקיימת שלך, כלומר שתהיה לה שתי ספריות (זו המבוססת על הקבצים שלך, קרעה או נרכשה, וזו המבוססת על מוזיקה 'שמורה' מ-AM)? שתי ספריות נפרדות שבהן שיר נתון עשוי להיות בשתי הספריות או רק באחת, אבל אם לא תזכרו את זה עבור כל שיר, לא הייתם יודעים באיזו ספרייה שיר נתון עשוי להיות?

מִסדְרוֹן

12 בנובמבר 2012
  • 17 ביולי 2015
manu chao אמר: איך מפרידים בין iCML ל-AM (מעבר למה שאפשר לעשות היום שזה להפוך את AM לשירות הסטרימינג והגילוי ואת iCML לספרייה שאוספת את התמונות שלך מחלק הגילוי והסטרימינג)? האם תרצה ש-iCML תהיה נפרדת מהספרייה הקיימת שלך, כלומר שתהיה לה שתי ספריות (זו המבוססת על הקבצים שלך, קרעה או נרכשה, וזו המבוססת על מוזיקה 'שמורה' מ-AM)? שתי ספריות נפרדות שבהן שיר נתון עשוי להיות בשתי הספריות או רק באחת, אבל אם לא תזכרו את זה עבור כל שיר, לא הייתם יודעים באיזו ספרייה שיר נתון עשוי להיות?

שתי ספריות נפרדות המופיעות כאחת ללקוח, ומאפשרות להשמיע מוזיקה על פני ספריות בצורה חלקה (לידיעתך, זה לגמרי בר ביצוע, לא חלום צינור). בדרך זו לקוח יכול להפעיל אחד או את שניהם. AM היא הספרייה הראשונה. iCML היא הספרייה השנייה, ואם iCML מושבתת, המוזיקה המקומית המאוחסנת במכשיר היא הספרייה השנייה. בדרך זו שירים של AM אף פעם לא מעורבבים עם מוזיקה שבבעלותך (כך שהמערכת לעולם לא תוכל להתבלבל ולחשוב שהמוזיקה שלך היא מוזיקת ​​AM), אתה תמיד יכול לראות את הספריות בנפרד או ביחד, ותוכל לדעת מה יש ב-iTunes באותו אופן העמודה שבה הם משתמשים כעת כדי לומר לך התאמה, AM או הועלתה. פריטים שהורדו למכשיר עדיין יזוהו באותו אופן שבו הם מזוהים כעת (או ליתר דיוק, באופן אידיאלי), כך שלא יהיה בלבול לגבי מה יש או לא שם, ללא קשר לאיזו ספרייה הוא מחובר.

זה יאפשר ללקוחות להשתמש בכל ה-AM ללא iCML או מבלי למחוק את הספריות האישיות שלהם רק כדי להימנע מהעלאת כל המוזיקה שלהם (ויש לה FUBAR את הספריות האישיות שלהם). זה גם יאפשר ללקוחות שרוצים לסנכרן את המוזיקה שלהם בדרך הרגילה לעשות זאת, ועדיין יוכלו להשתמש בכל החלקים של AM. M

מאנו צ'או

30 ביולי, 2003
  • 17 ביולי 2015
flur אמר: שתי ספריות נפרדות המופיעות כאחת ללקוח, ומאפשרות להשמיע מוזיקה על פני ספריות בצורה חלקה
וזה בדיוק מה שהיישום הנוכחי של iCML כבר עושה. היא מופיעה כספרייה אחת לצרכן, אך באופן פנימי קבצי מוזיקה מסומנים בין אם הם מגיעים מ-Apple Music או ממקורות אחרים.

בדרך זו לקוח יכול להפעיל אחד או את שניהם. AM היא הספרייה הראשונה. iCML היא הספרייה השנייה, ואם iCML מושבתת, המוזיקה המקומית המאוחסנת במכשיר היא הספרייה השנייה.
אני לא מבין למה אתה מתכוון. ישנם שני מקורות כלליים למוזיקה: א) זה שאתה שוכר (כלומר, הוספת ל-'My Music' מאפל מיוזיק) וב) זה שבבעלותך (כלומר, השאר). iCLM היא המטריה המשלבת את שניהם יחד כדי לגרום להם 'להיראות כאחד ללקוח'.

האם תוכל לנסות להסביר שוב איזו מערכת היית רוצה לראות?

בדרך זו שירים של AM אף פעם לא מעורבבים עם מוזיקה שבבעלותך (כך שהמערכת לעולם לא תוכל להתבלבל ולחשוב שהמוזיקה שלך היא מוזיקת ​​AM), אתה תמיד יכול לראות את הספריות בנפרד או ביחד, ותוכל לדעת מה יש ב-iTunes באותו אופן העמודה שבה הם משתמשים כעת כדי לומר לך התאמה, AM או הועלתה.
אז, הדבר היחיד שאתה רוצה הוא 'עמודה' באפליקציית המוזיקה ב-iOS שמראה אם ​​המוזיקה 'מושכרת' או בבעלות? או שאתה רוצה שב-Mac, מוזיקה 'שכורה' ו'קנויה' תופיע במבני תיקיות נפרדים? מה שאומר שאתה רוצה לתת למתכנתים באפל לייעץ כיצד עליהם לארגן את המבנה הפנימי של אחסון הנתונים כדי להקל על כתיבת תוכנית ללא באגים?

פריטים שהורדו למכשיר עדיין יזוהו באותו אופן שבו הם מזוהים כעת (או ליתר דיוק, באופן אידיאלי), כך שלא יהיה בלבול לגבי מה יש או לא שם, ללא קשר לאיזו ספרייה הוא מחובר.
אז אתה מתכוון שהמערכת המוצעת שלך עובדת בדיוק כמו הנוכחית, רק מינוס הבאגים?

זה יאפשר ללקוחות להשתמש בכל ה-AM ללא iCML או מבלי למחוק את הספריות האישיות שלהם רק כדי להימנע מהעלאת כל המוזיקה שלהם (ויש לה FUBAR את הספריות האישיות שלהם).
אז, ההצעה שלך כאן היא שהמערכת הנוכחית הורסת הרס עם ספריית iTunes הקיימת בתכנון?

זה גם יאפשר ללקוחות שרוצים לסנכרן את המוזיקה שלהם בדרך הרגילה לעשות זאת, ועדיין יוכלו להשתמש בכל החלקים של AM.
ברגע שהמשתמש צריך להסתכל על כל שיר כדי לראות אם הוא יהיה זמין אוטומטית במכשירי iOS או אם הוא או היא צריכים לקבל החלטה אם לסנכרן אותו, אני לא חושב שאנחנו יכולים לדבר יותר על ספרייה ש מופיע כאחד

אני לגמרי איתך שהיכולת להגדיר ב-iTunes אילו שירים מאוחסנים באופן מקומי במכשיר iOS (מסונכרן) תקל בהרבה (גם אם זה אופציונלי לחלוטין, כלומר, אתה עדיין יכול לעשות את אותו הדבר במכשיר עצמו אם אתה מעדיף או אפילו אין לך מחשב).

מִסדְרוֹן

12 בנובמבר 2012
  • 17 ביולי 2015
זה די פשוט. הייתי רוצה לראות מערכת שבה אני יכול להשתמש בכל התכונות של AM ולעולם לא אצטרך לגעת במופע הפריקי עטור הבאגים של הבלגן שהוא ספריית המוזיקה של iCloud.

אני לא מסכים עם מה שאתה חושב שכבר קיים. מה שקיים הוא רעיון נחמד שאין לו סיכוי לעבוד נכון ללא שיפוץ מלא. אתה ממשיך לדבר על iCML כאילו הוא לא מלא באגים כשהוא כן. כאילו לאנשים לא הייתה מוזיקה משלהם שנראתה על ידי המערכת כמוזיקת ​​AM (מה שיכול לקרות רק בגלל שהשניים משולבים, מה שכן). כאילו לא נמחקו לי את הקבצים מהכונן הקשיח כי AM ו-iCML החליטו שהם AM ולא שייכים לי. אתה מדבר על מה שאתה מאמין שאפל התכוונה לבנות, אני מדבר על מה שאפל באמת בנתה. ובלי קשר, אין דרך אפשרית להשתמש בכל ה-AM ללא iCML, מה שבהגדרה אומר שהם משולבים. ב

Beafftt

15 ביוני 2015
  • 21 ביולי 2015
אם אתה מתכוון להעביר מוזיקה מאייפון לספריית iTunes. הדבר הראשון שאתה צריך להוריד את iTunes למחשב שלך משוק אפל. אז אתה צריך לחבר את האייפון שלך למחשב. לאחר מכן פתח את iTunes, כל כך קל להעביר את המוזיקה של האייפון לספריית iTunes . M

מאנו צ'או

30 ביולי, 2003
  • 21 ביולי 2015
פלור אמר: זה די פשוט. הייתי רוצה לראות מערכת שבה אני יכול להשתמש בכל התכונות של AM ולעולם לא אצטרך לגעת במופע הפריקי עטור הבאגים של הבלגן שהוא ספריית המוזיקה של iCloud. אני לא מסכים עם מה שאתה חושב שכבר קיים. מה שקיים הוא רעיון נחמד שאין לו סיכוי לעבוד נכון ללא שיפוץ מלא. אתה ממשיך לדבר על iCML כאילו הוא לא מלא באגים כשהוא כן. כאילו לאנשים לא הייתה מוזיקה משלהם שנראתה על ידי המערכת כמוזיקת ​​AM (מה שיכול לקרות רק בגלל שהשניים משולבים, מה שכן). כאילו לא נמחקו לי את הקבצים מהכונן הקשיח כי AM ו-iCML החליטו שהם AM ולא שייכים לי. אתה מדבר על מה שאתה מאמין שאפל התכוונה לבנות, אני מדבר על מה שאפל באמת בנתה. ובלי קשר, אין דרך אפשרית להשתמש בכל ה-AM ללא iCML, מה שבהגדרה אומר שהם משולבים.
אני לא בטוח למה אתה מתכוון עם AM ללא iCML. שתי ספריות נפרדות, כלומר אחת עם השירים שאתה 'שוכר' מ-AM ואחת עם השירים שאתה 'בעלים'? או רק הרעיון הנוכחי של ספריות משולבות אבל בלי הבאגים? זה לא ש-iCML מחליפה באופן שיטתי את כל השירים בספריית ה-iTunes שלך בגרסאות מ-AM, אז זו בהחלט לא החלטה עיצובית לעשות זאת (אחרת זה יחליף את כולם). מה שאומר שכאשר מתרחשת החלפה, זה באג.

TripleYoThreat

28 בספטמבר 2017
  • 28 בספטמבר 2017
its93rc אמר: מסכים עם כל מה שנאמר כאן. אוסיף שאני עובד בתחום המוזיקה ואני מקבל הדגמות/גזרות אלבומים/התקדמות אלבומים וכו' שאני לא יכול להעלות לשום שירות ענן מסיבות אבטחה. ה'תכונה' הזו מטרידה אותי.

אותו. זה ממש מעצבן. כותב את הפוסט הזה כדי לעקוב אחר אם יש פתרון חדש ל-iOS 10/iOS 11? M

מסוואדי

פוסטר מקורי
12 באוגוסט 2010
  • 1 באוקטובר 2017
TripleYoThreat אמר: אותו דבר. זה ממש מעצבן. כותב את הפוסט הזה כדי לעקוב אחר אם יש פתרון חדש ל-iOS 10/iOS 11?

כן! יש פתרון די הגון עכשיו: אפליקציית Flacbox: https://itunes.apple.com/us/app/flacbox-flac-mp3-music-player-audio-streamer/id1097564256?mt=8 . נתקלתי בזה רק לפני שבועיים.

זה משחק Apple Lossless ו-Flac. הוא שומר קבצי מוזיקה באייפון שלך בנפרד מאפליקציית המוזיקה וספריית המוזיקה של Apple, כך שתוכל להמשיך להשתמש ב-Apple Music ולהעלות ולהפעיל את הקבצים ללא הפסדים דרך Flacbox.

העלאת קבצים ל-Flacbox היא גם קלה במיוחד. אתה יכול להשתמש ב- Dropbox ובשירותים דומים, אבל למעשה יש דרך טובה יותר. ב-Mac שלי, הגדרתי שיתוף קבצים smb עבור התיקיה עם קובצי מוזיקה דרך 'העדפות מערכת/שיתוף'. עכשיו בכל פעם שה-iPhone וה-Mac שלי נמצאים באותה רשת wifi, מ-Flacbox באייפון שלי אני יכול לעיין באוסף המוזיקה שלי ב-Mac ולייבא קבצים ל-Flacbox באופן אלחוטי.

הבעיה היחידה שאני רואה עד כה עם Flacbox היא שהספרייה שלה לא ממיינת שירים כמו שצריך באלבומים עם מספר דיסקים: תחילה מגיעים כל הרצועות 1, ואז רצועות 2 וכו'. מסיבה כלשהי היא לא קוראת או משתמשת במטא נתונים שמכילים מספור דיסקים . אני מקווה שזה יתוקן בקרוב, אבל בינתיים אני מטפל בבעיה זו על ידי יצירת רשימות השמעה ב-Flacbox, או באמצעות ממשק Flacbox Files במקום ספריית המוזיקה שלו. חוץ מזה, האפליקציה מדהימה. ד

דאף-מן02

7 בדצמבר 2012
  • 25 בנובמבר 2017
האם יש עדכון על זה? השתמשתי בתקופת הניסיון לפני כן ולא חידשתי לאחר מכן. שכחתי את הטענות שלי עם AM וקיבלתי מנוי לחודש לפני כמה ימים. זה סופר מעצבן שבעצם אני יכול להזרים רק בלי לעצב את הספרייה שלי עם iCloud. האם יש דרך לפחות לסמן ולפרט שירים שאהבתי להמשך? הרשימה היחידה שאני רואה היא לשונית ההיסטוריה.
רשימות השמעה בלתי אפשריות ללא iCloud. גם הורדות הן בלתי אפשריות, אבל הייתי יכול לחיות בלעדיו, אילו יכולתי איכשהו לסמן שירים.
אם לא, אני לא אתחדש. י

Jjayf

31 במאי 2015
  • 27 בנובמבר 2017
chabig אמר: לא. אתה עדיין יכול להשתמש ב-Apple Music, אבל כבה את ספריית המוזיקה של iCloud בטלפון שלך. לאחר מכן סנכרן כאוות נפשך, תוך כדי יכולת להאזין לספריית המוזיקה של אפל תוך כדי תנועה.

זה כמעט. כבה את ספריית המוזיקה של iCloud, סנכרן עם iTunes ולאחר מכן הפעל מחדש את ספריית המוזיקה של iCloud. בדיוק עברתי את הבלגן הזה.