פורומים

תיקון נזקי צבע של Apple Watch

נ

ניקיפורדיס

פוסטר מקורי
1 ביולי 2017
  • 22 במאי 2018
יש רעיונות איך לתקן/לצבוע את זה? יש לי מעט בראש אבל אני לא בטוח אם הם הולכים לעבוד.

הצג את פריט המדיה '>

iMacDragon

18 באוקטובר 2008
בְּרִיטַנִיָה


  • 22 במאי 2018
מכיוון שזהו תהליך אנודיזציה במפעל שום דבר שאתה יכול לעשות בבית כנראה יצור תיקון חלק למרבה הצער, אם כי אולי שווה לשאול שאילתה עם אפל מכיוון שהיא לא באמת אמורה לעשות זאת בקלות נ

ניקיפורדיס

פוסטר מקורי
1 ביולי 2017
  • 22 במאי 2018
שלחתי אותו לספק השירות המורשה של אפל והספק שלח אותו לאפל. אפל בדקה את זה והשיבה להם 'הנזק הפיזי שלו - לא זכאי להחלפה בחינם'. שאלתי את הספק אם הם יכולים לתקן לי ואמרו לי שאין הליך כזה ושאין חלק שאפשר להחליף. הם הציעו להחליף את כל המכשיר רק תמורת €300+.

אני לגמרי מסכים איתך שזה לא צריך לעשות את זה. הנקודה שראית בתמונה למעלה היא לא היחידה. יש עוד 2 פגמים, נקודה אחת וקו אחד, במקום שברור שזה לא ניזוק על ידי הלקוח אבל משהו השתבש במהלך הליך הצביעה במפעל (בדוק את התמונה למטה). אבל מה אני יכול לעשות? הם לא מקבלים את העובדות שלי.

אני יודע שהתוצאה לא תהיה מושלמת, אבל אני מוכן לצבוע אותה, אני רוצה שהנקודה הלבנה הזו תיעלם, היא נראית רע מאוד.

אני רוצה לנסות לכסות אותו באיזה לק שחור, מה דעתכם?

הצג את פריט המדיה '>

ג'סטיני

תוֹרֵם
28 ביולי 2008
Bubbletucky
  • 22 במאי 2018
Nikiforidis אמר: אני יודע שהתוצאה לא תהיה מושלמת, אבל אני מוכן לצבוע אותה, אני רוצה שהנקודה הלבנה הזו תיעלם, היא נראית רע מאוד.

אני רוצה לנסות לכסות אותו באיזה לק שחור, מה דעתכם?

אני חושב שזה ייראה הרבה פחות בולט, אבל כנראה לא הגוון המושלם של אפור. אם הייתי בנעליים שלך, הייתי מנסה את זה כי באמת אין לך מה להפסיד (כל עוד אתה לגמרי מעבר לאחריות שלך). נערך לאחרונה: 22 במאי 2018
תגובות:ניקיפורדיס

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 22 במאי 2018
Nikiforidis אמר: יש רעיונות איך לתקן/לצבוע את זה? יש לי מעט בראש אבל אני לא בטוח אם הם הולכים לעבוד.

צפה בקובץ המצורף 762537

בהיותך אפל לא מוכן להחליף את השעון מכיוון שהם מחשיבים אותו פגום, אתה יכול גם לנסות סוג כלשהו של צבעי טאצ'-אפ לרכב שעשוי להיות בעל עמידות רבה יותר באיטום האזורים הסדוקים. בסופו של דבר הבעיה עם אלומיניום אנודייז, היא ברגע שהוא מנותק, הוא ממשיך להתפשט. אז אני בהחלט אגע בזה אם אתה יכול ואם אתה מרגיש בנוח עם זה. נערך לאחרונה: 22 במאי 2018
תגובות:ג'סטיני

לניוולנטין

25 באפריל, 2011
  • 22 במאי 2018
ניקיפורדיס אמר: אני רוצה לנסות לכסות אותו באיזה לק שחור, מה דעתך?
אני חושב שבמקום כתם אלומיניום מבריק ומכוער, יהיה לך גוש לק מכוער על השעון. כמו כן, מכיוון שהדינג כל כך קרוב לכפתור הצד אתה מסתכן בלבלגן במהלך היישום; אתה עלול להדביק את כפתור הצד שלך תקוע לצמיתות, במיוחד אם אי פעם תנסה להסיר את התיקון המאולתר שלך; אצטון יפסיס את הלק, שלאחר מכן יתנדף בין הכפתור הצדדי והמארז, עד לאטמי הכפתור, שם הוא יוכל להתכונן מחדש (ואולי גם להמיס את האיטום וגם לגרום לו להדביק את הכפתור הזה ממש טוב. )

אז במקומך הייתי נזהר במיוחד. האם זה באמת שווה את זה? אולי פשוט תחיה עם הנזק. ראה את זה כ'נקודת יופי' למשך כל הזמן שיש לך את השעון הזה...

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 22 במאי 2018
לניוולנטין אמר: אני חושב שבמקום כתם אלומיניום מבריק ומכוער, יהיה לך כתם לק מכוער על השעון שלך. כמו כן, מכיוון שהדינג כל כך קרוב לכפתור הצד אתה מסתכן בלבלגן במהלך היישום; אתה עלול להדביק את כפתור הצד שלך תקוע לצמיתות, במיוחד אם אי פעם תנסה להסיר את התיקון המאולתר שלך; אצטון יפסיס את הלק, שלאחר מכן יתנדף בין הכפתור הצדדי והמארז, עד לאטמי הכפתור, שם הוא יוכל להתכונן מחדש (ואולי גם להמיס את האיטום וגם לגרום לו להדביק את הכפתור הזה ממש טוב. )..

אני חושב שהגזמת יותר מדי והופכת את זה לקשה יותר ממה שצריך. החלקה פשוטה של ​​מעט צבע או לק אינה כה דרסטית כדי לגרום לזה להישמע. כמו כן, למען הפרוטוקול, על ידי _לא_ לגעת באזור זה, האלומיניום האנודייז ימשיך להישבר אם הוא יבוא במגע עם כל דבר אחר, ככל הנראה יחמיר. בהחלט הייתי נוגע בו עם כמות מינימלית של צבע/ליטוש ככל האפשר, כי ברגע שהאלומיניום מסדרת 7000 יתפצל, ידוע שהוא מתפשט. שפע שרשורים בנושא זה. נ

ניקיפורדיס

פוסטר מקורי
1 ביולי 2017
  • 23 במאי 2018
שניכם צודקים, אם אני **** את זה עם הלק אני עלול להזיק לכפתור הצד. מצד שני גם Relentless Power צודק, אם לא אכסה את זה זה ימשיך להתפשט.

אני צריך לצבוע אותו החל מהצד הנגדי של הכפתור ולאט לאט להתקרב אליו. עכשיו איך אני הולך לעשות את זה בלי להדביק את כפתור הצד, אני באמת לא יודע. זה מסוכן.

מה לגבי טוש קבוע במקום לק או צבע לרכב?
[doublepost=1527068740][/doublepost]
כוח חסר רחמים אמר: Being an אפל לא מוכנה להחליף את השעון מכיוון שהם רואים בו פגום , אתה יכול גם לנסות סוג כלשהו של צבע ליטוש לרכב שעשוי להיות בעל עמידות רבה יותר באיטום האזורים הסדוקים. בסופו של דבר הבעיה עם אלומיניום אנודייז, היא ברגע שהוא מנותק, הוא ממשיך להתפשט. אז אני בהחלט אגע בזה אם אתה יכול ואם אתה מרגיש בנוח עם זה.

אפל לא רואה במכשיר פגום. אפל מחשיבה זאת כ'בלאי רגיל'.
בדוק את ההודעה שלי כאן: https://discussions.apple.com/message/33431275#33431275

אבזיגל

תוֹרֵם
18 ביולי 2011
סינגפור
  • 23 במאי 2018
Nikiforidis אמר: שלחתי אותו לספק השירות המורשה של אפל והספק שלח אותו לאפל. אפל בדקה את זה והשיבה להם 'הנזק הפיזי שלו - לא זכאי להחלפה בחינם'. שאלתי את הספק אם הם יכולים לתקן לי ואמרו לי שאין הליך כזה ושאין חלק שאפשר להחליף. הם הציעו להחליף את כל המכשיר רק תמורת €300+.

אני לגמרי מסכים איתך שזה לא צריך לעשות את זה. הנקודה שראית בתמונה למעלה היא לא היחידה. יש עוד 2 פגמים, נקודה אחת וקו אחד, במקום שברור שזה לא ניזוק על ידי הלקוח אבל משהו השתבש במהלך הליך הצביעה במפעל (בדוק את התמונה למטה). אבל מה אני יכול לעשות? הם לא מקבלים את העובדות שלי.

אני יודע שהתוצאה לא תהיה מושלמת, אבל אני מוכן לצבוע אותה, אני רוצה שהנקודה הלבנה הזו תיעלם, היא נראית רע מאוד.

אני רוצה לנסות לכסות אותו באיזה לק שחור, מה דעתכם?

צפה בקובץ המצורף 762543

אתה חייב לטעון שעבודת הצביעה על השעון מתקלקלת מעצמה מבלי שעשית משהו, ואתה מאמין שזה פגם בקבוצת המכשירים.


זה היה השעון שלי בשנה שעברה.

השאר את השעון בשקט ואל תנסה לתקן או לשנות אותו בשום צורה.

העצה שלי היא להמשיך לנסות עם אפל. חוויתי חוויה דומה עם Apple Watch שלי, ורק בניסיון השלישי הבחור בחנות אפל הסכים לקחת אותו. קיבלתי שעון חלופי שבוע לאחר מכן. פעמיים הראשונות קיבלתי את אותה תגובה - נזק פני השטח שלא משפיע על תפקוד המכשיר אינו מכוסה. וזה שטויות כשחושבים שחלק מהתפקיד של שעון הוא להיראות טוב וברור שהיה משהו לא בסדר ב-QC של המכשיר.

זה יכול להיות מתסכל (כי אתה צריך לעשות נסיעות מרובות לחנות של אפל) ומרגיז (כי הפגמים בשעון גורמים לו לכאב עיניים), אבל אני מאמין שהתוצאה הטובה ביותר היא להמשיך לנסות עד שאפל תחליף את השעון שלך גרסה חדשה, לא פגומה. נ

ניקיפורדיס

פוסטר מקורי
1 ביולי 2017
  • 23 במאי 2018
אבזיגל אמר: אתה חייב לטעון שעבודת הצביעה בשעון מתקלקלת מעצמה מבלי שעשית משהו, ואתה מאמין שזה פגם בקבוצת המכשירים.


זה היה השעון שלי בשנה שעברה.

השאר את השעון בשקט ואל תנסה לתקן או לשנות אותו בשום צורה.

העצה שלי היא להמשיך לנסות עם אפל. חוויתי חוויה דומה עם Apple Watch שלי, ורק בניסיון השלישי הבחור בחנות אפל הסכים לקחת אותו. קיבלתי שעון חלופי שבוע לאחר מכן. פעמיים הראשונות קיבלתי את אותה תגובה - נזק פני השטח שלא משפיע על תפקוד המכשיר אינו מכוסה. וזה שטויות כשחושבים שחלק מהתפקיד של שעון הוא להיראות טוב וברור שהיה משהו לא בסדר ב-QC של המכשיר.

זה יכול להיות מתסכל (כי אתה צריך לעשות נסיעות מרובות לחנות של אפל) ומרגיז (כי הפגמים בשעון גורמים לו לכאב עיניים), אבל אני מאמין שהתוצאה הטובה ביותר היא להמשיך לנסות עד שאפל תחליף את השעון שלך גרסה חדשה, לא פגומה.

ובכן, כשיש לך מזל, יש לך חנות אפל בקרבת מקום. כשאין לך מזל כמוני, אתה צריך לשלם 44 אירו עבור משלוח ועבור אבחון בכל פעם שאתה שולח את המכשיר מספק השירות המורשה לאפל. כבר שילמתי את הסכום הזה רק כדי לקבל את התשובה העילגת 'נזק בלאי רגיל ללא צורך בתיקון', לשלם שוב 44 אירו זה חסר טעם.
[doublepost=1527071233][/doublepost] אגב, תודה על השיתוף במחשבותייך אבזיגל, יש לי בראש גם את האפשרות 'לעשות כלום' לגבי הצבע.

אבזיגל

תוֹרֵם
18 ביולי 2011
סינגפור
  • 23 במאי 2018
Nikiforidis אמר: ובכן, כשיש לך מזל, יש לך חנות אפל בקרבת מקום. כשאין לך מזל כמוני, אתה צריך לשלם 44 אירו עבור משלוח ועבור אבחון בכל פעם שאתה שולח את המכשיר מספק השירות המורשה לאפל. כבר שילמתי את הסכום הזה רק כדי לקבל את התשובה העילגת 'נזק בלאי רגיל ללא צורך בתיקון', לשלם שוב 44 אירו זה חסר טעם.
[doublepost=1527071233][/doublepost] אגב, תודה על השיתוף במחשבותייך אבזיגל, יש לי בראש גם את האפשרות 'לעשות כלום' לגבי הצבע.

טוב זה פשוט מבאס. אני מניח שהיה לי מזל שסוף סוף נפתחה חנות של אפל בארצי ביולי האחרון. אחרת, כנראה שלא היה לי מזל באופן דומה.

אני חושב שניסיון לצייר על הבעיה רק ​​יגרום לזה להיראות אפילו יותר גרוע. להשאיר את זה כמו שהוא או אולי לשים תיק סביב זה? נ

ניקיפורדיס

פוסטר מקורי
1 ביולי 2017
  • 23 במאי 2018
אבזיגל אמר: טוב זה פשוט מבאס. אני מניח שהיה לי מזל שסוף סוף נפתחה חנות של אפל בארצי ביולי האחרון. אחרת, כנראה שלא היה לי מזל באופן דומה.

אני חושב שניסיון לצייר על הבעיה רק ​​יגרום לזה להיראות אפילו יותר גרוע. להשאיר את זה כמו שהוא או אולי לשים תיק סביב זה?

יש לך מזל באמת.

Apple watch הוא מוצר מאוד יפה ואחרי הכל זה שעון. לשים תיק סביבו... המממ, לא. תגובות:קרי78

קרי78

14 בספטמבר 2016
  • 29 בינואר 2019
תודה אף פעם לא חשבתי על זה תגובות:סטיב לאינה וקרי78

קרי78

14 בספטמבר 2016
  • 29 בינואר 2019
SDColorado אמר: אני יודע שאתה שואל על ה-Silver Aluminum והתשובה של KarimLeVallois היא כנראה הימור טוב כמו כל אחד.

אבל משהו ששווה לנסות בדגמי Space Grey הוא Birchwood-Casey Aluma Black . למרות 'שחור' בשם, למעשה נדרשות כמה יישומים כדי להשיג שחור. יישומים ראשונים ישיגו גוונים של אפור. כשהשתמשתי בו כדי להשחיר שריטות במארזים של אופנוע אלומיניום שחור אנודייז, נדרשו לי 4 או 5 יישומים כדי להתאים לשחור.

עם זאת, בהיותו נוזל דק למדי, תצטרך גם לנקוט בזהירות רבה כדי לראות לאן הוא הולך. בעיה שלא הייתי צריך להתמודד איתה. אבל עם שעון, במיוחד תלוי איפה השריטות, תצטרך לצפות בנוזל עודף.

היתרון של אלומה שחור על פני צבע הוא שמדובר בחומר כימי שבמגע עם אלומיניום (לא אלומיניום מחומצן) יגרום לתגובה כימית שהופכת את פני האלומיניום לשחור. אז זה יותר קבוע.

אבל מעולם לא ניסיתי את זה ב-Apple Watch, אז אני לא יכול לדבר על התוצאות. השימוש על אחריותך בלבד תגובות:קרי78

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 30 בינואר 2019
KarimLeVallois אמר: אולי תיקח אותו לחנות רכב ותבקש מהם להתאים לו צבע?

אני לא יודע שהם יכולים, כי זה לא טכנית 'צייר', זה אלומיניום אנודייז. ואפילו מנסה להשתמש בצבע רכב, זה יצטרך להשתמש בסוג מבריק שקוף, שהכסף מאלומיניום הוא יותר בגימור מט. אם חנות צבע הייתה מסוגלת להתאים צבעים, אני חושב שזה היה מאוד יקר וקשה. נערך לאחרונה: 30 בינואר 2019
תגובות:קרי78

קארים לוואלואה

22 בפברואר 2014
לונדון
  • 30 בינואר 2019
Power Relentless Power אמר: אני לא יודע שהם יכולים, כי זה לא 'צייר' מבחינה טכנית, זה אלומיניום אנודייז. ואפילו מנסה להשתמש בצבע רכב, זה יצטרך להשתמש בסוג מבריק שקוף, שהכסף מאלומיניום הוא יותר בגימור מט. אם חנות צבע הייתה מסוגלת להתאים צבעים, אני חושב שזה היה מאוד יקר וקשה.

האיש הזה מעלה נקודה טובה! חחח
תגובות:קרי78

מוזיקת ​​חוף18

28 באוקטובר 2018
סנט פטרסבורג
  • 30 בינואר 2019
הייתה לנו מרצדס גרפיט (אפור כהה) שכוללת צד אחד. עד לתיקון, כיסיתי אותו בעיפרון רך ופשוט. זה יהיה קצת יותר בהיר מצבע המארז, אבל לפחות לא לבן. זה עשה עבודה די טובה על המכונית, מלבד כמובן שאם הסתכלת, אתה עדיין יכול לראות את החריץ. הלבן לא יביט בך יותר. תן לזה הזדמנות.

קרי78

14 בספטמבר 2016
  • 30 בינואר 2019
זו עבודה טובה השעונים האלה מגיעים עם הרבה אפשרויות אביזרים (מארזים) וכו' ... אני חושב שאלו הם כנראה הכי טובים במקום להשתמש בהם בצבע!
[doublepost=1548907381][/doublepost]
SDColorado אמר: זה יכול להיות, למרות שצבע דגם מגיע עם סיכונים משלו, להיות דביק וגם לא קבוע. אבל גם בגלל שהוא דביק זה עשוי להיות קל יותר לשלוט בזרימה.

עם זאת, ה-Aluma Black מיועד לאספני רובים לתיקון שריטות, אבל מצאתי לו שימושים אחרים תגובות:סטיב לאינה פ

perezr10

12 בינואר 2014
מונרו, לואיזיאנה
  • 20 ביולי 2019
Power Relentless Power אמר: אני לא יודע שהם יכולים, כי זה לא 'צייר' מבחינה טכנית, זה אלומיניום אנודייז. ואפילו מנסה להשתמש בצבע רכב, זה יצטרך להשתמש בסוג מבריק שקוף, שהכסף מאלומיניום הוא יותר בגימור מט. אם חנות צבע הייתה מסוגלת להתאים צבעים, אני חושב שזה היה מאוד יקר וקשה.

כן, אין צבע על שעון האלומיניום.

אנודיזציה פירושה שהם משרים אלומיניום בתמיסה נוזלית שזרם חשמלי עובר בה. זה גורם לאלומיניום לשנות את צבעו בזמן שהוא סופג את הצבע. עבדתי אצל אלקואה ונהגתי ללכת ליד הבורות הגדולים האלה כל הזמן.

אני חושב שכל צבע אמיתי יתקלף בקלות במהירות אם הוא נחבט או נשרט. זו הסיבה שהם משתמשים בתהליך האנודיזציה.

רוכב קשת

10 בפברואר 2008
  • 25 ביולי 2019
פשוט הייתי שם את פגוש הקצה של x_doria. זה אלומיניום אנודייז תואם חלל אפור. זה מוסיף קצת נפח אבל אתה לא צריך להסתכל על הנזק הזה שאתה לא יכול לבטל. אני משתמש בו בשעון החדש שלי.
https://www.amazon.com/gp/product/B07KBBLL4P/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&psc=1 הצג את פריט המדיה '>