פורומים

2 מסכים ב-Intel Mac Mini?

ח

הרוטגר

פוסטר מקורי
11 באפריל, 2009
ניו יורק
  • 25 ביולי 2021
יש לי מק מיני (2018); 3.2 Ghz 6 Core Intel Core i7.
אני משתמש בצג של Dell המחובר ל-displayport. ניסיתי להוסיף צג שני של Dell, עם יציאת תצוגה מחוברת, ואני מקבל שיקוף של המסכים. אני לא רואה אפשרות להרחיב אותם אז יש לי היתרון של שטח מסך כפול. הגוגל שלי מצביע על כך שלא ניתן לעשות זאת.
קשה לי להאמין שאנשים שעובדים עם מחשבי Mac לא משתמשים בשני מסכים.

מישהו יכול לעזור לי? תודה. ג

שיקגו קרי

23 בדצמבר 2018


  • 25 ביולי 2021
צריכה להיות אפשרות ל'תצוגות מראה' תחת העדפות מערכת > תצוגות... או לחץ על סמל גלגל השיניים ב-Dock או על הלוגו של אפל בפינה השמאלית העליונה של המסך. אם שרשרת הדייזי לא עובדת, כנראה שתצטרך להשתמש ב-2 יציאות נפרדות. ט

המטען

29 ביולי 2011
  • 25 ביולי 2021
Hrothgar אמר: אני משתמש בצג של Dell המחובר ל-displayport. ניסיתי להוסיף צג שני של Dell, עם יציאת תצוגה מחוברת, ואני מקבל את המסכים בשיקוף.
לאחרונה שהסתכלתי, מחשבי מקינטוש אינם תומכים כלל ב-DisplayPort Daisy-chain. ה-Intel Mini אמור לתמוך ב-2-3 צגים אך שניהם צריכים להיות מחוברים ישירות ליציאות USB-C או HDMI.
תגובות:אמטיסט 1 ח

הרוטגר

פוסטר מקורי
11 באפריל, 2009
ניו יורק
  • 25 ביולי 2021
הבנתי את זה. צריך שני כבלים. מצחיק, למיני הישן שלי לא היו שני פורמטי פלט שונים.
תגובות:אמטיסט 1 י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 25 ביולי 2021
שרשרת DisplayPort היא המקום שבו התצוגה פועלת כ- DisplayPort MST Hub. לתצוגה יש כניסת DisplayPort (כניסות רכזת MST) ושתי יציאות (יציאות רכזת MST). פלט אחד הוא פנימי ומשמש את התצוגה. הפלט השני הוא חיצוני וניתן להשתמש בו לחיבור צג נוסף. אתה יכול לשרשר צגים מרובים בדרך זו. התצוגה האחרונה יכולה להיות תצוגה רגילה שאינה תומכת ב-Daisy chaining.

macOS אינו תומך ב-MST עבור מספר צגים. הם ישקפו. השתמש ב-Boot Camp או Linux כדי לראות תצוגות מרובות.
קרא עוד על רכזות MST בכתובת https://insights.club-3d.com/thread/csv-1550-display-connection-might-be-limited/

אולי חוסר תמיכה ב-MST הוא אחת הסיבות לכך שאפל לא תדווח באיזו גרסה של DisplayPort תומך Mac (כלומר, לא באמת יכולה לומר ש-DisplayPort 1.2 נתמך אם אינך תומך ב-MST).

בכל מקרה, במקרה של ה-Mac mini 2018, אם ברצונך לחבר שני צגי DisplayPort לאותה יציאה, השתמש בתחנת עגינה של Thunderbolt או במתאם Thunderbolt to Dual DisplayPort. ל-Thunderbolt יהיה רוחב פס כפול של DisplayPort MST. חיבור Thunderbolt יחיד יכול לעשות שני צגי 4K 60Hz 10bpc RGB, בעוד DisplayPort 1.2 MST יכול לעשות רק שני צגי 4K 30Hz (או צגי 1440p60).
תגובות:roman.stapunov, HDFan ו-Amethyst1 ח

הרוטגר

פוסטר מקורי
11 באפריל, 2009
ניו יורק
  • 26 ביולי 2021
כרגע יש לי DP לתוך צג אחד ו-HDMI לתוך השני. האם אצליח יותר עם מתאם Thunderbolt to Dual DP? או, אני מניח, במתאם TB ל-TB כפול?
מה שיש לי עכשיו נראה לי בסדר. אני לא משחק, רק עושה וורד, אדובי, אאוטלוק וכדומה.

תודה על העצה. י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 26 ביולי 2021
Hrothgar אמר: כרגע יש לי DP לתוך צג אחד ו-HDMI לתוך השני. האם אצליח יותר עם מתאם Thunderbolt to Dual DP? או, אני מניח, במתאם TB ל-TB כפול?
מה שיש לי עכשיו נראה לי בסדר. אני לא משחק, רק עושה וורד, אדובי, אאוטלוק וכדומה.
ל-DisplayPort 1.2 יש מעט יותר רוחב פס מאשר HDMI, כך שאם אתה עושה 4K 60Hz ורוצה HDR או 10bpc, אז DisplayPort 1.2 היא הדרך ללכת. זה יכול להגיע רק מיציאת Thunderbolt. אז השתמש בשתי יציאות Thunderbolt או השתמש במתאם Thunderbolt ל-Dual DisplayPort או ב-Thunderbolt Dock. אני לא חושב ש-Word, Adobe, Outlook וכדומה מרוויחים הרבה מ-10bpc.
תגובות:ג'מני ואמטיסט1 ט

theunk

15 במאי 2021
  • 31 ביולי 2021
Hrothgar אמר: כרגע יש לי DP לתוך צג אחד ו-HDMI לתוך השני. האם אצליח יותר עם מתאם Thunderbolt to Dual DP? או, אני מניח, במתאם TB ל-TB כפול?
מה שיש לי עכשיו נראה לי בסדר. אני לא משחק, רק עושה וורד, אדובי, אאוטלוק וכדומה.

תודה על העצה.
אני לא חושב ש-macOS תומך בתקופת מצב ממושכת. יש לי TB ל-HDMI כפול ואני יכול לקבל רק תצוגת שיקוף. כנראה שיהיה לך טוב כמו שאתה הולך לקבל לזמן מה. י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 31 ביולי 2021
theunk אמר: אני לא חושב ש-macOS תומך בתקופת מצב ממושכת. יש לי TB ל-HDMI כפול ואני יכול לקבל רק תצוגת שיקוף. כנראה שיהיה לך טוב כמו שאתה הולך לקבל לזמן מה.
יש לך מחשב מק של אינטל? האם אתה בטוח שמתאם TB ל-HDMI כפול אינו מתאם USB-C ל-HDMI כפול? (ספק קישור למתאם ותאר כיצד הוא מחובר)
תגובות:אמטיסט 1 ס

תת ירח

23 ביוני 2007
  • 31 ביולי 2021
אני מניח שתצטרך להשתמש ביציאת HDMI לחיבור לצג אחד ובאחת מיציאות Thunderbolt (עם מתאם) כדי לחבר את השנייה.

כפי שה-OP מזכיר מסכי Dell עם חיבורי DP, הם יצטרכו 2 מתאמים (מסך USB-C ל-DP, HDMI ל-DP)

כפי שאחרים ציינו, אתה לא יכול לשרשר מאחד לשני. אני משתמש בכבל Thunderbolt בודד לתחנת עגינה ובתחנת העגינה הזו יש יציאות USB-C ו-DP ל-2 צגים נפרדים אם אתה צריך לשמור יציאה. י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 31 ביולי 2021
sublunar אמר: אני מניח שתצטרך להשתמש ביציאת HDMI לחיבור לצג אחד ובאחת מיציאות Thunderbolt (עם מתאם) כדי לחבר את השנייה.
Intel Mac mini 2018 תומך בשלושה צגים בסך הכל - אחד מ-HDMI ושני צגים מ-Thunderbolt (שני צגים המחוברים למכשיר Thunderbolt יחיד, או מחוברים לשתי יציאות Thunderbolt שונות)

M1 Mac mini תומך בסך הכל בשני צגים - אחד מ-HDMI ואחד מ-Thunderbolt. זה שמחובר ל-Thunderbolt עשוי להיות צג כפול שמשתמש בשני חיבורי DisplayPort על Thunderbolt (כגון Dell UP2715K או LG UltraFine 5K). לא ניתן להשתמש בחיבור ה-DisplayPort השני של Thunderbolt על ידי תצוגת אריח בודד.

לכן, שאלתי את @theunk אם יש לו אינטל מק ומתאם Thunderbolt. אם התשובה היא לא לשניהם, אז לא פלא שהמתאם שלו לא עבד. יתכן שהתשובה היא חיובית לשניהם, לכן שאלתי מה הדגם המדויק של המתאם ומה עוד מחובר אז אולי נגלה למה זה לא עובד או לפחות מאיזה מתאם יש להימנע. ס

תת ירח

23 ביוני 2007
  • 1 באוגוסט 2021
joevt אמר: Intel Mac mini 2018 תומך בשלושה צגים בסך הכל - אחד מ-HDMI ושני צגים מ-Thunderbolt (שני צגים המחוברים למכשיר Thunderbolt יחיד, או מחוברים לשתי יציאות Thunderbolt שונות)

M1 Mac mini תומך בסך הכל בשני צגים - אחד מ-HDMI ואחד מ-Thunderbolt. זה שמחובר ל-Thunderbolt עשוי להיות צג כפול שמשתמש בשני חיבורי DisplayPort על Thunderbolt (כגון Dell UP2715K או LG UltraFine 5K). לא ניתן להשתמש בחיבור ה-DisplayPort השני של Thunderbolt על ידי תצוגת אריח בודד.

לכן, שאלתי את @theunk אם יש לו אינטל מק ומתאם Thunderbolt. אם התשובה היא לא לשניהם, אז לא פלא שהמתאם שלו לא עבד. יתכן שהתשובה היא חיובית לשניהם, לכן שאלתי מה הדגם המדויק של המתאם ומה עוד מחובר אז אולי נגלה למה זה לא עובד או לפחות מאיזה מתאם יש להימנע.
תשובתי התבססה אך ורק על אפשרויות קישוריות פיזיות סבירות בשימוש על ידי @Hrothgar - אני מודע לכך ש-Intel minis תומכים ב-3 צגים בדגם 2018, אבל הוא השתמש רק ב-2 צגים בכל מקרה.

TB ל-HDMI כפול לפי @theunk עשוי להיות פתרון בלתי מעשי בגלל זרמי התצוגה, אני לא משתמש בו כי יש לי רציף TB שיש לו מעבר TB3 ו-DP ומשם אני מקבל 2 צגים הפועלים מה-Caldigit שלי TS3+ כבוי חיבור Thunderbolt 3 אחד. י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 1 באוגוסט 2021
sublunar אמר: TB ל-HDMI כפול לפי @theunk עשוי להיות פתרון לא ניתן לעבודה בגלל זרמי התצוגה, אני לא משתמש בו כי יש לי תחנת עגינה של TB עם מעבר TB3 ו-DP ומשם אני מקבל 2 צגים. מה-Caldigit TS3+ שלי מחיבור Thunderbolt 3 אחד.
כמה התקני Thunderbolt 3 ישנים משתמשים בשבב TI82. אפל לא מאפשרת לאלה לעבוד. עבור macOS, הם צריכים את שבב TI83. אתה יכול לעקוף את זה עם https://github.com/rgov/Thunderbolt3Unblocker זו אחת הסיבות האפשריות לכך שהמתאם של @theunk לא עובד אבל זה יהיה נחמד לדעת מה היה המתאם כדי שנוכל לדעת בוודאות.

אינונאצ'ו

24 באפריל, 2008
במקום האחד הזה
  • 1 באוגוסט 2021
מילת אזהרה לגבי השימוש ביציאת HDMI במיני, היא מאוד מתקלפת ונתנה לי המון בעיות.
בסופו של דבר ויתרתי לחלוטין על יציאת ה-HDMI והלכתי עם אחד כזה J5 צור USB C ל-DisplayPort כבלים באיביי בפחות מ-$10. קשה כאבן. בדקתי את זה וזה עובד טוב עם רכזות.

עריכה: אני מבין שהייתי צריך לתת קצת יותר מידע. זה מחובר ל-Dell U2410 הישן יותר שלי אז הרזולוציה שלו היא רק 1920x1200. בדקתי את זה גם על Dell U3011 שלי @ 2560x1600 ושוב, עובד ללא רבב. ס

תת ירח

23 ביוני 2007
  • 1 באוגוסט 2021
InuNacho אמר: מילת אזהרה לגבי השימוש ביציאת HDMI במיני, היא מאוד מתקלפת ונתנה לי המון בעיות.
בסופו של דבר ויתרתי לחלוטין על יציאת ה-HDMI והלכתי עם אחד כזה J5 צור USB C ל-DisplayPort כבלים באיביי בפחות מ-$10. קשה כאבן. בדקתי את זה וזה עובד טוב עם רכזות.

עריכה: אני מבין שהייתי צריך לתת קצת יותר מידע. זה מחובר ל-Dell U2410 הישן יותר שלי אז הרזולוציה שלו היא רק 1920x1200. בדקתי את זה גם על Dell U3011 שלי @ 2560x1600 ושוב, עובד ללא רבב.
יציאת ה-HDMI עשויה להיות המקור להרבה בעיות עם שינה/ערות שגורמות למספר דורות של מיני מ-2012-2018 (אפילו M1?) לא להתעורר בזמן. אני מניח שזה יהיה יותר בעיה עם M1 Mini עם שתי יציאות TB3 בלבד. אם אתה צריך להשתמש באחד מהם כדי לחבר תצוגה (מבלי לעבור דרך רציף) זה קצת בזבוז של יציאה יקרה, במיוחד אם קיווית להשתמש בשתי צגים.

מבחינתי, אני מחכה למה יתברר שמק'ט העליון של המיני - אני בטוח שהרבה אנשים פשוט ישמחו עם M1X - אם יפרשו את זה כ-8 ליבות ביצועים, 2 ליבות יעילות, 4 יציאות רעם מתאימות, ותצורת המארז החדשה כדי אולי לבטל את בעיות ה-wifi/בלוטוס.

אינונאצ'ו

24 באפריל, 2008
במקום האחד הזה
  • 1 באוגוסט 2021
sublunar אמר: יציאת ה-HDMI עשויה להיות המקור להרבה בעיות עם שינה/ערות שגורמת למספר דורות של מיני מ-2012-2018 (אפילו M1?) לא להתעורר בזמן. אני מניח שזה יהיה יותר בעיה עם M1 Mini עם שתי יציאות TB3 בלבד. אם אתה צריך להשתמש באחד מהם כדי לחבר תצוגה (מבלי לעבור דרך רציף) זה קצת בזבוז של יציאה יקרה, במיוחד אם קיווית להשתמש בשתי צגים.

מבחינתי, אני מחכה למה יתברר שמק'ט העליון של המיני - אני בטוח שהרבה אנשים פשוט ישמחו עם M1X - אם יפרשו את זה כ-8 ליבות ביצועים, 2 ליבות יעילות, 4 יציאות רעם מתאימות, ותצורת המארז החדשה כדי אולי לבטל את בעיות ה-wifi/בלוטוס.
זה נכון, זה בזבוז מוחלט של יציאת TB טובה אבל אני מתאר לעצמי שהצגת תמונה על המסך לא צריכה לאכול את כל רוחב הפס של TB3. יש הרבה רציפים זולים של Dell ו-HP TB3 בחוץ מתקני פסולת שנמכרים בפחות מ-$50.
הניצן שלי עובד במקום אחד כזה ונתן לי זה HP Elite HSTNNC-CX01 בחינם. עדיין לא בדקתי אותו אבל יש לו פי 2 יציאות DisplayPort מקוריות.

פיקסל מעוות

ל
13 בספטמבר 2009
סן חוזה, קליפורניה
  • 3 באוגוסט 2021
joevt אמר: Intel Mac mini 2018 תומך בשלושה צגים בסך הכל - אחד מ-HDMI ושני צגים מ-Thunderbolt (שני צגים המחוברים למכשיר Thunderbolt יחיד, או מחוברים לשתי יציאות Thunderbolt שונות)
האם יש לכך סיבה כלשהי?

כרגע יש לי MacBook Pro (2018) ושני צגים חיצוניים. התכוונתי לשדרג את ה-MacBook, אך במקום זאת בחרתי ב-Intel Mac mini 2021 ויחבר שלושה מסכים (רק מסכי 1080p סטנדרטיים). אני רואה שאפשר לחבר שתיים ליציאות הרעם, אבל אחת חייבת להיות ביציאת HDMI. נראה מוזר, שאני לא יכול פשוט לחבר שלושה מסכים דרך יציאות הרעם י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 3 באוגוסט 2021
twisted-pixel אמר: האם יש סיבה לכך?
Mac mini 2018 משתמש ב-Intel GPU. למעבדי אינטל יש 3 יציאות. הוסף עוד GPUs כדי להוסיף עוד צגים. GPUs של AMD יכולים לעשות 6 (או 5). Nvidia בדרך כלל יכולה לעשות 4.

twisted-pixel אמר: כרגע יש לי MacBook Pro (2018) ושני צגים חיצוניים. התכוונתי לשדרג את ה-MacBook, אך במקום זאת בחרתי ב-Intel Mac mini 2021 ויחבר שלושה מסכים (רק מסכי 1080p סטנדרטיים). אני רואה שאפשר לחבר שתיים ליציאות הרעם, אבל אחת חייבת להיות ביציאת HDMI. נראה מוזר, שאני לא יכול פשוט לחבר שלושה מסכים דרך יציאות הרעם
Mac mini 2018 הוא ה-Mac mini העדכני ביותר של Intel (Macmini8,1).
מכיוון של-Intel GPU יש רק 3 יציאות, ואחת משמשת עבור HDMI, נותרו רק שתיים עבור Thunderbolt.
אני מניח שאפל יכלה להוסיף מתג שיאפשר להפנות את הפלט המחובר ליציאת HDMI ליציאת Thunderbolt אבל הם לא עשו זאת.
יש להם מתג כדי לאפשר את השימוש בשתי היציאות האחרות על ידי כל אחד משני בקרי ה-Thunderbolt - או שניהם לבקר אחד או אחד לכל בקר.

M1 Mac mini (Macmini9,1) תומך רק בשני צגים. אחד מ-HDMI ואחד מ-Thunderbolt.
תגובות:אמטיסט 1

סולנואיד289

28 ביוני 2020
יפן
  • 4 באוגוסט 2021
אני משתמש ב-Blackmagic eGPU Radeon Pro 580 ב-Mac mini 2018 שלי.
הוא תומך בלפחות 3 מסכים עם מתאם Thunderbolt ל-DsiaplayPort כפול ו-HDMI.
אפשר לצגים נוספים עם שרשרת דייזי או באמצעות eGPUs שונים כמו Vega 64, 6700XT וכו'. י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 4 באוגוסט 2021
Solenoid289 אמר: אני משתמש ב-Blackmagic eGPU Radeon Pro 580 ב-Mac mini 2018 שלי.
הוא תומך בלפחות 3 מסכים עם מתאם Thunderbolt ל-DsiaplayPort כפול ו-HDMI.
אפשר לצגים נוספים עם שרשרת דייזי או באמצעות eGPUs שונים כמו Vega 64, 6700XT וכו'.
Blackmagic eGPU Radeon Pro 580 יכול לתמוך רק ב-3 צגים ב-macOS. זה מוזר מכיוון שבדרך כלל ה-Radeon Pro 580 יכול לעשות 4 או 5 או 6. אני מניח שהוא יכול לעשות 6 ב-Windows באמצעות שני רכזות MST (מכיוון ש-macOS לא תומך ב-MST עבור מספר צגים) אבל הם יהיו מוגבלים לרוחב פס כפול HBR2 x4 מכיוון ש-Thunderbolt לא יכול לעשות HBR3 x4 כפול ו-Radeon Pro 580 אינו תומך ב-DSC. ל-Windows עשויות להיות בעיות עם eGPUs כמו BlackMagic או Sonnet שיש להם יציאת Thunderbolt שנייה? בדוק egpu.io למידע נוסף.
אבל אתה עדיין יכול לחבר 3 ל-Mac mini 2018, פלוס 3 מה-Blackmagic עושה 6.
תגובות:סולנואיד289

אמטיסט 1

28 באוקטובר 2015
  • 4 באוגוסט 2021
joevt אמר: Blackmagic eGPU Radeon Pro 580 יכול לתמוך רק ב-3 צגים ב-macOS.
גם כאשר למשל משרשרים שני צגי Thunderbolt מיציאה אחת? י

joevt

תוֹרֵם
21 ביוני, 2012
  • 4 באוגוסט 2021
Amethyst1 אמר: גם כאשר למשל משרשרים שני צגי Thunderbolt מיציאה אחת?
ל-Blackmagic 580 יש יציאת Thunderbolt אחת ויציאת HDMI אחת = 3 צגים מקסימום. ל-Blackmagic eGPU Pro יש DisplayPort נוסף לתצוגה רביעית, אך ייצורו הופסק.

צגי Thunderbolt מקבלים DisplayPort ממעבדי ה-GPU במעלה הזרם המחוברים לכניסות DisplayPort של בקר Thunderbolt (שתיים לכל בקר).
כעת, ל-Mac mini 2018 יש בקר Thunderbolt עם שתי כניסות DisplayPort, ול-Blackmagic eGPU יש בקר Thunderbolt עם שתי כניסות DisplayPort, כך שתיאורטית, אתה יכול לחבר ארבעה צגים ליציאת Thunderbolt של Blackmagic eGPU. שניים יהיו נשלטים על ידי ה-AMD GPU ושניים יהיו נשלטים על ידי ה-Mac mini 2018 של Intel GPU. אני לא חושב שמישהו ניסה את זה - ייתכן שמערכת ההפעלה לא תאפשר זאת. הצגים יצטרכו להיות מחוברים כך שישתמשו רק ברוחב קישור HBR (1440p) מכיוון ש-Thunderbolt 3 לא יכול לעשות יותר מ-4 כאלה. ניתן לחבר שני צגים למכשיר Thunderbolt האחרון בשרשרת, לכן צריך מכשיר Thunderbolt לכל אחת מהצגים לפני כן (Thunderbolt Display הוא מכשיר Thunderbolt עם תצוגה מובנית כך שהם יעשו את העבודה), או אולי רכזת Thunderbolt 4 יכולה לעבוד - יש להם שלוש יציאות Thunderbolt במורד הזרם, כך שניתן להשתמש בשתי יציאות Thunderbolt עבור שני צגים ויציאת Thunderbolt אחת יכולה לשמש לחיבור התקן Thunderbolt במורד הזרם עבור שני הצגים האחרים.
תגובות:אמטיסט 1 ר

roman.stapunov

1 בדצמבר 2018
בלארוס
  • 6 באוגוסט 2021
יש לי Mac mini 2018. מתאמי Tb3 ל-DP כפול עובד מצוין. Tb3 ל-Dell up2720q והשני של ASUS ms27aq ל-Dell tb3 פלט ל-DP עובד מצוין בשבילי. אתה צריך להשתמש במתאם הנכון ואז זה יעבוד בסדר. אני לא משתמש בחיבור HDMI מכיוון שהוא עובד עם באגים מאז אל קפיטן

אמטיסט 1

28 באוקטובר 2015
  • 6 באוגוסט 2021
roman.stapunov אמר: יש לי Mac mini 2018. מתאמי Tb3 ל-DP כפול עובד מצוין. Tb3 ל-Dell up2720q והשני של ASUS ms27aq ל-Dell tb3 פלט ל-DP עובד מצוין בשבילי.
האם זה אומר שאתה מקבל שני מוניטורים עצמאיים, כלומר הם לֹא שיקוף? ט

theunk

15 במאי 2021
  • 6 באוגוסט 2021
joevt אמר: יש לך אינטל מק? האם אתה בטוח שמתאם TB ל-HDMI כפול אינו מתאם USB-C ל-HDMI כפול? (ספק קישור למתאם ותאר כיצד הוא מחובר)
מצטער על העיכוב. יש לי את Intel mini 2018. המתאם שניסיתי היה מבצע קידום מכירות https://www.amazon.ca/Adapter-Conve...LDAY+dual&qid=1628277648&s=electronics&sr=1-2

היצרן מצהיר שהוא לא תומך במצב תצוגה מורחב ב-macOS.
כשקיבלתי את זה, HDMI היה PITA אמיתי, אבל עכשיו עובד בסדר גמור. כאשר HDMI לא פעל, מתאם המפצל הזה נתן לי שני צגי שיקוף ירקרקים. כעת, כשה-HDMI עובד, חיבור שני המסכים למפצל זה מספק פלט רק לתצוגה אחת, השני מדווח על 'מחוץ לטווח'.
מה שיש לי עובד, אני לא מודאג יותר מדי, אבל שוק המתאמים בהחלט מאתגר.