פורומים

2018 MPB 13/16/512 - i5 לעומת i7

2018 MPB 13/16/512 - i5 לעומת i7

  • 13/16/512 i5

    הצבעות:57 69.5%
  • 13/16/512 i7

    הצבעות:25 30.5%

  • סך המצביעים
ג

cman-uk

פוסטר מקורי
27 באוקטובר 2009
  • 31 ביולי 2018
אני ממתין (11 ימים ועוד סופר) להגעת MPB 13/16/512 i7 לשנת 2018 ובינתיים ערכתי את התצפיות הבאות על MR:

13/16/512 נחשב ל'נקודה המתוקה' אבל רבים הלכו עם ה-i5 CPU ולא i7. למה זה? ראיתי הערות מרמזות על 'אל תצפה להרבה יותר על ידי בחירה ב-i7'.

לבעלים של 2018 MPB 13/16/512 על איזה מעבד הלכת ולמה?

QCassidy352

20 במרץ, 2003


אזור המפרץ
  • 31 ביולי 2018
cman-uk אמר: אני מחכה (11 ימים ומספרים) עד שיגיע MPB 13/16/512 i7 לשנת 2018 ובינתיים ערכתי את התצפיות הבאות על MR:

13/16/512 נחשב ל'נקודה המתוקה' אבל רבים הלכו עם ה-i5 CPU ולא i7. למה זה? ראיתי הערות מרמזות על 'אל תצפה להרבה יותר על ידי בחירה ב-i7'.

לבעלים של 2018 MPB 13/16/512 על איזה מעבד הלכת ולמה?
כמו תמיד, זה תלוי למה אתה משתמש בו, אבל התשובה הקצרה היא שלא הרבה משימות, עבור המשתמש הטיפוסי, ימצאו שה-i5 מרובעת ליבות הוא הגורם המגביל. ה-i5 עשוי לפעול גם קריר יותר.
תגובות:Wags, bwintx ו-cman-uk

גברת.

ל
14 במרץ 2009
  • 31 ביולי 2018
בנוסף לטורבו המעבד הגבוה ב-700 מגה-הרץ, ל-i7 יש גם 33% יותר מטמון L3 ולטורבו ה-iGPU שלו תוספת של 150 מגה-הרץ.

https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u

רק שאפל שמה סימון שמן על אפשרות השדרוג i5 -> i7 ביחס לעלויות שלהן. אם אתה רוצה את הטוב ביותר, אתה מקבל דקירה קצת - שום דבר חדש!
תגובות:לניוולנטין ו-cman-uk

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 31 ביולי 2018
cman-uk אמר: לבעלים של 2018 MPB 13/16/512 על איזה מעבד הלכת ולמה?
זה לא בשביל מה אנשים אחרים משתמשים בו, זה לגבי הגדרת מכונה שעונה על הצרכים שלך. מה השימוש המיועד שלו?
תגובות:cman-uk ס

SSD-GUY

20 בספטמבר 2012
בֵּין כּוֹכָבִי
  • 31 ביולי 2018
האם יש מדדים שמראים של-i5 יש חיי סוללה טובים יותר מאשר ל-i7 עבור 13'?
תגובות:cman-uk

גברת.

ל
14 במרץ 2009
  • 31 ביולי 2018
SSD-GUY אמר: האם יש מדדים שמראים של-i5 יש חיי סוללה טובים יותר מאשר ל-i7 עבור ה-13'?
בהתאם לדפוסי השימוש, לא מן הנמנע שזה יכול להיות הפוך, כי ה-i7s הם הסיליקון ה'אסום' העליון שיכול להסתדר עם מעט פחות מתח.
תגובות:cman-uk ו-Patcell פ

פטסל

ל
8 באוגוסט 2016
מחוז ברגן, ניו ג'רזי
  • 31 ביולי 2018
frou אמרה: בהתאם לדפוסי השימוש, לא מן הנמנע שזה יכול להיות הפוך, כי ה-i7s הם הסיליקון ה'אסום' העליון שיכול להסתדר עם מעט פחות מתח.
זה נכון. בעיקרו של דבר, ההבדל בין כל שכבות המעבדים בדור נתון הוא שהמהירים יותר 'נאחזים' כאיכותיים יותר. כאשר אתה מרתיח את זה, בעצם זה אומר שה-CPU המרוחק יותר (ה-i7 במקרה זה) מסוגל לפעול במהירות שעון גבוהה יותר תוך שהוא נשאר באותו TDP. בתיאוריה, זה לא אמור להשפיע על ייצור החום מכיוון שה-TDP נשאר זהה.

אם לוקחים את זה צעד קדימה, כפי שציינו הפוסטר הקודם, ייתכן שה-i7 אכן עשוי לפעול קריר יותר ולהשתמש בפחות חשמל מכיוון שהוא איכותי יותר. לכל הפחות, ל-i5 ו-i7 לא אמור להיות הבדל ביצירת חום או בחיי הסוללה. זו ההבנה שלי לאחר דיון עם מעצב CPU.

עם זאת, אני אישית לא חושב שההבדל בין ה-i5 ל-i7 בדגם ה-13' שווה את מחיר השדרוג.
תגובות:livinglist, frou, pipox0 ואדם אחד נוסף

גברת.

ל
14 במרץ 2009
  • 31 ביולי 2018
למרות שזה עדיין תלוי באינטל היכן הם קובעים את חריצי הטורבו. כלומר, אולי ה-i7 בזמן 3.9 ג'יגה-הרץ משתמש פחות בכוח מה-i5 בעוד שב-3.8 ג'יגה-הרץ, אבל הוא בהחלט לא משתמש בפחות כוח כשהוא עד 4.5 גיגה-הרץ!
תגובות:לניוולנטין ג

cman-uk

פוסטר מקורי
27 באוקטובר 2009
  • 31 ביולי 2018
maflynn אמר: זה לא מה שאנשים אחרים משתמשים בו, זה לגבי הגדרת מכונה שעונה על הצרכים שלך. מה השימוש המיועד שלו?

לשאלתך:

יסודות: גלישה כבדה ברשת, עיבוד תמלילים, אקסל וכו'.
תחביב: Lightroom, Photoshop, iMovie ו-Premiere Pro - לעריכת 4k אבל אני מדגיש לסרטוני תחביב בניגוד לצרכים מקצועיים

להערה הראשונית שלך:

נקטתי בגישה של לקבל את המפרט הטוב ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. הוגדרתי על 16Gb 512Gb (MBP הקודם שלי היה מוגדר ל-8Gb ו-256Gb אז ידעתי שגם RAM וגם SSD צריכים להגדיל בהתבסס על שימוש קודם והגהה עתידית), והחלטתי שאני יכול להימתח ל-i7 - שוב למטרות 'הגהה עתידית' '. ג

Codeseven

ל
31 בדצמבר 2008
  • 31 ביולי 2018
לא לחטוף את השרשור של cman-uk, אבל זה נושא בזמן גם עבורי, כלומר, 13 MBP i5 לעומת i7. במקרה שלי אני עוזר לחבר להתכונן לאוניברסיטה בבריטניה. היא לומדת עיצוב ארכיטקטוני. הערות גסות זה מציעות מחשב עם לפחות 16Gb זיכרון, 500+ HD ומעבד 'מהיר'. התוכנות בהן נעשה שימוש הן Adobe Creative Suite, Vectorworks ו-Rhino. הפרופסור שלה אומר שהוא באופן אישי מעדיף מחשבי מק, אבל היא תקבל יותר תמורת הכסף שלה עם מחשב (כמו כן, אני חושב שתוכניות המחשב האלה מבוססות כולן על מחשבים אישיים? אם כי, היא יכולה להשתמש ב-BootCamp בצורה גסה).

אני מעדיף שהיא תקבל מק. ה-13 MBP הוצע כאופציה מצוינת, זיכרון 16Gb, 512 SSD ללא ספק. הדאגה שלי, כמו עם cman-uk's, היא i5 או i7?

מרקט

21 ביולי 2018
מנצ'סטר, בריטניה
  • 31 ביולי 2018
מכל מה שקראתי וראיתי, ה-i7 לא מציע מספיק ביצועים נוספים כדי להצדיק את העלות המוגדלת. אומר את זה, בסופו של יום זה יהיה שיפור (קל ככל שיהיה). אם הכסף אינו חפץ או שאתה באמת מרגיש שתרוויח מהעלייה הקלה במהירות השעון, אז לך על זה. עם זאת אני מתאר לעצמי שלרוב השימושים ה-i5 הוא מהיר מספיק. רק שני הסנט שלי!

macnmac

ל
18 ביוני 2017
פארק התפוחים
  • 31 ביולי 2018
עם הנחת סטודנטים, השדרוג הוא 230$... גורם לזה לצרוך קצת פחות...
תגובות:Codeseven י

ג'ריק

תוֹרֵם
3 בנובמבר 2011
אזור מפרץ SF
  • 31 ביולי 2018
ל-i7 יש כמה שליליות ב-MBP בעבר (2017 ואילך).

ראשית, העלייה בביצועים מתונה בהתחשב בעליית המחירים.
שנית, העלייה בייצור החום גרמה למצערת. וזה קרה לא רק ב-MBPs

אין לי מושג אם המצערת נכונה עבור אצווה המעבדים הנוכחית, אבל הרווחים עדיין צנועים במדדים. אז אם הייתי מקבל 13', הייתי נוטה לכיוון ה-i5.
תגובות:cman-uk י

justinf77

ל
18 במאי 2003
  • 31 ביולי 2018
ההבדל בביצועים בין השניים זניח... אם אתה מסתמך כל כך על כוח מחשוב גולמי, עדיף לך עם ליבת משושה 15' לדעתי. הרוב המכריע לא יבחין בהבדל בין ה-i5 ל-i7 מבחינת ביצועים.

כמו כן, ה-i5 בדרך כלל פועל קריר יותר ויש לו חיי סוללה טובים יותר מאשר ה-i7. זו הסיבה שאפל משתמשת ב-i5 למספרי שיווק של חיי סוללה, וב-i7 למספרי שיווק ביצועים. אפילו כאן, ההבדל קטן, אבל 20 דקות של חיי סוללה נוספים מועילים לי יותר מאשר במקרה הנדיר שאני עשוי להפיק תועלת מכמה שניות שנחסכו במשימה עם i7.
תגובות:Codeseven, Vazza ו-cman-uk ג

cman-uk

פוסטר מקורי
27 באוקטובר 2009
  • 31 ביולי 2018
מעניין שרוב התשובות עד כה הן פרו i5 ובכל זאת הסקר מראה כרגע 42% בעד i7 - חלק לא מבוטל.

בוא נשמע מצוות i7... V

vtgeek

21 בספטמבר 2012
  • 31 ביולי 2018
2018 13 אינץ', i7 16GB 1TB כאן.

אני מסכים לחלוטין עם הליבה i5,16GB RAM, 512GB SSD שהוא המקום המתוק עבור קו המוצרים בגודל 13 אינץ'.

מבחינתי, תיקון מחשבים של אנשים אחרים, מכונות וירטואליות, הייתי מזמין את המכונה הזו למעט עם SSD של 1TB. עם זאת, לחנות התפוח המקומית שלי הייתה התצורה במלאי עם ה-i7. קרא ל-i7 החלק הדחף של הרכישה שלי. המחיר להשיג אותו כעת יחד עם שדרוג מעבד ....

אני לא חושב שזה מהלך שגוי עם קו המוצרים הנוכחי של Touch Bar MacBook Pro מנקודת מבט של ביצועים. זו המכונה הראשונה מתוך כנראה 20 שקניתי עבורה AppleCare..
תגובות:cman-uk ו-Frou IN

מכשכש

5 במרץ 2006
נברסקה, ארה'ב
  • 31 ביולי 2018
לפעמים אני חושב ש-512 ssd הוא לא שדרוג חסכוני כי עדיין כנראה אין מספיק זיכרון. אם אתה צריך או להשתמש באחסון חיצוני זה הרבה יותר טוב. העדפה אישית כמובן.

לניוולנטין

25 באפריל, 2011
  • 31 ביולי 2018
cman-uk אמר: בוא נשמע מצוות i7...
ובכן, אחרים עשויים להרגיש אחרת כמובן, אבל אני נותן עדיפות לביצועים גרפיים, וה-GPU הטוב ביותר נמצא ב-i7, אז הנה. כמו כן, כפי שמישהו הזכיר, i7 מקבל את המטמון המלא L2; בעבר, ה-GPU יכול היה להשתמש ב-CPU L2 כמאגר כדי לצמצם את תעבורת הזיכרון החיצונית (שהיא איטית במחשב נייד), אבל בימים אלה אולי יש יותר מקום על הקובייה לזיכרון מטמון גרפי ייעודי, בנוסף לכך גם את שבב Crystalwell eDRAM בנפח 128MB, כך שאולי אין צורך יותר להוריד את ה-CPU L2.

אני סקרן לראות סוף סוף איך דברים פועלים על גרפיקה משולבת מודרנית. ה-iGPU של הגשר החולי ב-MBP הנוכחי שלי מסתמך רק על ה-DRAM הראשי שלו, שהוא איטי בסטנדרט של היום ב-1333MT, כך שהביצועים הגרפיים היו חסרי ברק ב-1280*800 פיקסלים שאינם רשתית. זה רזולוציה נמוכה היום, לאייפון יש יותר פיקסלים בימינו לכבוד חגיגי, וזה היה נורא איטי בגדול. כשהמחשב היה חדש יחסית יכולתי לשחק בו WoW אם אבטל את ההגדרות; אני זוכר שעשיתי משימות יומיות בדיפהולמה בתקופת הקטקליזם על המחשב הנייד שלי, ישבתי בבית קפה באמצעות חיבור האינטרנט של הטלפון המחובר שלי, אבל ככל שחלפו השנים והמשחק נעשה תובעני יותר, הביצועים צנחו. עכשיו WoW אפילו לא מתחיל יותר. 'כרטיס המסך שלך אינו נתמך', נכתב. נו, תודה, אובמה! חחח

אז אני מקווה שאשיג את שלי היום בעצם, כי עברו יותר משבועיים מאז שהזמנתי, ונאמר לי '1-2 שבועות'. אבל אני לא עוצרת את נשימתי, כי אף פעם לא התמזל מזלי. אז...מה. חחח
תגובות:cman-uk ו-Frou U

מעלה למטה

ל
10 באפריל, 2017
  • 31 ביולי 2018
cman-uk אמר: מעניין שרוב התשובות עד כה הן פרו i5 ובכל זאת הסקר מראה כרגע 42% בעד i7 - חלק לא מבוטל.

בוא נשמע מצוות i7...
אני אוהב את ה-i7 שלי. זה מאוד מהיר וחזק, ופועל מגניב. המעריצים שלי כמעט ולא רצים עם משימות קלות כמו גלישה באינטרנט. (0RPM) טמפרטורות הקרבה למעבד הן בכל מקום בין 28-38 בממוצע. וחיי הסוללה היו נהדרים למה שהייתי מצפה בהתאם למה שאני עושה. שמתי לב עם 2-3 קליקים מתחת ל-100% בהירות חיי הסוללה לא צונחים. אני חושב שהמסכים שלהם שופרו במחלקת היעילות מאז 2012.

אני לא אומר שה-i5 לא יהיה דומה או זהה. אבל אין לי חרטות ואין לי בעיות עד כה עם ה-i7.
תגובות:cman-uk ו-Patcell ט

tonyz123456

4 באפריל, 2017
  • 31 ביולי 2018
קיבלתי את ה-i5, 16 ג'יגה-בייט (זה בהחלט היה שווה את זה מכיוון שאני פועל עם כ-10 ג'יגה-בייט של זיכרון בשימוש על בסיס קבוע), ו-SSD של 512 ג'יגה-בייט. שקלתי את גרסת i7 במיוחד את גרסת החנות מכיוון שהיא הייתה זמינה מוקדם יותר, אבל הרגשתי שקניית ה-blackmagic eGPU באותו סכום כסף כמו מעבר ל-i7, 16gb ו-1TB (תצורת החנות) הייתה שימוש טוב יותר בכספים ויכולה תן לי יותר שיפור בביצועים ברבות מהאפליקציות המפורטות למעלה לעומת שדרוג מעבד ואחסון נוסף.
תגובות:cman-uk

New_Mac_Smell

17 באוקטובר 2016
שנחאי
  • 31 ביולי 2018
Codeseven אמר: לא לחטוף את השרשור של cman-uk, אבל זה נושא בזמן גם עבורי, כלומר, 13 MBP i5 לעומת i7. במקרה שלי אני עוזר לחבר להתכונן לאוניברסיטה בבריטניה. היא לומדת עיצוב ארכיטקטוני. הערות גסות זה מציעות מחשב עם לפחות 16Gb זיכרון, 500+ HD ומעבד 'מהיר'. התוכנות בהן נעשה שימוש הן Adobe Creative Suite, Vectorworks ו-Rhino. הפרופסור שלה אומר שהוא באופן אישי מעדיף מחשבי מק, אבל היא תקבל יותר תמורת הכסף שלה עם מחשב (כמו כן, אני חושב שתוכניות המחשב האלה מבוססות כולן על מחשבים אישיים? אם כי, היא יכולה להשתמש ב-BootCamp בצורה גסה).

אני מעדיף שהיא תקבל מק. ה-13 MBP הוצע כאופציה מצוינת, זיכרון 16Gb, 512 SSD ללא ספק. הדאגה שלי, כמו עם cman-uk's, היא i5 או i7?

התוכנות שהוזכרו נמצאות ב-MacOS. עם זאת אתפלא מאוד לשמוע שהם לומדים ארכיטקטורה ולא משתמשים באוטוקאד ו-3DS MAX - אלו הם תקני תעשייה פחות או יותר, זהים ל-PhotoShop וכו'. עדיף להם עם מחשב Windows ולהשתמש בתוכנת Autodesk, זה יגדיר אותם טוב יותר במקום העבודה מכיוון שכולם דורשים ממך הבנה מסוימת של AutoCAD/3DS MAX, סביר להניח שהם יהיו בסדר עם ידע ב- Vectorworks, אבל רק חברות עצמאיות קטנות מאוד ישתמשו בזה. רק למחשבה בכל מקרה, אבל אתה תוכנת הלמידה הטובה ביותר שתשתמש בה בעולם המקצועי לאחר הקורס.

אחרת אתה רוצה מעבד הגון, אתה לא צריך את הדבר הכי טוב שיש - זה רק קורס באוניברסיטה, לא בדיוק מודל של גורד שחקים. GPU בסדר כדי לקבל אחד בינוני. באופן אישי הייתי ממליץ על הגדרה דומה כמו 16GB RAM/SSD הוא מה שתרצו, 256GB זה בסדר, 512GB זה טוב יותר, ולפחות מעבד i5.

קניית מק היא מותרות קיצונית, במיוחד אם הם שוקלים להכניס את Windows ישירות אליו. אתה משלם הרבה כסף על תכונות שאינך משתמש בהן. והאוניברסיטה לא זולה, את הכסף הזה הרבה יותר טוב לבזבז במקום אחר.

כמו כן, כנקודה, לכל אולפן אוניברסיטה ששווה את המלח שלו יהיה אולפן מחשבים מלא במחשבים אישיים שיוגדרו כדי להפעיל את התוכנה הזו, לאחר האוניברסיטה, יהיה להם מעט צורך במחשב הנייד הזה, שכן כל חברה שהם עובדים בה תספק מחשב (אתם לעתים רחוקות מאוד רואים מק בעולם הזה). אז הייתי ממליץ בחום, אלא אם כן עשיר, פשוט לקנות מחשב נייד 'הגון' של חלונות, כל דבר בסביבות 1200 פאונד יהיה יותר ממספיק, והם יהיו בסדר. אחרת תזדקק ל-15', ועם שדרוגים בסיסיים + AC אתה מסתכל על קרוב יותר ל- £3000. למשהו שיהיה משקולת נייר בסוף הקורס, ויהיה שימושי במידה שולי במהלך הקורס.

בהצלחה!
תגובות:גברת וקודסבן

גברת.

ל
14 במרץ 2009
  • 1 באוגוסט 2018
לניוולנטין אמר: אני סקרן לראות סוף סוף איך דברים פועלים על גרפיקה משולבת מודרנית.
יש לי אהבה אולי לא הגיונית לגרפיקה משולבת טובה. הקונספט הכללי System-On-A-Chip/Package פשוט מגניב מדי.

בדוק את זה, יש את ה-EDRAM מול ה-CPU/GPU, וגם ה-Northbridge (המכונה גם PCH) ממש על אותה חבילה.

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>

הצג את פריט המדיה ' data-single-image='1'>
תגובות:לניוולנטין

לניוולנטין

25 באפריל, 2011
  • 1 באוגוסט 2018
frou אמרה: בדוק את זה, יש את ה-EDRAM מול ה-CPU/GPU, וגם ה-Northbridge (המכונה PCH) ממש על אותה חבילה.
זה עיצוב מאוד מסודר וקומפקטי, לא? תגובות:גברת. ב

אנרגיית בוראן

9 באוקטובר 2017
  • 1 באוגוסט 2018
cman-uk אמר: אני מחכה (11 ימים ומספרים) עד שיגיע MPB 13/16/512 i7 לשנת 2018 ובינתיים ערכתי את התצפיות הבאות על MR:

13/16/512 נחשב ל'נקודה המתוקה' אבל רבים הלכו עם ה-i5 CPU ולא i7. למה זה? ראיתי הערות מרמזות על 'אל תצפה להרבה יותר על ידי בחירה ב-i7'.

לבעלים של 2018 MPB 13/16/512 על איזה מעבד הלכת ולמה?

מה שאני לא אוהב במחשבים ניידים זה חום, טמפרטורות מעבד גבוהות ורעש מאוורר. לא הצלחתי למצוא בדיקות אחרונות, אבל אני מוכן להמר ש-i7 תחת עומס, למרות שיש להם את אותו TDP, יחמם את המחשב הנייד ויצרוך יותר חיי סוללה. אז, הייתי הולך עם i5.

maflynn

מַנחֶה
חבר צוות
3 במאי 2009
בוסטון
  • 2 באוגוסט 2018
buran-energia אמר: מחשבים ניידים הם חום, טמפרטורות מעבד גבוהות ורעש מאוורר
אני מסכים בשני הסעיפים, בבעלותי מחשב נייד Razer 15' והטמפ' היו קצת יותר טובות מאשר ב-MBP שלי, אבל המאווררים היו הרבה יותר בולטים. שנאתי את זה, ניסיתי כל מיני דברים, והצלחתי במידה מסוימת להפחית את הסאונד, אבל במחיר של חום מוגבר.

יש לי 15' MBP שלי מוגדר, כך שהוא הרבה יותר שקט והחום לא כל כך גרוע עבור חלק גדול מהמשימות שלי.