פורומים

256 לעומת 512 ג'יגה-בייט של אחסון

ח

הילובה

פוסטר מקורי
30 בספטמבר 2014
  • 21 בנובמבר 2016
לכן,

כמעט סיימתי להחליט איזה MBP לקבל אבל אני עדיין תקוע באחסון. יש לי SSD של 128GB כרגע ואני לא בטוח מה לחשוב עליו. זה קצת קטן מדי, אבל אני יכול להסתדר. טיפלתי בהרגל לאחסן הכל בדיסק הקשיח החיצוני שלי.

לרכישה החדשה שלי אני מתלבט בין 256 לעומת 512 ג'יגה-בייט של אחסון.
-סיבות לקבלת 256: זה יותר מ-128 וממילא הייתי שם הכל על דיסק קשיח חיצוני.
-סיבות לא לקבל 256: אני עשוי לנצל את זה עד כמה שאתחיל לשים יותר מוזיקה או תמונות על המחשב הנייד שלי. או אם שמתי עליו חלונות. כרגע אני מזרים מוזיקה, אבל אני חושב שאני מעדיף גישה לא מקוונת.
-סיבות לקבלת 512: יש בו הרבה מקום למוזיקה ולדברים כלליים.
-סיבות לא לקבל 512: למרות שזה מספיק, אני לא יכול לאחסן הכל מהכונן הקשיח החיצוני שלי עליו (2TB), אז הייתי צריך לבחור אילו קבצים לשים שם. ועדיין הייתי מעביר אותם לדיסק הקשיח החיצוני שלי. כמו כן, מחיר, שדרוג של 1€/GB הוא למעשה די יקר.

השאלה שלי היא: איך אתה חי עם 256 או 512 ג'יגה-בייט? עבור 256 אנשים, האם אתה מאחסן הכל על כוננים קשיחים אלקטרוניים? עבור 512 אנשים, האם אתה שומר עליו הכל? אילו קבצים אתה בוחר לשים על דיסקים קשיחים אלקטרוניים?

lamerica80

ל
22 במאי 2008


  • 21 בנובמבר 2016
אחי, מקסימום. לא יהיה אכפת לך קצת מהחיסכון הזה בעוד כמה שנים, אבל אתה תשנא את עצמך על שהפכת את המחשב הנייד היקר שלך לנכה על ידי SSD קטן. בנוסף, ערך המכירה החוזר יהיה מבאס עם 256 - זה יהיה האייפון בשכבת הביניים בעוד כמה שנים והוא כבר ברמה העליונה. ל-Macbook שלך יהיה אותו גודל SSD כמו איש סמארטפון מחורבן! לא!

אני מרגיש את עצמי נחנק אפילו כשחשבתי על בעלות על מחשב נייד בשווי 2000 דולר עם שטח HD של 256 ג'יגה בלבד. זה באמת צריך להיות 1TB.

חיצוניות מיועדות למכונת זמן בלבד IMO.

אוגרו

8 בספטמבר 2002
ראש העולם
  • 21 בנובמבר 2016
לך 512GB. זה יהיה מהיר יותר ואם אי פעם תצטרך להשתמש בבוטקאמפ אתה תצטער שלא בחרת באפשרות הגדולה יותר... ח

הילובה

פוסטר מקורי
30 בספטמבר 2014
  • 21 בנובמבר 2016
lamerica80 אמר: אחי, הכי טוב. לא יהיה אכפת לך קצת מהחיסכון הזה בעוד כמה שנים, אבל אתה תשנא את עצמך על שהפכת את המחשב הנייד היקר שלך לנכה על ידי SSD קטן. בנוסף, ערך המכירה החוזר יהיה מבאס עם 256 - זה יהיה האייפון בשכבת הביניים בעוד כמה שנים והוא כבר ברמה העליונה. ל-Macbook שלך יהיה אותו גודל SSD כמו איש סמארטפון מחורבן! לא!

אני מרגיש את עצמי נחנק אפילו כשחשבתי על בעלות על מחשב נייד בשווי 2000 דולר עם שטח HD של 256 ג'יגה בלבד. זה באמת צריך להיות 1TB.

חיצוניות מיועדות למכונת זמן בלבד IMO.
כן ובכן, באופן אידיאלי הייתי רוצה שיהיה לי SSD של 2TB כדי שאוכל לשמור הכל על המחשב הנייד שלי. אם אתה עושה רק גיבויים במכונת זמן למחשב הנייד שלך, האם זה אומר שאין לך יותר מ-1TB של נתונים ביחד? נערך לאחרונה: 21 בנובמבר, 2016

אב אסם

30 בדצמבר 2009
בְּרִיטַנִיָה
  • 21 בנובמבר 2016
התשובה לכך תלויה בכמה גורמים, כולל כמה כסף אתה צריך להוציא, וכיצד תשתמש במכונה בעיקר.

אני אישית? אני לא אמלא את ה-SSD בסרטים או בקבצים ענקיים. כל חומרי המוזיקה שלי נמצאים בכונן חיצוני נפרד ולעוד ועוד דברים אני משתמש בענן. אם אני נוסע, יהיה לי את האייפון/אייפד שלי לצפייה בסרטים.

אז 256Gb אמור להיות בסדר למטרות שלי. זה גם ידחוף אותו לממן את הקיבולת הנוספת, ואם היה לי כסף לעשות את זה, יש דברים אחרים שהייתי משדרג קודם.

אייבן

5 בפברואר 2015
סרביה
  • 21 בנובמבר 2016
הילובה אמר: אז,

כמעט סיימתי להחליט איזה MBP לקבל אבל אני עדיין תקוע באחסון. יש לי SSD של 128GB כרגע ואני לא בטוח מה לחשוב עליו. זה קצת קטן מדי, אבל אני יכול להסתדר. טיפלתי בהרגל לאחסן הכל בדיסק הקשיח החיצוני שלי.

לרכישה החדשה שלי אני מתלבט בין 256 לעומת 512 ג'יגה-בייט של אחסון.
-סיבות לקבלת 256: זה יותר מ-128 וממילא הייתי שם הכל על דיסק קשיח חיצוני.
-סיבות לא לקבל 256: אני עשוי לנצל את זה עד כמה שאתחיל לשים יותר מוזיקה או תמונות על המחשב הנייד שלי. או אם שמתי עליו חלונות. כרגע אני מזרים מוזיקה, אבל אני חושב שאני מעדיף גישה לא מקוונת.
-סיבות לקבלת 512: יש בו הרבה מקום למוזיקה ולדברים כלליים.
-סיבות לא לקבל 512: למרות שזה מספיק, אני לא יכול לאחסן הכל מהכונן הקשיח החיצוני שלי עליו (2TB), אז הייתי צריך לבחור אילו קבצים לשים שם. ועדיין הייתי מעביר אותם לדיסק הקשיח החיצוני שלי. כמו כן, מחיר, שדרוג של 1€/GB הוא למעשה די יקר.

השאלה שלי היא: איך אתה חי עם 256 או 512 ג'יגה-בייט? עבור 256 אנשים, האם אתה מאחסן הכל על כוננים קשיחים אלקטרוניים? עבור 512 אנשים, האם אתה שומר עליו הכל? אילו קבצים אתה בוחר לשים על דיסקים קשיחים אלקטרוניים?

512Gb SSD הוא גם מהיר יותר מ-256Gb SSD, אבל אני לא חושב שתבחין בכך בעבודה יומיומית. הייתי מציע 512, אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך. אפילו עם האחסון החיצוני, המקום הזה יהיה שימושי. אבל אני גם לא מסכים עם כמה אנשים כאן ש-256Gb זה משהו נורא. אם אתה יכול להרשות לעצמך יותר - עשה זאת, זה השדרוג הטוב ביותר. אם אתה לא יכול - אתה תהיה בסדר.

WhiteWhaleHolyGrail

ל
14 בנובמבר 2016
  • 21 בנובמבר 2016
aevan אמר: 512Gb SSD הוא גם מהיר יותר מ-256Gb SSD, אבל אני לא חושב שתבחין בכך בעבודה יומיומית. הייתי מציע 512, אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך. אפילו עם האחסון החיצוני, המקום הזה יהיה שימושי. אבל אני גם לא מסכים עם כמה אנשים כאן ש-256Gb זה משהו נורא. אם אתה יכול להרשות לעצמך יותר - עשה זאת, זה השדרוג הטוב ביותר. אם אתה לא יכול - אתה תהיה בסדר.

הכל תלוי איך אתה משתמש במחשב שלך. אני שומר על המחשבים הניידים שלי רזים ולכן כל דבר מעל 256 ג'יגה-בייט אינו נחוץ עבורי כלל וכשהוא כן, אני משתמש ב-SSD חיצוני מהיר לגיבוי. אני חושב ש-MBPs הם מכשירים ניידים ולא יחידות אחסון שולחניות. עם זאת אני יכול לראות מדוע חלקם עשויים להזדקק ליותר מקום בגלל העבודה שלהם וכו'. לגבי ערך מכירה חוזרת, אני באמת חושב שההבדל יהיה שולי מכיוון ששוב זה יגיע להעדפות המשתמש של הקונה.

אל תוציא כסף למען זה, במיוחד אם כדאי לבזבז אותו במקום אחר - CPU/GPU?

זכור שאתה תמיד יכול להחזיר את היחידה אם לאחר שהשתמשת בה אתה מבין שהשימוש שלך בזיכרון גבוה ממה שחשבת.
תגובות:sn00p

ז'ניה

6 בינואר 2005
  • 21 בנובמבר 2016
עם חוסר היכולת לשדרג את ה-SSD, הייתי קונה את המרב שאתה יכול להרשות לעצמך היום. סביר להניח שתבחין בחוסר מקום הרבה יותר מאשר בחוסר של 200$ בחשבון הבנק שלך במהלך 4-5 השנים הבאות בערך. U

הִתרוֹמְמוּת רוּחַ

1 בפברואר 2011
בְּרִיטַנִיָה
  • 21 בנובמבר 2016
WhiteWhaleHolyGrail אמר: הכל תלוי איך אתה משתמש במחשב שלך. אני שומר על המחשבים הניידים שלי רזים ולכן כל דבר מעל 256 ג'יגה-בייט אינו נחוץ עבורי כלל וכשהוא כן, אני משתמש ב-SSD חיצוני מהיר לגיבוי. אני חושב ש-MBPs הם מכשירים ניידים ולא יחידות אחסון שולחניות. עם זאת אני יכול לראות מדוע חלקם עשויים להזדקק ליותר מקום בגלל העבודה שלהם וכו'. לגבי ערך מכירה חוזרת, אני באמת חושב שההבדל יהיה שולי מכיוון ששוב זה יגיע להעדפות המשתמש של הקונה.

אל תוציא כסף למען זה, במיוחד אם כדאי לבזבז אותו במקום אחר - CPU/GPU?

זכור שאתה תמיד יכול להחזיר את היחידה אם לאחר שהשתמשת בה אתה מבין שהשימוש שלך בזיכרון גבוה ממה שחשבת.

אני מסכים. אל תמציא את זה 'רק בגלל'. עשיתי את זה ב-rMBP הקודם והנוכחי שלי. היה לי 256GB שמעולם לא עלה על 200GB, אבל עדיין קיבלתי 512GB בדור האחרון, עכשיו אני מקבל את ה-Macbook Pro 2016 ואף פעם לא עברתי עדיין על 200GB, למעשה אני משתמש כרגע ב-130GB אז אפילו לא קרוב לשימוש ב-256GB...

זה מבוזבז 256 ג'יגה-בייט שלמים... כסף שלעולם לא אראה שוב.

אני יורד בחזרה ל-256GB עם דגם 2016 ואקנה SSD USB-C חיצוני כדי לאמץ את היציאות.
תגובות:dmillar74 ו-sn00p

sn00p

10 בנובמבר, 2009
  • 21 בנובמבר 2016
WhiteWhaleHolyGrail אמר: הכל תלוי איך אתה משתמש במחשב שלך. אני שומר על המחשבים הניידים שלי רזים ולכן כל דבר מעל 256 ג'יגה-בייט אינו נחוץ עבורי כלל וכשהוא כן, אני משתמש ב-SSD חיצוני מהיר לגיבוי. אני חושב ש-MBPs הם מכשירים ניידים ולא יחידות אחסון שולחניות. עם זאת אני יכול לראות מדוע חלקם עשויים להזדקק ליותר מקום בגלל העבודה שלהם וכו'. לגבי ערך מכירה חוזרת, אני באמת חושב שההבדל יהיה שולי מכיוון ששוב זה יגיע להעדפות המשתמש של הקונה.

אל תוציא כסף למען זה, במיוחד אם כדאי לבזבז אותו במקום אחר - CPU/GPU?

זכור שאתה תמיד יכול להחזיר את היחידה אם לאחר שהשתמשת בה אתה מבין שהשימוש שלך בזיכרון גבוה ממה שחשבת.

זה ממש.

ל-MBP 2010 שלי יש SSD של 128GB ויש בו 30GB עדיין פנויים! אנשים אוהבים להסתובב עם 'נתוני זומבים', כלומר את כל אוסף המוזיקה שלהם, אוסף סרטים וכו'. באופן אישי, הוצאתי כסף על NAS הגון וניתן לשדרוג כך שחלק הארי של הנתונים הללו נשמר שם.

אני אגיד שיש לי כונן משני ב-MBP שמכיל VM שגודלו 600GB (יש לו עומס שלם של כלי פיתוח תוכנה וקוד). אני נושא את זה איתי למקרה שאני צריך את זה, אני כנראה מאתחל את זה כמה פעמים בשנה, אז אני סוחב את המידע העצום הזה שאני כמעט ולא משתמש בו.

כשהמערכת החדשה שלי תגיע יש לי התקנת Windows To Go אותה אני אתחול מ-USB ואשתמש במקום ה-VM.

משיכות שונות עבור אנשים שונים.

חפירה

23 באוגוסט 2008
איפשהו בפלורידה
  • 21 בנובמבר 2016
הצבעה נוספת עבור 512. זהו גם ssd מהיר מאוד, כך שלהצבת תוכן בחנות המקומית שלך יש הרבה יתרונות. ח

הילובה

פוסטר מקורי
30 בספטמבר 2014
  • 21 בנובמבר 2016
תודה על כל התשובות, מעריך את זה מאוד!

עם זאת, אני חושב שאני אשאר ב-256GB ואקנה NAS בכסף שחסכתי.

lamerica80

ל
22 במאי 2008
  • 21 בנובמבר 2016
יש גם את ערך המכירה החוזרת שיש לקחת בחשבון. בעוד כמה שנים, איך אנשים יראו macbook עם 256GB של SSD שאינו ניתן להרחבה. כנראה כמו שאנחנו רואים אחד עם 80GB היום. אני חושב שעליית ערך המכירה החוזרת האקספוננציאלית מ-256 ל-512 תכסה את ההשקעה הנוספת היום, אז במילים אחרות: היית מקבל את הכסף הזה בחזרה כשאתה מוכר אותו. או לפחות חלק גדול ממנו, כך שה-256 הנוסף לא באמת יעלה לך כל כך הרבה יותר.

אם אתה עדיין הולך עם 256, קחו בחשבון את ההפסד שתאכלו כשאתם מוכרים אותו בעוד כמה שנים.. זה לא יהיה יפה מכיוון שכל ילד מתרוצץ עם מכשירי אייפון בנפח 512-1024 GB המצלמים ב-4K, גיבוי יחיד של iTunes לא היה אפילו עבוד עם המחשב הזה שאתה מנסה לפרוק כדי לשדרג.
[doublepost=1479737845][/doublepost]
Uplift אמר: זה מבוזבז 256 ג'יגה-בייט שלמים... כסף שלעולם לא אראה שוב.

ערך המכירה החוזרת של מקצועני ה-MacBook 2015 שונה בכמה מאות דולרים בין 256 ל-512, אז זה הכסף שלך בחזרה! תגובות:WhiteWhaleHolyGrail והילובה

sn00p

10 בנובמבר, 2009
  • 21 בנובמבר 2016
cjrulli אמר: גם אני עברתי 256 אבל אני הולך להעריך במהלך השבועיים הקרובים. עבור התקנת 'Windows to Go', כמה רמת ביצועים נדרשת להריץ אותו ממכשיר חיצוני לעומת משהו ישירות על SSD? נניח שהיה לי SSD USB-C חיצוני של Samsung T3.

אמור להיות מהיר מאוד.

סיימתי עם מקבילים, כשאני עובד בחלונות מקומית זה הרבה פעמים בגלל שאני מנסה לעשות פיתוח על קושחה למכשירים עם חיבורי USB וזה גורם לתמיד להקביליות להינעל. לפעמים אתה אפילו לא יכול לאתחל את Windows VM, הוא פשוט ננעל לחלוטין ואי אפשר לכבות אותו.

אפל_רוברט

21 בספטמבר 2012
באמצע מספר ספרים.
  • 21 בנובמבר 2016
lamerica80 אמר: יש גם את ערך המכירה החוזרת שיש לקחת בחשבון. בעוד כמה שנים, איך אנשים יראו macbook עם 256GB של SSD שאינו ניתן להרחבה. כנראה כמו שאנחנו רואים אחד עם 80GB היום. אני חושב שעליית ערך המכירה החוזרת האקספוננציאלית מ-256 ל-512 תכסה את ההשקעה הנוספת היום, אז במילים אחרות: היית מקבל את הכסף הזה בחזרה כשאתה מוכר אותו. או לפחות חלק גדול ממנו, כך שה-256 הנוסף לא באמת יעלה לך כל כך הרבה יותר.

אם אתה עדיין הולך עם 256, קחו בחשבון את ההפסד שתאכלו כשאתם מוכרים אותו בעוד כמה שנים.. זה לא יהיה יפה מכיוון שכל ילד מתרוצץ עם מכשירי אייפון בנפח 512-1024 GB המצלמים ב-4K, גיבוי יחיד של iTunes לא היה אפילו עבוד עם המחשב הזה שאתה מנסה לפרוק כדי לשדרג.
[doublepost=1479737845][/doublepost]

ערך המכירה החוזרת של מקצועני ה-MacBook 2015 שונה בכמה מאות דולרים בין 256 ל-512, אז זה הכסף שלך בחזרה! תגובות:WhiteWhaleHolyGrail U

הִתרוֹמְמוּת רוּחַ

1 בפברואר 2011
בְּרִיטַנִיָה
  • 21 בנובמבר 2016
האם יש השוואות מהירות של 256GB ו-512GB כדי לגבות את הטענה שזה מהיר יותר?

paaj

27 באוקטובר 2016
  • 21 בנובמבר 2016
'באופן היסטורי', ssds מהירים יותר בגרסאות האחסון הגדולות יותר שלהם.