פורומים

AirPods - האם נרתיק אלחוטי שווה את $$

פורטרהאוס

פוסטר מקורי
13 באוגוסט 2011
שימושים
  • 20 בפברואר 2019
חיכיתי שה-AirPods החדשים ייצאו לפני קבלת זוג. עכשיו אני עומד בפני מקרה רגיל ונרתיק אלחוטי. אלו מכם שיש להם כרגע AirPods, האם המארז האלחוטי שווה את זה? אני לא יודע מה חיי הסוללה של אלה.

תודה לכל התשובה! ד

ירוק

12 במאי 2010


  • 20 בפברואר 2019
לא הזמנתי את המארז האלחוטי. היו לי את ה-AirPods המקוריים ולא היו לי בעיות עם טעינה עם כבל. לא חשבתי שזה שווה את $$.
תגובות:Ifti, turbineseeplane, WiseAJ ו-2 אחרים

hubieonekanubie

15 ביולי 2010
קנזס
  • 20 בפברואר 2019
פורטרהאוס אמר: חיכיתי שה-AirPods החדשים ייצאו לפני קבלת זוג. עכשיו אני עומד בפני מקרה רגיל ונרתיק אלחוטי. אלו מכם שיש להם כרגע AirPods, האם המארז האלחוטי שווה את זה? אני לא יודע מה חיי הסוללה של אלה.

תודה לכל התשובה!

הייתי אומר שזה תלוי בחלקו בכמה מכשירים אחרים התומכים ב-Qi יש לך. יש לי את ה-Apple Watch ו-XS Max וטוען אותם מדי לילה על שידת הלילה שלי באופן אלחוטי. כבר יש לי מטען Qi לגיבוי בתוספת מטען נייד המותאם ל-Qi, אז בחרתי באפשרות המארז האלחוטי בתוספת של 40$. הדבר היחיד שיש לי כרגע שמשתמש בכבל ברק הוא האייפד פרו שלי. אני אישית לא הייתי משלם 79$ עבור המארז העומד בפני עצמו, ישנן אפשרויות אחרות שמאפשרות לך להוסיף טעינה אלחוטית למארז הנוכחי בהרבה פחות.
תגובות:פורטרהאוס

JGIGS

1 בינואר 2008
קנדה!
  • 20 בפברואר 2019
פורטרהאוס אמר: חיכיתי שה-AirPods החדשים ייצאו לפני קבלת זוג. עכשיו אני עומד בפני מקרה רגיל ונרתיק אלחוטי. אלו מכם שיש להם כרגע AirPods, האם המארז האלחוטי שווה את זה? אני לא יודע מה חיי הסוללה של אלה.

תודה לכל התשובה!

הייתי אומר שלא. במיוחד שיש לך 24 שעות של זמן האזנה בתיק עצמו. בנוסף, הדור הבא, למרות שזה יכול להיות בעוד שנה או שנתיים, עשוי להזדקק לעיצוב מחדש של המארז. עם זאת, אם אתה משתמש בטעינה אלחוטית עבור כל המכשירים שלך כרגע זה עשוי להיות שווה את זה בשביל הפשטות.
תגובות:מטוס טורבינה ופורטרהאוס

איגרוג

22 בפברואר 2019
  • 20 בפברואר 2019
אני חושב שזה לגמרי שווה את זה אם כבר יש לך מטען אלחוטי. אבל גם בלי אחד, זה רק 41 דולר יותר מדגם המארז הרגיל, אז למה לא להגן עליו לעתיד? אחרת תצטרך לבזבז 79 דולר נוספים אם תחליט לרכוש את מארז הטעינה האלחוטית במועד מאוחר יותר.
תגובות:פורטרהאוס

ודובין

1 בפברואר 2019
  • 20 בפברואר 2019
igroeg אמר: אני חושב שזה לגמרי שווה את זה אם כבר יש לך מטען אלחוטי. אבל גם בלי אחד, זה רק 41 דולר יותר מדגם המארז הרגיל, אז למה לא להגן עליו לעתיד? אחרת תצטרך לבזבז 79 דולר נוספים אם תחליט לרכוש את מארז הטעינה האלחוטית במועד מאוחר יותר.

אני מסכים עם זה. עם זאת, אני מאוכזב מחוסר שיפור בגרסה המקורית של AirPods.
תגובות:פורטרהאוס

StellarVixen

1 בפברואר 2018
כדור הארץ
  • 20 בפברואר 2019
אתה תראה מתי ישוחרר האיטרציה הבאה של אייפון, שלפי השמועות יש טעינה אינדוקטיבית דו-כיוונית (בדיוק כמו שיש ל-Samsung Galaxy S10 עכשיו). אז תראה כמה שימושי מארז אלחוטי יכול להיות.
תגובות:cakebytheocean ופורטרהאוס ג

chabig

6 בספטמבר 2002
  • 20 בפברואר 2019
ודובין אמר: אני מסכים עם זה. עם זאת, אני מאוכזב מחוסר שיפור בגרסה המקורית של AirPods.
מה הייתם משפרים מעבר למה שאפל כבר שיפרה?

פורטרהאוס

פוסטר מקורי
13 באוגוסט 2011
שימושים
  • 20 בפברואר 2019
hubieonekanubie אמר: הייתי אומר שזה תלוי בחלקו בכמה מכשירים אחרים התומכים ב-Qi יש לך. יש לי את ה-Apple Watch ו-XS Max וטוען אותם מדי לילה על שידת הלילה שלי באופן אלחוטי. כבר יש לי מטען Qi לגיבוי בתוספת מטען נייד המותאם ל-Qi, אז בחרתי באפשרות המארז האלחוטי בתוספת של 40$. הדבר היחיד שיש לי כרגע שמשתמש בכבל ברק הוא האייפד פרו שלי. אני אישית לא הייתי משלם 79$ עבור המארז העומד בפני עצמו, ישנן אפשרויות אחרות שמאפשרות לך להוסיף טעינה אלחוטית למארז הנוכחי בהרבה פחות.

למעשה, אם אתה קונה את זה עם ה-AirPods, מארז הטעינה האלחוטי עולה רק 40 דולר נוספים.

אני עדיין מהסס, אבל אני נוטה לקבל את זה. חתכתי ברק מחיי לרוב; כמעט הכל אלחוטי או USB-C בשלב זה.

JGIGS

1 בינואר 2008
קנדה!
  • 20 בפברואר 2019
chabig אמר: מה היית משפר מעבר למה שאפל כבר שיפרה?

עמיד לזיעה/מים, בקרות עוצמת הקול, צליל טוב יותר, עיצוב שמתאים לכל סוג אוזניים ואטום רעשי סביבה, ביטול רעשים, הכנסת הגדרות רעשי סביבה כשצריך את זה, צבעים חדשים. כל מיני דרכים לשפר אותם.

איטום זיעה/מים הוא החשוב ביותר. עם זאת, עדיין קניתי אותם. לא נמכר בג'ברה, סנהייזר הם יקרים בטירוף וסביר להניח שהם יהיו חסרי תועלת בעוד שנתיים כשהחבילות לא יטענו יותר. אם ניצני הגלקסיה שיחקו טוב יותר עם פקדי ios, הייתי שוקל אותם מאוד.

hubieonekanubie

15 ביולי 2010
קנזס
  • 20 בפברואר 2019
פורטרהאוס אמר: למעשה, אם אתה קונה את זה עם ה-AirPods, מארז הטעינה האלחוטי עולה רק 40 דולר נוספים.

כן, למה התכוונתי כשאמרתי שהלכתי עם האופציה של 40 דולר בקניית ה-AirPods וכיסוי הטעינה האלחוטית.

ראלף

22 בדצמבר 2016
אוֹסטְרַלִיָה
  • 20 בפברואר 2019
אין לי מטענים אלחוטיים, אז זה לא שווה את זה בשבילי.

הדבר הגדול ביותר עבורי הוא חיי הסוללה המשופרים לשיחות, שכן אני נוטה להיות בטלפון במשך שעות ביום/לילה, אבל גם אז, אני יכול להטעין במהירות אחת תוך כדי שימוש בשני.

עם זאת, בסביבה רועשת לפעמים, אני מעדיף לדחות את הצורך בשימוש בניצן אחד, כך שחיי הסוללה הנוספים יהיו שימושיים.

עם זאת, אני לא אקנה מכיוון שהחליפו לי את ה-Airpods שלי לפני כ-6 חודשים אז הם עדיין כמו חדשים.

כוח בלתי פוסק

12 ביולי 2016
  • 20 בפברואר 2019
אני אישית לא רואה את הערך עבור מארז הטעינה האלחוטית עבור ה-AirPods, אולי עמדתי תשתנה אם ה-Airpower ישוחרר בפועל, מה שהאייפון והאפל ווטש שלי יכולים לנצל את הטעינה של כל שלושת המכשירים בו זמנית, אז אולי זה ישתנה לעניין אותי יותר. ט

טרנדל

23 באפריל, 2015
  • 20 בפברואר 2019
פורטרהאוס אמר: למעשה, אם אתה קונה את זה עם ה-AirPods, מארז הטעינה האלחוטי עולה רק 40 דולר נוספים.

אני עדיין מהסס, אבל אני נוטה לקבל את זה. חתכתי ברק מחיי לרוב; כמעט הכל אלחוטי או USB-C בשלב זה.

כן גם מנסה לחתוך ברק מהחיים שלי. הלכתי על נרתיק הטעינה האלחוטית בוודאות.
תגובות:BigMcGuire ו-Porterhouse

nortonandreev

11 בינואר 2016
שפילד, בריטניה
  • 20 בפברואר 2019
קיבלתי את הדור השני עם המארז האלחוטי למקרה שלאייפון 11 יש תכונת שיתוף חשמל.
תגובות:yulacu, Porterhouse ו-parker5011

בזוקה-ג'ו

12 בפברואר 2012
סווינדון, אנגליה
  • 21 בפברואר 2019
nortonandreev אמר: קיבלתי את הדור השני עם הכיסוי האלחוטי למקרה שלאייפון 11 יש תכונת שיתוף כוח.
מה שככל הנראה יש לאייפון 11
תגובות:nortonandreev

PinkyMacGodess

7 במרץ 2007
המערב התיכון אמריקה.
  • 23 באפריל, 2019
אם זה היה יוצא זמן קצר אחרי שהוכרז לראשונה, הייתי קונה את זה, אבל עכשיו ה-Airpods שלי הרבה יותר ישנים וקרובים יותר למותם הסופית. אז זה לא הגיוני למעט קונים דחפים, או לאנשים שיקנו גם את הגרסה הנוכחית הלא אלחוטית וגם את מקרה ה-Qi לנסיעות, אבל זה לא הגיוני.
תגובות:פורטרהאוס

parker5011

17 במאי 2018
  • 23 באפריל, 2019
nortonandreev אמר: קיבלתי את הדור השני עם הכיסוי האלחוטי למקרה שלאייפון 11 יש תכונת שיתוף כוח.

כן. החזקתי מעמד ב-AirPods ליום הזה. קיבלתי את המארז האלחוטי עם ה-AirPods. יש לי כל כך הרבה משטחי טעינה בבית וקל לזרוק אותם על מחצלת הטעינה.
תגובות:גוצ'י ופורטרהאוס

אבא תדוגג

1 באוקטובר 2007
  • 23 באפריל, 2019
אני חושב שיש שמועות שהאייפון הבא יוכל לטעון אלחוטי את השעון ואת ה-AirPods מאחור, אז אם אכפת לך שזה אולי יהיה מציאות, אולי שווה את זה
תגובות:פורטרהאוס ונורטונדרייב

כן

26 באוקטובר 2012
גֶרמָנִיָה
  • 24 בפברואר 2019
בשבילי זה שווה את הכסף כי אני מטעין את האייפון שלי רק אלחוטי וזה מעצבן שיש כבל רק ל-airpods שלי. נתתי את ה-Airpods ה'ישנים' שלי (בני 4 חודשים) לאחותי ואזמין את ה-Airpods החדשים עם נרתיק אלחוטי כאשר זה יהיה זמין ב-apple store נערך לאחרונה: 24 במרץ, 2019
תגובות:parker5011 ו-Porterhouse

iLoveYosemite

16 בספטמבר 2018
  • 24 בפברואר 2019
שנינו בעלי ואני מקבלים AirPods חדשים, אבל בלי המארז האלחוטי. לעתים רחוקות אנו משתמשים בטעינה אלחוטית עבור הטלפונים שלנו בגלל סוג המארז שאנו משתמשים בו, אותו יש להסיר לצורך טעינה אלחוטית. ה-AirPods נטענים כל כך מהר שלא הרגשנו ש-40 הדולרים הנוספים כל אחד שווים את זה. אם היינו באמת בעניין של טעינה אלחוטית, בהחלט היינו מזמינים את הטעינה האלחוטית. אנחנו גם לא מתכננים להזמין את מחצלת AirPower.
תגובות:turbineseaplane, parker5011 ו-Porterhouse

WiseAJ

8 בספטמבר 2009
PDX
  • 24 בפברואר 2019
עבור השימוש שלי $40 לא היו שווים את זה. אולי הייתי שוקל אם זה היה רק ​​10-20 $ יותר רק להוכחה עתידית.

באמת שאפל הייתה צריכה לשחרר רק את גרסת המארז האלחוטי ולהגדיר אותה במחיר של 179 דולר.
תגובות:מטוס טורבינה, פורטרהאוס ורובוטיקה

פורטרהאוס

פוסטר מקורי
13 באוגוסט 2011
שימושים
  • 24 בפברואר 2019
WiseAJ אמר: עבור השימוש שלי $40 לא היו שווים את זה. אולי הייתי שוקל אם זה היה רק ​​10-20 $ יותר רק להוכחה עתידית.

באמת שאפל הייתה צריכה לשחרר רק את גרסת המארז האלחוטי ולהגדיר אותה במחיר של 179 דולר.

זה היה רעיון טוב! אולי כדאי שתעבוד עבור אפל. ה

אווירת טרקלין 05

30 במאי 2016
  • 25 באפריל, 2019
JGIGS אמר: עמיד לזיעה/מים, בקרות עוצמת הקול, צליל טוב יותר, עיצוב שמתאים לכל סוג אוזניים ואטם רעשי סביבה, ביטול רעשים, הכנסת הגדרות רעשי סביבה כשצריך את זה, צבעים חדשים. כל מיני דרכים לשפר אותם.

איטום זיעה/מים הוא החשוב ביותר. עם זאת, עדיין קניתי אותם. לא נמכר בג'ברה, סנהייזר הם יקרים בטירוף וסביר להניח שהם יהיו חסרי תועלת בעוד שנתיים כשהחבילות לא יטענו יותר. אם ניצני הגלקסיה שיחקו טוב יותר עם פקדי ios, הייתי שוקל אותם מאוד.
למרות שהם לא עמידים למים, מעולם לא היו לי בעיות עם זיעה. לגבי איכות הסאונד, הם בסדר למה שהם. צבעים נוספים הם באמת חידוש. ולבקרת עוצמת הקול, אם יש לך שעון, הכתר הדיגיטלי עובד מצוין
תגובות:איש רנטגן ומקצועי ירוק

JGIGS

1 בינואר 2008
קנדה!
  • 25 באפריל, 2019
Lounge vibes 05 אמר: למרות שהם לא עמידים למים, מעולם לא היו לי בעיות עם זיעה. לגבי איכות הסאונד, הם בסדר למה שהם. צבעים נוספים הם באמת חידוש. ולבקרת עוצמת הקול, אם יש לך שעון, הכתר הדיגיטלי עובד מצוין

זו אולי התשובה הטובה ביותר אי פעם.

רק בגלל שמעולם לא הייתה לך בעיה עם זיעה לא אכפת לך לשפר אותה על ידי הפיכתן לזיעה או עמידות למים?

איכות הסאונד בסדר מבחינת מה שהם, אז לא אכפת לנו אם אפשר לשפר אותה?

צבעים נוספים הם חידוש? אוקיי אולי, ולמען האמת, לי אישית לא אכפת הרבה מהצבע. הלבן הוא קלאסי, אבל ראיתי שהרבה אנשים מפרסמים שהם לא יקנו אותם עד שתהיה אפשרות שחורה שנראית די סבירה שיש שתי אפשרויות צבע לפחות.

עם זאת, הדבר הטוב ביותר הוא אם אתה רוצה לשלוט על עוצמת הקול שלך בקלות רבה יותר, צא וקנה שעון אפל של $500+ ובכנות, אני לא מוצא את זה מאוד אינטואיטיבי מאז שהיה לי את ה-Apple Watch שלי, אבל אני מקווה שזה יקרה כשאקבל את שלי Airpods. תגובות:RadicalKAM