פורומים

תמיכה בטרקטורונים xFinity...

G

gpspad

פוסטר מקורי
4 בפברואר 2014
  • 28 בספטמבר 2020
לפני כמה שנים התקנתי את ההורים שלי עם טרקטורונים ומקלט SD Prime עם כרטיס כבלים. הם צופים דרך אפליקציית הערוצים, ולקח להם זמן להתרשם ממנה. זה איפשר להם להחזיק חבורה של טלוויזיות שבהן הם לא יכלו להרשות לעצמם אם הם היו צריכים לשכור מקלטים מ-xfinity.

ה-fcc נפטר מדרישות כרטיס הכבלים וייתכן כי ימי כרטיסי הטיונר של SD Prime יהיו ממוספרים.

אני ממש שונא את הרעיון לעבור מטרקטורון לקופסת רוקו. האם היו חדשות לגבי ש-xfinity תומך סוף סוף בתיבות סטרימינג אחרות?

אני אשמח לכוון את הכיוון למשהו כמו youtube tv אבל הם לעולם לא יוכלו פשוט להפיל את הכבלים. ס

להיות גבר

15 ביוני 2011
פילדלפיה


  • 30 בספטמבר 2020
אל תעצרו את הנשימה. זה היה בגרסת בטא תמידית ב-Roku, וזה מבאס. עלי לציין שאני משתמש קבוע באפליקציה ב-Roku. זה פגום, מתרסק וחסר תכונות שימושיות רבות. אני משוכנע לחלוטין שבמקום להתרחב לתמוך בפלטפורמות אחרות, Comcast למעשה תפסיק לתמוך באפליקציית Roku בקרוב, עכשיו שיש להם מכשיר סטרימינג משלהם זמין ללקוחות.
תגובות:BJMRmage G

gpspad

פוסטר מקורי
4 בפברואר 2014
  • 30 בספטמבר 2020
אני מניח שההורים שלי פשוט יצטרכו להתרגל לרעיון שהם יצטרכו לשלם הרבה כסף לקומקאסט, או לעבור למשהו כמו YouTube TV.

אני מנסה להגדיר את הבית שלהם ליום שבו הטלוויזיה מסופקת דרך סטרימינג ו-ethernet. אבל אין להם אפשרויות גם לספקי אינטרנט והם לא רואים ש-5G באזור שלי משנה את מונופול ה-comcast.

זה לא יהיה כל כך נורא אם הם לא היו רק כל כך חמדנים עם דמי השכרת המכשיר. ח

מאוורר HD

תוֹרֵם
30 ביוני 2007
  • 30 בספטמבר 2020
gpspad אמר: לפני כמה שנים התקנתי את ההורים שלי עם טרקטורונים ומקלט SD Prime עם כרטיס כבלים.

לא בטוח שאני מבין את הבעיה שלך. כרטיס כבלים אפשר לך לגשת לתוכן של ספקי טלוויזיה בכבלים מבלי שתצטרך לקנות / לשכור קופסת טלוויזיה בכבלים. עם הפסקת התמיכה בכרטיסי הכבלים, אתה פשוט קונה קופסת טלוויזיה בכבלים מאושרת.

קופסאות טלוויזיה מחוץ לשוק

למד על קופסאות טלוויזיה מחוץ לשוק בבעלות הלקוח. www.xfinity.com

למכירה קופסאות לטלוויזיה בכבלים XFINITY | איביי

מבצעים מעולים על קופסאות טלוויזיה בכבלים XFINITY. זה זמן מצוין לשדרג את מערכת הקולנוע הביתית שלך עם המבחר הגדול ביותר באתר eBay.com. משלוח מהיר וחינמי על פריטים רבים! www.ebay.com
אם יש אפליקציית Apple TV עבור התוכן שלך, כגון HBO, אז אתה יכול פשוט להשתמש ב-Apple TV כדי לגשת אליו. לא כל אפליקציות הערוצים תומכות באימות Comcast, למרבה הצער.

ערוך כדי לתקן כמה שגיאות. נערך לאחרונה: 1 באוקטובר 2020

BJMRmage

2 באוקטובר 2007
  • 1 באוקטובר 2020
עברנו לאחרונה ותקעי ה-Coax לא כולם עובדים אז בחרנו לגרום למכשירי ROKU להזרים Xfinity דרך אפליקציית Stream ב-Roku. כרגע יש לנו אקספרס, אולטרה וטלוויזיה ולכולם יש בעיות קבועות. הם מפסיקים את ההרשאה שלנו כל הזמן ואנחנו צריכים להיכנס שוב... מה שיכול לקחת רק ניסיון אחד או ימים כדי לקבל שוב שירות. נציגי Xfinity הם בדיחה מכיוון שהם לא יודעים הרבה על האפליקציה - 'אנא התקשר ליצרן לגבי הנושא הזה' [זו האפליקציה שלך]....'האם אתה מסמן את התיבה באפליקציה כדי לזכור אותך' [שם אין תיבה שאתה נכנס אליה באמצעות קישור דפדפן עם קוד...'זה כנראה רק זמן עמוס להזרים' [לא זה קורה בכל שעה ביום]. כל אפליקציה אחרת שיש לי ב-ROKU תעבוד...אבל לא Xfinity. זו יכולה להיות בעיה כלשהי מצדי שהטכנאים לא יכולים להבין.

באמת רציתי רק AppleTVs אבל עם אפליקציית הסטרימינג הייתי צריך לקנות ROKU. לצערי אני לא חושב ש-Xfinity דואגת לאפליקציה החצי אפויה הזו, אלא רק עשתה זאת כדי לפייס את המנדט הממשלתי של לא להזדקק לכרטיס כבלים, אבל כנראה מצאה דרך לומר שאתה יכול פשוט להזרים בכל מכשיר אחר מלבד טלוויזיה עם אפליקציה אז אין צורך להתמקד בזה.

בכנות, לא היה אכפת לי לשלם תוספת חודשית כדי להשתמש במכשיר סטרימינג שאינו Xfinity במקום לשכור מ-Xfinity (במיוחד שיש לי בעיות) ולהיות בעל אפליקציה לכל מכשיר שמאפשרת לך להזרים Xfinity TV. אז יכולתי לחבר את ה-AppleTV לאפליקציה לשימוש - אפליקציה שאינה בצורת בטא.

המחשבה הבאה היא פשוט להשיג אינטרנט ולקבל שירות טלוויזיה בסטרימינג במקום אחר, אבל נראה שכולם עולים בכל מקרה במחיר. G

gpspad

פוסטר מקורי
4 בפברואר 2014
  • 4 באוקטובר 2020
HDFan אמר: לא בטוח שאני מבין את הבעיה שלך. כרטיס כבלים אפשר לך לגשת לתוכן של ספקי טלוויזיה בכבלים מבלי שתצטרך לקנות / לשכור קופסת טלוויזיה בכבלים. עם הפסקת התמיכה בכרטיסי הכבלים, אתה פשוט קונה קופסת טלוויזיה בכבלים מאושרת.

קופסאות טלוויזיה מחוץ לשוק

למד על קופסאות טלוויזיה מחוץ לשוק בבעלות הלקוח. www.xfinity.com

למכירה קופסאות לטלוויזיה בכבלים XFINITY | איביי

מבצעים מעולים על קופסאות טלוויזיה בכבלים XFINITY. זה זמן מצוין לשדרג את מערכת הקולנוע הביתית שלך עם המבחר הגדול ביותר באתר eBay.com. משלוח מהיר וחינמי על פריטים רבים! www.ebay.com
אם יש אפליקציית Apple TV עבור התוכן שלך, כגון HBO, אז אתה יכול פשוט להשתמש ב-Apple TV כדי לגשת אליו. לא כל אפליקציות הערוצים תומכות באימות Comcast, למרבה הצער.

ערוך כדי לתקן כמה שגיאות.

הבעיה היא שלאנשים מבוגרים יש חווית טלוויזיה מסוימת לה הם מצפים; וזה לא אוסף של אפליקציות שהם צריכים לגלול דרכם.

אנשים צעירים יותר יכולים להתמודד עם זה, ועזבו את הכבלים המסורתיים בהמוניהם. זה משאיר את חברות הכבלים מקבלות כל שקל שהן יכולות ממשתמשים שלא מוכנים לאכול את הטלוויזיה שלהם.

עדיין לא ראיתי אחת מהקופסאות האלה שאתה יכול לקנות בוודאות. פתרון כרטיס הכבלים עם הערוצים חסך אז כ-30 דולר לחודש או 360 דולר לשנה בדמי השכירות. אני מקווה שאוכל להמשיך את זה עבורם עד שפתרון 5G אלחוטי יאלץ דברים להשתנות.

אבל בתור מישהו שמתמצא בטכנולוגיה, עצוב לראות כמה מונופולים בכבלים מפריעים לכל הדברים המגניבים שטלוויזיות ומכשירים יכולים לעשות, רק בגלל שהם צריכים להוציא מאיתנו דמי שכירות של מיליארדים. G

gpspad

פוסטר מקורי
4 בפברואר 2014
  • 4 באוקטובר 2020
BJMRamage אמר: עברנו לאחרונה והתקעי Coax לא כולם עובדים אז בחרנו לגרום למכשירי ROKU להזרים Xfinity דרך אפליקציית Stream ב-Roku. כרגע יש לנו אקספרס, אולטרה וטלוויזיה ולכולם יש בעיות קבועות. הם מפסיקים את ההרשאה שלנו כל הזמן ואנחנו צריכים להיכנס שוב... מה שיכול לקחת רק ניסיון אחד או ימים כדי לקבל שוב שירות. נציגי Xfinity הם בדיחה מכיוון שהם לא יודעים הרבה על האפליקציה - 'אנא התקשר ליצרן לגבי הנושא הזה' [זו האפליקציה שלך]....'האם אתה מסמן את התיבה באפליקציה כדי לזכור אותך' [שם אין תיבה שאתה נכנס למערכת באמצעות קישור דפדפן עם קוד...'זה כנראה רק זמן עמוס להזרים' [לא זה קורה בכל שעה ביום]. כל אפליקציה אחרת שיש לי ב-ROKU תעבוד...אבל לא Xfinity. זו יכולה להיות בעיה כלשהי מצדי שהטכנאים לא יכולים להבין.

באמת רציתי רק AppleTVs אבל עם אפליקציית הסטרימינג הייתי צריך לקנות ROKU. לצערי אני לא חושב ש-Xfinity דואגת לאפליקציה החצי אפויה הזו, אלא רק עשתה זאת כדי לפייס את המנדט הממשלתי של לא להזדקק לכרטיס כבלים, אבל כנראה מצאה דרך לומר שאתה יכול פשוט להזרים בכל מכשיר אחר מלבד טלוויזיה עם אפליקציה אז אין צורך להתמקד בזה.

בכנות, לא היה אכפת לי לשלם תוספת חודשית כדי להשתמש במכשיר סטרימינג שאינו Xfinity במקום לשכור מ-Xfinity (במיוחד שיש לי בעיות) ולהיות בעל אפליקציה לכל מכשיר שמאפשרת לך להזרים Xfinity TV. אז יכולתי לחבר את ה-AppleTV לאפליקציה לשימוש - אפליקציה שאינה בצורת בטא.

המחשבה הבאה היא פשוט להשיג אינטרנט ולקבל שירות טלוויזיה בסטרימינג במקום אחר, אבל נראה שכולם עולים בכל מקרה במחיר.

תודה על התשובה, ניסיתי את אפליקציית xfinity של סמסונג, לא נראה שזו התשובה. כמו שאמרת חוויה שונה מאוד.

עם ה-apple TVOS החדש שתומך בכמה מצלמות וידאו, אשמח מאוד שה-apple tv יהיה הטלוויזיה שלי.

בעולם מושלם יכולתי להשיג אינטרנט בערך 60 דולר לחודש ואז להוסיף משהו כמו youtube tv.

לרוע המזל, המחקר שלי על 5g ביתי עושה רושם שהוא עדיין רחוק שנים מלהיות מתחרה של xfinity לשירותי אינטרנט, אלא אם כן אתה גר בעיר גדולה ואין לי ספק ש-xfinity תפעל נגד כל התרחבות לשווקים האלה.
תגובות:BJMRmage ח

מאוורר HD

תוֹרֵם
30 ביוני 2007
  • 4 באוקטובר 2020
gpspad אמר: עדיין לא ראיתי את אחת מהקופסאות האלה שאתה יכול לקנות על הסף.

הם שם בחוץ.

arris xg1v4 ב'אלקטרוניקה של טלוויזיה, וידאו ואודיו ביתי' | איביי

מצא את arris xg1v4 ממבחר עצום של 'אלקטרוניקה לטלוויזיה, וידאו ואודיו ביתי'. קבלו מבצעים מעולים באיביי! www.ebay.com
gpspad אמר: לרוע המזל, המחקר שלי על 5g ביתי גורם לכך שנראה שהוא עדיין רחוק שנים מלהיות מתחרה xfinity לשירותי אינטרנט,

אם אתה רוצה את המהירויות הכי מהירות זה לא יכול להיות. כבל DOCSIS 4 יתמוך ב-10 Gbs למטה, 6 Gbs למעלה. בדיקות נוכחיות מראות 5G אמצע פס פועל בטווח של 100-900 Mbps. Millimeter 5G הוא המהיר ביותר ב-1 Gbs, אך לעת עתה יש לו שימוש מוגבל בלבד בגלל טווח מוגבל, חוסר יכולת לעבור דרך קירות וכו'. פ

pmiles

12 בדצמבר 2013
  • 4 באוקטובר 2020
למה לא פשוט להשיג מודם כבלים, להפעיל כבל Ethernet ל-AppleTV ולחבר את ה-AppleTV לטלוויזיה שלך באמצעות HDMI. אתה לא צריך לשכור שום דבר מקומקאסט, אבל תצטרך לשלם עבור הגישה לאינטרנט שלהם... בקלות הרבה יותר זול מערוצי הכבלים שלהם.

אתה יכול להוסיף אנטנת OTA לטלוויזיה ולקבל ערוצים מקומיים בחינם בהנחה שאתה גר קרוב לעיר. הוסף את Hulu תמורת 7 דולר לחודש ותוכל לקבל הרבה מתכני הטלוויזיה ביום או יומיים לאחר שידורו. לעזאזל אתה יכול להוסיף את כל אפליקציות הסטרימינג, רק תבחר מתי יהיה לך מנוי פעיל. ניתן לצפות בתוכן בכל עת, לא רק כאשר הוא משודר במקור. אז לקונה חכם יש אפליקציות סטרימינג רבות אבל משלם בפועל רק מנוי לאחת בכל זמן נתון. אז Hulu לחודש... ואז CBS All Access... וכו'.

עם Comcast אתה משלם על עומס סירה של דברים שלעולם לא תצפה בהם ועבור הרבה דברים שאתה באמת יכול לקבל בחינם עם OTA.

חותכים את החוט..... חותכים... את... החוט. זה 2020, קומקאסט חולבת אותך עם שירות הכבלים שלהם. אתה משלם על זה יותר מדי, נקודה.

BJMRmage

2 באוקטובר 2007
  • 5 באוקטובר 2020
^ אני יכול להבין לגמרי את מחשבות ה-OP לגבי אי התמודדות עם כל המנויים האלה והאפליקציות השונות. עבור קשישים הם פשוט רוצים שדברים יעבדו בצורה מאוד דומה (לעזאזל, גם אני מעדיף את זה) הטרחה של אפליקציית Xfinity Beta ב-ROKU שלי גורמת לי רק לרצות להשכרה קופסה עובדת. יש ימים שאנחנו צריכים לאשר מחדש את האפליקציה (מספר פעמים עד שהיא סוף סוף עובדת) ולמרות שה-Xfinity UX דומה, החוויה אינה זהה.

ישנן אפשרויות אחרות דומות כמו Sling או AT&TV אבל כולן אינן בדיוק אותה חוויה ודורשות חשיבה חדשה להתמודדות...ויכולת להכניס בקלות מספרי ערוצים או ערוצים למעלה/למטה בקלות.

Satcomer

19 בפברואר 2008
אזור אגמי האצבעות
  • 5 באוקטובר 2020
gpspad אמר: לפני כמה שנים התקנתי את ההורים שלי עם טרקטורונים ומקלט SD Prime עם כרטיס כבלים. הם צופים דרך אפליקציית הערוצים, ולקח להם זמן להתרשם ממנה. זה איפשר להם להחזיק חבורה של טלוויזיות שבהן הם לא יכלו להרשות לעצמם אם הם היו צריכים לשכור מקלטים מ-xfinity.

ה-fcc נפטר מדרישות כרטיס הכבלים וייתכן כי ימי כרטיסי הטיונר של SD Prime יהיו ממוספרים.

אני ממש שונא את הרעיון לעבור מטרקטורון לקופסת רוקו. האם היו חדשות לגבי ש-xfinity תומך סוף סוף בתיבות סטרימינג אחרות?

אני אשמח לכוון את הכיוון למשהו כמו youtube tv אבל הם לעולם לא יוכלו פשוט להפיל את הכבלים.

מה קרה אנשי כבלים הם לא טיפשים וגילו שהם יכולים לעצור את הדברים של צד שלישי שמשתמשים עושים יותר עם הדברים שלהם והתחילו להצפין בשירות שלהם, כולל משתמשים בסיסיים עם שכירות מהם! זו הסיבה שיותר ויותר אנשים חתכו את הכבל כמו שאומרים וחזרו לאנטנות ולאותות טלוויזיה לא דחוסים ולשירותים מקוונים עם לפעמים תיבות טלוויזיה מרובות כמו אמזון, נטפליקס ואפל, כמו גם אחרות! רק זכרו שתיבה הטובה ביותר לשירותי גוגל היא Nvidia Shield, כמובן עבור Apple User ו-4K Apple TV!

oneMadRssn

8 בספטמבר 2011
אֵירוֹפָּה
  • 5 באוקטובר 2020
gpspad אמר: בעולם מושלם יכולתי להשיג אינטרנט עבור כ-$60 לחודש ואז להוסיף משהו כמו youtube tv.

למה זו לא אופציה? YoutubeTV נראה ומרגיש פחות או יותר כמו אפליקציית הערוצים עם מקלט ה-Prime שציינת. G

gpspad

פוסטר מקורי
4 בפברואר 2014
  • 5 באוקטובר 2020
oneMadRssn אמר: למה זו לא אפשרות? YoutubeTV נראה ומרגיש פחות או יותר כמו אפליקציית הערוצים עם מקלט ה-Prime שציינת.

העולם המושלם הוא שאוכל להשיג אינטרנט מהיר עבור כ-$60 חודש באזור שלי. אנחנו יכולים להשיג רק אינטרנט xfinity. אין תחרות, אין אפשרויות אחרות. כל חבילה הגונה של xfinity היא זמנית בלבד עם מהירות מוגבלת, mak8ng לשלם עבור תוספת בזמן שהם מפעילים נקודה חמה מחוץ לבית שלך. לזה התכוונתי כשאני לא אופציה.

בשבילי הייתי מוותר על כבל, ומזרים הכל. זה מרגיש כמו ההקרבה שלך כדי לחסוך כסף, אבל אני יכול לחיות עם זה.

אבל לאנשים מבוגרים, קשה יותר לאבד את תחושת הטלוויזיה שהם כל כך רגילים אליה.

oneMadRssn

8 בספטמבר 2011
אֵירוֹפָּה
  • 6 באוקטובר 2020
gpspad אמר: העולם המושלם הוא שאוכל להשיג אינטרנט מהיר עבור כ-$60 חודש באזור שלי. אנחנו יכולים להשיג רק אינטרנט xfinity. אין תחרות, אין אפשרויות אחרות. כל חבילה הגונה של xfinity היא זמנית בלבד עם מהירות מוגבלת, mak8ng לשלם עבור תוספת בזמן שהם מפעילים נקודה חמה מחוץ לבית שלך. לזה התכוונתי כשאני לא אופציה.

בשבילי הייתי מוותר על כבל, ומזרים הכל. זה מרגיש כמו ההקרבה שלך כדי לחסוך כסף, אבל אני יכול לחיות עם זה.

אבל לאנשים מבוגרים, קשה יותר לאבד את תחושת הטלוויזיה שהם כל כך רגילים אליה.

אני מבולבל, נראה שאתה מדבר על שני דברים: (1) מהירויות אינטרנט ו-(2) ממשק משתמש של טלוויזיה בכבלים.

לגבי (1), האם xfinity אינו ספק אינטרנט בכבלים? אם יש לך טלוויזיה בכבלים דרכם, אז בוודאי יש להם תוכניות אינטרנט בלבד. https://www.xfinity.com/learn/internet-service/deals

לגבי (2), YoutubeTV מאוד מרגיש כמו טלוויזיה בכבלים. יש מדריך טלוויזיה, ואתה בוחר ערוצים לצפייה ישירה.

עם זאת, אני מסכים שסביר להניח ש-youtubetv + אינטרנט בכבלים לא יהיה זול יותר בטווח הקצר. YTTV יקר, ו-xfinity תגבור את המחיר של האינטרנט בכל שנה (כמו שעושים בכבלים). אבל אני חושב שטווח ארוך הוא הצעד הנכון עבור רוב האנשים. ח

מאוורר HD

תוֹרֵם
30 ביוני 2007
  • 6 באוקטובר 2020
oneMadRssn אמר: ו-xfinity תגביר את המחיר של האינטרנט בכל שנה (כמו שעושים בכבלים).

זה לא היה הניסיון שלי. כל שנה בערך אני מבקש מהם לעבור על מחיר החבילה שלהם ובכל שנה המחיר יורד, או שמהירות הנתונים עולה באותו תשלום. לאחרונה הם הורידו את עמלת הנתונים הבלתי מוגבלת של $50. אם לא תבדוק איתם מדי פעם העלויות שלך יגדלו. אתה צריך להיות פרואקטיבי.

oneMadRssn

8 בספטמבר 2011
אֵירוֹפָּה
  • 7 באוקטובר 2020
HDFan אמר: זה לא היה הניסיון שלי. כל שנה בערך אני מבקש מהם לעבור על מחיר החבילה שלהם ובכל שנה המחיר יורד, או שמהירות הנתונים עולה באותו תשלום. לאחרונה הם הורידו את עמלת הנתונים הבלתי מוגבלת של $50. אם לא תבדוק איתם מדי פעם העלויות שלך יגדלו. אתה צריך להיות פרואקטיבי.

כן, אני מסכים. אני עושה את אותו הדבר עם ISP, ולמעשה בפעם האחרונה הם הסכימו לנעול את התעריף שלי לשנתיים. אבל הבחור הזה מבקש שההורים שלו כמו שהבנתי, עדיין בכבלים רגילים וסביר להניח שלא מנהלים משא ומתן כל שנה. אני חושב שאנחנו במיעוט מבחינת היותנו סופר אקטיביים לגבי תעריפי ספקיות האינטרנט.