פורומים

עוקף את עדכון iOS לאחר האיפוס

פילברט42

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
20 ביולי 2014
ווסטרשייר, בריטניה
  • 6 בנובמבר 2019
אהלן חבר 'ה,

אני מנסה להגדיר אייפון 6 יד שניה עבור אשתי. ביצעתי איפוס מלא וקבעתי את תהליך ההתקנה, שבמהלכו הוא רוצה לעדכן ל-ios 13.2. אני מפסיק ללכת ל-ios 13 באייפון/אייפד שלי בגלל כל הבעיות שדווחו.

לא נראה שיש דרך לעקוף את העדכון. האפשרויות היחידות הן לעדכן או להתחיל מחדש (מה שכנראה יחזיר אותי לאותו מקום).

יש רעיונות למישהו?

BugeyeSTI

19 באוגוסט 2017


אריזונה
  • 6 בנובמבר 2019
אייפון 6 לא הצליח להוריד את iOS13... iOS 12.4.3 היא הגרסה העדכנית ביותר שהיא יכולה להשתמש בה. iPhone 6S הוא הטלפון הישן ביותר שנתמך על ידי iOS13

פילברט42

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
20 ביולי 2014
ווסטרשייר, בריטניה
  • 6 בנובמבר 2019
BugeyeSTI אמר: אייפון 6 לא הצליח להוריד את iOS13... iOS 12.4.3 היא הגרסה העדכנית ביותר שהיא יכולה להשתמש בה. iPhone 6S הוא הטלפון הישן ביותר שנתמך על ידי iOS13
אני מניח שזה כנראה 6S אז אני בהחלט נאלץ לעדכן ל-13.2
תגובות:BugeyeSTI ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 7 בנובמבר 2019
filbert42 אמר: היי אנשים,

אני מנסה להגדיר אייפון 6 יד שניה עבור אשתי. ביצעתי איפוס מלא וקבעתי את תהליך ההתקנה, שבמהלכו הוא רוצה לעדכן ל-ios 13.2. אני מפסיק ללכת ל-ios 13 באייפון/אייפד שלי בגלל כל הבעיות שדווחו.

לא נראה שיש דרך לעקוף את העדכון. האפשרויות היחידות הן לעדכן או להתחיל מחדש (מה שכנראה יחזיר אותי לאותו מקום).

יש רעיונות למישהו?
האם ביצעת איפוס דרך iTunes או השתמשת באפשרות איפוס ומחק נתונים במכשיר עצמו?

פילברט42

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
20 ביולי 2014
ווסטרשייר, בריטניה
  • 7 בנובמבר 2019
C DM אמר: האם ביצעת איפוס דרך iTunes או השתמשת באפשרות איפוס ומחק נתונים במכשיר עצמו?

רק הטלפון עצמו, אשתי לא משתמשת ב-iTunes.

בדיוק עשיתי 'צ'אט' עם התמיכה של אפל והם אומרים שאי אפשר להתחמק מהעדכון. באסה ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 8 בנובמבר 2019
filbert42 אמר: רק הטלפון עצמו, אשתי לא משתמשת ב-iTunes.

בדיוק עשיתי 'צ'אט' עם התמיכה של אפל והם אומרים שאי אפשר להתחמק מהעדכון. באסה
זה די מוזר. הבנתי שביצוע איפוס ומחיקה בטלפון לא עושה שום דבר מעבר לזה, כמו בדיקה והתקנת עדכונים.

פילברט42

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
20 ביולי 2014
ווסטרשייר, בריטניה
  • 8 בנובמבר 2019
קיבלתי את הבלתי נמנע ושדרגתי (זה 13.2.2 עכשיו והיו כמה תיקוני באגים, אני מבין). מחזיקה אצבעות, עד כה לא היו בעיות נראות לעין. אשתי לא משתמשת כבדה אז אולי זה בסדר. ל

כּוֹבֵשׁ

31 בדצמבר 2013
  • 8 בנובמבר 2019
C DM אמר: זה די מוזר. הבנתי שביצוע איפוס ומחיקה בטלפון לא עושה שום דבר מעבר לזה, כמו בדיקה והתקנת עדכונים.

מחיקה מלאה מוחקת את אסימון ההפעלה. אפל חותמת רק על אסימונים עבור גרסאות נבחרות של iOS, כך שאם הגרסה המותקנת אינה תחת חתימה, יש לעדכן את הטלפון. נערך לאחרונה: 8 בנובמבר, 2019
תגובות:פילברט42 ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 8 בנובמבר 2019
konqerror אמר: מחיקה מלאה מוחקת את אסימון ההפעלה. אפל חותמת רק על אסימונים עבור גרסאות נבחרות של iOS, כך שאם הגרסה הנוכחית אינה נחתמת, יש לעדכן את הטלפון.
הבדיקה האם גרסת iOS חתומה או לא מתרחשת כאשר אחת מותקנת לא מול גרסה שכבר מותקנת במכשיר. ל

כּוֹבֵשׁ

31 בדצמבר 2013
  • 8 בנובמבר 2019
C DM אמר: הבדיקה האם גירסת iOS חתומה או לא מתרחשת כאשר אחת מותקנת לא מול גרסה שכבר מותקנת במכשיר.

אתה טועה, אני עומד מאחורי ההערה שלי. הבדיקה של אסימון חתום בתוקף מתרחשת בכל אתחול. ניגוב היצרן מחק את האסימון, כך שהטלפון נשאר במצב נעול עד לרכישת אסימון חתום בתוקף. ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 8 בנובמבר 2019
konqerror אמר: אתה טועה, אני עומד מאחורי ההערה שלי. הבדיקה של אסימון חתום בתוקף מתרחשת בכל אתחול. ניגוב היצרן מחק את האסימון, כך שהטלפון נשאר במצב נעול עד לרכישת אסימון חתום בתוקף.
מצב נעול? האם יש תיעוד שמדבר על כל זה? ל

כּוֹבֵשׁ

31 בדצמבר 2013
  • 8 בנובמבר 2019
C DM אמר: מצב נעול? האם יש תיעוד שמדבר על כל זה?

עמוד 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

מידע ישן יותר:

הפעלה - וויקי האייפון

www.theiphonewiki.com ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 8 בנובמבר 2019
konqerror אמר: עמוד 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

מידע ישן יותר:

הפעלה - ויקי האייפון

www.theiphonewiki.com
איזה חלק שם מתייחס לשימוש בהגדרות איפוס ומחיקת נתונים במכשיר עצמו וכתוצאה מכך צריך לשדרג את iOS? ל

כּוֹבֵשׁ

31 בדצמבר 2013
  • 8 בנובמבר 2019
C DM אמר: איזה חלק שם מתייחס לשימוש בהגדרות איפוס ומחיקת נתונים במכשיר עצמו וכתוצאה מכך צריך לשדרג את iOS?

כפי שאמרתי, האסימון נמחק כשאתה מבצע מחיקה. זה נתוני משתמש. לאחר מכן אתה צריך אסימון חדש, ואפל מנפיקה אסימונים רק עבור גרסאות iOS נוכחיות. פשוט כמו זה.

אלו הן חדשות בעמוד הראשון באתר זה בכל פעם שאפל משנה את הגרסאות עליהן הם חותמים.
www.macrumors.com

אפל מפסיקה לחתום על iOS 13.1.2 ו-iOS 13.1.3 לאחר שחרורו של iOS 13.2

לאחר שחרורו של iOS 13.2 ב-28 באוקטובר, אפל הפסיקה היום לחתום על iOS 13.1.3, מה שאומר שדרוג לאחור לגרסה זו של iOS כבר לא... www.macrumors.com www.macrumors.com
כך פועלת נעילת ההפעלה. אפל לא תנפיק אסימונים עבור טלפונים נעולים בהפעלה ללא התחברות מתאימה של Apple ID. המערכת מונעת ממישהו להשתמש בטלפון שלך גם לאחר איפוס להגדרות היצרן.

זו גם הסיבה שאפל מבקשת ממך למחוק את הטלפון לאחר ביטול נעילת ה-SIM, כדי לאלץ רענון של האסימון מכיוון שהוא נושא גם נתוני נעילת SIM. נערך לאחרונה: 8 בנובמבר, 2019 ג

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 באוקטובר 2011
  • 8 בנובמבר 2019
konqerror אמר: כפי שאמרתי, האסימון נמחק כשאתה מבצע מחיקה. זה נתוני משתמש. לאחר מכן אתה צריך אסימון חדש, ואפל מנפיקה אסימונים רק עבור גרסאות iOS נוכחיות. פשוט כמו זה.

אלו הן חדשות בעמוד הראשון באתר זה בכל פעם שאפל משנה את הגרסאות עליהן הם חותמים.
www.macrumors.com

אפל מפסיקה לחתום על iOS 13.1.2 ו-iOS 13.1.3 לאחר שחרורו של iOS 13.2

לאחר שחרורו של iOS 13.2 ב-28 באוקטובר, אפל הפסיקה היום לחתום על iOS 13.1.3, מה שאומר שדרוג לאחור לגרסה זו של iOS כבר לא... www.macrumors.com www.macrumors.com
כך פועלת נעילת ההפעלה. אפל לא תנפיק אסימונים עבור טלפונים נעולים בהפעלה ללא התחברות מתאימה של Apple ID. המערכת מונעת ממישהו להשתמש בטלפון שלך גם לאחר איפוס להגדרות היצרן.

זו גם הסיבה שאפל מבקשת ממך למחוק את הטלפון לאחר ביטול נעילת ה-SIM, כדי לאלץ רענון של האסימון מכיוון שהוא נושא גם נתוני נעילת SIM.
אין ספק שמדובר בחדשות בעמוד הראשון על כך שגרסאות iOS כבר אינן חתומות, אבל זה קשור בעיקר לכך שמישהו יכול להתקין אותן אם הוא רוצה, לא פשוט לאיפוס הגדרות ומחיקת נתונים במכשיר. ל

כּוֹבֵשׁ

31 בדצמבר 2013
  • 8 בנובמבר 2019
C DM אמר: אין ספק שמדובר בחדשות בעמוד הראשון על כך שגרסאות iOS כבר לא חתומות, אבל זה מתייחס בעיקר לכך שמישהו יכול להתקין אותן אם הוא רוצה, לא פשוט לאיפוס הגדרות ומחיקת נתונים במכשיר.

אמרתי לך איך זה עובד, ה-OP הוכיח מה קורה, ואתה לא תאמין לאף אחד מאיתנו, אז סיימתי.

פילברט42

תוֹרֵם
פוסטר מקורי
20 ביולי 2014
ווסטרשייר, בריטניה
  • 8 בנובמבר 2019
konqerror אמר: מחיקה מלאה מוחקת את אסימון ההפעלה. אפל חותמת רק על אסימונים עבור גרסאות נבחרות של iOS, כך שאם הגרסה הנוכחית לא נחתמת, יש לעדכן את הטלפון

תודה, זה מסביר את זה. משהו שצריך להיזהר ממנו בעתיד.

eyungren

31 באוגוסט 2011
עשר-אפס-אחת-עשרה-אפס-אפס על אפס-שתיים
  • 9 בנובמבר 2019
konqerror אמר: זו גם הסיבה שאפל מבקשת ממך למחוק את הטלפון לאחר ביטול נעילת ה-SIM, כדי לאלץ רענון של האסימון מכיוון שהוא נושא גם נתוני נעילת SIM.
אני מכיר את ההוראות שהספקים שולחים לך אחרי שהם שולחים מצב ביטול נעילה לעשות זאת. עם זאת, זה לא משהו שהיה הכרחי מאז 2011.

יש לי שני מכשירי אייפון פתוחים לחלוטין (6s ו-6s) שנמצאים כרגע על iOS 9.0.2. הם נפתחו בסוף דצמבר 2015 וכל מה שנדרש היה הכנסת כרטיס SIM אחר. התעלמתי מההוראות לשחזור מכיוון ששני הטלפונים נשברו בכלא.

אז, אני מנחש שכל נתוני נעילת ה-SIM שמכילים שם אינם מספיקים כדי לאלץ שחזור כדי לבטל את הנעילה. אני מודע לכלליות של תהליך הנעילה אז אני רק סקרן - מדוע אפל מציעה שחזור אם שחזור אינו נחוץ (או ניתן להימנע ממנו) גם אם ה'אסימון' מאחסן נתוני נעילת SIM?

במקרה, הייתי מעוניין לשמוע את הטייק שלך על Semirestore, rootFS, iLEXRAT וכלי jailbreak אחרים המאפשרים לך לשחזר ללא שדרוג. ברור שניתן להביס את האסימון הזה או לעקוף אותו.