פורומים

עוצמת הקול המקסימלית של AirPods נמוכה

ב

Bravia3d

פוסטר מקורי
9 בנובמבר 2013
  • 23 בדצמבר 2020
יש לי הזדמנות לבדוק את ה-AirPods Max בחנות היום, ניסיתי אותו לראשונה באייפון שלי עם מוזיקה רגילה שהעתקתי. הצליל לא היה חזק במיוחד אפילו בווליום מלא. בדקתי את ההגדרות ומגבלת עוצמת הקול כבויה. ניסיתי הגדרות EQ והווליום פשוט ירד מעט ולא נשמע נהדר. גם לא היה הרבה פאנץ', אפילו לא הרבה בס. ניסיתי עם ביטול רעשים וללא אותן תוצאות

אז ניסיתי את זה באייפון 12 מקס שהיה לחנות באמצעות Apple Music. צליל וווליום הרבה יותר טובים, אבל עדיין לא חזק מספיק.

שלפתי את ה-iPad 12 Pro שלי, חיברתי אותם וניסיתי לצפות בכמה קדימונים של סרטים באפליקציית Apple TV. צפיתי בטריילר של Alita Battle Angel ו- Batman Begins והווליום היה נמוך מדי למרות שהוא היה על מקסימום. ניתק אותם, שיחק דרך רמקולים של אייפד והורד את הווליום עד הסוף. התחבר מחדש וניסיתי שוב עם אותן תוצאות, עוצמת הקול הייתה נמוכה מדי כדי לתת לי חווית סאונד כמו תיאטרון. לעזאזל, ה-AirPods 2 שלי, אוזניות סוני זולות או לצורך העניין כל אוזניות חזקות יותר ונשמעות טוב יותר לסרטים.
אני בדרך כלל משתמש באוזניות הסוני הזולות שלי ובאוזן ומפעיל את עוצמת הקול וזה די טוב.

ניסיתי כמה מקס אחרים כולם עם אותן תוצאות. נראה ש-Spacial Audio עבד עבור הטריילרים של הסרט, אני מניח שאסובב את הראש והסאונד יזוז, אבל שום דבר מיוחד. הטריילרים משתמשים באודיו מרחבי נכון?
אולי אם לעוצמת הקול היה קצת מבולבל עם בס זה היה הרבה יותר טוב. בבית האוזניות סראונד סוני 9.1 שלי פשוט מוציאות את AirPods Max מהמים, ממש בלי השוואה לכמות הקולנוע כמו סאונד, בס והיקפי.
אחרי כל הביקורות שצפיתי בהן על אודיו מרחבי ואיך זה כל כך טוב ודומה לתיאטרון, לא התרשמתי.

האם יש דרך להגביר אותם, אם לא אני אשאר עם ה-AirPods 2 שלי מכיוון שהם רועשים מספיק.

אבסרנד

15 באפריל, 2010


ארץ שטוחה
  • 23 בדצמבר 2020
יכול להיות שאוזניות החנות מוגבלות בעוצמת הקול המקסימלית, כדי למנוע מאנשים אחרים להרכיב אותן ולפגוע באוזניים שלהם עם עוצמת קול מקסימלית מהמשתמש הקודם.
70% מהווליום המקסימלי הוא הכי חזק שאני יכול לסבול, אבל הם די חזקים בשבילי. ב

Bravia3d

פוסטר מקורי
9 בנובמבר 2013
  • 23 בדצמבר 2020
Absrnd אמר: יכול להיות שאוזניות החנות מוגבלות בעוצמת הקול המקסימלית, כדי למנוע מאנשים אחרים להרכיב אותן ולפגוע באוזניים שלהם עם עוצמת קול מקסימלית מהמשתמש הקודם.
70% מהווליום המקסימלי הוא הכי חזק שאני יכול לסבול, אבל הם די חזקים בשבילי. לחץ להרחבה...
אל תחשוב שזה המקרה, ניסיתי כל כך הרבה הגדרות והווליום היה פשוט

אבסרנד

15 באפריל, 2010
ארץ שטוחה
  • 23 בדצמבר 2020
Bravia3d אמר: אל תחשוב שזה המקרה, ניסיתי כל כך הרבה הגדרות והווליום היה פשוט לחץ להרחבה...
רוב, אם לא כל מוצרי אפל המוצגים, הם גרסאות מיוחדות, לא הגרסאות המסחריות הרגילות.
זה לא קשור לשימוש באייפון משלך, כנראה שהם מוגבלים בחומרה ברמת עוצמת קול מסוימת.

אפל באמת לא רוצה להיתבע על ידי מבקרים שיפוצצו את עור התוף, כי המשתמש הקודם חשב שזה יהיה מצחיק להשאיר אותם על ווליום מלא עבור הבחור הבא.
תגובות:jbachandouris ב

Bravia3d

פוסטר מקורי
9 בנובמבר 2013
  • 23 בדצמבר 2020
אבסרנד אמר: רוב, אם לא כל מוצרי אפל המוצגים, הם גרסאות מיוחדות, לא הגרסאות המסחריות הרגילות.
זה לא קשור לשימוש באייפון משלך, כנראה שהם מוגבלים בחומרה ברמת עוצמת קול מסוימת.

אפל באמת לא רוצה להיתבע על ידי מבקרים שיפוצצו את עור התוף, כי המשתמש הקודם חשב שזה יהיה מצחיק להשאיר אותם על ווליום מלא עבור הבחור הבא. לחץ להרחבה...
אז הם בעצם די רועשים, וכשצפייה בסרטים כן נותנת סאונד טוב כמו תיאטרון?

אבסרנד

15 באפריל, 2010
ארץ שטוחה
  • 23 בדצמבר 2020
Bravia3d אמר: אז הם בעצם די רועשים, וכאשר צפייה בסרטים נותנת סאונד טוב כמו תיאטרון? לחץ להרחבה...
כמו שאמרתי, מעבר ל-70% ווליום זה חזק מדי בשבילי תגובות:אבסרנד

macnmac

18 ביוני 2017
פארק התפוחים
  • 23 בדצמבר 2020
חושב שזה יכול להיות באותה צורה שבה פרסומות רועשות הרבה יותר מהתוכניות בפועל כדי ללכוד תשומת לב, אלה נעשים בכוונה בעת ההקלטה אז זה עשוי להיות תלוי למה אתה מאזין ה

LeonPro

23 ביולי 2002
  • 23 בדצמבר 2020
ייתכן שאפל למטרות הדגמה הפעילה את מגביל עוצמת הקול כדי לא להיתבע. בדקת אם זה מופעל ומוגדר לדציבל מסוים?

לגבי הביצועים בפועל, ה-APM יכול להיות די חזק אבל אני מסכים שלא חזק מספיק. זה מגביל את עוצמת הקול כדי להבטיח ללא עיוות אפילו בהגדרת עוצמת הקול המקסימלית.

עדיין אני לא מצליח להאזין בהגדרה הכי חזקה עם שלי ביודעין זה יכול להזיק לשמיעה שלי. ו

yticolev

27 בספטמבר 2015
  • 23 בדצמבר 2020
לקחתי את שלי לפני יומיים (שני) וממש הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה העוצמה. אני לא הבחור הזה שמפוצץ מוזיקה - ואני חייב ללבוש אטמי אוזניים בהופעה. מהחנות של אפל, הלכתי לחדר הכושר והקשבתי לרשימת ההשמעה הראשית המעורבבת שלי של כל השירים הפופולריים האהובים עליי (4,000 בעיקר משנות ה-60 וה-70). הותיר את עוצמת הקול על 100% וזה פשוט היה מספק ברוב השירים. הקשבתי לכמה מוזיקה קלאסית שלא יכולתי לנגן בווליום מלא כמו הקלטה של ​​החמישי של בטהובן.

אין בעיות כאלה עם אוזניות אפל חוטיות סטנדרטיות. קיבלתי היום גם את אוזניות AKG K671BT להשוואה (כמה אודיופילים מקוונים חושבים שהן נשמעות דומות ל-APM ב-$115). הם משחקים הרבה בקול רם.

אז, התנהגות נורמלית, או פגומה? הייתי חושד בתכונת פילוס סאונד של iTunes (שאני לא מצליח להבין איך להתאים באופן ידני), אלא שהיא מתנגנת מספיק חזק בשני מכשירים אחרים.
תגובות:jbachandouris ה

LeonPro

23 ביולי 2002
  • 23 בדצמבר 2020
yticolev אמר: לקחתי את שלי לפני יומיים (שני) וממש הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה העוצמה. אני לא הבחור הזה שמפוצץ מוזיקה - ואני חייב ללבוש אטמי אוזניים בהופעה. מהחנות של אפל, הלכתי לחדר הכושר והאזנתי לרשימת ההשמעה הראשית המעורבבת שלי של כל השירים הפופולריים האהובים עלי (4,000 בעיקר שנות ה-60 וה-70). השאיר את עוצמת הקול על 100% וזה היה בקושי מספיק ברוב השירים. הקשבתי לכמה מוזיקה קלאסית שלא יכולתי לנגן בווליום מלא, כמו הקלטה של ​​החמישי של בטהובן.

אין בעיות כאלה עם אוזניות אפל חוטיות סטנדרטיות. קיבלתי היום גם את אוזניות AKG K671BT להשוואה (כמה אודיופילים מקוונים חושבים שהן נשמעות דומות ל-APM ב-$115). הם משחקים הרבה בקול רם.

אז, התנהגות נורמלית, או פגומה? הייתי חושד בתכונת פילוס סאונד של iTunes (שאני לא מצליח להבין איך להתאים באופן ידני), אלא שהיא מתנגנת מספיק חזק בשני מכשירים אחרים. לחץ להרחבה...
תן שם למוזיקה שאתה מאזין לה שכמובן שקטה עבורך דרך ה-APM. אני רוצה לראות אם אני חווה את אותו הדבר. ו

yticolev

27 בספטמבר 2015
  • 24 בדצמבר 2020
LeonPro אמר: תן שם למוזיקה שאתה מאזין לה שכמובן שקטה עבורך דרך ה-APM. אני רוצה לראות אם אני חווה את אותו הדבר. לחץ להרחבה...
שוב, האזנה לפלייליסט חזק של 4,000 משנות ה-60 וה-70 שנקרע ל-iTunes (שרובם 'הותאמו' מאוחר יותר והוחלפו באפל). עדיין לא נתקלתי בשיר חזק מדי עם עוצמת קול ב-100%. כן, יש כאלה שקטים מדי, רובם כמעט נכונים. לא שמרתי את השמות של שקטים במיוחד, עם ה-ANC, כולם ברורים, אבל אני לא יכול להעלות אותם למקום שבו הם אפילו רועשים מדי לאוזני הרגישות. M

MGLXP

29 בספטמבר 2005
  • 24 בדצמבר 2020
yticolev אמר: שוב, האזנה לפלייליסט חזק של 4,000 משנות ה-60 וה-70 שנקרע ל-iTunes (שרובם 'הותאמו' מאוחר יותר והוחלפו באפל). עדיין לא נתקלתי בשיר חזק מדי עם עוצמת קול ב-100%. כן, יש כאלה שקטים מדי, רובם כמעט נכונים. לא שמרתי את השמות של שקטים במיוחד, עם ה-ANC, כולם ברורים, אבל אני לא יכול להעלות אותם למקום שבו הם אפילו רועשים מדי לאוזני הרגישות. לחץ להרחבה...
אני מסכים. ה-AirPods Max באוזניים שלי הרבה יותר שקטים מאוזניות אחרות שהשתמשתי בהן, כולל ה-AirPods הרגילים וסוני 1000XM3. זה במיוחד לא תחרות בהשוואה לאוזניות חוטיות עם מגבר ייעודי (כמו HiFiMans שיכול להיות קשה לנהיגה). אתה יכול לדעת במיוחד כאשר מנגנים מוזיקה קלאסית.
תגובות:נורמנדי7 ה

LeonPro

23 ביולי 2002
  • 24 בדצמבר 2020
yticolev אמר: שוב, האזנה לפלייליסט חזק של 4,000 משנות ה-60 וה-70 שנקרע ל-iTunes (שרובם 'הותאמו' מאוחר יותר והוחלפו באפל). עדיין לא נתקלתי בשיר חזק מדי עם עוצמת קול ב-100%. כן, יש כאלה שקטים מדי, רובם כמעט נכונים. לא שמרתי את השמות של שקטים במיוחד, עם ה-ANC, כולם ברורים, אבל אני לא יכול להעלות אותם למקום שבו הם אפילו רועשים מדי לאוזני הרגישות. לחץ להרחבה...

כן אני יודע את זה. ביקשתי שיר ספציפי לאודישן בעצמי כדי לראות אם זה השיר, תפיסת הווליום שלך או המקס.
MGLXP אמר: אני מסכים. ה-AirPods Max באוזניים שלי הרבה יותר שקטים מאוזניות אחרות שהשתמשתי בהן, כולל ה-AirPods הרגילים וסוני 1000XM3. זה במיוחד לא תחרות בהשוואה לאוזניות חוטיות עם מגבר ייעודי (כמו HiFiMans שיכול להיות קשה לנהיגה). אתה יכול לדעת במיוחד כאשר מנגנים מוזיקה קלאסית. לחץ להרחבה...

ל-Max יש דרייברים גדולים יותר בהשוואה לסטים קטנים יותר שהם יעילים יותר. בהשוואה לאודיו חישובי זהו הישג שיש להשיג כדי לאזן מבחינת עוצמת הקול, איכות הסאונד וחיי הסוללה.

ALW1026

14 ביולי 2016
  • 1 בפברואר 2021
בהצלחה עם הגברת הווליום על אלה U

קאפ773

13 בספטמבר 2014
  • 2 בפברואר 2021
זה תלוי הרבה ב-db המקסימלי של קבצי ה-AAC עצמם
חלק מהמוזיקה הישנה יותר משולטת רק ב-80db ומטה, דברים מודרניים יותר יכולים להיות 90db. גורם להבדל עצום בעת האזנה
עם הספרייה שלי, אומנם רק 5000 שירים, הגדלתי את ה-db בתוכנה בשם mp3gain שעושה גם קבצי aac, לסביבות 87db מקסימום
זה עשה הבדל עצום לעוצמת הקול הנתפסת וגם היה היתרון של נורמליזציה של עוצמת הקול של כל הרצועות בספרייה שלי
כבר עשיתי זאת עבור אוזניות אחרות ובעיקר כדי לנרמל כי אני שונאת להנמיך ולהגביר את הווליום ד

דולרים

25 בנובמבר 2019
  • 2 בפברואר 2021
אבסרנד אמר: כמו שאמרתי, מעבר ל-70% ווליום זה חזק מדי בשבילי תגובות:jbachandouris ס

ספרטני 1967

9 בנובמבר 2019
  • 2 בפברואר 2021
קראתי שכמה מדינות מחייבות את אפל ל-CAP את הנפח הגבוה ביותר? אני בארה'ב, מה שאני יכול לומר שזה לא נכון.

נמלת אטום

27 ביולי 2018
  • 3 בפברואר 2021
המוזיקה שלי מתנגנת בכ-80dB ב-75% עוצמת קול.

אם מישהו מעריך שמיעה טובה בגיל מבוגר, 80% עוצמת קול או משהו כזה אמור להיות מספיק טוב.
תגובות:AppleZombie